Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

en vastaa sinulle enää muuten, kuin sähköpostitse. ja se ei ole ilmainen palvelu.
    sinä provosoit. täällä on muitakin ihmisiä, joilla on oikeasti ongelmia.

t. Keskiyö
  2. Hei

tiedäthän sinä sen, että on myös miehiä joilla on kauneusvirheitä. mitä sinä niistä tuumaat? mitä mieltä olet miehen ylipainosta?
    ajattelen, että et välttämättä ole kovin kompromissi valmis.
    sanon ihan kovasti, että jokainen vammainenkin ihminen toivoo itselleen tervettä kumppania. näin on todistettu tilastoissa. mutta jätetään ne miehet.
    vai jätetäänkö?

onko sinulla lävistyksiä tai arpia? näen jotakin kasvoissasi.
    taidat olla melko tiukan kodin kasvatti. et usko kodista saamiisi oppeihin. mutta ei siellä nyt niiiiin köyhää ollut.
    toivot jatkavasi suhteellisen samalla tavalla, ei mitään järkytyksiä. mutta kyllä minä voin kuitenkin sanoa, että se oma rakas on olemassa. niinkuin se oma kotikin hänen kanssaan.

mutta sitähän sinä et halua kuulla.

sinä protestoit aika vahvasti. et halua kuulua minnekään ja haluat kuulua johonkin. näen myös rintasi, ne ovat aivan sinun ikiomat. pidä niistä hyvää huolta.
    kun tapahtumia toivot, niin kerron että menet jonnekin ystävän tai tutun luokse, mutta siellä ei ole kivaa. itseäsi nuorempi nainen käy vahvasti hermosi päälle.
    asuntoasiat riippuvat kovasti työhalustasi, eli sinä saat sen asunnon, minkä olet valmis maksamaan. mutta varmasti sinä vielä muutat.

minua melkein ärsyttää tuo sinun tyylisi mollata itseäsi. mikset rakasta kaunista ihoasi ja sen alla virtaavaa energiaa? mikset pidä huolta painostasi?
    vaikka on luonnonlapsi ja rakastaa luontoa, voi silti katsoa peiliin ja miettiä, mitä muut siitä ajattelevat. puhun nyt kovin sanoin.
    uskon ja tiedän, ettet ihastu mieheen, joka on vain sen näköinen, miksi luonto hänet loi. selityksiä on monia. mutta aitoon ihmissuhteeseen tarvitaan huolenpitoa ja vastuuta, niin itsestä kuin kumppanistakin. mikä on parempi ase kuin huoliteltu ulkonäkö? sano sinä se minulle.

voit ottaa härkää sarvista, se on oma valintasi. jos taas tahdot tehdä itsestäsi sen, miksi sinut on luotu, silloin sinä saat itse valita kumppanisi. se on reilua peliä ja viidakon laki.

t. Keskiyö
  3. Hei

sinulla on varmaan ollut terveytesikin kanssa heilahteluja. näen alavatsan kohdalla heikkoa energiaa. käytkö säännöllisesti terveystarkastuksessa?
    näen sinun pitelevän kukkasta sylissäsi, aivan kuin suojelisit sillä itseäsi.

lastakin olet suojellut. lapsi löytää aikanaan oman rakkaan kumppaninsa ja heillä on oma kaunis koti. sitten uskoisin, että kotiasioissa on ollut muutoksia, onko koti tyhjentynyt, vai mikä on? tunnet olosi nyt yksinäisemmäksi kuin ennen.

mitä terveyteen tulee, se kyllä paranee. älä sitä suotta pelkää.
    on myös pieniä eläimiä, jotka ehkä kiusaavat mieltäsi. jos hoidat toisten eläimiä, yritä päästä siitä eroon. jos ne ovat pihallasi, tilanne on hankalampi.

aikoja minä en osaa kertoa. minusta sinun entinen kumppanisi on lähtenyt pois. hänellä on myös omia ongelmiaan.
    tämä kysymäsi mies taistelee edelleen lapsista ja entisen vaimonsa kanssa. menee paljon aikaa, ennenkuin hän on valmis uuteen suhteeseen.
    kyllä sinä vielä hänestä kuulet, mutten oikein usko, että te olisitte toisillenne luodut.

t. Keskiyö