Ihonalaiset sirut Israelissa

KTSEiKirj

10

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi sitä KTS:n "lössin" vihan määrää Israelia kohtaa.

      • KTSEiKirj

        Miten tää mihkään vihhaan liittyy.
        Teijän koplahan tätä mikrosirua pelkää?


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Miten tää mihkään vihhaan liittyy.
        Teijän koplahan tätä mikrosirua pelkää?

        Sanoisit vaan suoraan että vihaat Israelia. Totuus vapauttaa. Tosin vihaaminen varsinkin Israelia kohtaan johtaa kiroukseen.


      • KTSEiKirj

        Tietääkseni Jeesus käskee vihollisia rakastamaan jonon ensimmäisenä joten teikäläiset ovat jo jonon viimeisinä eikä mun tartte sinne tunkea.

        Arabeja en kiroa.


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Tietääkseni Jeesus käskee vihollisia rakastamaan jonon ensimmäisenä joten teikäläiset ovat jo jonon viimeisinä eikä mun tartte sinne tunkea.

        Arabeja en kiroa.

        Minulla ei ole tapana kirota ketään. Kerran olen niin tehnyt ja se kohde kuoli. Se sai minut säikähtämään ja minun osaltani saa kyllä jäädä siihen yhteen. Kirosin tämän tosin Raamatun sanalla ja annoin koko homman Jumalöna käsiin. Lopputulos oli kamala.
        Minä en vihaa enää ketään, se ei kuulu kristityn velvollisuuksiin, enkä myöskään pidä vihollisena muuta kuin syntiä. En kyllä siunaa ketä sattuu, vaan hyvin harvoja, koska pelkään osuuttani pahuuteen, jos niin teen. Kansoja sen sijaan saatan siunata aivan kaikkia, koska he ovat ihmisiä, vaan heidän hallituksiaan ja kansan tekoja en siunaa, ellei ne tunnusta Jeesusta Kristusta.


      • KTSEiKirj
        JarmoEklund kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana kirota ketään. Kerran olen niin tehnyt ja se kohde kuoli. Se sai minut säikähtämään ja minun osaltani saa kyllä jäädä siihen yhteen. Kirosin tämän tosin Raamatun sanalla ja annoin koko homman Jumalöna käsiin. Lopputulos oli kamala.
        Minä en vihaa enää ketään, se ei kuulu kristityn velvollisuuksiin, enkä myöskään pidä vihollisena muuta kuin syntiä. En kyllä siunaa ketä sattuu, vaan hyvin harvoja, koska pelkään osuuttani pahuuteen, jos niin teen. Kansoja sen sijaan saatan siunata aivan kaikkia, koska he ovat ihmisiä, vaan heidän hallituksiaan ja kansan tekoja en siunaa, ellei ne tunnusta Jeesusta Kristusta.

        Minua kyllä israelfanittajat kiroavat päivittäin mutta minulla on Jeesuksen suoja, jonka ansiosta kiroajille käy köpelösti yksi toisensa jälkeen. Eräs saarnaaja kuoli.

        Judaistinen Pulsa Denura ei tepsi kristittyihin.


    • Allekirjoitusta
    • eliaaa

      ja ne kaikki olivat yhtä ja palvelivat porttoa..

    • Valvotaansilti

      Eikös tuo ole ihan lääketiedettä, vielä.

    • zombeja

      Tuo on vielä lääketiedettä, mutta tulevaisuudessa noin voidaan tehdä ihmisistä tahdottomia zombeja, jotka tottelevat tietyn joukon määräyksiä. Voidaan käyttää esim sodissa......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe