Ei sille vaan mitään mahda näin talvella kun pitkiksiä käyttää niin jommassakummassa puntissa vekkuli lymyilee.Lepomitoillaan 10cm ja näkyyhän se ulospäin kummassa puntissa milloinkin.Joskus ihan kivoja hymyjä saa vastaantulevilta naisilta,jotka katseensa sinne suuntaavat.
Pitkissä kalsareissa se vaan on jommassa kummassa puntissa
5
154
Vastaukset
- pohjanmaal.mies
Mulla samanlaisia kokemuksia, mulla 13-14cm lepomitaltaan..
- tiedäkkös
katos .. voi käyttää lyhkäsii alla niin ei hinkuttele puntissa :)
- Hajut voi kuvitella
Ei sitä Takahikiällä. Samat kalsingig kesät talvet. Jouluna saadaan uudet hiostavat pukilta, juhannuksena pyöräytetää nurinpäin.
- poika12345
Minä käytän talvella pitkiä alushousuja ja niiden ala on sitten lyhyet alushoust, pysyys se ainokainen hyvässä asenossa koko päivän. Niin koolla ei ole väliä, että jokaisella se on oikean pituinen.
Tärkein juttu on pitää se lämpimässä ja ja alle 13-senttisenä, niin se ei herätä pahaa verta.
Kyllä koolla on väliä. Ottaisitko itse poju kuinka paljon pienemmän, pitäisitko entisellään vai jos mahdollista, pari kolme senttiä pituuteen ja/tai ympärysmittaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt601047Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528