Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. sanot työelämässä ei tunneta reilua peliä.. Miksi? Millä sitten kustannetaan sairauksien aiheuttamat hoitomenot jos ei työllä.. Millä kustannat elantosi sitten.. Aviossa olevalla ihmisellä.. jolla toinen puoliso on sairastunut vakavasti.. Katsotaanko työmarkkinatuen tarveharkinta osiossa puolison hoitomaksut laitoksessa tai katsotaan muusta elämisestä aiheutuvat kulut.. Olen tällä palstalla monta kertaa pyytänyt esimerkiksi kansalaispalkkaa ihan vain sen vuoksi.. että voisi elää ja maksaa ruokansa.. olla ihminen.. Nuokin työnantajat voi sairastua.. jonain päivänä he itse voivat olla siinä tilanteessa että raajat ei liiku.. saavat aivoverenvuotoja liian kiire tahtisesta työelämästä.. työelämästä joissa hekin joutuu olemaan koneita.. Minä tiedän myös sen mitä tänne olen kirjoittanut.. Yksi puhuu oudosta kirjoittelusta.. täällä netissä on monia muitakin jotka suoltaa tekstiä vaikka kuinka paljon.. Oliskohan niin ettei oo muuta tekemistä kun kirjoittaa nettiin ja saada aikaansa kulutetuksi jollakin tavoin.. Mitä ovat erilaiset keskustelupalstat, mitä varten ne sitten on tehty.. jos ei sitä varten että tänne kirjoitetaan.. Täällä puhutaan työelämästä ja työnhausta.. Jos annan oikeaa kritiikkiä ja oikeaa asiaa.. niin heti ollaan kirjoittamassa mulle jotain vastaan.. Minkä vuoksi? Moniko teistä täällä kirjoittajista on itse työelämässä.. moniko teistä on kokenut konkurssin.. moniko on ilman omaa syytään joutunut työttömäksi.. Moneltako on viety työpaikka ihan muiden ihmisten tekojen vuoksi.. Minä kysyn vain.. Ei ihmisen tarvi hyväksyä mitään tilannetta.. jos toinen vaihtoehto on nälkä kuolema.. Ei tarvitse hyväksyä.. en minä ainakaan hyväksy.. En hyväksy myöskään sitä että täällä olevat kirjoittajat kritisoivat kirjoituksia.. Ja vielä tekonimillä ilman rekisteröitymistä.. Puhutaan oudosta kirjoittelusta kuten tuossa joku joka on vain hänen omaa tekstiään.. Hänen mielestä outoa.. tuo ihminen voi itsekkin olla hyvin outo.. En minäkään häntä tunne ollenkaan.. kuka lie tyyppi jostain ulkoavaruudesta.. Onko edes suomalainen?
  2. ei ole..
  3. Niin tarkoitat sitä että minä en saisi tänne kirjoittaa.. Kerro se ihan suoraan.. että haluat lukea joidenkin toisten kirjoituksia et minun.. Kerro se minulle suoraan.. Minä en ole koskaan ollut kenellekkään ilkeä ihminen.. Minä taas olen saanut niellä muiden kiukuttelun.. mistä se johtuu.. Jos minä sanon jotain.. niin heti ollaan sanomassa että nyt se kiukuttelee.. Onko se sitä.. että minut käsitetään väärin.. Ja ihmiset kuvittelee pelkkien tekstien perusteella asioita.. jotka ei suinkaan pidä edes paikkaansa.. Mene ja tiedä.. miten on asia..

Missähän minä olen mollannut muita.. jotenkin ihmetyttää tuo.. voitko kopioida jostain entisistä kirjoituksistani jonkun esimerkin ja lähettää sen mulle sähköpostina.. En halua että laitat sitä julkisesti.. vaan laita se mulle ihan sähköisenä postina.. niin näen keneltä se tulee ja onko se ihan varmasti minun kirjoittama viesti.. vai jonkun ihan muun ihmisen.. kirjoittama.. Olis se kiva nähdä.. miten joku toinen ihminen kuvittelee toisesta ihmisestä asioita.. jotka todellisuudessa ei ole sinne päinkään..