Olemme olleet yhdessä teini-ikäisistä lähtien. Minulla ja miehelläni oli ns. kolmen kympin kriisi pari kolme vuotta sitten. Meinasimme erota ja miehelläni oli suhde vaalean ihastuksen kanssa, johon koki tulisesti rakastuneensa. Onneksi perheemme ei kuitenkaan hajonnut, vaan muutimme elämässämme monta asiaa ja aloimme huolehtimaan parisuhteestamme. Eniten minua auttoi se, että muutimme jopa asuinpaikkakuntaakin ja työpaikkoja ja aloitimme kaiken alusta. Kävimme melko pitkään parisuhdeterapiassa.
Luulin voivani jo luottaa mieheeni. Vanhat ikävät muistot vain hyökkäävät jostain mieleeni joissain tilanteissa. Yksi niistä on nyt, kun mieheni on lähdössä entiselle kotiseudulle muutamaksi päiväksi metsästämään. Hän majoittuu siellä vanhempieni luona. Silloin kriisimme aikaan mm. tuo metsästysharrastus mahdollisti mieheni ja sen toisen naisen tapaamiset. Olen puhunut tästä nyt mieheni kanssa, joka vakuuttaa minulle, ettei hän tahdo ketään muita kuin minut ja rakastaa minua. Muistan vain miten avuton mieheni oli sen toisen naisen kanssa.Yksi suudelma saattoi johtaa seksiin. Tuskin kaikki miehet ovat niin vietävissä, mutta minun mieheni oli. Vaalean nuoremman naisen ihailu oli mannaa hänelle. Suhteesta oli vaikea päästä eroon, vaikka mieheni oli jo päättänyt sen lopettaa monta kertaa. Toinen nainen ei olisi halunnut lopettaa ollenkaan. Viimeisenä keinona hän jätti ehkäisyn pois ja tuli raskaaksikin, jotta olisi saanut mieheni. En tiedä oliko se mieheni lapsi, mutta abortin nainen teki, kun mieheni ei jättänytkään minua.
Vieläkö häntä houkutteli tavata sitä naista? Monesti olen kuullut ja lukenut, että kerran pettänyt voi tehdä sen aina uudelleen... Vai onko mieheni kasvanut aikuiseksi ja ottaa avioliittomme vakavasti? Voitko sinä Keskiyö katsoa, onko tuo metsästysreissu vain metsälintujen metsästystä vai tuleeko miehelle kiinnostusta vielä kaiken jälkeen ottaa yhteyttä sen toisen naisen kanssa?
Hei Keskiyö!
2
<50
Vastaukset
Hei
ei sinun miehesi metsästä mitään muuta kuin lintuja. hän oli kokematon mies, johon kolahti kokeneen naisen taika, silloin aikaisemmin.
mutta nyt hän on aikuinen ja hän rakastaa sinua, ja sinä häntä.
tottakai mielesi on apea tuosta reissusta, mutta ajattele nyt sitäkin, että hän on sukulaisissa yötä koko reissunsa ajan. ei hän kehtaisi sinne mennä, jos muuta suunnittelisi.
näen teidät yhdessä onnellisina. teidän lapsihaave ei vielä ole lopussa, siinäkin tapahtuu. luota itseesi ja luota mieheesi, sillä teillä on vahva side toisiinne. olette selvinneet mestareina koitoksestanne ja se osoittaa, että olette investoineet kaikkenne tähän liittoon.
kaikkea hyvää sinne teidän syksyyn, tee sinäkin jotakin kivaa kun olet muutaman päivän itseksesi.
t: Keskiyö- siniharmaasilmäinen-
Kiitos Keskiyö! Oli ihana lukea tämä viestisi. Se piristi minua todella. En olekaan pitkään aikaan ollut näin apea. Ehkä se johtuu vaan tästä tilanteesta, kun ei olla pitkään aikaan oltu erossa toisistamme ja nyt sitten useamman päivän. Olen herkkä ja näen joskus enteitä, mutta tässä asiassa taitaa ne pelot olla vielä olemassa, niin että ne vaan vielä kummittelevat. Pitää vaan uskaltaa luottaa. Olihan se melkoinen koittelemus, mistä on selvitty, mutta vahvempia ollaan nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121782Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441230- 49972
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126932Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75876- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761