Ottaapa tästäkin nyt selvää!

if I ruled the world

Mitä liikkuu tämän tumman härkä miehen päässä? Liikkuvaa sorttia on tämä mies. Kiehtova. Mitähän ajattelee minusta vaaleasta skorpioni naisesta? En ota hänen viesteistään oikein selvää. Ja jostain kumman syystä, vaikka yleensä itsevarma olen, nyt en uskalla ottaa yhteyttä?!? Niin hämmästynyt olen tästä itsekin...

3

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

if you ruled the world, what would you really do?
      as a scorpio you are all the way a bit secretive and emotional.

härkä ja skorpioni ovat the perfect match ilman ennustustakin.
      mutta leikki leikkinä.
      anna hänen odottaa ja ottaa yhteyttä, kyllä hän sen tekee.

leiki samaa leikkiä, näytä että osaat pelisäännöt. et ole enää niin nuori mieleltäsi, sinulla on jo kokemusta elämästä.
      hurra, here comes the miracle.

t. Keskiyö

• if I ruled the world

Kiitos Keskiyö!

If I ruled the world, what would I do.... Mutta en hallitse, enkä haluaisikaan. Tuo nimimerkki on kappale, joka merkitsee minulle paljon. Kertoo siitä, että jos hallitsisin maailmaa haluaisin, että kaikilla on hyvä olla ja jokaisella, joku joka rakastaa. Mutta sanoja enemmän minua koskettaa siinä melodia, se saa minussa tunteet liikkeelle.
        Mutta...
        Vaikka epätietoisuus minua kalvaakin.... ja kaipuu, tämän miehen lähelle. En osaa olla huolissani. Luotan yleensäkin vahvasti intuitioon, joka kertoo minulle nyt, että tähän mieheen on minun pysähdyttävä. Tämä intuitio johdatti meidät myös kohtaamaan...
        Siipeensä tämä mies on ottanut ja siksikin varovainen. Ja haluan antaa hänelle tilaa. Minulla on paha tapa tukahduttaa suhteet kietoutumisella. Enkä haluaisi nyt tehdä niin.
        Liikkuvaa sorttia mies on työnsä vuoksi, mutta minulla on myös tunne, että se (liikkuvuus) tekee hänet myös surulliseksi ja onnettomaksi. Ehkä myös siksikin, ettei hänellä ole kotia mihin palata. ( no on siis koti, mutta... luulenpa, että ymmärrät mitä tarkoitan).

• tears for fears.

Everybody wants to rule the world.

Vastaan nyt aika suoraan visioni pohjalta, lue eteen päin jos kiinnostaa --ellei ---jätä tähän.

Pelimies. Naisia pyörittää - skippaa yli , ei kannata tuhlata aikaa.
      Tekstittelee lämpimikseen.
      Rakkaus on nykyaikana harvinaista herkkua, kun tämänkaltaiset tunne-elämältä kypsymättömät ihmiset ovat tehneet siitä muka-kiihottavaa (ainoastaan heitä, kun eivät aiton pysty) pelailua.
      Jos lekkiä haluat siitä vaan. Aito kiinnostus on toisenlaista, jos mies on aidosti kiinnostunut hän kyllä tuo sen ihan selkeästi ilmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      295
      3657
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2445
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      269
      2289
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2119
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1784
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      364
      1457
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1268
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1143
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1123
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1122
    Aihe