Oltiin poikaystävän kanssa viettämässä joululomaa vanhempieni kesämökillä ja tuli sitten juttua peniksen koosta.Minä hakemaan metrimittaa ja mittaamaan tietysti ja tulos on. Juhlakunnossa päältäpäin mitattuna 165mm ja josta terkanpituus 35 mm ja lensin halkaisija 45 mm ja varrenhalkaisija keskeltä 37mm.Tuntuu pimpissä todella hyvältä ja mahtavalta kun ystäväni penistä sisällä liikuttaa.
Mitattu
8
225
Vastaukset
- Oot kuiten poika
Ohut on. Tuostahan saa 3cm vähentää nais-virhemarginaalia.
- gutaa teki
Itselläni 17cm ja varsi on koko matkalta leveyssuunnassa 4.5cm, terska ei juurikaan leveempi. Ympärysmittaa 14.5cm, varsi ei siis pyöreä.
Ai että teki gutaa ku gimma kaksin käsin hiveli kalun vartta kunnon liukkarin kanssa! Ja siitä jatkettiin hyvän tovin normi lykkimistä. ah. - Niinvarmaan
gutaa teki kirjoitti:
Itselläni 17cm ja varsi on koko matkalta leveyssuunnassa 4.5cm, terska ei juurikaan leveempi. Ympärysmittaa 14.5cm, varsi ei siis pyöreä.
Ai että teki gutaa ku gimma kaksin käsin hiveli kalun vartta kunnon liukkarin kanssa! Ja siitä jatkettiin hyvän tovin normi lykkimistä. ah.Sitten heräsit kun äiti huusi syömään.
- gutaa teki
Niinvarmaan kirjoitti:
Sitten heräsit kun äiti huusi syömään.
tositarina. edellinen kommenttiNI.
- Pienikokoisena
naisena täytyy tunnustaa on kooltaan vähän isohko minulle.
- ootko kokeillu?
Kokeillaanko? T: 175mm
ootko kokeillu? kirjoitti:
Kokeillaanko? T: 175mm
Tuo pienikokoinen nainen kyllä tarkoitti, ettei se saa olla kuin alle 13-senttinen ja sinun kikuli normaalina tai reiluna normaalina meni pikkuisen yli toivotusta.
Miehenä minun täytyy tunnustaa, että en hetkeäkään uskonut tuon Pienikokoisena esiintyvän naisen jalkojen välistä viirua löytyvän.
- 9545
onpa piikkuriikkinen itsellä huikeat 26cm ja paksuus on 19cm:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788