Mitähän vaalea mies ajattelee minusta tai suunnittelee meitä varten? Tunteeko jonkunlaista häpeää käyttäytymisestään? Onko menettämisen pelko?
Keskiyö
6
67
Vastaukset
Hei
etkö tunne hänte itse niin paljoa, että voisitte puhua?
en saa selvää mitä on tapahtunut, mutta liittyisiköhän tähän jokin kaljajuttu?
minusta tuo mies ei ole sinun miehesi, sinulla on ristiverinen mies näkyvissä.
t: Keskiyö- aidanjalka
Mikäs se semmonen ristiverinen on .... ? Mitä se harrastelee tai siis minkä alan miehiä ja mistäs sellasia tupsahtelee?
Hei
tuo ristiverinen mies ajaa jotakin isompaa autoa ja juttelee kanssasi monet kerrat. hän on kiinnostunut sinusta.
t: Keskiyö- aidanjalka
Onko se auto keltainen pakettiauto? Entä ajattelenko minä vakavasti tuota miestä seurusteluun vai onko paremminkin seikkailu vaan?
- aidanjalka
Tai farmariauto, onhan sekin tavallaan vähän normiautoa isompi?
Hei
se on niin iso auto, että sillä voi kuljettaa tavaroita. en näe sitä sen tarkemmin.
mutta teillä on hyvät jutut ja kemiat, siinä voisi olla sinulle kunnollinen kumppani.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564