Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Väitätkö että olemme hukassa jotka uskovat temapukseen? Sitkö tarkoitat? ...vai miksi on niin kamala pakkomielle koittaa toitottaa ettei pelastusta ole, vaan joudumme kärventymään ensin auringonpaahteessa, sitten maanjäristyksissä, sitten kivisatteessa, sitten tulvissa, sitten kidutetaan, vaintoaan ja tapetaan, sitten vedet menee jumakelvottomiksi ja ilma hengittämättömmäksi ja lopuksi pamautellaan maailma täyteen ydinpommeja niin paljon että Jumalan on lyhennettävä niitä aikoja. SITTEN JEESUS TULEE KUIN VARKAIN? ÄLKÄÄ NAURATTAKKO, vaan pelastumme hädän hetkestä, joka on käyvä yli koko maan piirin ja saamme olla Herramme kanssa ikuisesti.
  2. Mulla on kanssa meille profetaalinen viesti viime sunnuntailta. Olen ennenkin joutunut talkootöihin joissa on selvä sanoma. Nyt tämä työ osoittautui sellaiseksi, tajusin sen vasta illalla nukkumaan mennessä.
    Uskova tuttavani pitää kahvilaa vanhan ison omakotitalon kylkeen rakennetussa siivessä, joten vanhan omakotitalon keittiö toimii kahvilan keittiönä, jossa on myös vanha leivinuuni. Leivinuuni oli tilaavievä valtava tuhansien kilojen tiilimöhkäle, jonka tilalle tämä yrittäjä suunnitteli grillilaitteistonurkkaa, josta saisi hormin suoraan ulos.
    Shmita vuosihan päättyi juuri viikkoa sitä ennen jolloin hän pyysi minua, että se leivinuuni olisi tarpeeton. Joten koska hän on nainen ja minä taas olen iso ja vahva kaveri, joka ehkä jaksais kanniskella noi tiilet... eikä toisaalta ole varaa mihinkään firmaankaan, joten kysyi että tulisinko kantamaan tiiliä ja purkamaan se uuni. Tämän kysymyksen hän teki minulle siis juuri ennen Shimta-vuoden päätöstä ja lupasin auttaa sisarta mäessä.
    Uusi vuosiviikko on siis lähtemässä käyntiin ja uuni meni tarpeettomaksi. Olenhan minä paasannut morsiamen esikuvasta 3. Mooses 23:17 jossa tuodaan Herralle uutislahjaksi kaksi kakkua, (hapanleipää), leivottuna happamesta (synnissä) taikinasta kahdesta kymmenenneksestä (siis tulkitsen sen 2/12 osasta) lestyjä jauhoja (parasta osaa jauhoista).
    Tämä on valmiiksi leivottu tuote, näytteenä sadosta Jumalalle. Leipuri on Jeesus Kristus ja morsian olemme me, kaksi (hapanleipää) kakkua.
    Uuni on tarpeeton, koska morsian on nyt leivottu ja valmis! Uunin joutaa purkaa pois.
  3. Hyvä alku... nyt kun puristat sen tosiasian vielä et missä kohtaa valehtelen?