Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos Westsider! Siunaan sinua Rakkaina uskovina veljinä ja sisarinani, kuin myös muita täällä. Mä oon nyt vähän lukumies, enkä oikeen jaksa tai pysty osallisumaan.
26.12.2015 17:16
Hieman hidasta kirjottaa yhdellä kädellä mutta yritän ja kiitän tässä heti alkuun osaa teitä suomastanne myötätunnosta... kun toiset edelleen näkisivät minut oikein mielellään vain kidutuspaalussa tai vielä mieluummin helvetin tulilla grillissä. Katsotaan sitten miten käy, koska jokainen tietää herransa ja se joka ei tiedä, hän ei tunne sanaakaan, koska sana vahvistaa jonka henki todistaa oikeaksi. Tästä syystä yksikään Jeesuksen oma ei elä pimeässä, joka tarkoittaa myös ettei yksikään epävarma elä valossakaan, vaan palvelee pimeyttä.
KooTeeÄssähän se täällä näköjään on riehunut, kuten arvaa, lähinnä homoeroottisseksuaalisesti johon kuuluu oikeastaan kaikki muukin saastaisuus.
Mä oon saanu kannustavia maileja eri puolilta Suomea ja joka päivä olen hieman vireämpi kuin eilen. Kipulääkkeiden tarvekin vähenee asteittain.
26.12.2015 15:28
Havenu shalom ale hem ja lämpimät onnittelut Jouko! Loistava haastattelu, jossa annoit erinomaisen "jalat maassa" uskovan kuvan meistä kaikista profetoivista ihmisistä. Kiitos sinulle!
08.12.2015 22:40
Vaikka käytettäisiin jotain rekisteröimätöntäkin nimimerkkiä, joka kuitenkin on vakiintunut ja leimaantunut, niin on kyllä iilimadon varran alhaista käyttää toisen nimimerkkiä, oli se sitten kuinka mahdollista tahansa. Puhun nyt moraalista, enkä oikeuksista toimia S24:lla. Lapamato on niin alhainen että se ui liiveihin saakka ja niin kaikki muutkin, joilla ei selkärankaa enää ole. Olette niitten lastenraiskaajien tasolla, joilta puuttuu itsekunnioitus, puhumattakaan että kunnioittaisitte muiden asemaa.
30.11.2015 13:52
Vuosia olen yrittänyt puhua täälläkin että kun Raamattu käyttää sanaa "maa" se tarkoittaa Israelin Jumalan sille antamaa maa-aluetta "levanttia". Eli kun puhutaan että "koko maa seurasi ihmetellen pedon nousua", niin siinä tarkoitetaan nimenomaan Israelin maata.
Tässä videossa esiintyvä palestiinalaisevankelista on oivallisesti huomannut mitä Raamatun symboliikka oikeen tarkoittaa ja siksi hän kykeneekin avaamaan salaisuuksia todella upeasti. Saa varmasti paljon halveksuntaa ja vihollisia.
Se joka lausuu totuuden, sitä parajataan suurella joukolla ja tämä joutuu yleisen halveksunnan kohteeksi. Siksi itsellänikin on jatkuvasti nämä syytöshenget vainoamassa.
Katsokaa esimerkiksi lausetta "he eivät ole saaneet kuninkuutta mutta saavat hallita kuin kuninkaat yhden hetken pedon kanssa" ja sitten miettikää mitä nuo ovat. Ne eivät voi missään olosuhteissa olla maita, koska maissa on aina hallitsijansa, eli kuninkaat. Mitä nämä sitten ovat? Päätelkää itse tuon videon katselleena.
24.11.2015 11:48
Ei Patmos olekaan Jumalan sanaa. Nämä tämäntyyppiset aloitukset ovat järjettömiä, jopa kaltaisesi ateistikin tajusi ton noin helposti. Jumalan sana löytyy Johanneksen evankeliumin 1:1-5 jakeista. Sieltä löytyy selitys sille, mikä on Jumalan sana!
12.11.2015 15:42
Olen saanut joskus 2006 toisekin sanoman liittyen tuohon homosteluun. Sain sanan että "helppi saapuu Tuhkholmasta ja sitoo Isebelin hengen". Aluksi en heti tajunnut mistä ja mitä tuo tarkoitti mutta sitten ymmärsin että Rauno Helppi on kuuluisa henkien ja rukouksen armovaltuutettu.
Vuonna 2007 muistaakseni hän muutti Suomeen pysyvästi ja tuli Tukholman kautta. Muistan sen hyvin, kun hän tuli Tukholmasta vaimoineen ja piti saarnan Toivo II:ssa Turussa, jonne tulin häntä kuulemaan. Siellä kerroin mikrofonin kautta tämän profetian kuulijoille. Harva tajusi, ei edes Rauno ihan itsekään, vaan totesi että Isebel oli aikansa paha henki Raamatussa.
Myöhemmin luin Wilkersonin kirjasta että hän oli tutkinut eri kaupunkien henkimaailmoja ja Helsinkiä ja etenkin sen seksuaalista haureutta vaivaa Isebelin henki. Silloin muistin että niinhän se meni ja kun myöhemmin vielä olemme kaikki nähneet että Rauno Helppi on alkanut julistaa sanaa homouden pakkovallasta ja hän on lähestynyt kirjeellä jo kaikkia eduskunnassa aiheesta. Hän on ottanut työn vastaan, enkä usko että hän edes muistaa tuota sanomaani siellä 2007.
02.11.2015 13:58
Ongelmahan näissä tempausasioissahan on juuri siinä ettei monikaan voi, eikä kykene näkemään Raamatunkaan valossa kuin yhden asian kerrallaan. Ihmisillä on kuin säikyn hevosen putkinäkölaput silmien sivuilla, jotteivät voisi nähdä asiaa laajemmin.
Kaikki tämä johtuu siitä että ihmisiin on iskostettu kuin tatuointi kiinni käsitys, jota kertakaikkiaan ei saa muuttaa. Silti Raamatussa sanotaan suoraan että nämä kaikki on oleva suljettuna sinetillä lopunaikoihin saakka, joten siitäkin sanasta huolimatta nämä väittää kivenkovaan jotain vanhaa käsitystä.
Sen sijaan kun ajattelet logiikalla, kun Jeesus tulee kaikessa kirkkaudessaan perustamaan maan päälle tuhatvuotista valtakuntaa, niin miksi hän temapisi ketään enää mihinkään? Toinen samaan liittyvä juttu on Sakarja 14 luku jossa Herra selvästi kerää kuin kanaemo omansa siipiensä suojaan ja alkaa taistella hyökkääjiä vastaan, joten ei mitään tempaamista enää siellä lopussa. Samoin kuin Danielin 12 luvun viimeiset jakeet "autuas se joka kestä ja saavuttaa 1335 päivää". Eikö tämä viittaa nimenomaan siihen että Jeesus on sitten jo maan päällä ja suorittanut vapautustaistelun?
Sen sijaan tempaukset ovat morsianta varten ja sitä suurta joukkoa joka yhtäkkiä ilmestyi Taivaaseen, jota oli niin suuri joukko ettei sitä voinut lukea. Pakanakansojen täysi luku oli sisälle tullut.
Eli kaikki yhteensä:
1. morsian lähtee kuin Hanok varkain, eikä kukaa huomaa kuin sitten kun tämä oli kadonnut, eikä häntä enää ollut.
2. sitten häävieraat, pakanakansojen täysi luku puolen välin jälkeen rauhasta, kuin Elia ja Elisa 5 viisasta ja viisi tyhmää neitsyttä häävieraiksi
3. Jeesus palaa kaikkine pyhinensä, jotka olivat temmattu. Ei enää tempauksia, vaan suoraan maan päälle perustamaan 1000v valtakuntaa.
Ei se tämän kummempi ole, eikä tässä ole mitään ristiriitaa Raamatun kanssa, vaikka kuinka hakisit sellaista. Joudut väkisin itsellesi selittelemään jos aioit löytää ristiriidan tälle pelastussanomalle, jonka sain Herralta vuonna 2006 julistettavakseni. Tämä pelastussanoma on nyt syljeksitty ja halveksittu mutta sitten kun morsian on kadonnut, moni tätä tutkii ja etsii totuutta.
02.11.2015 13:21
Kuinkahan sinä itse olet pysynyt aiheessa? Et ole ehtinyt keskustella aiheesta, koska syyttäjähenkesi vaatii sinua jatkuvasti jotakuta syyttämään, kuten tästäkin aloituksesta hyvin myös se puoli paljastuu. Vaadit sääntöjä ja niiden noudattamista muilta, vaan et itse piittaa niistä, koska olet korottanut itsesi niiden valvojaksi. Huokaus!
29.10.2015 13:37
Lauran sanoman tapahtumista oma mielipiteeni:
Pian tulee hengellinen herätys... se on totta varmastikin.
Sitä seuraa vuoden 2017 alussa tapahtuva maan halkeilu liitoksistaan... voi hyvin olla.
Jonka jälkeen tulee pieni rauha, jolloin Jumala lähettää omiaan Venäjälle kertomaan evankeliumia.... on sekin totta, joka lukee ilmestyksirjassa seitsemännen sinetin kohdalla. Ylösotto voisi olla ensi keväänä Omerin laskennan päässä. Sitten kuuden sinetti ja heti perään seitsemäs ja sen "noin puolen hetken hiljaisuus" joka vie sinne 2017 puolelle. Se vie neljä enkeliä maan neljälle kulmalle pitämään sodan tuulista kiinni, kunnes pakanakansojen täysi luku on merkitty.
Sitten Venäjä tekee siirron Suomen suuntaan vuoden 2017 keväällä, mikä ei kestä kauaa. Maailma yleisesti kuohuu niinä aikoina.... Uskon että Venäjä on jo silloin miehittänyt Suomen jo hyvän aikaa sitten.
Tämän jälkeen tulee vielä vähän pidempi seesteinen aika, jolloin Jumala lähettää omiaan ympäri maailmaa vielä viimeisiinkin paikkoihin, joissa evankeliumia ei ole saarnattu. Tämä kestäisi muutaman vuoden, jonka jälkeen alkaisi tämä viimeinen 7 vuotta.... Mielestäni tuo seesteinen aika kestää 3 ja puoli vuotta, jonka Raamattu on jo sanonut. Sitä kutsutaan suuren ahdistuksen ajaksi 1290 päivää joka katkeaa Av kuun 9. päivänä keskikesällä vuonna joskus 2020 paikkeilla, jota seuraa ydinsota ja viimeinen Jumalan vihan maljojen kaataminen.
Näin minä ajattelen ja tulkitsen Lauran, eli ei kauas, ei tosiaan kaukaa liippaa.
Tule Herra Jeesus!
29.10.2015 13:32
Minä myös rukoilen tämän naisen puolesta. Herra Jeesus näkee ja tietää tilanteen, tuntee ne läheisten ja ystävien tuskan sekä ahdistuksen tuossa ympärillä. Herra valistakoon kasvonsa heidän puoleensa ja olkoon armollinen. Tapahtukoon aina Jumalan perimmäinen tahto, koska se on meille kuitenkin aina parasta. Amen!
27.10.2015 20:30
Kunnioitan Jaria suuresti keskustelijana. Ottakaa te jotkut jotka ette ole tässä olleet kovin hyviä, mallia Jari Laurilasta. Hän osaa arvostaa myös niitä, jotka eivät ole hän kanssaan samaa mieltä. Se on erinomainen taito. Ei ole pakko perustelematta asiaa inttää inttämisen päälle, koska se ei johda mihinkään. En minäkään ole ihan samaa mieltä Jarin kanssa....
Olen siinä mielessä samaa mieltä että petovaltoja on ollut ja tulee olemaan neljä, joista viimeisessä on selvästi yhdistelmä kaikista edellisistä kolmesta. Näistä pedoista kertoo pääasiassa profeetta Daniel.
Mutta inhimillinen lihallinen peto itse on myös olemassa ja sille väärä profeetta. He tosiaan ovat lihaa ja verta, koska heidän ruumiinsa heitetään lopulta ikuiseen tuleen palamaan. Heitä ei kannata kutsua oikeastaan millään "antikristus" nimikkeillä, koska uskon että he ovat vielä monille suurehko yllätys, keitä he ovat.
Myönnettäköön että Ilmestyskirjan 13. luvun pedosta kun puhutaan, se viittaa paljon enemmän petovaltaan kuin henkilöön. Mutta siinä oleva pieni sarvi taas viittaa Paavalin tesssalonikkalaisille ilmoittamaan laittomuuden ihmiseen ja sen tunnusmerkit ovat annettu ja ne ovat varsin selvät:
1. sillä on ollut pieni valta (ei suuri, kuten jonkin maan päämies)
2. sillä on miekan haava päässä, joka parani (väkivaltaisen hyökkäyksen kohdannut)
3. sillä on oikea silmä soennut ja käsi surkastunut
Toinen seikka koskee mistä he syntyvät/tulevat. Oli nyt kyseessä sitten petovalta tai ihminen. Raamattu puhuu aina termiä "maa" tai "maasta" käyttäen Israelin Levantti aluetta, eli Jumalan lupaamaa maa-aluetta. Sitten Raamattu puhuu "meri" ja "merestä" termillä aina kaikki kansoja ympäri maailmaa.
Näin ollen ensimmäinen peto Johanneksen ilmestyksessä nousi merestä, eli ulkopuolisista kansoista.
Toinen peto (väärä profeetta) nousee "maasta" eli tuolta Israelia ympäröivältä alueelta, johon kuuluu mm. koko Syyria ja Jordania.
25.10.2015 09:40
Kommenttini oli siis "kaksiteräinenmiekka" nimimerkille, jolle voidaan antaa alias "syyttäjä" liikanimi, aivan suoraan. Saatana on syyttäjä ja syyttäjän henegssä syyttäjä syyttelee.
22.10.2015 13:54
Virhearvio. Raamattu ei rasita minua tippaakaan, päin vastoin. Sen sijaan eräitä muita täällä, kuten sinua, rasittaa Jeesuksen OIKEA JA AITO kohtaaminen. Minua ei rasita sekään, päin vastoin, joka päivä olen valmis kohtaamaan kohtaloni hetken ja joka päivä minulla on sydämessä pelastusvarmuus. Miten teillä muilla? Onko Jeesuksen aito kohtaaminen liikaa edes puhua aiheesta, saati kohdata se päivä.
Katsokaas jos sanon että Jeesus tulee huomenna, niin 90% huutaa kurkku käheänä ettei se ole mahdollista ja vain yksin Jumala sen tietää. No, mitä väliä sillä on, kuka tietää ja kuka on tietämättä... kysymys kuuluukin OLETKO SINÄ VALMIS!?
22.10.2015 13:53
Voitashan me tehdä sellanen "sokerirasitustesti". Tuodaan joka ikinen päivä palstalle profetia joka ikiselle päivälle koko ensi vuoden ajan. Ne päivät johon ei ole profetiaa, niitä ei edes ole, joten uskon että pilkka loppuu.
Olenhan minä huomannut senkin että kun olen odottanut temapusta jo yhdeksän vuotta ja julkaissut ison määrän mahdollisia päivämääriä, niin ateistipilkkaajille valkeni jossain kohdassa että hei tuohan laskee tuota samaa asiaa joka vuosi maailman tappiin saakka. Ei siinä enää ole mitään uutiskynnystä ylittävää, joten pilkan teho kärsi kovan inflaation. Se on kuin kysynnän ja tarjonnan laki. Jos tarjontaa on aina eurosta sataseen, joka lähtöön ja joka ovella, niin ei kukaan enää kysele perään, sen kun poimii maasta kun joltain putoaa ylimääränen.
22.10.2015 00:30
Tyhjentävän hyvin kuvattu, mitä lapsen usko tarkoittaa ja mitä siitä eksyttäminen.
Palstalla syytellään jatkuvasti eksyttäjistä. Tätä tekee pääsääntöisesti yleensä eräs yksi ja ainoa henkilö. Eksytys on, kuten aloittajan kopioimassa kirjoituksesta kävi ilmi, että eksytys tarkoittaa nimenomaan tahallista ja tarkoituksenmukaista eksytystä pois Jeesuksen ristiltä. Se ei siis ole sitä, jos joku väittää että Adamilla oli parta tai ei ollut ja olivatko Adam ja Eeva kuinka pitkiä. Eksytystä ei ole sekään, lähtikö Johanneksen näkemä valkoinen hevonen eksyttämään vai pelastamaan. Sekään ei ole merkityksellistä pelkkänä tietona, koska sen tietäminen ei ole pelastuksen ehto. Eksytystä ei sii ole myöskään se, että etsii ylösotolle otollisia päivämääriä ja laskee vuosia erilaisten raamatunpaikkojen kautta ja yrittää sitä kautta saada asioita selville. Päin vastoin, autuas on se joka tutkii ja etsii, etenkin Jeesuksen tulemuksen päivää, vaikka sen päivän tietäminen tai tietämättömyys ei vaikuta pelastukseemme millään tavoin. Jos myllynkivi ripustettaisiin kaikkien niiden kaulaan, jotka ovat väärin profetoineet, niin Taivas olisi aika tyhjä paikka, koska profetia on aina vajavaista. Se tarkoittaa että jos joku saa profetian kerrottavakseen, se tarkoittaisi samalla automaattista helvetin tuomiota.
Olkaa siis profetioille avoimia ja älkää kavahtako, jos joku tutkii päivämääriä, sillä kaikki on vain Jeesuksen odottamista, jota hän nimenomaan meiltäkin odottaa.
21.10.2015 23:55
...ja mitähän sinä mahdoit hyötyä tuosta kauheasta litaniasta paskaa, jota ei kukaan muu lue kuin sinä? Älä viitti tuoda enää tätä soopaa tänne, hyvä ihminen sentään.
20.10.2015 11:31
Kiitos aloittaja... asiallinen huomio!
20.10.2015 11:23
Kuinka vaikeaa on palstalla olla:
-olla häiriköimättä
-vyörryttämällä sitä koodikielellä
-solvaamatta palstalaisia
-vääristelemättä ja valehtelematta
-suoranaisesti trollaamatta
-syyttelemättä muita joilla on profetaalista kerrottavaa
-kaivelematta jotain vanhoja (copy/paste) vain loukatakseen asianomaisia
Ei ole montaa asiaa, jos näihin edes pystyisitte
20.10.2015 11:00
Palsta on hyvä esimerkki siitä, kuinka vähät uskovat välittävät Jumalan käskyistä. Täällä löytyvät niin panettelijat kuin valehtelijatkin "uskovina" ihmisinä. Kauhistus!
20.10.2015 10:42
20 / 121