Katsoisitko minulle, miltä näyttää tuleva talouden kannalta? Olen armottomassa kierteessä laskujeni kanssa, yritän auttaa täysi-ikäisiä lapsiani, vaikkei omaankaan elämiseen ole rahaa. Pienin odottaa joulua, pystynkö järjestämään hänelle ja muillekin lapsille sellaisen? Entä asuminen, joudummeko muuttamaan kotia? Olisin kiitollinen, jos vastaisit; epätoivo valtaa sisimpäni ja olen aivan rikki, hajoamisen partaalla.
Keskiyö/Tuntijasi
1
<50
Vastaukset
Hei
sinä voit järjestää ihan kivan joulun, kun lopetat täysi-ikäisten ihmisten avustamisen. heidän on opittava kantamaan vastuuta, nyt on nuorimmaisten vuoro.
ota se ihan sydämen asiaksi, että jokainen saa apua vuorollaan. isoja lapsia olet jo auttanut enemmän, kuin tarpeeksi. mutta nuorimmainen on vielä viaton, hänellä ei ole omia mahdollisuuksia.
mutta missä sitten on sinun oma joulusi ja lahjasi?
voit olla myös jyrkkä esimerkki lapsillesi, näyttää heille millainen maailma on ja mitä kaikki maksaa. ei ole reilua maksattaa äidillä omia menojaan. et ole ollenkana kylmä ihminen, jos vaadit reiluutta.
jos he eivät vielä pärjää omillaan, niin nyt olisi korkein aika opetella.
sinä et jaksa enää kauaa tuota menoa, on pakko panna jarrut päälle. saat toki hommattua kinkun ja leivottua pipareita, se yhteinen joulupöytä on kaikkein tärkein.
lahjat ovat sivuseikka, miksette menisi yhdessä joulukirkkoon?
sinä kiltti ihminen, sinä rakastat lapsiasi yli kaiken ja teet kaiken heidän hyväkseen. mutta jos et laita rajaa suhteettomuuksille, voit hyvinkin joutua muuttamaan halvempaan asuntoon. tahdotko sitä? lopeta aikuisten avustaminen ja saat jäädä omaan rakkaaseen kotiisi. niin se minulle näkyy.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149