Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
tuo on kaksipiippuinen kysymys.
minusta tuntuu että ikkunoista voisi olla kysymys ainakin osittain. jos myyt nyt ja ostat uuden, et saa niin hyvää hintaa omastasi.
tuota asiaa sinä vatkaat vielä jonkin aikaa, koska olet myös kiintynyt kotiisi.
jos taas sijoitat remonttiin, olosi paranee ja asuntosi hintakin nousee sen mukana.
näen sinut kerrostaloasunnossa, luultavasti tilavassa kaksiossa. asunnossasi on valoa ja vaaleita värejä. lattiat nousevat myös mieleeni, parketti on ainakin tulevassa sinun ratkaisusi.
en saa tästä enempää kiinni.
t: Keskiyö
12.09.2011 17:24
Hei
minulle olisi helpompaa, jos käyttäisit aina samaa nimimerkkiä, saisin sinusta paremmin "kiinni". minä tunnen energian virran, joka lähtee sinusta. se ei ole aina samanlainen.
en käytä mitään kortteja enkä kristallipalloja, vaan tapani on "cold reading".
eli keskittymällä näen ja tunnen, näen välähdyksiä ja välillä aivan selviäkin kuvia.
olen lapsesta asti aistinut ja vaistonnut asioita, mutta kesti kauan että ymmärsin mistä varsinaisesti on kysymys. katsonut olen jo pitkään, varsinkin täällä keski-euroopassa, missä asun.
minunkaan vireeni ei ole aina sama, kiireisenä en saa kiinni niin hyvin kuin silloin, kun olen rento ja rauhallinen.
joskus innostun ihan kamalasti ja joudun jarruttelemaan itseäni.
tämän lahjan olen saanut suoraan ylhäältä ja käytän sitä varovaisesti. saadessani sen lupasin, etten koskaan puhu pahasta - en kuolemasta (mihin itse en usko), sairauksista, enkä neuvo eroamaan.
jokaisessa ihmisessä on hyviä energioita, yritän ohjata niitä. se on minun tehtäväni.
olen nähnyt itsenikin muinaisissa elämissäni ja tiedän missä olen elänyt. kun olen käynyt niissä paikoissa, olen saanut kissatkin säikähtämään ja tanskassa käydessäni juoksin karkuun eräästä linnasta. seuraavana päivänä siellä oli lehdissä juttua lentävistä kahvikupeista. en voinut sietää sitä paikkaa ja lähdin kovaa vauhtia ulos, tietämättä kuitenkaan mistä oli kysymys. siellä oli vain erittäin pahaa energiaa liikkeellä.
minä nautin tästä tekemisestäni ja olen saattanut joskus ventovieraita ihmisiä yhteen. se on ihana palkkio rauhallisesta keskittymisestäni.
olet oikeassa siinä, että lopulta ihminen itse tekee kuitenkin omat päätöksensä.
näkijän tehtävä on vain ohjata ja auttaa, että hyvä voittaisi.
tai ainakin minä uskon niin. ja tämä ei ole minun varsinainen ammattini ja työni.
tiedän usein myös loppuvastaukset ihmiselämään, mutta niitä en koskaan kerro.
12.09.2011 17:04
Hei
oletko tutkituttanut astmasi syytä, sitä minä tässä mietiskelen. astmahan tarkoittaa, että haluaa hengittää. kaikki astmat eivät ole pölystä ja kotieläimistä johtuvia.
sinua saattavat myös kiristää jotkin menneet asiat, joita et vielä ole itsellesi täysin selvittänyt.
kirjan kirjoittaminen on kovaa työtä ja kilpailu on kamalan kovaa. tuo tytärtäsi, jos ensimmäisellä kustantajalla ei vielä nappaa. kirjan voi lähettää usealle kustantajalle yhtaikaa. seuraan mielenkiinnolla tuota kirjailijan alut-palstaa täällä suomi24:ssä ja sieltä saa paljon hyviä vinkkejä.
poikas on rehti ja kiltti, hänestä tulee hyvä mies ja isä. eikä ole varmaa, että vaimo olisi ulkomaalainen. mutta eu:n myötä monien kannattaa työskennellä myös ulkomailla, kansainvälisyys tuo väriä suomen kaupankäyntiin.
pidä sinä välillä vähän lomaakin, kun olet aina niin ahkera ja juoksentelet paikasta toiseen. hellitä ja rauhoitu, se tekee astmallesi hyvää.
12.09.2011 16:45
Hei
minä tarkoitin että nykyinen olotilasi muuttuu.
mutta sinun on autettava tulevaa, lähde liikkeelle, niin siitä se lähtee.
näen kyllä, että olet yhden miehen nainen kaikkein mieluiten.
12.09.2011 16:37
Hei
ainakin jonkin aikaa, sellaista harmaata minä näen.
muista olla väittämästä vastaan ja ole katuvainen, kävi miten kävi.
12.09.2011 16:34
Hei
oikeastaan sinulla on aivan turvallinen työpaikka, se arkihan on sitä samaa joka paikassa. jotakin kulttuuria näen syksyysi, ehkä kirjallisuutta tai sitten elokuvia. ehkä teatteriakin, tai jonkin konsertin. jokatapauksessa saat mielellesi uutta virikettä.
lakkaa vain se kaipaaminen, ota sitä niskasta kiinni ja rynnistä sinne, missä niitä miehiäkin on. vaihda talsimis kengät sirompiin, laita hame päälle ja käy jossakin.
en näe sinua aina yksin, mutta sinun on mentävä onneasi vastaan.
12.09.2011 13:29
Hei
ei sinun miehesi metsästä mitään muuta kuin lintuja. hän oli kokematon mies, johon kolahti kokeneen naisen taika, silloin aikaisemmin.
mutta nyt hän on aikuinen ja hän rakastaa sinua, ja sinä häntä.
tottakai mielesi on apea tuosta reissusta, mutta ajattele nyt sitäkin, että hän on sukulaisissa yötä koko reissunsa ajan. ei hän kehtaisi sinne mennä, jos muuta suunnittelisi.
näen teidät yhdessä onnellisina. teidän lapsihaave ei vielä ole lopussa, siinäkin tapahtuu. luota itseesi ja luota mieheesi, sillä teillä on vahva side toisiinne. olette selvinneet mestareina koitoksestanne ja se osoittaa, että olette investoineet kaikkenne tähän liittoon.
kaikkea hyvää sinne teidän syksyyn, tee sinäkin jotakin kivaa kun olet muutaman päivän itseksesi.
12.09.2011 13:25
Hei
no en näe eroa, mutta erimielisyyksiä kylläkin.
sinä olet mustasukkainen ja rauhaton, vaikkei se ulospäin näykään.
miehesi on erilainen ihminen kuin sinä, hän ei ole niin tunnerikas. te odotatte eri asioita elämältänne. uskoisin sinun olevan enemmän eteenpäin pyrkivä teidän taloudessanne ja liitossanne.
jos saisitte sanottua kaiken mieltä kaivavan ilman hermostumista, puhuisitte toiveistanne ja perheen tärkeimmistä asioista hiiltymättä, teillä voi olla mitä mukavin liitto yhdessä.
kannattaa puhua ja olla avoin, pyydä miestäsi avaamaan sydämensä.
12.09.2011 13:20
Hei
kaikki nuo juuret ovat lapsuudestasi, eikä itse hankittuja pelkoja.
pääset niistä hitaasti eroon, mutta se vaatii harjoittelua.
voisit mennä johonkin keskusteluryhmään, näkisin sen auttavan.
lääkärissä käynnit ja pelot ovat hyvin yleisiä, minäkin pelkään hammaslääkäriä.
sinä et vielä ole saanut turvaa ja tukea sillälailla, kuin sitä oikeasti tarvitsisit. sellainen ihminen ei ole vielä tullut sinua vastaan.
auta nyt itseäsi, niin sitten mahdollisuutesi onneen ovat suuremmat.
herkkyys on hieno asia, yliherkkyys sinulla johtuu vain peloista. ne voit karistaa pois ajan kanssa ja puhumalla.
12.09.2011 13:04
Hei
näen sinun katuvan ja oppivan kokemuksestasi.
uskoisin että edessä on pitkä talvi ja paljon aikaa miettiä.
sinun bisneksesi on jotenkin hataralla pohjalla, et ole tehnyt koko pohjasuunnitelmaa vielä vedenpitäväksi. suunnittele sitä lisää.
12.09.2011 13:00
Hei
no ei se teatteri pahasta ole, älä säikähdä. uskoisin sinun kokevan elämänmuutoksia sillä tavalla, että löydät uusia kiinnostuksenkohteita.
ja sitä myöten tulee kumppanikin vierellesi.
ei tämä mies mikään filmitähti ole, aivan tavallinen ja turvallinen ihminen hän on.
tuo mies kenet nyt tunnet ei välttämättä ole puolisosi, ennemminkin vain ystävä.
nauti hänen seurastaan niin kauan, kuin se on antavaa. ja muutenkin, usko hyvään ja harrasta edelleenkin, sinulla on terveet elämäntavat.
12.09.2011 12:58
Hei
sinä et ole tosissasi, jollakin tavalla minusta tuntuu ettet ota mitään asioita kovin syvällisesti.
vastuunkantaminen alkaa sinusta itsestäsi, asiat eivät ratkea itsestään.
sanoisin, että sinulla työ tulisi olla ehdoton ykkönen, sitten rakkaus ja viimeisenä asuinkuviot.
voisit päästä työssäsi ja ammatissa eteenpäin ja luoda uraa, jos todella niin haluat.
12.09.2011 10:30
Hei
osta Berocca poretabletteja, niiden magneesiumi laukaisee jännittämisesi.
sinä pelkäät ja pelollasi on syvät juuret. uskoisin että se alkoi jo lapsuudessasi.
sinun tulisi keskittyä itseesi ja itsesi hoitamiseen.
voisit vaikka käydä tanssikurssilla, niitä on edullisestikin ja ne alkavat nyt syksyllä. siellä on myös miehiä.
et löydä omaasi, ellet lähde häntä vastaan. ja muutenkin, asiat eivät tapahdu itsestään, nyt sinun on liikuttava ja hoidettava ulkonäköäsi, ole itsekkäämpi ja avoimempi. hiljaa hyvä tulee!
12.09.2011 10:27
Hei taas
en valitettavasti pysty kertomaan aikoja, se menee arvailuksi vain. näkemässäni ei ole kelloja eikä kalentereita.
sinulla on myös jokin raskas pettymys ollut elämässäsi, olet ottanut siitä opiksesi ja olet valitseva kumppanin suhteen. näin on hyvä.
tekisin sinulle mielelläni pitkän katsannon, jossa voisin keskittyä noihin kysymyksiisi, ja muihinkin, oikein ajan kanssa.
jos se kiinnostaa, ota yhteyttä sähköpostini kautta. kerron siellä sitten loput.
12.09.2011 10:23
Hei
mene maalauskurssille, niitä tarjotaan ainakin kansanopistolla. sieltä saat motivaatiosta kiinni ja tapaat uusia ihmisiä.
tuossa talossa on epäsiistiä väkeä, siellä myös juodaan reilusti.
näen talon melko surkeassa kunnossa muutenkin.
sinun ei ole aivan helppoa löytää uutta kotia, mutta jatka vain sitkeästi sen etsintää. löydät sinä sitten vihdoinkin paremman paikan, talo ei ole niin korkea kuin nykyinen.
maalaaminen olisi sinulle hyvää terapiaa ja kanava käydä läpi tunteitasi.
12.09.2011 10:16
Hei
näin lyhyellä kysymyksellä on vaikea saada sinusta kiinni.
sen tunnen, että nainen on varovainen. sinä puolestasi olet hieman onneton, odotat sähköistä piristettä syksyysi. olisikohan niin, että ennemminkin sinä toivot itsellesi seikkailua.
12.09.2011 10:14
Hei
sinulla minä näen pinon papereita, jotka vaativat selvittelyä.
on myös kysymys rahasta, sekä jotakin ihmistä on loukattu.
rehellisyydelläsi selviät parhaiten, ole nöyrä ja pyydä anteeksi.
sinä selviät asioistasi hitaasti, mutta varmasti. etkä toivottavasti järjestä itseäsi enää uudestaan tällaiseen sotukuun.
voisit tehdä vielä jotakin ylimääräistä iltahommaa, jolla tienaat hieman ylimääräistä itsellesi.
12.09.2011 10:08
Hei
niitä aikoja en pysty sanomaan, valitettavasti.
jos tahdot joskus pitemmän katsannon, ota yhteyttä sähköpostini kautta.
silloin voin katsoa tarkempia vastauksia kysymyksiisi. kerron s-postin kautta loput.
ps. kirjoita samalla nimimerkillä.
12.09.2011 01:11
Hei
en näe sinua huippukunnossa, mutta hyvässä kunnossa varmasti.
etkä ole koskaan huippu-urheilija kai ollutkaan?
tyttäresi kohdalla lapsi voisi olla ajankohtainen melko kypsällä iällä, hän voisi olla n. 40v saadessaan lapsen.
tyttäresi ei ole kovin onnellinen ja hän työntää kaiken energiansa työhön. se on hänen tapansa päästä eteenpäin elämässään.
poikasi kautta sinusta tulee myös mummo, hän saa enemmän kuin yhden lapsen.
mutta älähän murehdi, on elämässä paljon hyviä asioita!
12.09.2011 01:08
Hei
sinun nimimerkkisi kertoo vastauksen.
sinun on ehkä vaihdettava paikkakuntaa, jos et löydä läheltäsi kunnon työtä.
tee itsellesi tärkeä lista kaikesta siitä mitä haluat.
sitten lähdet selvittelemään asioita siihen suuntaan, kuinka haluat todellakin elää.
näen sinulle paljonkin muutoksia, niin asumisessa kuin työssäkin. ja ihmissuhteisiinkin tulee muutoksia.
lähde reippaasti eteenpäin onnea kohti, sinä tiedät mitä haluat ja se on ensimmäinen virstapylväs. myös jatkokoulutus voisi olla sinulle mahdollinen vaihtoehto.
12.09.2011 01:03
111 / 123