Israelissa kehitetty jo aivotoimintaan yhteydessä oleva implantoitava mikrosiru:
http://israelbrain.org/will-human-memory-chips-change-the-world-by-dr-ofir-levi/
Mitä sannoo lössi?
Ymmärrystä tästä. Tämmärrystä ystä.
Ihonalaiset sirut Israelissa
10
93
Vastaukset
Voi voi sitä KTS:n "lössin" vihan määrää Israelia kohtaa.
- KTSEiKirj
Miten tää mihkään vihhaan liittyy.
Teijän koplahan tätä mikrosirua pelkää? KTSEiKirj kirjoitti:
Miten tää mihkään vihhaan liittyy.
Teijän koplahan tätä mikrosirua pelkää?Sanoisit vaan suoraan että vihaat Israelia. Totuus vapauttaa. Tosin vihaaminen varsinkin Israelia kohtaan johtaa kiroukseen.
- KTSEiKirj
Tietääkseni Jeesus käskee vihollisia rakastamaan jonon ensimmäisenä joten teikäläiset ovat jo jonon viimeisinä eikä mun tartte sinne tunkea.
Arabeja en kiroa. KTSEiKirj kirjoitti:
Tietääkseni Jeesus käskee vihollisia rakastamaan jonon ensimmäisenä joten teikäläiset ovat jo jonon viimeisinä eikä mun tartte sinne tunkea.
Arabeja en kiroa.Minulla ei ole tapana kirota ketään. Kerran olen niin tehnyt ja se kohde kuoli. Se sai minut säikähtämään ja minun osaltani saa kyllä jäädä siihen yhteen. Kirosin tämän tosin Raamatun sanalla ja annoin koko homman Jumalöna käsiin. Lopputulos oli kamala.
Minä en vihaa enää ketään, se ei kuulu kristityn velvollisuuksiin, enkä myöskään pidä vihollisena muuta kuin syntiä. En kyllä siunaa ketä sattuu, vaan hyvin harvoja, koska pelkään osuuttani pahuuteen, jos niin teen. Kansoja sen sijaan saatan siunata aivan kaikkia, koska he ovat ihmisiä, vaan heidän hallituksiaan ja kansan tekoja en siunaa, ellei ne tunnusta Jeesusta Kristusta.- KTSEiKirj
JarmoEklund kirjoitti:
Minulla ei ole tapana kirota ketään. Kerran olen niin tehnyt ja se kohde kuoli. Se sai minut säikähtämään ja minun osaltani saa kyllä jäädä siihen yhteen. Kirosin tämän tosin Raamatun sanalla ja annoin koko homman Jumalöna käsiin. Lopputulos oli kamala.
Minä en vihaa enää ketään, se ei kuulu kristityn velvollisuuksiin, enkä myöskään pidä vihollisena muuta kuin syntiä. En kyllä siunaa ketä sattuu, vaan hyvin harvoja, koska pelkään osuuttani pahuuteen, jos niin teen. Kansoja sen sijaan saatan siunata aivan kaikkia, koska he ovat ihmisiä, vaan heidän hallituksiaan ja kansan tekoja en siunaa, ellei ne tunnusta Jeesusta Kristusta.Minua kyllä israelfanittajat kiroavat päivittäin mutta minulla on Jeesuksen suoja, jonka ansiosta kiroajille käy köpelösti yksi toisensa jälkeen. Eräs saarnaaja kuoli.
Judaistinen Pulsa Denura ei tepsi kristittyihin.
- Allekirjoitusta
http://www.adressit.com/me_vastustamme_mikrosirua
Käykää allekirjoittamassa. - eliaaa
ja ne kaikki olivat yhtä ja palvelivat porttoa..
- Valvotaansilti
Eikös tuo ole ihan lääketiedettä, vielä.
- zombeja
Tuo on vielä lääketiedettä, mutta tulevaisuudessa noin voidaan tehdä ihmisistä tahdottomia zombeja, jotka tottelevat tietyn joukon määräyksiä. Voidaan käyttää esim sodissa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788