Hei, olen hiukan solmussa tuntteitteni suhteen. Olen jo pari vuotta seurustellut, mutta suhteemme ei ole ollut alkuunkaan kovin tiivistä. Hauaisin suhteelta enemmän mutta en osaa päättää miten edetä. Ajatuksiani sotkee vielä aikaisempi ihastukseni, vaikka yritän kuinka unohtaa. Miten pääsen eroon jämähtäneestä tunteesta vai miksi se niin tiukasti on kiinni. Miten tästä eteenpäin?
Keskiyölle
3
53
Vastaukset
Hei
näen sinut yksinkertaisesti kävelemässä ulos tämän nykyisen tuttavuutesi luota. teidän yhteiset energianne ovat jo loppuneet aikaa sitten. jos olisitte olleet tiiviisti yhdessä, te olisitte jo suunnittelemassa tulevaisuutta tosissanne.
tuo aikaisemman ihastuksen ajatteleminen osoittaa, että kaipaat enemmän lämpöä kumppanilta. mutta en näe sinua hänenkään kanssa, vaan tummahiuksisen ripeän kumppanin kanssa.
t: Keskiyö- uusi huomen
Kiitos vastauksesta. Haluaisin tietää on tämä miten nopeasti edessä ja milloin kohtaan uuden ja oikean rakkauteni.
Hei vielä
en usko, että kukaan pystyy kertomaan aikoja. olen pahoillani.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514