Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä eksyttäjä on voittanut, koska hän lähtee voittajana...???
MItä eksyttäjä lähtee voittamaan, koska (Joh.ilm. 19:20)...???
17.02.2015 18:50
Toisetan saman minkä olen jo sanonut ja koen noissa apokalyptisissa hevosissa:
Lähtökohta on siinä, MIKÄ ON KIRJAKÄÄRÖ. Se on eräänlainen lunastuskirja, jolle Taivaassa etsittiin omistajaa koko vanhan liiton ajan, kunnes karitsa uhrattiin ja tämä sai sen ja perinnölle löytyi arvollinen omistaja avaamaan sen sinetit. Tämä alustus jo yksistään kertoo sen, ettei kirjan sisällössä ole mitään saatanalle kuuluvaa. Senhän pitäisi järkikin jo sanoa.
Sen sijaan sisältö kertoo koko pelastussanoman ja sen päätöksen, sadonkorjuun, kaikissa sineteissä 1-7 yhteensä.
1. sinetti, valkoinen hevonen, Jeesus Kristus itse, oli voittanut synnin, maailman, kuoleman ja tuonelan, joka lähti siis voittajana voittamaan omansa. Jousi on Jonatanin jousi.
Kuningas Saul oli ensimmäinen juutalaisten kuningas, jonka pojalla oli tämä jousi.
2. sinetti, punainen hevonen ja miekka. Tässä on se väline millä laki saadaan esiin, sana. Jeesushan sanoi, etten minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan ja otan rauhan pois jne. eli kyseessä on väline, jolla tehdään armon tarve näkyväksi.
3. sinetti, mustassa hevosessa on laki, ihminen ja sen punnitseminen, koiniks mitta ja denaari olivat erityisesti ihmisen tarpeeseen suhteessa käytettyyn aikaan sidoksissa olevia mittayksiköitä. Niissä mitataan ihmisen teot suhteessa siihen mitä tämä teoillaan ansaitsee, siis armon vastakohta on musta hevonen. Se punnitsee armotta ihmisen kevyeksi ja kuoleman omaksi.
4. sinetti, hallava hevonen onkin se jonka jokainen ihminen kohtaa viimeisenä kun kaikki edelliset hevoset ovat menneet. Se kenellä oli ensimmäisen hevosen antama lahja hallussaa, armo, kuolevat mutteivät kuolekaan, vaikka olivat kuolleet.
5. sinetti kertoo ylösnousemuksesta ja viimeisten päivien alakamisesta
6. sinetti kertoo mitä tulee ahdistuksen aikana tapahtumaan pääpiirteittäin
7. sinetti kertoo mitä tulee tapahtumaan Jumalan vihan aikana pääpiirteittäin
17.02.2015 18:10
Rukoillaan yhdessä Herramme edessä että Jeesus tulisi ja ottaisi jo morsiamensa kotiin.
17.02.2015 17:49
Niin myös sinun, sisareni Sinetti... Kiitos ja ylistys Jeesus Kristus, joka meidät puhdistaa joka päivä uudelleen ja uudelleen, jotta saisimme olla hänessä puhtaat.
17.02.2015 11:03
Amen, Sinetti. Tehkäämme se sielussamme ja hengessämme toinen toisillemme.
Lihamme ei aina ole siihen kuitenkaan niin valmis mutta henki olisi.
Muistan lapsena kun meillä oli ehtoolliskirkko, niin silloin seurakuntalaiset pesivät toistensa jalat. Minä olin aika pieni silloin ja ihmettelin sitä aina kovasti sitä toimenpidettä. Tietysti vasta myöhemmin tajusin sen merkityksen.
17.02.2015 10:36
WAU! Olipas siinä todistus... enpäs osaa tai uskalla sanoa mitään.
Sen sijaan minä sain tänään yllättävän sähköpostin pelastussanoman lukijalta. Hän mainitsi puhelinlankojen yli lentävän jäniksen, joka ei oikeastaan liittynyt mihinkään. Ihmettelin lausetta ja sitten päätin kirjoittaa siitä sulle tänne.
Toinen asia minkä sain eilen kuulla, oli että eräs jo melko vanha nainen, joka on hieman kehitysvammainen ja hän on esimerkiksi luonnostaan täysin vilpitön sielu. Hän liikkuu epävarmasti ja puhuu epäselvästi mutta hän näki edellisyönä Jeesuksen joka kertoi tälle naiselle tulevansa aivan juuri nyt. Hän on siis ikäänkuin tulossa jo.
17.02.2015 09:51
Kahdeksan vuotta julistamani www.pelastussanoma.fi mukaan eskatologinen tapahtumaketju menee seuraavasti. Ottakaa minkä hyväksi katsotte:
1. ylösotto tapahtuu (morsian) yhtäkkiä arvaamatta (ennakkomerkkinä vain maailman tapahtumat)
2. heti edellisen jälkeen maailma joutuu kiisiin, kolmas maailmansota on syttymäisillään ja pelätään ydisodan alkavan
3. peto, joka mainitaan Danielin 12, 2. Tess. 2 ja Joh.ilm. 13 luvuissa, ilmestyy...
4. Suomi miehitetään ja asemasota alkaa (neljä enkeliä menee maan neljälle kulmalle pitämään sodan tuulia kiinni) alkaa valheellinen rauha, johon yhtyy myös Israel pian
5. Suomesta nousee profeetta ja sen seurauksena suuri herätys alkaa ja leviää koko maailmaan
6. Israel tekee rauhan palestiinan ja muun arabimaiden kanssa (noin puoli vuotta ylösoton jäkeen)
7. peto saa täyden vallan ja alkaa kristittyjen systemaattinen vaino (noin 9kk Israelin rauhasta)
8. Israelin rauha rikotaan 1290 päivää sen alkamisesta (Tisha be Av)
9. pakanakansojen täysi luku on merkitty
10. pakanakansojen aika päättyy ja toinen ylösotto tapahtuu (suuri sadonkorjuu)
11. WW3 alkaa jota kestää vain muutaman kuukauden, joka päättyy ydinsotaan
12. vuodatetaan viimeiset maljat
13. kaikki kansat ovat suuttuneet Israeliin, jonka katsottiin aiheuttaneen WW3:n joten Kiina on tuonut 200 miljoonapäisen armeijansa muiden mukana Israelin vuorille Harmageddonin laaksoon
14. Israel hävitetään 1/3 osaan kansasta ja jäännös rukoilee yhtenä miehenä messastaan ja Jeesus tulee heti pelastamaan kansan näkyvällä tavalla 1290 päivää sen jälkeen kun rauha oli rikottu ja hävityksen kauhistus asetettu
15. on kulunut 1335 päivää rauhan rikkoutumisesta, sota päättyy ja Jeesus perustaa tuhatvuotisen valtansa maan päälle.
16.02.2015 12:17
Olen samoilla linjoilla "Höpsis" nimimerkin kanssa. Erona vaan että perusteiden painopiste on hieman eri paikassa. Ensinnäkään Suomea ei miehitetä noin vaan, hanttiin tullaan pistämään, se on varmaa. Toiseksi kolmas maailmansota ei voi alkaa Raamatun sanan mukaan ennen kuin pakanakansojen täysi luku on merkitty.
Joh.ilm. 7:1-3 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
16.02.2015 11:40
Hohhoijaa, sama hyödytön farssi vaan jatkuu... Pakko puhua tämä selvyyden vuoksi kolmannessa persoonassa, anteeksi siis:
Ainasoja syyttää Jarmoa syntisyydestä, jonka Jarmo auliisti tunnustaa ja loppua tälle ei tässä elämässä koskaan tule, kunnes paljastuu mihin kukin luottamuksensa on asettanut.
Molempien osalta nämä keskustelutkin ovat silkkaa syntiä sekä toisiamme, että Jumalaa kohtaan. Todisteena siitä on se tosiasia, ettei kukaan näistä loputtomista paskakeskusteluista nauti, paitsi saa_tanan omat, vaan kaikki osapuolet kärsivät lähinnä.
16.02.2015 10:37
Kannattaa muistaa Norjalaisnaisen näky. 90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos. Seuraavassa pieni ote siitä:
Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.
Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.
Tässä kokonaisuudessaan:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Norjalaisen naisen naky vuodelta 1968.htm
16.02.2015 00:19
Siitähän tässä koko ajan onkin kyse... olen koko ajan koittanut sanoa ettei tekomme meitä vanhurskauta, vaan henkemme Pyhässä Hengessä. Sinä Mikko rakas olet vaan koko ajan nähnyt "jarmoonpahajarmoonpaha" koska sanon olevani syntinen... LIHASSANI, vaan en hengessäni. Kristuksessa olen vitivalkoinen, vailla pienintäkään syntiä.
15.02.2015 22:18
Siitähän tässä koko ajan onkin kyse... olen koko ajan koittanut sanoa ettei tekomme meitä vanhurskauta, vaan henkemme Pyhässä Hengessä. Sinä Mikko rakas olet vaan koko ajan nähnyt "jarmoonpahajarmoonpaha" koska sanon olevani syntinen. TEOISSANI, vaan en hengessäni. Kristuksessa olen vitivalkoinen, vailla pienintäkään syntiä.
15.02.2015 22:18
Kertokaa toki joku, jos olette mielestänne tehneet jotain niin hyvää, että se pitäisi erikseen mainita CV:ssänne kun menette Taivaan portille. Mulla ei ainakaan ole yhtään riviä. Armosta minä menen, viimeisessä tupakkavaunussa vaikka... kunha pääsen.
15.02.2015 19:51
Jeesus on Herra! ...ja armo on ainoa tie Herrassa Jeesuksessa.
15.02.2015 17:37
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Jeesus_traktorin_lavalla.html
15.02.2015 17:15
KIITOS! Sain ja liitän sivustolleni. Pidän tätä erittäin upeana Jumalan Pyhän Hengen ilmoituksena monellakin tavalla.
15.02.2015 16:33
Huomenta Sinetti... voisinko saada sinut kirjoittamaan se unen Jeesuksesta peräkärryssä viljapellolla. Haluaisin julkaista sen mun profetioissa, nimimerkilläsi. Sopiikko?
15.02.2015 11:36
Tuokin on totta... pimeyden höpinät on kyllä se toinen puoli. Sanotaan, että me emme ole pimeyden lapsia, joten me kyllä käsitämme ainakin sen, viekö sanoma pois armosta Jeesuksessa Kristuksessa vai lähemmäs ristiä.
14.02.2015 23:53
Älkää halveksuko profetiaa. Yhdenkään profetoimisen ei pidä saada osakseen halveksuntaa. Ne ovat kaikki hengen tuotetta, ettekä te KUKAAN osaa sanoa varmuudella, mistä hengestä ne tulee/tuli. Osaatte arvioida vain sen, onko profetia toteutunut vai ei, siinä kaikki. Ette osaa arvioida sitäkään, onko profetia toeteutumaton vai väärä. Se ei ole sama asia, sillä Jeesus sanoi että te ette ymmärrä aikaa, mutta taivaan muodon te kyllä hyvin tunnette.
14.02.2015 23:21
Eihän siinä...
-toinen kehottaa omien tekojensa kautta taivastielle
-toinen kehottaa Jeesuksen tekojen kautta taivastielle
Aivan simppeliä mielestäni ja näistä kahdesta saa valita, mikäli mielii sinne.
14.02.2015 22:35
112 / 121