Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei välttämättä ole lääkkeet ottamatta, mutta väärät on lääkkeet.
Asperiini ei auta mielitauteihin.
13.01.2013 09:58
Sano suoraan, että sinua vituttaaa kaikki yli 11senttisen omistajat.
Ja siksi vittuilet vielä sivullisillekin, jos ne sinun minimunakäppyrääsi isompaa mitta ilmoittavat. Tuo 17/14,5 on normaali miehen kullli ja sekös rassaa näköjään. Yksikään penis ei ole luotisuora ja tuollainen vittuilu nurkan takaa nussimisesta on tosi typerää etenkin pikkuisen yläkäyräkippuran omistajalta.
Ainoana muuten olet tuon aloittajan helevetin komean ja suht suuren kullinpätkän arvioinut 13-14senttiseksi. Etkö perkeleen pässi osaa edes lukea. Siinä lukee selkeästi 15-16cm pituudeksi ja 12 paksuudeksi.
13.01.2013 09:54
Oulussa mulkutkin ovat isoja...
Ja joillakin mielikuvituksissa 11senttinen on jopa 17. Hah hah. Hassu juttu:)
13.01.2013 09:46
Tähän ylläolevaan ei ole juuri mitään lisättävää;)
Oletko huomannut minun nauttivan suosiota? Jos sellaista on, niin hyvä. Sinäkin nautit suosiota. Ainakin minun ja varmaan monen muunkin. Jos sinä häipyisit, niin palstan lukijoista häviäisi 85% ainakin. Siis pysy.
12.01.2013 10:22
Ei vastannut itselleen. Itse asian olin lukenut aiemminkin, mutta mistä tiesit homoleidien mittaustaidot.
17cm megakulli:D
Jooo. Ja Janne Ahonen on läski... Olet sinä veikeä. Kiitos osallistumisesta;)
12.01.2013 10:10
Hei sinä Oulun sokea. Eipä osunut keppisi taaskaan kohdalleen. Vaihda opaskoiraa myös.
Tuohan oli Caramelli, joka tuosta tärkeästä asiasta kirjoitti.
Kiitos kuitenkin, kun luit minut isomunaisiin, jos tosissasi tarkoitit minulle 15 senttistä:D
12.01.2013 10:02
No eikös se silloinkin olisi normaalia isompi, kun jauhat siitä 12,99stä jatkuvasti.
Kommenttisi oli ensimmäinen hapan ja selvästi kateellinen. Ja käsiala oli selvästi tunnistettavissa;) Ei yllätys.
12.01.2013 09:59
No ilimankos...
Vinkiksi sen verran, että jälkikääntymystä kannattaa kokeilla, jos ei ole naturaalit taipumukset.
Ei kerta isomunaista tee, on vanha sanonta:D
12.01.2013 09:49
Komia peli. Keskivertoa isompi kyllä. Ja jämäkkä seisokki;)
12.01.2013 09:45
Tämäkin kannatus kertoo ison munan yhteydestä älykkyyteen. On älykästä kannattaa parasta;)
Iso muna=isot aivot. Vanha totuus.
Caramellille aamuterveiset...
12.01.2013 09:40
Tämä on parasta arvostusta, kun itse Asus tekee sen.
Asus on toki antanut tietoja itsestään. Mutta kaikki valhetta. Ei ole olemassa oululaista 17 sentin kyrpykkää, joka olisi kiinni pullukkapojassa.
Alkaa jo epäillyttämään sekin, että lapset joita sinulla on (niiden tekeminen ei liene ole vaikeaa) eivät ehkä olekaan sinun.
H-X saa ääneni, koska olen h-x. Vähän sama, kun sinäkin laitoit nikkisii, että asus saa ääneni.
Juuri tulleen ylläpidon postin mukaan, minulla ei ole edes vakavasti otettavia kilpailijoita. Ehdoton edellytys on välttävä kirjoitustaito ja siitä ei sen enempää.
11.01.2013 20:15
Haluat varmaan tulla puristelemaan?
Tuo homottelu on niin eilistä, ettei siihen sorru kuin yksi. Olet Asus.
11.01.2013 19:41
Satulirjat ovat muehille, asuksen mukaan.
Eipä tulllut vastausta, mutta en oikeasti sitä odottanutkaan, koska totuuden tiedän.
Suomessa on ehkä kaksi alle 13 sentin mulukkua ja ei ole vaikea arvata, että sinun on toinen.
11.01.2013 19:40
En tiedä mitä on kaakaomussu, mutta neuvo minua, kun olet expertti noissa makeissa asioissa.
Kiitos kehuista. Ilmeisesti en kuitenkaan ole peittänyt typeryyttäni tarpeeksi hyvin, jos olet siitä merkkejä havainnut.
Asus ei pysty tuollaista tekstiä latomaan. Eli olet joku toinen mulukku.
11.01.2013 18:54
ENSIMMÄINEN VAROITUS
Asiaton kielenkäyttö isomunaisia insinöörejä loukaten.
11.01.2013 17:12
Nyt on anomus sitten sisässä.
Perustelin siinä valintaani puoltavina seikkoina mm. sitä, että OKV-palstalla on alkanut tulla huolestuttavissa määrin provokatiivista tietoa peniksen keskimitoista, vaikka palstan aihe on, että onko sillä, isolla tai pienellä koolla, väliä.
Uskoisin saavani homman, jos ylläpidolla on sama täysipäinen näkemys myös siitä, että alle kolmentoista sentin keskimittaa tarjoavat tulee välittömästi laittaa puolen vuoden banniin, jota jatketaan vuoden bannilla sen edellisen loputtua.
T. Tuleva LUOTSInne h-x. Luotsaan teidät karikkoisten vesien päältä turvaan ja totuuteen.
11.01.2013 17:09
Hyvä esimerkki sellaisesta itsensä ylentämisestä on väittää pirriään vaikkapa 17 senttiseksi ja sitten väittää, että sellaista ei ole muilla.
Jos nyt joku sattuu kuvan laittamaan vaikka vielä isommasta, niin sepä onkin, yllätys yllätys, persemitattu, vieläpä kutistetulla mitalla ja on se perkules vielä tulvannussimassa luurangossakin kiinni.
Siinä on malliesimerkki itsensä ylentämisestä ja toisten alentamisesta ja se on hyvää huumoria, tai olisi, ellei sen esittäjä puhkuisi niin tosissaan.
11.01.2013 16:59
Tuossahan nimenomaan sivuilla 276-277 kerrotaan penisten keskikokojen vaihtelevan normaaleista isoihin. Nuo pienet sitten oli sairaudeksi luokiteltava mikropenis ja muuten pienet alle 13 enttiset.
Tuo Budowick ei tiedä mulkuista hevonvittua, olen huomannut. Sekin saattaa luulla omaa housumatoaan normaaliksi. Eips se o.
11.01.2013 16:40
Kyllä miehiä on monenlaisia ja heillä vehkeitä, mutta kumpaa veikkasit naisen haluavan?
Isohkoa vai pienehköä?
Vastaa silleen niinku ihan rehellisest
Epärehellisen vastauksen tunnen siitä, jos se on tuo pienehkö se naisen haluama:)
11.01.2013 16:33
Kuinkahan huolissaan pitäisi olla aikamiehestä, joka on kymmenen vuotta itkenyt pientä penistään miljoonalla nikillä?
Koolla on väliä. Isompi on parempi ja jokainen ottaisi isomman, jos saisi. Jopa ne megamulkkuiset.
11.01.2013 14:47
410 / 433