Keskiyölle

Sarastus-*

Hei
Näkisitkö ajatuksissani viivähtelevän ihmisen tunnepuolta/ajatuksia minun suuntaani? Vaistoan niitä olevan. Välimatkaa on.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      on vaikea saada ajatuksesta kiinni, hän on niin kaukana. mutta sinusta kerron, että olet voittanut jotakin toivomaasi, jokin kauan odottamasi asia on mennyt hyvin.
      ja siitä on hyvä jatkaa. sinulla on suunnitelmia ja nyt on hyvä kausi lähteä toteuttamaan niitä. sinun jalkasi ovat kahden oven välissä, pian sinä päätät kummasta ovesta astut sisään.
      toinen ovi on matalammalla alueella, kuin toinen. valitsit kumman tahansa, sinä lähdet siitä eteenpäin kovaa vauhtia kaikella energiallasi.

t: Keskiyö

• ap.

Kiitos. Uskon, että näkemäsi liittyy työasioihin, niissä on tapahtunut edistystä, ja jonkinlaisia suunnitelmia jatkostakin on.

Rakkaus on sellainen asia, jota en ole saanut koskaan elää todeksi. Tunteita kyllä kysymäänikin henkilöä kohtaan on. Näkisitkö jotakin näihin toiveisiini ihmissuhteiden saralla? Onko joku minulle tarkoitettu, välillä meinaa usko kadota...

• Hei vielä
      sinun työurasi ei ole vielä lähelläkään sitä huippua, minne se suuntautuu. jatkossa on lisää hyviä haasteita tulossa.

mielestäni sinä olet jollakintapaa ujo, pelkäät näyttää tunteitasi. niitä sinulla on paljon sisälläsi, mutta et oikein päästä niitä näkyville. kyllä minä näen sinulle kypsän iän rakkauden, sellaisen kotoisen ja lämpöisen parisuhteen.
      mutta mistä ihmeestä kiikastaa, että olet niin varovainen. ajattele, että ilman riskiä ei saa mitään. jos riskin hinta sitten on muutamat sydänsurut ja itkut, niin tulihan ainakin elämänkokemusta reppuun.
      en sano, etteikö sinulla olisi ollut kumppaneita. mutta uskon, että et ole saanut toivomaasi luottamusta ja hellyyttä osaksesi.

aina on hyvä olla varovainen, tietysti. en tiedä missä tuo ihminen on, mutta hänkin toivoo löytävänsä sen oikean. olisiko mahdollista, että kokeilisit vaikka hieman muodonmuutosta, vaikka leikkimielin. uusi meikki ja uusi kampaus, jotakin valoa arkeen. se herättäisi huomiota myös työpaikallasi.
      eivät sinun asiat huonosti ole, mutta tuolle yksinäiselle sydämelle on tehtävä jotakin.

t: Keskiyö

• ap.

Kiitos, juu ei se lopussa olekaan, olen keväällä valmistunut toiseen ammattiini ja asiat ovat edenneet hyvin työn saralla. En ole ujo siten kuin yleensä tuolla tarkoitetaan ja tunteellinen ihminen olen. Toki harvoin tulee vastaan sellaista miestä, jonka kokee olevan sopiva. Nyt on tunteet olleet tuossa eräässä kauempana olleessa ja toiveita vielä elättelen, joten en halua muita tapaillakaan tai ajatella sen pidemmälle. Ja on minulla sydänsuruja ja surua muutenkin ollut elämässä jo aikaisemmin, aika vakaaksi ja tasapainoiseksi tässä kohtaa itseni jo tunnen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe