Hei Keskiyö!

Ahdistunut

Hyvää huomenta: )!
Voisitko katsoa helpottuuko elämäni tästä. Olen tällä hetkellä huolestunut monista asioista, kova jännittäjäkin kun olen.
Mitä noin yleisesti näkisit keski-ikäiselle naiselle, jolla ei ole kumppania, ei edes ketään luotettavaa ystävää, kenen kanssa jakaa asioita.
Työkin olisi kiva olla olemassa..
Kiitos jos ehdit.

4

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      osta Berocca poretabletteja, niiden magneesiumi laukaisee jännittämisesi.
      sinä pelkäät ja pelollasi on syvät juuret. uskoisin että se alkoi jo lapsuudessasi.
      sinun tulisi keskittyä itseesi ja itsesi hoitamiseen.
      voisit vaikka käydä tanssikurssilla, niitä on edullisestikin ja ne alkavat nyt syksyllä. siellä on myös miehiä.
      et löydä omaasi, ellet lähde häntä vastaan. ja muutenkin, asiat eivät tapahdu itsestään, nyt sinun on liikuttava ja hoidettava ulkonäköäsi, ole itsekkäämpi ja avoimempi. hiljaa hyvä tulee!

      t: Keskiyö

    • aloittaja vielä

      Hei vielä!

      Kiitos paljon vastauksestasi, otan tänään magnesiumia.
      Kysyn vielä, jos ehdit, että tuleeko sinulla mitään näkymää siitä
      mistä johtuu valtava sairaudenpelko, joka tulee ajoittain esiin, jos on
      jotakin kontrolli- tai lääkärikäyntejä. Silloin menen aivan kauheaan jännitys-
      tilaan. Tuleeko mitään mielikuvaa, johtuuko nimenomaan lapsuudesta, sen turvattomuudesta vai vain omasta yliherkkyydestä?

    • Hei
      kaikki nuo juuret ovat lapsuudestasi, eikä itse hankittuja pelkoja.
      pääset niistä hitaasti eroon, mutta se vaatii harjoittelua.
      voisit mennä johonkin keskusteluryhmään, näkisin sen auttavan.
      lääkärissä käynnit ja pelot ovat hyvin yleisiä, minäkin pelkään hammaslääkäriä.
      sinä et vielä ole saanut turvaa ja tukea sillälailla, kuin sitä oikeasti tarvitsisit. sellainen ihminen ei ole vielä tullut sinua vastaan.
      auta nyt itseäsi, niin sitten mahdollisuutesi onneen ovat suuremmat.
      herkkyys on hieno asia, yliherkkyys sinulla johtuu vain peloista. ne voit karistaa pois ajan kanssa ja puhumalla.

      t: Keskiyö

      • aloittajalta

        Kiitos sinulle kun katsoit ja kerroit vielä lisää.
        Itsekin epäilen tämän kaltaisten pelkojen johtuvan lapsuudestani.
        Monenlaisesta hylkäämisestä. Totta näit, että turvaa ja tukea tuovaa
        ihmistä en ole tavannut tähän mennessä. Ehkä annan sitä välillä
        muille jonkin verran, itse en saa keltään. Kiitos Keskiyö!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe