Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Miten vietät sapattia jos lentosi lähtee huomenna 18:00 Hesasta Californiaan, jossa olet samana päivänä klo 22:00 lennettyäsi 12 tuntia? Minun sapattini on tehty minua varten ja vietän sitä miten parhaaksi tuntuu ja pyhitän sen hengessä.
    http://www.pelastussanoma.fi/savy.nordgren/KatsookoJumalaKelloa.html
  2. Tässä on se sama ristiriita, kuin oli Pietarilla maallisine ajatuksineen, kun hän yritti suojella Jeesusta sanomalla etten minä anna sinua niiden käsiin, vaan suojelen sinua. Johon Jeesus vastasi yksoikoon, "väisty saa_tana".
    Tästä samasta syystä Jeesus sanoi kerran "voi kun se olisi jo syttynyt".... siis mikä? No Jumalan viha tietenkin, koska Jeesus tiesi montako uhria ja marttyyria täytyy kuolla ennen kuin se Jumalan vihan aika tulee. Siksi tästä samasta syystä ihmiset luulevat että miekka on aina pahasta ja jousi on aina pahuuden käsissä, samoin kuin moni rukoilee nytkin vihan ajaoille siirtymää. Minä rukoilen Jumalaa että sytytä jo se viha, poista jo se mätä hammas ettei meidän enempää tarvitse kärsiä.
    Älkää jarruttako rukouksillanne Jumalan työtä rukoilemalla itsellenne jatkuvasti lisää hyvinvointia ja maailmaan rauhaa tässä ajassa tai tekemällä addresseja pedon merkkiä vastaan, jarruttaaksenne sillä Jumalan suunnitelmia. Teette Pietarin töitä silloin ja sanotte että minä suojelen tämän maailman ajan tapahtumia. Te suojelette rukouksinenne tämän maailman herraa ja sen hallintoa tuhatvuotiskaudelta. Siksi Jeesus sanoi, "häivy saatana".
    Rukoilkaa sen sijaan Herramme tulemusta ja rauhaa Jeesuksessa tuhatvuotiskaudessa. Me emme kuitenkaan voi poistaa ilmestyskirjan tapahtumia, joten emme voi sille mitään mikä maailmaa kohtaa, joten voisimme vain rukoilla että se pian syttyisi, ettei enää enempää tarvitsisi ihmisten syntyä tänne kuolemaan epäreilun, lyhyen ja väkivaltaisen elämän päätteeksi, vaan saisimme ikuisen rauhan.
  3. Kamala Luonto, sarjakuva profetoi ylösottoa Iltasanomissa

    Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

    Tämä on Daavidin rakkauslaulu morsiamelleen, joka hyvin kuvaa Jeesuksen kutsua morsiamelleen nousta temmattuna luokseen kevään kynnyksellä, juuri ennen kesää.
    Omer päättyy 25.5. vain kolmen kuukauden kuluttua eli tarkalleen 92 päivän päästä kesän kynnyksellä, kuten laulujen laulussa kerrotaan.
    Kamala Luonto sarjakuvassa on anagrammia muistuttava kuvio sen nimessä. A-kirjaimen ympäri on piirretty ympyrä, O-kirjain, jotka yhdessä muodostavat tutun lauseen "minä olen alku ja loppu A&O, alfa ja omega".
    Sarjakuvan tekijä on muunnellut sanoitustaan vielä profetaaliseen suuntaan ja lisännyt äärimmäisen kuvaavat sanat "rakkaani ja valittuni" ja myös sanan "paratiisi".
    Kaiken kruunaa vielä profetia pohjoisesta, Pohjolan Valosta, "pohjoisessa asuvasta sedästä" eli pohjolan tulevasta profeetasta. Kerrassaan shokeeraava sarjakuva kevättalven viimeisen viikon ensimmäiselle päivälle, jonka jälkeen kevät virallisesti alkaa.
    http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html