Kevyempi kysymys.. :)

Huntu

En halua tietää mitään kovin negatiivisia asioita.. Mutta haluaisin vähän tulevan verhoa raottaa siinä, että tulenkohan koskaan kävelemään alttarille rakastamani miehen rinnalla ja sanomaan tahdon? :) Haaveilen avioliitosta, mutta en ole vielä naimisiin asti päässyt. :)

4

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä romantikko!
      onneksi on olemassa sinun kaltaisia ihmisiä, jotka eivät ole liian itsekeskeisiä.
      toki huokaan perään, että sinun rimasi on korkea. toki ei siinä mitään väärää ole, koska rimaansa luottaen ihminen poistaa elämästään monta riskitekijää.

näen ensin äitisi, joka kyynelehtii. sinulla on ainakin kerran käynyt sillä tavalla huonosti, että uskoit todellakin tähän mieheen loppuun asti. on myös nainen, jolla ei ole aidot ja rehelliset mielipiteet sinun ystävyydestäsi. hän kateilee sinua ja on epärehellinen. mutta sinähän et halua kuulla negatiivista, joten jätetään se tähän.

vastaukseni suoraan kysymykseesi on kyllä. tämä mies on sinua reilusti vanhempi ja teille näkyy oma ihana koti. te kumpikin teette osaltanne kompromisseja, mutta päädytte siihen tulokseen, että se on molemmille se kaikkein paras.
      teen myös pitkiä katsantoja sähköpostitse, jos tahdot että sukellan näihin asioihin oikein ajan kanssa.

t. Keskiyö

• Huntu

Kiitos paljon. :) Ihana kuulla, että haaveeni toteutuu. Iällä ei väliä kunhan saan olla rakastamani ihmisen kanssa. Kukaan ei ole täydellinen ja olen alkanut oppimaan, että elämässä on tehtävä myös noita kompromisseja puolin ja toisin! Minulla on varmasti myös sellaisia ihmisiä ympärilläni jotka "pelkäävät" minua tai eivät pääse kiinni ajatusmaailmastani. Mutta ne lähimmät ja aidoimmat ystävät saavat minusta sitten kaiken. :) Äidilläni ei ole kaikki hyvin, vaistoan sen itsekin.. :( Näin on ollut jo pitkään.. Kunpa voisin auttaa häntä jotenkin mutta en taida voida. :/

Lämmintä Joulun aikaa! :)

• Hei

on tärkeää, että kulutat hieman aikaasi äidin kanssa. se ei mene turhaan. pääset siten helpommalla, kun olet vanhempi. se keski-iän kriisi ravistelee sinua voimakkaasti.
      sinä olet vahva ja värikäs persoona, ympäristösi vaistoaa sen sinusta.

t. Keskiyö

• Huntu

Kiitos vielä! Kyllä minä aikaani olen äidin kanssa käyttänyt. Hän on kuitenkin tärkeä ihminen elämässäni ja olen voinut puhua hänelle aina kaikesta. Hän käy nyt läpi ilmeisesti omaa kriisiään ja katsoo miedän lasten elämää välillä huolestuneena. Mutta se siitä, yritän ajatella positiivisesti, että kaikki vielä järjestyy parhain päin kaikilla meillä. :) Vahvaksi olen kasvanut oman "oppiläksyni" kautta ja sitä on ollutkin, niin kuin yhden asian jo alussa näitkin. Olen tosiaan eronnut liitosta, jonka katsoin todella loppuun ja uskoin miehen luottamukseen viimeiseen asti, vaan toisin kävi. Mutta olen tuonkin kokemuksen jälkeen viisaampi ja kokemusta "rikkaampi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      295
      3677
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2296
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2119
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1278
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1147
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1123
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1122
    Aihe