Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
ajoista minä en pysty puhumaan, en usko sellaisen paikkansa pitävyyteen ollenkaan.
katsotaan tuota työtä edes yleisesti. sinulle näkyy työtä, isossa firmassa, tai olkoon ainakin iso rakennus. se on hyvässä kunnossa ja tunnettu. mitä hyvinvointiisi siellä tulee, se on välillä koitoksen alla.
vaikka on tai olisi puheita ja juorunpätkiä, ne ovat kotia päin.. siellä on asiat kunnossa.
matkatyö tai liikkuminen työn kanssa ei ole sinulle hyväksi.
aivan samaa näen, vaikka kuinka tätä kääntelen. työpaikka on hyvä ja sinä olet siellä, mutta joudut tekemään hieman "käden vääntöä" että työ maistuu. se voi myös johtua työsopimuksestasi, mikä ei ole ihan kunnossa. se voisi näyttää paremmalta.
siellä painetaan palkkoja alas, mitä enemmän annat itsestäsi ja liikut, sitä enemmän voisit saada itsellesi "pisteitä". minä en näin lyhyesti pysty sanomaan mikä työpaikka tämä voi olla.
kannattaa katsella myös muita työmahdollisuuksia, aivan itsesi vuoksi.
t. Keskiyö
30.04.2015 22:13
Hei
hyvältä tuo näyttää, vaikka matkassa on käytännöllisiä mutkia. mies ei ole vielä valmis.
mies on luotettava ja kiltti, hyväluontoinen kaikin puolin. tunnistan hänestä vihertävää energiaa. tulee tunne, että jään vahvojen kuusen oksien alle häntä ajatellessa...
oksat ovat vaaleanvihreitä ja vasta kasvuvaiheessa, hän ei ole vielä valmis varsinaiseen metsän kaatoon. hän odottelee. mutta matkustaminen tai liikkuminen on hänen mielessään.
onkohan hänen perheessään ollut muutakin rakastumista hiljattain?
hän on lapsirakas.
kyllä sinun kannattaa suoda hänelle se aika, minkä hän tarvitsee. niin sen ymmärrän.
hän kantaa paljon vastuuta ja ottaa sen tosissaan. riippuu siitä, miten kauan sinä jaksat odottaa. sanon tähän, että hiljaa hyvä tulee. jos pidät häntä arvossa ja tahdot hänet, sinun tulee vielä odottaa. kun hänen kuusen oksat tummuvat ja vahvistuvat, vasta sitten hän puhuu.
taitaa kuulostaa melko kaunokirjalliselta, en osaa tätä muuten tulkita.
t. Keskiyö
30.04.2015 22:02
Hei
olen luvannut, että en koskaan puhu terveysasioista, enkä kuolemasta. sitä kuolemaa minulle ei oikeasti ole edes olemassa, vaan oman ymmärrykseni mukaan me jatkamme matkaamme korkeammassa paikassa. mutta ei sen enempää tässä.
katson sinulle itsellesi mielelläni. sinä olet onnellinen ihminen monessa suhteessa. olet asunut hyvässä kodissa, missä on harmoniaa. kodin yhteisössä, voisi olla perheessä tai aivan lähellä perhettä, on ihminen jonka kanssa sinulla on hankalaa. välit sisaresi kanssa eivät taida olla hyvin lämpimät pohjimmiltaan, olette kovin erilaisia.
näen myös odotuksia työmäärään, sinä odotat apua ja melkein itket kun sinua ei kuulla. raskaita hetkiä. olet sinut itsesi kanssa, mikä ei ole ihme sellaisen lämpimän kasvatuksen jälkeen, minkä sinä sait. kotipaikkasi on kuin lämmin hella, missä aina kytee valkea. välit sisareen tulevat lämpiämään myöhemmin, kun olette molemmat siihen valmiita. ei vielä.
jos ja kun sinulla on toiveita "omistukseen" eli viralliseen haltuunottoon, sinä onnistut siinä helposti. näen myös työasioissa, ne voivat myös olla muuta aktiivista toimintaa, uuden alun ja tervettä voimaa eli energiaa. odotat kodin suhteen sitä, mitä sinun tuleekin odottaa. se onnistuu ilman suuria paineita.
on tässä kyyneleitä, mutta jokaisen elämässä virtaa kyyneleitä joskus. älä allekirjoita mitään, ennen kuin olet lukenut sen 10 kertaa lävitse ja vielä nukkunut sen yli. sisko ja välimatka ja työ ja paineet, sinulla on paljon harteillasi. löydät kyllä avaimet elämään, eivät ne oikeasti ole edes hukassa.
t. Keskiyö
30.04.2015 21:44
Hei
ensin siitä "tästä viikosta", eli en usko kenenkään näkevän tarkkoja aikoja.
mutta työsi on tässä tärkeämpää. sinä pidät työstäsi ja se on enemmän kuin vain henkireikä tai rahan ansaitsemista. siihen näen selvästi uuden alun, uudet askeleet. sitten on tämä mies, jota en osaa näin lyhyesti asettaa oikeaan paikkaan, eli onko hän sinun pomosi, vaiko rakastettusi. hän tuo sinulle erittäin hyviä uutisia.
työ tulee luoksesi, sinulla on vakaa työpaikka. mutta on myös oltava varovainen, että et sekoita asioita keskenään. jos otat työn kotiasi, sinun on oltava tarkkana.
mieti sitä, miten kotoa käsin työskentely sotkee muuta rytmiä ja vie henkeyttäsi, mitenkähän tuon osaisin nyt sanoa oikein.
noh, näen miehen jolla on sopimus kädessään ja hän on äärimmäisen tyytyväinen. mutta kun en tiedä tässä vaiheessa, onko hän sinun pomosi, vaiko rakastettusi. harmi.
tunteeni tähän on niin, että saat mahdollisuuden tehdä kotoa käsin töitä, mutta se ei ole sinulle henkilökohtaisesti kaikkein paras ratkaisu.
t. Keskiyö
30.04.2015 21:31
Hei
tähän vaikuttavat muutkin ihmiset. "kotoa karkailu" on hetkellisesti hauskaa, mutta se vie voimia.
jos ajattelet työpaikallasi, niin vastaus on ei. muutekin, tämä on hankala yhtälö. en tiedä mitä tässä höpisen, näin se vain tuntuu.
Hän ei ole sitä, mitä sinä toivoisit hänen olevan. hetket ovat vain hetkiä. näen koko ajan työpaikan, mitä se sitten tässä merkitseekään.
ei ole vielä tämä se, mitä sinä etsit.
t. Keskiyö
27.04.2015 22:03
Hei
tuo uusi mies on paljon enemmän mielessäsi, kuin entinen nallekarhu.
sinä olet lapsirakas ja sinulla on hyvä suhteet kanssaihmisiin..
näen tässä myös varakkaan miehen, jonka olet tyrmännyt. työrintamalla et ole onnellinen, tilanne voisi tosiaankin olla parempi. rahan kanssa sinä olet luottavainen, olethan pärjännyt tähänkin asti.
et tuhlaa liikoja, osaat olla todella säästäväinen ja se on hyvä. työtä tekisit mieluiten kotoa käsin.
näen sopimuksen lopun ja uuden alun. teet ratkaisun, mikä on sinulle eduksi.
hoidat kyynärpääsi kuntoon, etkä rasita sitä enää liikoja. kannattaa myös vahvistaa jalkalihaksia, pohkeita, liikkumalla. rappujen nouseminen olisi sinulle hyvää liikuntaa.
tulee sinulle rientojakin, pieniä menoja ja muuta mukavaa. jos tämä nyt tarkoittaisi kesää, vaikka en aikaa pysty kertomaan sen tarkemmin. lähellä tuo kuitenkin on. mukavia aikoja!
t. Keskiyö
23.04.2015 22:23
Hei
minä en voi puhua ajoista, mutta energioista kyllä.
en näe muutoksia työhösi, sinähän pidät työstäsi ja se on sinulle tärkeää. esimies on muuten huonotuulinen ihminen, omista syistään. hän ei katsele ketään silmiin, sanoisin.
t. Keskiyö
23.04.2015 22:13
Hei
pysy vain optimistina, se kannattaa aina! se on sellainen luonteenpiirre, mikä vielä jokaisen aallokon ylitse.
on tässä ainakin yksi sopimus ja se on kirjallinen, sillä on siunaus ja se on äärettömän hyvä sinulle. sinulla on ihmissuhteessa mennyt kurjasti ja olet puhunut siitä ihmisten kanssa, apua etsien. puhuminen auttaa ja se on rakentavaa.
kotiasi suret, mutta tulevassa on uusi koti ja siellä on hyvä olla. siellä sinä teet itsellesi hyviä asioita.
olet lähes menettänyt uskon ja henkisyytesi, koska olet ollut niin kovilla. olet kuitenkin vahva ihminen ja siksi sinun taloutesi pysyy pystyssä. vaikka on vaikeita aikoja, sinä selviät.
t. Keskiyö
ps. vaikka muuttolaatikot repeilisivät, sinulla on ne avaimet, mitä kukaan ei voi ottaa sinulta pois..
23.04.2015 22:09
Hei
muista hymyillä ja olla ystävällinen. totta kai sitä on aluksi pihalla, kun totuttelee uusiin tapoihin ja uuteen ympäristöön. miksi olet niin rankka itsesi kanssa?
tähän työhön näen niin, että asenne on vain yksipuolinen. sinun varsinainen työsopimuksesi on varmaankin muualla. mutta senkin näen, että teet sopimuksen ja allekirjoitat sen.
osaat varmasti työsi ja sen, mitä olet oppinut. osaat puhua ja toimia, sielläkin missä on paljon väkeä. olet asiallinen. mutta rankka itseäsi kohtaan.
se taas johtuu kotikasvatuksestasi, sinun omantunnonarvo ei päässyt kotona kovin pitkälle kehittymään. et saanut tukea, niin kuin olisi ollut toivottavaa.
mitä sinusta ajatellaan, on sekä hyvää että muuta. mutta onko sillä väliä? ehkä sinua myös pelätään, että viet joltakin muulta tehtävät pois. uusia asioita ja uusia ihmisiä varotaan, kaikkeen menee aikaa.
et jää sinne harmaantumaan, on minun mielipiteeni tästä.
t. Keskiyö
23.04.2015 21:49
Nokinenäiselle
noh, kyllä on vaikea tilanne. sinä yritit auttaa ja sait siitä kuraa kasvoillesi. toisaalta, tällä ihmisellä on suuri hätä.
olen myös välillä kirjoittanut vastauksia ilman korvausta, mutta sitten kun niihin satelee aina vain lisää kysymyksiä, minä vaikenen. ei kukaan muukaan voi tehdä hommia ilman korvausta, sillä aika on rajattua.
ei kannata ottaa tuota purkausta henkilökohtaisesti, poista vain ne viestit. sinä teit jo sen, mitä voit ja se riittää. jokaisella on lopulta vastuu omasta elämästään. sanoit kauniisti, ettei niitä numeroita voi nähdä. en usko että aikojakaan voisi nähdä.
toivotaan yhdessä, että tämän ihmisen asiat lähtevät rullaamaan. sytytetään hänelle kynttilä.
t. Keskiyö
16.04.2015 20:40
Sinulta pötyä11 kysyn, että miten henkimaailma on kieltänyt veloittamasta työstä? Tulkinnan kirjoittaminen on työtä ja se aika on pois muista hommista.
Minulle ns. henkimaailma (tarkoitamme varmaankin eri asioita tällä) sanoo, että työ on työtä. kenellekään ei kirjoiteta väkisin, vaan annetaan apua ja neuvoja silloin, kun niitä kysytään.
No millä tavalla minä sitten maksan "henkimaailmalle" provikat? mielenkiintoinen kysymys. ei "henkimaailmassa" makseta, eikä ansaita. minulla on oman rakkaan oppaani kanssa sopimus siitä, miten toimitaan. minä vain välitän ja silloin, kun se on raskasta tunteja kuluttavaa toimintaa, silloin se ei voi olla ilmaista. pappi ja sielunhoitajakin saavat palkkansa. diakonissat saavat palkkansa, että elävät. punaisen ristin työntekijöillekin maksetaan ylöspito. millä näkijä ja tulkitsija sitten maksaa ylöspitonsa?
mieti sitäkin....
16.04.2015 20:34
Hei
olen myös vuosien varrella kirjoittanut lukemattomia tulkintoja, joten jos sinua kiinnostaa olen käytettävissäsi. Lisäkysymykset eivät minullakaan ole rajoitettuja, mutta rajaan vastaamisen vain yhteen kertaan tulkinnan jälkeen, johtuen kiireellisyydestä.
t. Keskiyö
28.03.2015 22:37
Hei!
mitä useamman kerran kysyy, sitä erilaisimpia vastauksia mahdollisesti saa.
sanon aluksi, että ajoista en pysty puhumaan. mahdollisuudet työmarkkinoilla eivät ole ruusuiset. varsinkin, jos keskityt tietynlaiseen työhön, silloin mahdollisuudet ovat näillä näkyvillä heikot.
rahaa tulee ja rahaa menee. näen sellaisen mahdollisuuden, että sinä liikut tuttavallisesti eri ihmisten välillä. tämä on sellainen työ, mihin saat helpoiten sopimuksen. se ei ole hullumpi, vaikka se ei ehkä tällä erää vastaa odotuksiasi. mutta tätä kautta saat ainakin pussiisi rahaa, mitä tarvitset. muuta odotellessa kannattaisi miettiä vakavasti tätäkin vaihtoehtoa.
t. Keskiyö
28.03.2015 21:23
Hei
olet tainnut jo saada hieman vastauksia.
ajattelin sanoa sinulle, että aikaa on kulunut vasta kovin vähän! miehet säikähtävät sellaisia ajatuksia ja kysymyksiä, missä mietitään jo eteenpäin menoa..
päällimmäisenä näen sinut taloushuolesi, mitkä tarvitsevat eniten huomiotasi. tämä mies kenestä kysyt, on omien työasioittensa kanssa pulmallisessa tilanteessa. hänestä et varmaankaan saa vielä toistaiseksi tiukempaa otetta, sinun on oltava rauhallinen.
huomasin juuri, että tämä kysymys on jo viime vuodelta. mutta olkoon menneeksi, laitan tämän vastauksen tulemaan kuitenkin.
t. Keskiyö
ps. inhottavia häiriköitä nuo mainokset....
28.03.2015 21:10
Aikaa ei ole olemassa ja tämä kaikki on illuusiota. Asiat tapahtuvat kyllä ihmisen mielestä järjestyksessä, eli peräkkäin, että meidän on helpompi ymmärtää tapahtumien jaksoja.
Minulle ei ole olemassa aikaa, eikä kuolemaa. Tämän unen jälkeen me heräämme oikeaan todellisuuteen.
12.02.2015 20:56
Hei
millä nimimerkillä kirjoitit? miten niin on eri asia nähdä tästä hetkestä kuin oikeasti nähdä tulevia tapahtumia?
t. Keskiyö
05.02.2015 22:29
Hei
sen sanon vielä, että oli miltei mahdottomuus saada tämä viesti lähtemään. yritin puoli tuntia.
ehkäpä minun ei olisi pitänyt lähettää tätä viestiä....
t. Keskiyö
30.01.2015 00:27
Hei
sinä teet maailman tärkeintä työtä äitinä, sinä pidät sormeasi maailman pulssilla. oletko joskus ajatellut, että tehtäväsi on niin suuri ja vaativa?
se väsymys on täysin ymmärrettävää, sillä rakkautta on joskus niin vaikea ammentaa sieltä, missä se ei välttämättä uusiudu. sinulta puuttuu aikuisen vastarakkaus. vain sinun oma panoksesi uusiutuu, koska et saa vastarakkautta.
mutta lapsesi antavat sitä sinulle pyyteettömästi, he ovat myös pystyviä auttamaan sinua myöhemmin, jos niin on tarvis. kyllä sinun antamisesi ja tekemisesi saa arvoa ja kunnioitusta, vaikka se ei samalla hetkellä siltä tuntuisikaan.
voin sanoa sinulle sydämestäni, että usko itseesi! sinä olet vahva. sinulla on paljon rakkautta, mitä haluat jakaa. tässä on eräs mies, joka on liikkuva luonne, hän olisi kiinnostunut satunnaisesta seikkailusta kanssasi. mutta jaksatko sinä aina odotella häntä? en usko.
sinun kannattaa ulkoilla ja syödä vitamiineja. se mies jota sinä ajattelet, ei ole sen väärti. anna olla ja keskity työhön ja perheeseen. minusta tuntuu, että saat kunnioitusta juuri sitä kautta, että sinun panoksesi huomataan.
pidät kotisi pystyssä ja kunnossa, se on kunnia-asia. tähän tulee kyllä muutosta sitten, kun olet valmis. lapset kasvavat ja sinä vahvistut henkisesti, ei kannata tuijottaa kelloon tai kalenteriin. jos olisit minun tyttäreni, halaisin sinua ja saattelisin sinut syvään uneen ilman pelkoa. suomessa on hyvä elää, kaikki pärjäävät. olen nähnyt paljon pahempiakin kohtaloita, siksi toivon ettet luovuttaisi. etsi pieniä lepotaukoja ja etsi rauhaa, sinä teet nyt maailman tärkeintä työtä. et tule katumaan yhtäkään päivää tässä tehtävässäsi!
t. Keskiyö
30.01.2015 00:08
Hei
terveyteen ei näkijällä ole lupaa ottaa kantaa, niin se vain on.
olet ollut huolissasi itsestäsi ja aina olet jaksanut pitää pään pystyssä kaikesta huolimatta. olet sisältä vahva ihminen.
sinulle on tarjottu tai tuotu sellaista luettavaa, mikä tekee hyvää. jatka vain lukemista ja löydä siitä omat mieleisesi viittaukset. näen pienen matkan mikä on tulollaan ja se on ihana kokemus sinulle.
sinä olet koti-ihminen ja ovesi on auki ystäville. pidät paikat kunnossa ja nautit kotona olemisesta. vaikka sanot olevasi vanhempi ihminen ja minä en näe numeroita, aistin kuitenkin sen, että sinä teet työtä ja töitä. et lepää laakereilla vaikka olisit kuinka vanha, tarvitset itsellesi puuhaa ja se pitää sinut virkeänä.
olet varoittanut naistuttavaasi lähtemästä muille tantereille, eikä hän ole kuunnellut sinua. tulet kuulemaan hänestä ja siitä, kuinka hyvin sinun arviointisi osui kohdalleen.
sinun vuodenaikasi vaihtuvat mukavaan tahtiin ja aina sinulla on pilkettä silmässä, et ole pessimisti.
t. Keskiyö
28.01.2015 23:13
Hei
no en ole sama henkilö kuin Nina Kallio tai kukaan muukaan. olen minä itse.
minun olisi vaikea tehdä kuutamokeikkoja, koska kaikki maksut tulevat tililleni. sen tilin tulot näkyvät verottajalle, joka laskee ne tuloikseni. niin se menee ja kaikki verot on kiltisti maksettu. tässä ei siis ole mitään laitonta, eikä anonyymiä mitä verotukseen tulee.
niinhän se on, että jokainen käyttää rahansa siihen minkä tarpeelliseksi katsoo. en ole myöskään koskaan kuullut, että kampaaja, kosmetologi, pappi, hieroja tai vaikka opettaja antaa takuun tekemästään työstä.
kilpailu on kovaa :-)
t. Keskiyö
28.01.2015 22:54
3 / 123