Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

  1. Hei
    minulle olisi helpompaa, jos käyttäisit aina samaa nimimerkkiä, saisin sinusta paremmin "kiinni". minä tunnen energian virran, joka lähtee sinusta. se ei ole aina samanlainen.
    en käytä mitään kortteja enkä kristallipalloja, vaan tapani on "cold reading".
    eli keskittymällä näen ja tunnen, näen välähdyksiä ja välillä aivan selviäkin kuvia.

    olen lapsesta asti aistinut ja vaistonnut asioita, mutta kesti kauan että ymmärsin mistä varsinaisesti on kysymys. katsonut olen jo pitkään, varsinkin täällä keski-euroopassa, missä asun.
    minunkaan vireeni ei ole aina sama, kiireisenä en saa kiinni niin hyvin kuin silloin, kun olen rento ja rauhallinen.
    joskus innostun ihan kamalasti ja joudun jarruttelemaan itseäni.

    tämän lahjan olen saanut suoraan ylhäältä ja käytän sitä varovaisesti. saadessani sen lupasin, etten koskaan puhu pahasta - en kuolemasta (mihin itse en usko), sairauksista, enkä neuvo eroamaan.
    jokaisessa ihmisessä on hyviä energioita, yritän ohjata niitä. se on minun tehtäväni.
    olen nähnyt itsenikin muinaisissa elämissäni ja tiedän missä olen elänyt. kun olen käynyt niissä paikoissa, olen saanut kissatkin säikähtämään ja tanskassa käydessäni juoksin karkuun eräästä linnasta. seuraavana päivänä siellä oli lehdissä juttua lentävistä kahvikupeista. en voinut sietää sitä paikkaa ja lähdin kovaa vauhtia ulos, tietämättä kuitenkaan mistä oli kysymys. siellä oli vain erittäin pahaa energiaa liikkeellä.

    minä nautin tästä tekemisestäni ja olen saattanut joskus ventovieraita ihmisiä yhteen. se on ihana palkkio rauhallisesta keskittymisestäni.
    olet oikeassa siinä, että lopulta ihminen itse tekee kuitenkin omat päätöksensä.
    näkijän tehtävä on vain ohjata ja auttaa, että hyvä voittaisi.
    tai ainakin minä uskon niin. ja tämä ei ole minun varsinainen ammattini ja työni.
    tiedän usein myös loppuvastaukset ihmiselämään, mutta niitä en koskaan kerro.


    t: Keskiyö