Keskiyö

toteutuuko toiveeni

Olen vaalea nainen ja pari pitempää suhdetta takana. Lapseni on jo muuttanut kotoa. Sydämestäni kaipaan uutta kumppania rinnalleni. Löydänkö vielä kunnon miehen, joka on valmis ihan sitoutumaan ja perustamaan yhteisen kodin tai pitäisikö tässä yksin tallustaa. Ei sen puoleen, kyllä yksinkin viihdyn, mutta kaksin aina kaunihimpi. :) Millaisen miehen näet jos, näet? Aktiivinen olen ja paljon liikun, ei ole siitä kiinni. Ja kyllähän miehet ehdottelee jatkoakin, kun ulkona käyn, mutta en välitä, kun kaikki tuntuu hakevan vaan hetken seuraa ja itse haen kuitenkin tavallista, kunnollista miestä ystäväksi ja kumppaniksi.

Kiitos

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      näen sinulle kumppanin, jonka elämä liittyy jollakin tavoin teatteriin. joko hän käy siellä usein, tai sitten hän on siellä töissä.
      mies pitää kulttuurista ja hän on vilkasluonteinen. ja hän on vapaa, se on tärkeää.
      sinä tarvitset aktiivisen miehen, muttet ole vielä liikkunut hänen polullaan. eikä hän sinun polullasi. voisit käydä teatterissa ja tutustua siihen muutenkin, kävele sielläpäin ja maiskuttele asiaa. siinä on jotakin lämmintä ja tuttua, minusta tuntuu että huomaat sen myös kun siellä kuljeskelet.

t: Keskiyö

• toteutuuko toiveeni

Kiitos. Kylläpä nyt on erilaisia miehiä nähty. Rehellisesti sanottuna,on vaikea nähdä itseäni tälläisen miehen rinnalla ja vielä pitkässä suhteessa. Kaipaan tuollaista hiljaista erähenkistä luonnossa kulkijaa ja lavatansseissa viihtyvää ja muuten liikunnalista, kuten itsekin olen. En viihdy kaupungissa lain, nippa nappa joskus pikashoppailen, mutta huvikseni en taatusti kulje. Iän myötä aina vain vähemmän.:) Puutarhassa viihdyn, jos aikaa jää muilta harrastuksiltani. Teatteria ei meillä päin ole, joten en voi sielläpäin kävellä. Teatterissa käyn tosi harvoin.
        Saapi nähdä tämä miesjuttu. On mulla kyllä eräs samanhenkinen pitkäaikainen miespuolinen kaveri. Aina välillä tehdään yhdessä monenlaista. Vapaa hän on, mutta liikaa vastuuta joka suuntaan, eikä aikaa suhteisiin. Näetkös tätä miestä tulevaisuudessa elämässäni esim. ystävänä jatkossakin tai eroavatko tiemme ajan kanssa?

• Hei
      no ei se teatteri pahasta ole, älä säikähdä. uskoisin sinun kokevan elämänmuutoksia sillä tavalla, että löydät uusia kiinnostuksenkohteita.
      ja sitä myöten tulee kumppanikin vierellesi.
      ei tämä mies mikään filmitähti ole, aivan tavallinen ja turvallinen ihminen hän on.
      tuo mies kenet nyt tunnet ei välttämättä ole puolisosi, ennemminkin vain ystävä.
      nauti hänen seurastaan niin kauan, kuin se on antavaa. ja muutenkin, usko hyvään ja harrasta edelleenkin, sinulla on terveet elämäntavat.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6349
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      442
      4425
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3618
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2255
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      108
      2205
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      976
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      58
      855
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      42
      820
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      81
      731
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59