tuntijasi

tuntijasi profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Liittynyt 15v sitten
16 aloitusta · 2457 kommenttia
Hei

kun mies ei ole varma tunneasioissaan, se tarkoittaa diplomaattisesti sitä, että annetaanhan olla.

sinulle näkyy onnellinen muutto, mutta en osaa kertoa aikoja. ja yksinäisen tien päässä sinä olet erittäin onnellinen! siis, ensin on tätä yksinäistä aikaa, jolloin olet valmis vaikka repimään hiuksia päästäsi. mutta älä tee sitä "sanantarkasti".

menneet ovat menneitä ja sinun energiasi eivät virtaa menneessä seisovassa vedessä. ne tahtovat päästä eteenpäin. tiedäthän sinä sen itsekin!

asutko sinä niin pienellä paikkakunnalla, ettei sinulla ole paljoakaan mahdollisuuksia? uskaltaisitko kurkistaa myös työasiossasi lautasen reunan ylitse?

minun on niin vaikea katsoa toisen ihmisen, siis kolmannen osapuolen, ajatuksiin. mutta näen sinun erergiasi. ne ovat vahvoja ja värikkäitä.
oletko sinä musikaalinen? minulle näkyy sillä tavalla, että sinä työn kautta kohtaat miehen. tällä miehellä on kovin erikoiset ajatuksen asumisen suhteen. aivan tavallisuudesta poikkeavat, mutta ei sittenkään yhtään mahdottomat. siihen tarvitaan aikaa, rahaa, voimaa ja pitkää pinnaa. siis kysymys on varmaankin jonkin suurehkon ja vanhan korjaamisesta, mikä tulee olemaan näyttävä ja mahtiponteva sitten, kun se on valmis.

tällä miehellä on kirjavat hiukset. hän on se mies sinun elämääsi ja tähän elämään kuuluu myös lapsi. voi kun ihana kuva!

t. Keskiyö
Hei

tiedäthän sinä sen, että on myös miehiä joilla on kauneusvirheitä. mitä sinä niistä tuumaat? mitä mieltä olet miehen ylipainosta?
ajattelen, että et välttämättä ole kovin kompromissi valmis.
sanon ihan kovasti, että jokainen vammainenkin ihminen toivoo itselleen tervettä kumppania. näin on todistettu tilastoissa. mutta jätetään ne miehet.
vai jätetäänkö?

onko sinulla lävistyksiä tai arpia? näen jotakin kasvoissasi.
taidat olla melko tiukan kodin kasvatti. et usko kodista saamiisi oppeihin. mutta ei siellä nyt niiiiin köyhää ollut.
toivot jatkavasi suhteellisen samalla tavalla, ei mitään järkytyksiä. mutta kyllä minä voin kuitenkin sanoa, että se oma rakas on olemassa. niinkuin se oma kotikin hänen kanssaan.

mutta sitähän sinä et halua kuulla.

sinä protestoit aika vahvasti. et halua kuulua minnekään ja haluat kuulua johonkin. näen myös rintasi, ne ovat aivan sinun ikiomat. pidä niistä hyvää huolta.
kun tapahtumia toivot, niin kerron että menet jonnekin ystävän tai tutun luokse, mutta siellä ei ole kivaa. itseäsi nuorempi nainen käy vahvasti hermosi päälle.
asuntoasiat riippuvat kovasti työhalustasi, eli sinä saat sen asunnon, minkä olet valmis maksamaan. mutta varmasti sinä vielä muutat.

minua melkein ärsyttää tuo sinun tyylisi mollata itseäsi. mikset rakasta kaunista ihoasi ja sen alla virtaavaa energiaa? mikset pidä huolta painostasi?
vaikka on luonnonlapsi ja rakastaa luontoa, voi silti katsoa peiliin ja miettiä, mitä muut siitä ajattelevat. puhun nyt kovin sanoin.
uskon ja tiedän, ettet ihastu mieheen, joka on vain sen näköinen, miksi luonto hänet loi. selityksiä on monia. mutta aitoon ihmissuhteeseen tarvitaan huolenpitoa ja vastuuta, niin itsestä kuin kumppanistakin. mikä on parempi ase kuin huoliteltu ulkonäkö? sano sinä se minulle.

voit ottaa härkää sarvista, se on oma valintasi. jos taas tahdot tehdä itsestäsi sen, miksi sinut on luotu, silloin sinä saat itse valita kumppanisi. se on reilua peliä ja viidakon laki.

t. Keskiyö
Hei

sinä voit järjestää ihan kivan joulun, kun lopetat täysi-ikäisten ihmisten avustamisen. heidän on opittava kantamaan vastuuta, nyt on nuorimmaisten vuoro.

ota se ihan sydämen asiaksi, että jokainen saa apua vuorollaan. isoja lapsia olet jo auttanut enemmän, kuin tarpeeksi. mutta nuorimmainen on vielä viaton, hänellä ei ole omia mahdollisuuksia.

mutta missä sitten on sinun oma joulusi ja lahjasi?
voit olla myös jyrkkä esimerkki lapsillesi, näyttää heille millainen maailma on ja mitä kaikki maksaa. ei ole reilua maksattaa äidillä omia menojaan. et ole ollenkana kylmä ihminen, jos vaadit reiluutta.

jos he eivät vielä pärjää omillaan, niin nyt olisi korkein aika opetella.
sinä et jaksa enää kauaa tuota menoa, on pakko panna jarrut päälle. saat toki hommattua kinkun ja leivottua pipareita, se yhteinen joulupöytä on kaikkein tärkein.
lahjat ovat sivuseikka, miksette menisi yhdessä joulukirkkoon?

sinä kiltti ihminen, sinä rakastat lapsiasi yli kaiken ja teet kaiken heidän hyväkseen. mutta jos et laita rajaa suhteettomuuksille, voit hyvinkin joutua muuttamaan halvempaan asuntoon. tahdotko sitä? lopeta aikuisten avustaminen ja saat jäädä omaan rakkaaseen kotiisi. niin se minulle näkyy.

t. Keskiyö