Hei Keskiyö!

Ahdistunut

Hyvää huomenta: )!
Voisitko katsoa helpottuuko elämäni tästä. Olen tällä hetkellä huolestunut monista asioista, kova jännittäjäkin kun olen.
Mitä noin yleisesti näkisit keski-ikäiselle naiselle, jolla ei ole kumppania, ei edes ketään luotettavaa ystävää, kenen kanssa jakaa asioita.
Työkin olisi kiva olla olemassa..
Kiitos jos ehdit.

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      osta Berocca poretabletteja, niiden magneesiumi laukaisee jännittämisesi.
      sinä pelkäät ja pelollasi on syvät juuret. uskoisin että se alkoi jo lapsuudessasi.
      sinun tulisi keskittyä itseesi ja itsesi hoitamiseen.
      voisit vaikka käydä tanssikurssilla, niitä on edullisestikin ja ne alkavat nyt syksyllä. siellä on myös miehiä.
      et löydä omaasi, ellet lähde häntä vastaan. ja muutenkin, asiat eivät tapahdu itsestään, nyt sinun on liikuttava ja hoidettava ulkonäköäsi, ole itsekkäämpi ja avoimempi. hiljaa hyvä tulee!

t: Keskiyö

• aloittaja vielä

Hei vielä!

Kiitos paljon vastauksestasi, otan tänään magnesiumia.
      Kysyn vielä, jos ehdit, että tuleeko sinulla mitään näkymää siitä
      mistä johtuu valtava sairaudenpelko, joka tulee ajoittain esiin, jos on
      jotakin kontrolli- tai lääkärikäyntejä. Silloin menen aivan kauheaan jännitys-
      tilaan. Tuleeko mitään mielikuvaa, johtuuko nimenomaan lapsuudesta, sen turvattomuudesta vai vain omasta yliherkkyydestä?

• Hei
      kaikki nuo juuret ovat lapsuudestasi, eikä itse hankittuja pelkoja.
      pääset niistä hitaasti eroon, mutta se vaatii harjoittelua.
      voisit mennä johonkin keskusteluryhmään, näkisin sen auttavan.
      lääkärissä käynnit ja pelot ovat hyvin yleisiä, minäkin pelkään hammaslääkäriä.
      sinä et vielä ole saanut turvaa ja tukea sillälailla, kuin sitä oikeasti tarvitsisit. sellainen ihminen ei ole vielä tullut sinua vastaan.
      auta nyt itseäsi, niin sitten mahdollisuutesi onneen ovat suuremmat.
      herkkyys on hieno asia, yliherkkyys sinulla johtuu vain peloista. ne voit karistaa pois ajan kanssa ja puhumalla.

t: Keskiyö

• aloittajalta

Kiitos sinulle kun katsoit ja kerroit vielä lisää.
        Itsekin epäilen tämän kaltaisten pelkojen johtuvan lapsuudestani.
        Monenlaisesta hylkäämisestä. Totta näit, että turvaa ja tukea tuovaa
        ihmistä en ole tavannut tähän mennessä. Ehkä annan sitä välillä
        muille jonkin verran, itse en saa keltään. Kiitos Keskiyö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      6949
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      489
      5099
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      137
      3129
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      213
      2581
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      33
      2273
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      76
      1197
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1149
    9. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1080
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1074
    Aihe