Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Väitätkö että olemme hukassa jotka uskovat temapukseen? Sitkö tarkoitat? ...vai miksi on niin kamala pakkomielle koittaa toitottaa ettei pelastusta ole, vaan joudumme kärventymään ensin auringonpaahteessa, sitten maanjäristyksissä, sitten kivisatteessa, sitten tulvissa, sitten kidutetaan, vaintoaan ja tapetaan, sitten vedet menee jumakelvottomiksi ja ilma hengittämättömmäksi ja lopuksi pamautellaan maailma täyteen ydinpommeja niin paljon että Jumalan on lyhennettävä niitä aikoja. SITTEN JEESUS TULEE KUIN VARKAIN? ÄLKÄÄ NAURATTAKKO, vaan pelastumme hädän hetkestä, joka on käyvä yli koko maan piirin ja saamme olla Herramme kanssa ikuisesti.
24.09.2015 15:13
Moni menee siitä laveasta menestykseen opastetusta ja hyvin viitoitetusta portista sisälle ja sanoo olevansa oikealla tiellä.
24.09.2015 15:05
Roikun siksi tempauksessa että pelastuisin ja saisin olla yhdessä herran Jeesuksen kanssa ikuisesti. Siksi kehotan kaikkia muitakin eksyttämään muita ja eksymään itsekin täydessä luottamuksessa Jeesuksen Kristuksen pelastussuunnitelmaan.
24.09.2015 15:03
Olen koko ajan enemmän varmistunut siitä ettei tempuksessa ole mukana muut uskovat kuin ne jotka tahtovat lähteä. Ne jotka kiistävät ettei sellaista ole, ovat samassa aemassa missä olivat Israelin kansa Egyptistä pettuaan Kaanaanmaan edessä kun Moosen tarjosi että menää. Vain kaksi halusi ja kymmenen kääntyi mieluummin erämaahan. Sama tapahtuma on meneillä silmiemme edessä! Toisille kelpaa heti pääsy pois ja toisille se vaan ei käy, koska he eivät usko siihen.
24.09.2015 14:54
Tämä on vakavaa sanomaa niille, jotka pilkkaavat varkain tapahtuvaa temapusta.
24.09.2015 14:51
Meissä ei ole yhtäkään, joka voisi suoraan sanoa toisen profetoinnista mitään sellaista minkä aloittaja kertoo. Hän kuvittelee ettei profetian lahjaa ole kellään, vaan erehtyy pahemman kerran. Pahinta mitä profetian tuomitsijalle voi tapahtua, on se että hän haukkuu Pyhän Hengen antaman pelastussanoman saatanan eksytykseksi.
24.09.2015 14:48
Amen! Juuri noin Jumalan henki toimii seurakunnassa. Joku saa jollekin sanottavaa, joka yhdistää ja vahvistaa sekä liittoa että uskoa.
22.09.2015 17:44
Kiitos linkistä. Norvantohan oli minullekin jossain kohtaa sellainen prusruuanlähde ja kuuntelen monesti tänäänkin niitä kuunnelmia. Pidän erityisesti hänen analyyttisesta suhtautumisesta. Oli Norvannon kanssa kirjeenvaihdossakin joskus mutta se jäi sitten.
Sitä mun piti sanoa että pelkästään jo näiden profetoimisten kerrosten vuoksi mielestäni kenekään ei tarvitse pelätä profetoimista eikä tulkintaa, kunhan pitää mielessä sen että jokaisella meillä on velvollisuus punnita se mikä hyvää on. Monesti käy turhaan niin ettei joku uskalla avata suutaan koska pelkää sanovansa jotain ihan typerää. Profetoikaa rohkeasti, ihan kuin Sinettikin tekee.
22.09.2015 17:19
Lisään vielä että olemmehan mekin yksilö, sitten meillä on perhe ja sitten kansa.
Samoin meillä on jalkojemme alla oleva maa ja sitten on taivas + sitten se hengellinen toinen taivas, jossa voimme ehkä näyissä tai unissa käydä.
Ihmisessä on myös fyysinen äänellinen puheääni, sitten on se hallittu ajatus mutta jokainen tietää että sinulla on jokin ajatustaso jota et voi itse hallita. Se on sinun henkesi, jonka Jumala on lahjoittanut, joka kykenee keskustelemaan mm. Pyhän Hengen kanssa. Nämä on mielenkiintoisia asioita :)
22.09.2015 16:21
Noista tasoista minä just tänää puhuin tyttärelleni että Jumalassa on kolme tasoa, tosin 7 henkeä, mutta ihmisessäkin on kolme tasoa, ruumis, henki ja sielu. Samoin on Jumalan sanassa, siinä on konkretia, sitten siinä on vertasukuvallinen sanoma ja lopuksi vielä hengellinen sanoma. Sama pätee varmaan kaikkiin Raamatun profetioihin, ettei niiät tarvitse välttämättä nähdä yhdellä tavalla, vaan kerroksina.
22.09.2015 16:16
Mulla on kanssa meille profetaalinen viesti viime sunnuntailta. Olen ennenkin joutunut talkootöihin joissa on selvä sanoma. Nyt tämä työ osoittautui sellaiseksi, tajusin sen vasta illalla nukkumaan mennessä.
Uskova tuttavani pitää kahvilaa vanhan ison omakotitalon kylkeen rakennetussa siivessä, joten vanhan omakotitalon keittiö toimii kahvilan keittiönä, jossa on myös vanha leivinuuni. Leivinuuni oli tilaavievä valtava tuhansien kilojen tiilimöhkäle, jonka tilalle tämä yrittäjä suunnitteli grillilaitteistonurkkaa, josta saisi hormin suoraan ulos.
Shmita vuosihan päättyi juuri viikkoa sitä ennen jolloin hän pyysi minua, että se leivinuuni olisi tarpeeton. Joten koska hän on nainen ja minä taas olen iso ja vahva kaveri, joka ehkä jaksais kanniskella noi tiilet... eikä toisaalta ole varaa mihinkään firmaankaan, joten kysyi että tulisinko kantamaan tiiliä ja purkamaan se uuni. Tämän kysymyksen hän teki minulle siis juuri ennen Shimta-vuoden päätöstä ja lupasin auttaa sisarta mäessä.
Uusi vuosiviikko on siis lähtemässä käyntiin ja uuni meni tarpeettomaksi. Olenhan minä paasannut morsiamen esikuvasta 3. Mooses 23:17 jossa tuodaan Herralle uutislahjaksi kaksi kakkua, (hapanleipää), leivottuna happamesta (synnissä) taikinasta kahdesta kymmenenneksestä (siis tulkitsen sen 2/12 osasta) lestyjä jauhoja (parasta osaa jauhoista).
Tämä on valmiiksi leivottu tuote, näytteenä sadosta Jumalalle. Leipuri on Jeesus Kristus ja morsian olemme me, kaksi (hapanleipää) kakkua.
Uuni on tarpeeton, koska morsian on nyt leivottu ja valmis! Uunin joutaa purkaa pois.
22.09.2015 15:43
Tämä palsta paljastaa maailman helpoimman ja yksinkertaisemman henkientunnistus prosessin. Yksi kysymys: "no mites Israel?" Se joka siunaa Israelin kansaa, tuota Jaakobin poikain kahtatoista sukukuntaa ja lohduttaa sitä, Jumalan silmäterää, niin sitä siunaa myös itse Jumala. Kun taas joka kiroaa Israelia, se tulee kiroamaan itsensä.
Tämä palsta todistaa kaiken kiistatta heti. HYVÄ!
20.09.2015 22:51
Ei ole minkäänlaista väliä kuinka vanha maailma on, koska Jumala ei ole kellon orja. Hän ei ole sidoksissa mihinkään, vaan kaikki ovat sidoksissa Häneen, joten ajalla ei ole merkitystä. Tavallaan Jumala toimii kaikkissa sekunneissa koko ajan alusta loppuun, joten ei ole luomisella minkäänlaista aikataulua.
Mitä esimerkiksi tarkoittaa Jumalalle 7 päivää? Onko se 168 tuntia vai mitä se on.
Jumala on saatanut luoda kaiken mikrosekunneissa tai miljardeissa vuosissa, ei sen ole Jumalalle niin merkityksellistä.
Planeettojen kiertokulutkin luotiin vasta kolmantena päivänä, jossa vasta voi ylipäätään mitata jankulkua. Kun ajatellaan esimerkiksi suhteellisuusteoriaa, niin aika matelee jossain kaukana maan ulkopuolella. Siellä aika on ihan toisenlainen käsite. Miten tämän selittää? Jumala on kaikkialla koko ajan, joten hänen mukaan aika määräytyy.
19.09.2015 02:18
Jarmo punastuu! Nöyrä kiitos... SUURI KIITOS kuuluu Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Emme olisi mitään ilman häntä, vain kumisevia rumpuja tyjine katseinemme ja sanoinemme. Nyt me saamme olla osa hänen ruumistaan ja pelastusvarmuus on rikkoutumattomana sydämessämme. Se harmittaa monia ja siksi saamme kuulla sitä kaikkea.
18.09.2015 19:10
Siis edelleen kysyn että missä se valhe on mistä syyttelet? Katsos syyttäjä kyllä tunnetaan, hänethän heitettiin tänne alas, eikä hän voinut enää mennä Taivaaseen syyttämään meitä, sillä puolustaja oli tullut. Sinä vain syytät muttet edes tiedä mistä syytät.
18.09.2015 19:02
Osaatko sä puoliapina edes lukea. Mene kirjastoon ja lainaa sieltä aapinen. Sano tiskillä ettet osaa lukea, niin kirjatotäti auttaa sinua alkuun.
18.09.2015 18:15
Kuten huomaamme, hyvin lähellä ja jäljillä ollaan. Profetia on "flash" tyyppisiä ilmoituksia ja ihminen tuppaa vaan itse lisäämään niitä tai poistamaan mielikuvia joita PH tuo mieleen ja siksi selitykset eivät ole sitten kuvan mukaisia.
Mutta hyvin lähelle mennään tätä profetiaa.
18.09.2015 18:12
Löytyy tuolta:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Merilapin profeetallisia viesteja.htm
18.09.2015 18:08
Hyvä alku... nyt kun puristat sen tosiasian vielä et missä kohtaa valehtelen?
18.09.2015 14:52
Kiitos Pertsa tunnustuksestasi. Tämä herätti minussa erilaisen ajaturakennelman. Minuhan on kristisoitu paljon että eksytän, koska kehotan odottamaan joka päivä ja varsinkin kun mainitsen päivämääriä, milloin kannattaa erityisen tarkkaavaisena olla, ettei se päivä yllättäisi. Siksi haluaisinkin heittää ilmoille ajatuksen, että tulen tekemään täät samaa hamaan Jeesuksen tuloon saakka. No jos näin teen, niin kenet eksytin, vaikka menisimme tällä tavalla tappiin saakka, aina Jeesuksen käkyvään paluuseen saakka. Kenet silloin olen eksyttänyt odottamaan Jeesusta palavasti joka ikinen päivä?
18.09.2015 14:39
24 / 121