Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+näyssä+Arin+ja+sain+sanan+että+se+on+hän+ja+sain+henkilökuvankin+josta+tunnistin+että+hän+se+on,+sama+häiskä+ja+sama+nimi.
Tää+on+yhtä+vaikeeta+ku+Cahuck+Norrisin+Thriathlon:
Aamulla+heti+maraton+lettosuolla+lumikengät+jalassa+ja+siitä+suoraan+Jukolan+viesti+hitsilasit+päässä,+ilman+karttaa+ja+kompassia.+Aamulla+sit+samoilla+silmillä+minikaivurilla+Ivaloon+etsimään+käsiin+tuo+kaivattu+Ari+profeetta.
05.02.2020 20:36
Aa...+okei,+siis+sain+profetian+joka+sopii+tuttuuni+ariin?+Näin...+Oletko+nyt+tyytyväinen,+vai+kerronko+vielä+jotain?+Niinku++mikä+on+Cuck+Norrisin+Thriathlon?+Haluuks+tietää.
05.02.2020 20:26
Mut+hei,+mennään+helpomman+kaavan+mukaan.+Sä+kerrot+mulle+mitä+mun+pitää+vastata+ja+mä+sit+copy/pastetan++sen+vastaukseks.+Done+ja+win-win.
05.02.2020 20:24
Tiäks+mikä+on+kärsivällisyyden+huippu?
Poimia+ämpärillinen+mustikoita+nyrkkeilyhanskat+kädessä.
05.02.2020 20:22
No+niin+se+just+meni.
05.02.2020 20:19
No+on+se!
05.02.2020 20:06
On+sulla+kans+vaikee+pakkomielle...+huh.+Onneks+mulla+on+rauha+sydämessä,+enkä+murehdi+joutavia.+En+edes+käsitä+mikä+vimma+sulla+on+vatvoo+tätä+päivän+selvää+asiaa.+Olen+sanoonut+kaiken+tarvittavan+ja+jos+se+ei+riitä,+niin+voi+voi.+En+voi+auttaa.
05.02.2020 19:53
Just+tolla+tavalla+Raamatussakin+ihmiset+vaatimalla+vaativat+todistusta,+kuitenkaan+kenenkään+siihen+sen+enempää+uskomatta.+Jeesus+sanoi,+että+vaikka+minä+herättäisin+kaikki+profeetat+haudoistaan,+niin+te+ette+uskoisi.
Tämä+on+sellainen+profetia,+johon+teidän+ei+todellakaan+tarvitse+uskoa!+Pitäkää+minkä+ikinä+tykkäätte,+nimittäin+mikään+ei+vaikuta+tähän+enää+millään+tavalla.
05.02.2020 18:43
...aivan+sama.+Ota+minkä+vastauksen+haluat.
05.02.2020 18:40
....mut+luuleks+et+mikään+muuttuu+silti+yhtään+miksikään?
05.02.2020 17:41
Kyllä+sä+oot+sinnikäs.+Jos+mä+sanon+että+hyvä+on,+sinä+se+olet,+niin+oletko+sitten+tyytyväinen?
05.02.2020 17:38
Tiesin+paljon+muutakin+ja+siksipä+minut+lähetettiin+juuri+näiden+asioiden+perään+MT1:llä+Peijaksen+suljetulle+osastolle+mielentilantutkimuksiin,+jonka+jälkeen+kävelin+sieltä+täysin+terveen+paperit+kädessäni+ulos.+
Osatson+lääkärien+lausunnot+olivat+suorastaan+ylitsevuotavan+mielenterveyteni+100%sti+takaavat.+Olinhan+minä+joutunut+sinne+petosten+vuoksi+muutenkin.
Joten+se+siitä+skitsofreniasta.
05.02.2020 13:39
Katsos+kun+saat+näkysanoman+silmiesi+eteen,+joka+kertoo+ensin+selvästi+siitä,+minkä+ymmärrät+tulevaisuuden+tapahtumiksi.+Sitten+sinulle+lopuksi+näytetään+kenestä+on+kyse+ja+vieläpä+niin,+ettet+ikinä+voisi+erehtyä+henkilöstä.+Sitten+jäät+miettimään+ja+punnitsemaan+muutamaksi+päiväksi+ja+toteat+että+näin+harhoja+ja+ei+se+voi+olla.+Se+oli+joku+pään+sisällä+tapahtunut+mielikuvitusjuttu.+Mutta+se+ei+muuta+kuin+pyörii+mielessä+ja+sitten+kohtaat+ihmeen,+joka+ei+ole+luonnollinen+juttu,+joka+viittaa+täsmälleen+saamaasi+sanomaan.+Sitten+taas+hylkäät,+vaikka+jo+sait+vahvistuksen+ja+sama+jatkuu+kolmisen+kuukautta+melkeen,+kunnes+itsekin+uskot+saamaasi+sanomaan+ja+olet+varma+siitä.+Sen+jälkeen+saat+vielä+sen+kaikkein+voimakkaimman+todistuksen+kuin+palkinnoksi+siitä,+että+otit+vastaan+sen+minkä+Pyhä+Henki+halusi+alkaa+levittää.+Näin+syntyi+Inrin+miehen+profetia+ja+minun+on+turha+alkaa+kertoa+niitä+yksityiskohtaisia+pikkuasioita,+koska+ei+ne+ketään+auta+mihinkään+suuntaan.+En+usko+että+sinäkään+tästä+mistään+hullua+hurskaamaksi+tule,+koska+pääsi+takoo+jatkuvasti,+ettei+se+ole+Ari+vaan+sinä+itse.+Et+sinä+ajatuksesta+luovu+kuitenkaan,+enkä+minäkään+enää+voi+edes+perua+sanomaani,+vaikka+haluaisin.+Se+on+ja+voi+hyvin.+Kaikki+uskovat+jo+tuntee+tarinan+kun+olen+sitä+jo+yli+13+vuotta+levittänyt.
Eikä+tällä+muutenkaan+ole+väliä...+Ihmisiä+tarvitaan+Jumalan+työhön+muutenkin.+Miksi+pitää+olla+se+suurin+ja+puhutuin?+En+minä+ainakaan+halua.+Haluan+Jeesuksen+luo+heti+ja+nyt.+Jääköön+kaikki+halukkaat+profeetoiksi+tänne,+minä+lähden+vaikka+viimeisessä+tupakkavaunussa,+kunhan+pääsen+tästä+sairaasta+maailmasta+eroon.
04.02.2020 21:30
Eikö+ole+valjennu?+Tää+on+profetiapalsta...+Voi+elämä,+vielä+ku+opettelisit+kirjoittamaan.
04.02.2020 20:09
Nii,+keitä+sitten+ovat+koulukiusatut?+No+just+niitä+joita+kiusaajat+pitävät+oikeutenaan+niitä+kiusata,+koska+ovat+heidän+mielestään+vajakkeja,+nörttejä,+foliohattuja+ja+kaikkia+sellasia+friikkejä+joita+he+inhoavat+vain+siksi+koska+ne+eivät+ole+valtaväestöä.
03.02.2020 18:44
Vittuilu+ei+ole+sananvapautta,+vaan+silkkaa+kiusaamista!+Sama+kuin+joku+keksisi+kieltää+koulukiusaamisen...+ain+niin,+se+on+kielletty+muttei+kukaan+kunnolla+valvo+sitä.
03.02.2020 17:57
Nöyryys+on+vaikea+asia+ja+kaksijakoinen.+Jos+minulle+annetaan+sanoma,+jota+alan+julistaa,+niin+heti+sen+sanomisen+jälkeen+saan+lokaa+niskaan,+jossa+minua+nimitellään+itsensäkorottajaksi...+koska+kerron+saamani+sanoman,+vaikken+korota+itseäni+millään+tavalla.+Se+riittää,+että+joku+saa+Pyhän+Hengen+aidon+sanoman,+niin+se+pelkästään+luo+kateutta.+Sanoma+on+kuitenkin+annettu+jaettavaksi+ja+kerrottavaksi,+joten+en+voi+olla+kertomattakaan.+Kerrottuani+minua+nimitellään+itsensäkorottajaksi,+vaikken+missään+koskaan+ole+itseäni+miksikään+kutsunut.
Sen+sijaan+ne,+jotka+eivät+tuo+aitoa+profetiaa,+he+saavat+julistaa+ja+korottaa+itseään+mielin+määrin+aivan+vapaasti+ilman+minkäänlaista+arvostelua.+Eiks+oo+jännä+asia?+Fiksut+hoksaa+kyllä.
03.02.2020 16:56
Aidon+profetian+tunnistaa+siitä,+että+sitä+vastustetaan+kaikin+keinoin,+niin+oikealta+kuin+vasemmalta,+niin+uskovaisten+keskuudesta+kuin+luonnolisesti+uskosta+osattomienkin.
Ei+"wannabe+profeettoja"+kukaan+kauaa+jaksa+kiinnostaa,+koska+pian+jokainen+on+nähnyt,+ettei+ne+kestä+päivänvaloa,+vaan+alkaa+uskottavuus+rapista+jo+muutamassa+päivässä.+Niistä+jokainen+näkee+pian+ilman+henkientunnistamisen+lahjaakaan,+ettei+niiden+sanoma+peilaa+Raamatun+ilmoitusta+mm.+profeetan+kuvasta.+Niissä+alkaa+olla+ylimielisyyttä+ja+itsensä+korottamista+monilla+eri+tavoin.+Näihin+Raamatun+sanoma+profeetoista+ei+lyö+kättä+ja+ne+siksi+vesittyy+ajansaatossa.
Profetian+on+noudatettava+tiukkaa+kaavaa,+eikä+se+saa+muuttua+ajan+myötä.+Jumala+on+täydellinen,+profetian+sanansaattja+on+aina+heikko+ja+siksi+Pyhä+Henki+kantaa+sanomaa+omalla+voimallaan.+Tämän+seikan+vain+valvova+uskova+hoksaa+profetiassa.
03.02.2020 12:32
Laitonta+vihapuhetta!
03.02.2020 12:26
Juuri+tuo+on+sielunvihollisen+alkuperäinen+tahto,+horjuttaa+ihmisten+alkuperäisen+sanan+uskon+muuksi.+Jokainen+tuntuu+haluavan+olla+se,+joka+tietää+tai+olla+itse+profeetta.+Täällä+on+nöyryys+asian+suhteen+niin+kaukana,+ettei+täällä+taaskaan+kannata+pitkään+asiasta+vatvoa.
Minä+olen+julistanut+jo+yli+13+vuotta+Inarin+profeetasta+ja+miksi+minä+asiaa+yhtäkkiä+sanoisin,+että+joo,+kyllä+taidan+olla+väärässä,+sinähän+se+olet+ja+kaikki+se+minkä+sain+kokea+2006+on+silkkaa+mielikuvitusta.+Tämän+saatana+minun+haluaa+sanovan+ja+horjuttavan+uskoani+siihen+kokemaani+sanomaan,+jonka+sain+27.7.2007+Tuusulassa+ja+josta+lähti+usean+kuukauden+pituinen+taistelu+minun+ja+Jumalan+välillä,+jonka+Pyhä+Henki+lopulta+voitti.
Ymmärrän+oikein+hyvin,+että+täällä+kenellekään+ei+riitä+minun+puheeni+ja+todistukseni,+vaan+jokaiselle+riittää+vain+se,+että+luopuisin+uskosta.+Sellainen+on+saatanasta+ja+hänen+agendansa.
03.02.2020 12:21
3 / 121