Suomi kultaista keskitietä

Suomi Finlandia

22

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muahahhaaaaaa

Buahahhaaaaa..

• Tässä Ruotsin kyljessä tosiaan se keskimitta pyörii reilussa 14 sentissä. Toisilla reilummassa ja toisilla ei niin reilussa. Mutta siitä on hyvä lähteä, eikä mistään alle 13 sentisistä.

• Historian havinaa

Ruotsi on monikansallinen maa, eikä tällainen rustiinnussittu ghetto jossa kahlataan liskassa ja pimeydessä mt-ongelmaisena. Ruotsin siirtolaiset nostaa kullinkokoa.
        Siirtolaiset ovat tunnetusti Ruotsin menestyksen avain.
        1970- luvulla Ruotsin penisten keskikoko lienee oli alimmillaan historian aikana, kun suomalaiset menivät Ruotsiin siirtolaisiksi ja osa sai kansalaisuuden Ruotsiin.

• Historian havinaa kirjoitti:

Ruotsi on monikansallinen maa, eikä tällainen rustiinnussittu ghetto jossa kahlataan liskassa ja pimeydessä mt-ongelmaisena. Ruotsin siirtolaiset nostaa kullinkokoa.
        Siirtolaiset ovat tunnetusti Ruotsin menestyksen avain.
        1970- luvulla Ruotsin penisten keskikoko lienee oli alimmillaan historian aikana, kun suomalaiset menivät Ruotsiin siirtolaisiksi ja osa sai kansalaisuuden Ruotsiin.

Olemme pienimunainen paskakansa...:D

Ihan kuin olisin jostain lukenut tuota soopaa aiemminkin.

• Mulqqu-stalkkeri
        h-x kirjoitti:

Olemme pienimunainen paskakansa...:D

Ihan kuin olisin jostain lukenut tuota soopaa aiemminkin.

"soopaa" ??

Täyttä tottahan se on !!

• Mulqqu-stalkkeri kirjoitti:

"soopaa" ??

Täyttä tottahan se on !!

Ei ole totta.
        Katso ympärillesi, äläkä housuusi.

• Näitähän riittää
      • Joku on tosiaankin kiinnostunut mulkuista. Vähän homppelia sellainen;) Itse en viitsi tuota linkkiä edes aukaista.

Tuo on kyllä totta, että vaikuttaa mt-ongelmaisen hommilta etsiä koko ajan hupitutkimustuloksia pienistä keskimitoista. Eli sellaiselle se saattaa olla kovinkin arka aihe.

• HUHUHUHUHUHUHUHUHUHU

Suomen keskikoko on 16 senttiä, asuksen muna mahtieressä 11 senttiä. Muuta Asus koreaan niin voit kulkea kaduilla polleasti kun sieltä laardimahan alta löytyy keskikokoa isompi.

• 3+7

Kyllä se vaan taitaa olla niin että Suomalaisen peniksen vaihteluväli on jotain 12-19 cm noin keskimäärin.

En oikein jaksa ymmärtää miksi joku edes viitsii ottaa näitä "tutkimuksia" tosissaan. Näiden tarkoitus on vain lepytellä itsensä riittämättömäksi tuntevia.

PS. Pitäisköhän ihan rekisteröidä oma nikki, kun eilen ehkä hieman rupesi kaivelemaan ne Asus vihjailut. Joihin itse Asuskin taisi osallistua = )

• Nikki kuntoon vaan. Itse huomasin olevani itseni kanssa harvemmin eri mieltä, kun rekisteröin nikkini:D
        Ja tuohon mainitsemaasi 12-19 haarukkaan 98,5% peniksistä menee.

Asukselle myös vinkiksi: Käytä vaikka "mies oulusta"-nikkiä, niin asustelu loppuisi pian. Ja mielellään samaa sitten koko ajan.

Ja hillitse vähän noita hupipostauksiasi. Ei niitä kukaan sinun lisäksi ota tosissaan;)

• ehottomasti
        h-x kirjoitti:

Nikki kuntoon vaan. Itse huomasin olevani itseni kanssa harvemmin eri mieltä, kun rekisteröin nikkini:D

Asukselle myös vinkiksi: Käytä vaikka "mies oulusta"-nikkiä, niin asustelu loppuisi pian. Ja mielellään samaa sitten koko ajan.

Ja hillitse vähän noita hupipostauksiasi. Ei niitä kukaan sinun lisäksi ota tosissaan;)

"Miehenpuolikas oulusta" ois parempi.

• ehottomasti kirjoitti:

"Miehenpuolikas oulusta" ois parempi.

Asus on iso mues...

• eip eip eip
        h-x kirjoitti:

Asus on iso mues...

Eip se miehen pituuteen ja painoon viittaakkaan tuo puolikas ;) heheheh!

• Muahahhaaa
        eip eip eip kirjoitti:

Eip se miehen pituuteen ja painoon viittaakkaan tuo puolikas ;) heheheh!

Ootte te saatana tyhmiä, jos ette usko tilastoja!
        Miten ne on tässä maassa hankala mieltää nämä mitat?
        Muualla myönnetään ne kyllä.
        Märistään vaan, kun rahat menee Kreikkaan :)

Sitä se heikko utsetunto teettää. Ja kyllähän valtaosa myöntää nömö faktat. Aika pieni ryhmä tänne eksyy ja nekin vähön epätoivoisia erään nimeltä maibitsemattoman hookkanin roolinimiä ;)

• soplisti
        h-x kirjoitti:

Nikki kuntoon vaan. Itse huomasin olevani itseni kanssa harvemmin eri mieltä, kun rekisteröin nikkini:D

No niin olen nyt virallinen keskustelija täällä.

Nikin keksiminen osoittautui yllättävän hankalaksi, mutta päädyin tähän soplistiin. Tämä muistaakseni tarkoitti henkilöä joka keksii omia hienoja teorioitaan viitsimättä tarkistaa faktoja ; )

Mutta minähän puhun aina ehdottomasti totta!

• soplisti kirjoitti:

No niin olen nyt virallinen keskustelija täällä.

Nikin keksiminen osoittautui yllättävän hankalaksi, mutta päädyin tähän soplistiin. Tämä muistaakseni tarkoitti henkilöä joka keksii omia hienoja teorioitaan viitsimättä tarkistaa faktoja ; )

Mutta minähän puhun aina ehdottomasti totta!

Tervetuloa joukkoon tummaan:) Oikeassa olet siinäkin, että faktat häiritsevät välillä ikävästi reipasta keskustelua.

btw. Luulin lyhennettäsi ensin kyllä sopivapiliseksi heroinistiksi, mutta sattuuhan sitä. Hyvä että kerroit asian oikean laidan;)

• Muahahhaaa kirjoitti:

Ootte te saatana tyhmiä, jos ette usko tilastoja!
        Miten ne on tässä maassa hankala mieltää nämä mitat?
        Muualla myönnetään ne kyllä.
        Märistään vaan, kun rahat menee Kreikkaan :)

Sitä se heikko utsetunto teettää. Ja kyllähän valtaosa myöntää nömö faktat. Aika pieni ryhmä tänne eksyy ja nekin vähön epätoivoisia erään nimeltä maibitsemattoman hookkanin roolinimiä ;)

VAROITUS !!!

Syy: väärän tiedon levittäminen. Useammassa asiassa.

Ymmärränkö, että sinäkin olet minun roolinimi. Olet heikoilla hangilla. Ota varovasti.

• soplisti
        h-x kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon tummaan:) Oikeassa olet siinäkin, että faktat häiritsevät välillä ikävästi reipasta keskustelua.

btw. Luulin lyhennettäsi ensin kyllä sopivapiliseksi heroinistiksi, mutta sattuuhan sitä. Hyvä että kerroit asian oikean laidan;)

Mielestäni elämässä on niin kovin vähän mitään varmaa, että muutama hapuileva fakta vain antaa pientä lisämaustetta kaikkeen tähän.

Toiset perustaa kantansa toisten tekemiin kyselytutkimuksiin, mutta minä olen tehnyt sentään aivan omaa tutkimustyötä täällä kaikessa hiljaisuudessa. Uskon että nyt oli sopiva hetki astua näyttämölle jakamaan tätä kerättyä tietoa ; )

• Vituttaa homo!!
        h-x kirjoitti:

VAROITUS !!!

Syy: väärän tiedon levittäminen. Useammassa asiassa.

Ymmärränkö, että sinäkin olet minun roolinimi. Olet heikoilla hangilla. Ota varovasti.

Saaatanan homo, bannaa mut!!

• Gordon Ramsay
        soplisti kirjoitti:

Mielestäni elämässä on niin kovin vähän mitään varmaa, että muutama hapuileva fakta vain antaa pientä lisämaustetta kaikkeen tähän.

Toiset perustaa kantansa toisten tekemiin kyselytutkimuksiin, mutta minä olen tehnyt sentään aivan omaa tutkimustyötä täällä kaikessa hiljaisuudessa. Uskon että nyt oli sopiva hetki astua näyttämölle jakamaan tätä kerättyä tietoa ; )

Soplisteja palsta täynnä. Omanlaisiaan säätäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      32
      3148
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      158
      2158
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      137
      1713
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      8
      1277
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      36
      1052
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      261
      996
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      192
      872
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      54
      855
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      77
      851
    10. Mitä toivot

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?
      Sinkut
      97
      811
    Aihe