Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei
    minä näen siinä inhottavaa kieroutta, joku on laittanut itsensä muitten edelle. ja tavallaan ilman lupaa tai ilman tarvittavia papereita.
    sinut on ohitettu ilman syytä. pelkäät ottaa asiasta selvää, koska siellä on jotakin uhkailuja ilmassa.
    näen lihavahkon tai tanakan miehen, jolla on hiki.

t: Keskiyö
  2. Hei

minusta unet eivät seuraa mitään selvää kaavaa ja ne ovat usein käänteisiä. toki uskon myös enneuniin, tunnenkin ihmisiä, jotka näkevät erilaisia asioita etukäteen.
    minulla on sellainen tunne, että tuo uni kuvaa voimaa ja puhdasta henkisyyttä.
    hevonenhan on eläinkunnan tärkeimpiä unisymboleja, ne tuovat mukanaan iloa ja voimaa. ne tulivat sinun luoksesi kertomaan jotakin vahvaa ja energistä sanomaa.
    se valkoinen hevonen esittää sinulle alkutilannetta, niinkuin kirjoittamatonta sivua, josta sinun tulisi jatkaa. se tuo mukanaan kirkastumista ja uutta henkistä tilaa.
    sinä olet etsinyt uutta suuntaa elämääsi ja hevonen tuo sinulle viestin, joka kehottaa sinua tarttumaan mahdollisuuteesi täysin puhtain sydämin.

kukkula voi symbolisoida naisen rintaa, vesi taas on moniselitteinen. vesi voi symboida syntymää, myös henkistä syntymää, mutta se on myös samalla merkki kuolemasta ja puhdistumisesta. en kuitenkaan koskaan puhu kuolemasta, koska en itse siihen usko. minulle se on siirtymistä parempaan henkiseen tilaan ja vapautumista.

laitoin sinulle kynttilän palamaan ja toivon, että saat uuden unen, joka kertoo lisää tuosta uudesta suunnastasi. oletkohan suunnitellut kirjoittaa jotakin? siihen sinulla olisi hyvät mahdollisuudet, sellainen ajatus minulle nyt tuli.

t: Keskiyö