Moi kaikille

Anonyymi

Onko ollut ikävä?
Olen seuraillut jo tovin menoa ja päätin tulla kertomaan, että olen se profeetta.
Toki minun täytyy läpäistä muutamia testejä, jotka te asetatte.
Olen luonteeltani hiljainen ja kiltti, mutta suutun pahasta ja vääryydestä.

En ole vielä täysin valmis toimintaani, mutta en ole koskaan ollutkaan, asiat vain menevät eteenpäin, reagoin tavallani ja kuitenkin on kaikki mennyt juuri niin kuin pitikin.

T.Suomen profeetta. (vahvistamaton)
En ole itsekään vielä varma asiasta, joten kai teillä on jotain, jolla testaatte minut?

124

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Probleema on aina siinä, ettei profeetta nimeä koskaan itseään profeetaksi. Tuleva Suomen profeettakaan ei tiedä ja kaiken huipuksi kieltää itsensä. Saatepa nähdä sitten. -jarmo-

      • Anonyymi

        Kiitos Jarmo, tuo ei aiheuta ongelmaa kohdallani.
        En ole siis varma asiasta, mutta kuitenkin profeetaksi minua on muutamaan otteeseen kutsuttu.
        Mistä muualta saisin varmistuksen asialle, kuin profetiat palstalta?
        Täällähän te olette, juuri te, jotka etsitte minua.

        Kai teillä on siis jokin mekanismi profeetan testaamiseen, muutenhan ette voi tietää kuka on profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jarmo, tuo ei aiheuta ongelmaa kohdallani.
        En ole siis varma asiasta, mutta kuitenkin profeetaksi minua on muutamaan otteeseen kutsuttu.
        Mistä muualta saisin varmistuksen asialle, kuin profetiat palstalta?
        Täällähän te olette, juuri te, jotka etsitte minua.

        Kai teillä on siis jokin mekanismi profeetan testaamiseen, muutenhan ette voi tietää kuka on profeetta.

        Ja hölmöt uskoo.
        Näillä palstoilla häiritsee tyyppi, joka esiintyy sekä Jarmona, että hänen kannattajinaan. Eikö ihmiset ole tätä ajatelleet? Sama kun se, että seuraavat lampaan nahkaan pukeutunutta sutta, ja uskovat nahan perusteella sen olevan lammas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hölmöt uskoo.
        Näillä palstoilla häiritsee tyyppi, joka esiintyy sekä Jarmona, että hänen kannattajinaan. Eikö ihmiset ole tätä ajatelleet? Sama kun se, että seuraavat lampaan nahkaan pukeutunutta sutta, ja uskovat nahan perusteella sen olevan lammas?

        Höpö höpö hölmöistä.
        Kyllä se tuossa ihan aito oikea Jarmo taisi olla.
        Eikä sillä olisi paljon vaikutusta vaikka ei olisikaan ollut, kun asia ei koskenut Jarmoa vaan vastaajana oli Jarmo.

        Todelliset seuraajat eivät seuraa lampaita vaan paimenta.
        Susi kyllä tulee lampaiden sekaan lampaan turkissa ja hajoittaa lauman sisältäpäin.
        Palkkapaimen ei välitä lampaista ja siksi se lauma hajoaa.
        Mutta kukaan ei kykene ryöstämään ja hajoittamaan laumaa, joka on oikean hyvän paimenen käsissä.


    • Anonyymi

      ...niin no joo, sä se et sit ainakaan ole.

      • Anonyymi

        Entä jos olen?


    • Anonyymi

      Voi nyyh nyyh... Tämä oli odotettavissakin. Nuo pilkkaajat eivät itse usko Jumalaan, ennenkun kokevat jonkin merkittävän tapahtuman.
      Todellakin. Mikä hyvänsä poikkeava ilmestyy, sitä kohtaan käyttäydytään kuin apinat metsässä. Kipaistaan puuhun turvaan ja räksytetään sieltä.

      Mooses sai osakseen epäuskoa, Jeesusta haukuttiin riivatuksi, ja povattua profeettaa sairaaksi. Onko ateistit kokeneet palstallaan vainoa tai kiusaamista uskovien taholta, kun tulevat vääntämään vitsiä ja pilkkaa ennustetusta profeetasta? Minä muistan mitä niille elämäntapainkkareille tapahtui. Mutta on se ihme, että sammakoista ennustaja on saanut olla rauhassa, ja häneltä on jopa median avulla kysytty neuvoa! Mikäpä turvallisempi puheen aihe olisikaan kuin sää!

      Tiesitte varmaankin, että tuo Kiinan virus lähti liikkeelle sen jälkeen, kun povattu profeetta näytti aloittavan toimintansa. Tiedättekö mikä tässä on merkillistä? Kiinassa ihmiset pyörtyilevät kauhusta ja pelosta, mutta koska "shamaani ei saisi pelätä mitään", povattu profeetta ei ole pätkääkään kiinnostunut noista virus hälyistä. Jos olisi, hän puhuisi niistä. Ehkä pelko saa suunsoittajat hiljenemään? Yleensä se on ollutkin niin.

      • Anonyymi

        Pilkkaajat: No nyt se menee ja taikoo/manaa sen viruksen Suomeen. Onpahan selvä ketä seuraavaksi syyttää ja kenet hirttää.

        Tätä se on ollut aina. Ja kaikki näyttää todistavan puolestaan, että profeetta on tullut. Tosin hän ei ole itseään sanonut sellaiseksi. Ei paljon tarvita. On se ihmeellinen voima tuo raamattu ja uskonto. Ja sana "profeetta". Kaikki todistaa sitä, että vahvemmin, kuin itse profeetta uskoisi osaansa, uskovat pilkkaajat hänen olevan profeetta. Muussa tapauksessa he eivät puhuisi asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaajat: No nyt se menee ja taikoo/manaa sen viruksen Suomeen. Onpahan selvä ketä seuraavaksi syyttää ja kenet hirttää.

        Tätä se on ollut aina. Ja kaikki näyttää todistavan puolestaan, että profeetta on tullut. Tosin hän ei ole itseään sanonut sellaiseksi. Ei paljon tarvita. On se ihmeellinen voima tuo raamattu ja uskonto. Ja sana "profeetta". Kaikki todistaa sitä, että vahvemmin, kuin itse profeetta uskoisi osaansa, uskovat pilkkaajat hänen olevan profeetta. Muussa tapauksessa he eivät puhuisi asiasta.

        Varmaan harmittaa kun viikkokausien työ taas valui hukkaan.


    • Anonyymi

      No, mistä tunnistatte profeetan?
      Tässä on kaksi vaihtoehtoa, minä joko olen se profeetta tai sitten en ole.
      Suurella todennäköisyydellä en ole, sillä mahdollisuus on 1 miljoonista.
      Mutta silti se on mahdollista.
      Mitä profeetta tekisi tässä tilanteessa, kun ei itse ole varma onko hän profeetta vai ei?
      Ehkäpä hän kysyisi sieltä, missä protefioita annetaan ja profetian henki vaikuttaa.
      Joten, kertokaapa nyt ne mekanismit, miten te tunnistatte profeetan.
      Pitääkö minun saarnata tietyin tavoin, sanoa tietyt sanat, toimia tietyllä tavalla vai toimia juuri niin kuin toimin ja antaa jumalan hengen tehdä tunnistamisen.

      • Anonyymi

        "Joten, kertokaapa nyt ne mekanismit, miten te tunnistatte profeetan."

        Merkit on annettu. Ei ole noteerattu, tai sitten niistä ei vain ole puhuttu, ja todellinen vääristelijä tiedetään.
        Täällä on vääristelijä, joka esiintyy niin, että antavaa ymmärtää Arin olevan Inarin profeetta, ja mitään ei ole aiemmin kuultukaan.
        Ari on nimi, joka kuuluu natopalstan häirikölle. Narsistilla on aina tarve saada ihmiset magneetinlailla ympärilleen. Todellisella profeetalla siihen ei ole tarvetta.
        On sanottu: tunnistakaa paholainen. Jos ette tutustu siihen mikä paholainen on, ette voi tunnistaa vääriä profeettoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joten, kertokaapa nyt ne mekanismit, miten te tunnistatte profeetan."

        Merkit on annettu. Ei ole noteerattu, tai sitten niistä ei vain ole puhuttu, ja todellinen vääristelijä tiedetään.
        Täällä on vääristelijä, joka esiintyy niin, että antavaa ymmärtää Arin olevan Inarin profeetta, ja mitään ei ole aiemmin kuultukaan.
        Ari on nimi, joka kuuluu natopalstan häirikölle. Narsistilla on aina tarve saada ihmiset magneetinlailla ympärilleen. Todellisella profeetalla siihen ei ole tarvetta.
        On sanottu: tunnistakaa paholainen. Jos ette tutustu siihen mikä paholainen on, ette voi tunnistaa vääriä profeettoja.

        Voisitko sitten selventää mitkä merkit on annettu ja jäänyt noteeraamatta?

        Miten joku natopalstan häirikkö liittyy tähän?
        Kyllä Ari nimisiä löytyy paljon ja tuskin jollain natopalstan häirikkö Arilla on edes hajua näistä profeetta asioista joita täällä käsitellään.


    • Anonyymi

      Hei huijari "profeetta" ja huijari profetin levittäjät!

      Nyt kun taas joku itse otseään nostaa profeetaksi ja ei kerro nimeään ja yhteystietojaan vaikka Jumalan pitäisi olla hänen turvana niin voiko surkeampaa "profeettaa" enää olla uskovien keskusteluissa? LOL!

      Kyllä on uskovat naivia ja tyhmää lammaslaumaa kun alkaa levittää nimettömien huu haa juttuja Jumalan "profetioina". Jouko Piho jopa vedättää ihmisiä nettisivuilleen huu haa "profetia" juoru jutuilla.

      Jos olet halukas saamaan profeetan arvostuksen sinun täytyy ensin maksaa minulle kymmenykset jotta saat toimia edes juoru huu haa profeettana EU-Suomessa. Norjan Märtha prinsessan mies ystävä on joku pimeyden shamaani valkeissa vaatteissa.

      Jos olet oikea profeetta niin voit järjestää minulle vaikka Eurojackbot voiton tällä viikolla, yksin Jumalan armosta.

      • Anonyymi

        No hei.

        Tehdäänpä näin, minä pysyn nimettömänä, koska se on Herran tahto, mutta sinä et pysy.

        En tahdo ostaa arvostusta, enkä maksa kymmenyksiä siis jollekin tuntemattomalle netti myyjälle joka myy arvostustaan.
        Kerrohan itse siis yhteystietosi, jonne tulevat profeettaehdokkaat voivat maksaa ja ostaa arvostuksesi, jos se on tärkeä asia.

        Aina te pyydätte rahaa ja lottovoittoja, eikö muuta tärkeää ole?
        Mutta järjestän asian näin:
        Mene veikkauksen sivuille ja ota 1/10 porukkapeli, jossa on pelattujen rivien määrä lähimpänä ikääsi.
        Näin saat itse annettua kymmenykset ja saat kymmenykset siitä voitosta, jonka suuruuden Herra sinulle armossaan määrää.
        Yksin jumalan armon varassa koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei.

        Tehdäänpä näin, minä pysyn nimettömänä, koska se on Herran tahto, mutta sinä et pysy.

        En tahdo ostaa arvostusta, enkä maksa kymmenyksiä siis jollekin tuntemattomalle netti myyjälle joka myy arvostustaan.
        Kerrohan itse siis yhteystietosi, jonne tulevat profeettaehdokkaat voivat maksaa ja ostaa arvostuksesi, jos se on tärkeä asia.

        Aina te pyydätte rahaa ja lottovoittoja, eikö muuta tärkeää ole?
        Mutta järjestän asian näin:
        Mene veikkauksen sivuille ja ota 1/10 porukkapeli, jossa on pelattujen rivien määrä lähimpänä ikääsi.
        Näin saat itse annettua kymmenykset ja saat kymmenykset siitä voitosta, jonka suuruuden Herra sinulle armossaan määrää.
        Yksin jumalan armon varassa koko juttu.

        Huijari sinä olet, et ole koskaa mikään profeetta, koska et heti alkujaan toimi omalla nimelläsi, eli olet pimeyden ja perkeleen käsikassaroita! Et voi koskaa saada profeetan arvostusta koska puhuit heti omia, olet valheen isän lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijari sinä olet, et ole koskaa mikään profeetta, koska et heti alkujaan toimi omalla nimelläsi, eli olet pimeyden ja perkeleen käsikassaroita! Et voi koskaa saada profeetan arvostusta koska puhuit heti omia, olet valheen isän lapsia.

        Entä sinä, mikä sinä sitten olet?
        Sinäkö tiedät, että profeetta toimii heti alusta asti omalla nimellään?
        Kuule sellaisia löytyy paljon ja kuinka moni heistä on Herran profeetta?
        Minä en kaipaa sinun arvostustasi, koska sinulla ei ole edes henkien arvostelemisen lahjaa, joka voisi heti paljastaa väärät henget.

        Minä tosin tiedän, että sinä taas puhut omiasi, syyttelet ilman todisteita kuin saatana konsanaan, sinulla ei ole yhtään perustetta väitteillesi, mutta minkä minä kirjoitin, se pitää täysin paikkansa.

        Kenen lapsia sinä siis olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä, mikä sinä sitten olet?
        Sinäkö tiedät, että profeetta toimii heti alusta asti omalla nimellään?
        Kuule sellaisia löytyy paljon ja kuinka moni heistä on Herran profeetta?
        Minä en kaipaa sinun arvostustasi, koska sinulla ei ole edes henkien arvostelemisen lahjaa, joka voisi heti paljastaa väärät henget.

        Minä tosin tiedän, että sinä taas puhut omiasi, syyttelet ilman todisteita kuin saatana konsanaan, sinulla ei ole yhtään perustetta väitteillesi, mutta minkä minä kirjoitin, se pitää täysin paikkansa.

        Kenen lapsia sinä siis olet?

        Kaikki Raamatun vanhanliiton profeetat toimi omalla nimellä ja omilla kasvoilla.

        Pyhähenki on jo aikoja sitten kertonut minulle ja muille uskoville kokouksessa että anonyymit netti huutelijat jotka esittää itseään "profeetoiksi" ja juttujaan profetioiksi on huijareita.

        Joten tule pois hengellisestä kaamoksesta ja kivi sydämesi kylmyydestä.

        Herran Jeesuksen Kristuksen nasaretilaisen rakkauteen, totuuteen, vapauteen, iloon, ja rauhaan Pyhässähengessä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Raamatun vanhanliiton profeetat toimi omalla nimellä ja omilla kasvoilla.

        Pyhähenki on jo aikoja sitten kertonut minulle ja muille uskoville kokouksessa että anonyymit netti huutelijat jotka esittää itseään "profeetoiksi" ja juttujaan profetioiksi on huijareita.

        Joten tule pois hengellisestä kaamoksesta ja kivi sydämesi kylmyydestä.

        Herran Jeesuksen Kristuksen nasaretilaisen rakkauteen, totuuteen, vapauteen, iloon, ja rauhaan Pyhässähengessä. :)

        Minun henkeni taas kertoo, että puhut omiasi.
        Joten astuhan itse valoon ja tule nuhdelluksi näistä sanoistasi.
        Sinähän tiedät, että se on Herran tahto ja koska pyhähenki on sen sinulle ilmoittanut, niin eikö hän siis suojelisi sinut, palvelijansa ja olisi sinun turvasi ja suojasi?

        Totuus on se, mikä vapauttaa.


    • Tunnut olevan rennon varma itsestäsi. Mutta sekin sotii sitä vastaan, millainen profeetan kuuluu olla. Katsokaa millaisia miehiä olivat Jeremia, Joona ja monet muut, joiden ensireaktio ja suhtautuminen annettuun tehtävään oli.
      Itseäni ei kannata profeetaksi kutsua, ei tänään eikä huomenna mutta minullakin on samankaltainen lähtökohta ja hyvin tunnistettava kokemus kuten näillä miehillä, joista tuli suuria profeettoja.
      Itse kielsin saamani sanoman ja tehtävän varmasti noin 20 kertaa, kunnes hyväksyin tehtävän ja sitten heti perään jouduin sen tekemäni jälkeen suljetulle hullujen huoneelle kolmeksi päiväksi. Sen jälkeen tajusin lopulta, ettei tämä voinut olla mikään muu kuin aito tehtävä alkaa julistaa sekä pelastussanomaa, että Inarista aikanaan saapuvan oikean Suomen profeetan tunnusmerkkejä.
      Inarin profeetta on kovia kokenut, sen tiedän ja ollut erämaassa kauan. Aivan kuten Tukholman profetia 1984 asian kertoo. Tämä yhtäläisyys täytyy mätsätä, muutenhan koko profetia kuivuu kokoon.
      Jumalan profeetta EI KOSKAAN KUTSU ITSEÄÄN MIKSIKÄÄN!

      • Anonyymi

        Kuinka varma itse olet omasta virastasi?
        Minähän en ole täysin varma, mutta minulla on asiasta suuri usko.
        Jos taivas toteuttaa pyyntöjäni, niin mitä muuta vielä tarvitaan?
        Profeetan merkki, joka sokaisee jokaisen vastaanväittäjän?
        Mikä on se merkki, josta ei ole kerrottu kuin että se sokaisee JOKAISEN VASTAANVÄITTÄJÄN?
        Montako kertaa minun tulee kieltäytyä uskomasta?
        Tuleeko minun olla syntynyt Inarissa , nousta Inarista vai tuleeko minun nousta Suomesta?
        Miten asian laita on?
        Kuka on antanut profetian, että profeetta nousee inarista?
        Tukholman profetia sanoo Suomesta, eikä se kuivu kokoon.
        Minkä profeetan kaltainen minun tulisi olla? Eikö elian kaltainen, joka teki näin:
        "Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä."
        Jos siis Jumalan profeetta EI KOSKAAN KUTSU ITSEÄÄN MIKSIKÄÄN! oliko Elia siis profeetta?

        Siinä hiukan mietittävää, toivottavasti en sokaissut sinua pahasti tällä kirkkaudella, valolla, joka pohjolassa nyt loistaa maailman ääriin asti ja valaisee tämän pimeyden keskellä.

        Toimin yhä juuri niin kuin toimin ja missä toimin ja miten toimin, sen uskon mukaan, joka minulla on.
        Minä en ole varma asiasta, mutta joskus täytyy olla rohkea ja luja, ottaa niitä uskon askeleita ja katsoa mihin ne johtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka varma itse olet omasta virastasi?
        Minähän en ole täysin varma, mutta minulla on asiasta suuri usko.
        Jos taivas toteuttaa pyyntöjäni, niin mitä muuta vielä tarvitaan?
        Profeetan merkki, joka sokaisee jokaisen vastaanväittäjän?
        Mikä on se merkki, josta ei ole kerrottu kuin että se sokaisee JOKAISEN VASTAANVÄITTÄJÄN?
        Montako kertaa minun tulee kieltäytyä uskomasta?
        Tuleeko minun olla syntynyt Inarissa , nousta Inarista vai tuleeko minun nousta Suomesta?
        Miten asian laita on?
        Kuka on antanut profetian, että profeetta nousee inarista?
        Tukholman profetia sanoo Suomesta, eikä se kuivu kokoon.
        Minkä profeetan kaltainen minun tulisi olla? Eikö elian kaltainen, joka teki näin:
        "Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä."
        Jos siis Jumalan profeetta EI KOSKAAN KUTSU ITSEÄÄN MIKSIKÄÄN! oliko Elia siis profeetta?

        Siinä hiukan mietittävää, toivottavasti en sokaissut sinua pahasti tällä kirkkaudella, valolla, joka pohjolassa nyt loistaa maailman ääriin asti ja valaisee tämän pimeyden keskellä.

        Toimin yhä juuri niin kuin toimin ja missä toimin ja miten toimin, sen uskon mukaan, joka minulla on.
        Minä en ole varma asiasta, mutta joskus täytyy olla rohkea ja luja, ottaa niitä uskon askeleita ja katsoa mihin ne johtaa.

        Hui, kun oli ylimielinen vuodatus... Anteeksi kun otin asiaan kantaa.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Hui, kun oli ylimielinen vuodatus... Anteeksi kun otin asiaan kantaa.

        Mikä siinä oli niin ylimielistä?
        Kerro mitä luit rivien välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka varma itse olet omasta virastasi?
        Minähän en ole täysin varma, mutta minulla on asiasta suuri usko.
        Jos taivas toteuttaa pyyntöjäni, niin mitä muuta vielä tarvitaan?
        Profeetan merkki, joka sokaisee jokaisen vastaanväittäjän?
        Mikä on se merkki, josta ei ole kerrottu kuin että se sokaisee JOKAISEN VASTAANVÄITTÄJÄN?
        Montako kertaa minun tulee kieltäytyä uskomasta?
        Tuleeko minun olla syntynyt Inarissa , nousta Inarista vai tuleeko minun nousta Suomesta?
        Miten asian laita on?
        Kuka on antanut profetian, että profeetta nousee inarista?
        Tukholman profetia sanoo Suomesta, eikä se kuivu kokoon.
        Minkä profeetan kaltainen minun tulisi olla? Eikö elian kaltainen, joka teki näin:
        "Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä."
        Jos siis Jumalan profeetta EI KOSKAAN KUTSU ITSEÄÄN MIKSIKÄÄN! oliko Elia siis profeetta?

        Siinä hiukan mietittävää, toivottavasti en sokaissut sinua pahasti tällä kirkkaudella, valolla, joka pohjolassa nyt loistaa maailman ääriin asti ja valaisee tämän pimeyden keskellä.

        Toimin yhä juuri niin kuin toimin ja missä toimin ja miten toimin, sen uskon mukaan, joka minulla on.
        Minä en ole varma asiasta, mutta joskus täytyy olla rohkea ja luja, ottaa niitä uskon askeleita ja katsoa mihin ne johtaa.

        😂😂😂 olipa näppärää 😅


    • Anonyymi

      jos saharassa sataa huomenna niin..... moi vaan sulle

      • Anonyymi

        No sinäpä tyydyt vähään.
        Toinen tahtoo jackpot voittoja, toinen sateita saharaan.
        Miten olisi kivien muuttaminen leiviksi?
        Tai hyppääminen jostain korkealta loukkaantumatta?
        Miten olisi toisinpäin, taivaiden sulkeminen, ettei sada maan päälle, kunnes lopetan profetoimiseni?

        Eikö todellakaan ole mitään muuta mekanismia profeetan tunnistamiseen?


    • Anonyymi

      onkos saatana ottanut yhteyttä ja yrittänyt ostaa sieluasi

    • Anonyymi

      Jos itse päätät olla profeetta,et ole profeetta, vaan ennustaja. Profetiat tulevat silloinkun Jumala niitä antaa. Itse sain muistini alueelle muistoja sairaalassa olosta, vaikka en ollut ikinä ollut sairaalassa. Nämä näyt toteutuivat 2kk:n kuluttu. Näyssä tutuksi tulleet ihmiset ja tapahtumat toteutuivat pienintä yksityiskohtaa myöten ja aloin jo odotella,että milloinkohan se ja se toteutuu.Tilani oli kriittinen, mutta tiesin,että selviän,koska osa näyistä oli toipumis osastolta.

      • Anonyymi

        Amen!


    • Olen hyvinkin luottavainen esittämäsi asian suhteen, enkä aseta tiellesi pienimpiäkääm esteitä nousta sille korkeimmalle paikalle, mitä lukuisat mieleltään sairaat sekä henkisesti kieroutuneet huru-ukot tavoittelevat tälläkin foormilla mukamas profeettoina esiintyen. Esitän vain ja ainoastaan yhden kysymyksen, mikä on nostava sinut asemaasi antaessasi oikean vastauksen. Kysymys on hyvinkin ajankohtainen, joskin eräästä pöytälaatikosta löytyi äskettäin sinne unohtunut kirjoitus vuonna 1967 päivättynä paikallisprofeetan toimesta liittyen esillä olevaan asiaan hyvin kiinteästi.
      Minä siis kysyn: Kuinka monta rekisteriin merkittyä corollavirukseen sairastunutta on tässä maassa tällä hetkellä?
      Mikäli olet se mikä ilmoitat olevasi, on sinulle suotu armo ja oikeus löytää vastaus minkä profeettain seuraajana voin hyväksyä. Muuten sinut tuomitaan yhdessä muiden vääräin profeettain kanssa sinne missä on oleva loputon itku ja hammastekiristys!

      • Anonyymi

        Vastaus: Ei yhtäkään corollavirus tapausta.
        T.Suomen profeetta (vahvistettu?)


      • Anonyymi

        Tarkoitatko että tällä palstalla profetoivat uskovat Kristityt ovat... sitaatti sus tekstistä:
        "mitä lukuisat mieleltään sairaat sekä henkisesti kieroutuneet huru-ukot tavoittelevat tälläkin foormilla mukamas profeettoina esiintyen"
        Jos tämä ei ole vihapuhetta, niin mikä sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus: Ei yhtäkään corollavirus tapausta.
        T.Suomen profeetta (vahvistettu?)

        Anonyymi
        Eilen 17:47
        Vastaus: Ei yhtäkään corollavirus tapausta.
        T.Suomen profeetta (vahvistettu?)

        Selvästikin väärä vastaus, sillä tuossahan kysytään corollavirusta eikö koronavirusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että tällä palstalla profetoivat uskovat Kristityt ovat... sitaatti sus tekstistä:
        "mitä lukuisat mieleltään sairaat sekä henkisesti kieroutuneet huru-ukot tavoittelevat tälläkin foormilla mukamas profeettoina esiintyen"
        Jos tämä ei ole vihapuhetta, niin mikä sitten on?

        Tuohan on tosiasia, sillä tällä foorumilla on tiettyjä selvästikin mieleltään sairastuneita ja henkisesti kieroutuneita jotka pitävät itseään profeettoina.
        Ovat täydellisesti paatuneita ja ovat edenneet jo niin kauas pimeän puolelle etteivät osaa edes hävetä vähääkään, puhumattakaan minkaanlaisesta katumuksesta, vaikka päivästä ja vuodesta toiseen kirjoittavat valetta ja antavat niille erilaisia selityksiä selitysten jälkeenkin. Ettet vain itsekin kuuluisi samaan joukkoon koska vääristelet sus-nimimerkin kirjoittamat tosiasiat muuksi kuin ne on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että tällä palstalla profetoivat uskovat Kristityt ovat... sitaatti sus tekstistä:
        "mitä lukuisat mieleltään sairaat sekä henkisesti kieroutuneet huru-ukot tavoittelevat tälläkin foormilla mukamas profeettoina esiintyen"
        Jos tämä ei ole vihapuhetta, niin mikä sitten on?

        totuus se on! ( toinen kirjoittaja) luuletko sinä että tämä profeetta ilmestyy suomi24 -sivuston kautta?

        Jarmolle sen verran, että tulevann profeetan jos sellainen ilmestyy olemus jo ilmoittaa kyseessä olevan jumalan asialla olijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        Eilen 17:47
        Vastaus: Ei yhtäkään corollavirus tapausta.
        T.Suomen profeetta (vahvistettu?)

        Selvästikin väärä vastaus, sillä tuossahan kysytään corollavirusta eikö koronavirusta..

        Odotan nimim. SUS vahvistusta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan nimim. SUS vahvistusta asiasta.

        Eikö profeettain seuraaja seuraakaan profeettoja?


    • Anonyymi

      Yrittäköön ottaa ken haluaa profeetan tehtävän. Sen näkee onko hän se, kun alkaa juttua tulla. Niin paljon puhutaan Inarin profeetasta, että vaikuttaa siltä, että taidan alkaa olla melkoisen varma merkeistä itseäni kohtaan. Moninkertaisia merkkejä ja viitteitä itseen per päivä. Ei vain yhtä. Ei joka päivä, mutta silloin tällöin.
      Moninkertainen merkki tuli muutamia päiviä sitten. Minun puu elementtiin viittaava, siihen sanaan viittaava mitä se on, viittasi puulajiin, joka minulle kaikkein tärkein, sekä minulle tärkeään numeroon 5. Siitä en ole varma ymmärsinkö oikein, että viestiin liittyi "maailma", ja koska aika on vähissä?
      Tuleeko minun toiminta täällä pelastamaan jonkun hengen, joka tulee tekemään jotain, joka pelastaa enemmän kun paljon? No, se nähdään.

      • Anonyymi

        Mielenkiinnolla kuuntelisin enemmänkin mitä sinulla on sanottavaa tästä asiasta.
        Jatkaisitko ja tarkentaisit asiaa hieman.


      • Olet aivan oikeassa sen suhteen, ettei kukaan ottaisi profeetan viittaa, jos todella tietäisi mihin siinä joutuu. Itse olen saanut profetian Inarin miehestä ja tuonut sen tänne ja muualle, koska tiedän suurin piirtein mitä elämä on, kun sitä profeettaa tarvitaan. Hänen ei saa joutua todistelemaan sekuntiakaan tehtäväänsä, vaan sen on oltava kaikille profeetasta ennalta tienneille päivänselvää, kuka tämä sitten on, kun sen aika tulee. Silloin ei ole enää aikaa, vaan tehtävään on tartuttava heti ja profeetan tehtävä on kaikkea muuta kuin helppo. Itse en missään nimessä haluaisi olla hän.

        Minun on helppo julistaa tätä Inarin miehen profetiaa, koska saan vain pilkkaa osakseni ja sen olen hyväksynyt. Mutta profeetan saappaisiin.... no thanks!

        Tulette näkemään täysin tyrmään lyödyn miehen, joka on teistä jokaisesta alimpana mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Se ei ole mikään sankarirooli, vaikka joku niin kuvitteleekin, hän ei ole messias, vaan sanantuoja ja aurankärki. Hän ei pidä itseään minään, vaikka hänellä on suuremmat voimat takanaan kuin kellään. Hän on hyvin paljon jakava persoona.

        Hän tulee Inarinjärveltä ja matkustaa läpi Suomen Turkuun, johon hän jää hetkeksi. En tiedä kauaksiko aikaa ja mistä kohtaa hänen työnsä varsinaisesti alkaa edes. Tiedän vain että sieltä hän tulee ja menee sitten aina Jerusalemiin saakka. Turússa tapahtuu se suuri 360 asteen herätysilmiö, jossa profeettoja lähtee joka ilmansuuntaan.

        Harva tähän uskoo mutta ei se minua haittaa, koska en minä kärsi tästä. Minun tehtäväni on vain kertoa tämä taas tässä kohtaa ja teidän tehtävänne on vain lukea tämä, eikä suinkaan tarvitse uskoa sanomaani. Siksi osani on varsin helppo.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa sen suhteen, ettei kukaan ottaisi profeetan viittaa, jos todella tietäisi mihin siinä joutuu. Itse olen saanut profetian Inarin miehestä ja tuonut sen tänne ja muualle, koska tiedän suurin piirtein mitä elämä on, kun sitä profeettaa tarvitaan. Hänen ei saa joutua todistelemaan sekuntiakaan tehtäväänsä, vaan sen on oltava kaikille profeetasta ennalta tienneille päivänselvää, kuka tämä sitten on, kun sen aika tulee. Silloin ei ole enää aikaa, vaan tehtävään on tartuttava heti ja profeetan tehtävä on kaikkea muuta kuin helppo. Itse en missään nimessä haluaisi olla hän.

        Minun on helppo julistaa tätä Inarin miehen profetiaa, koska saan vain pilkkaa osakseni ja sen olen hyväksynyt. Mutta profeetan saappaisiin.... no thanks!

        Tulette näkemään täysin tyrmään lyödyn miehen, joka on teistä jokaisesta alimpana mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Se ei ole mikään sankarirooli, vaikka joku niin kuvitteleekin, hän ei ole messias, vaan sanantuoja ja aurankärki. Hän ei pidä itseään minään, vaikka hänellä on suuremmat voimat takanaan kuin kellään. Hän on hyvin paljon jakava persoona.

        Hän tulee Inarinjärveltä ja matkustaa läpi Suomen Turkuun, johon hän jää hetkeksi. En tiedä kauaksiko aikaa ja mistä kohtaa hänen työnsä varsinaisesti alkaa edes. Tiedän vain että sieltä hän tulee ja menee sitten aina Jerusalemiin saakka. Turússa tapahtuu se suuri 360 asteen herätysilmiö, jossa profeettoja lähtee joka ilmansuuntaan.

        Harva tähän uskoo mutta ei se minua haittaa, koska en minä kärsi tästä. Minun tehtäväni on vain kertoa tämä taas tässä kohtaa ja teidän tehtävänne on vain lukea tämä, eikä suinkaan tarvitse uskoa sanomaani. Siksi osani on varsin helppo.

        Jarmo, et voi olla tosissasi kaikessa tässä.
        Sinulle ei ole varmastikaan annettu tietoa kaikesta tästä, osa on omaa tulkintaasi.
        Tulkintavirheitä tekevät kaikki, joten voit olla ihan hyvin väärässä tässä asiassa.

        Ennemmin kerro ilman tulkintoja, mitä sinulle on profeetasta näytetty.
        Siinä profetoija kärsii juuri eniten, kun hän lisäilee omiaan, jotka eivät toteudu.
        Helppoa ei tule olemaan kenenkään osa niinä aikoina, kun profeetan on määrä astua esiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo, et voi olla tosissasi kaikessa tässä.
        Sinulle ei ole varmastikaan annettu tietoa kaikesta tästä, osa on omaa tulkintaasi.
        Tulkintavirheitä tekevät kaikki, joten voit olla ihan hyvin väärässä tässä asiassa.

        Ennemmin kerro ilman tulkintoja, mitä sinulle on profeetasta näytetty.
        Siinä profetoija kärsii juuri eniten, kun hän lisäilee omiaan, jotka eivät toteudu.
        Helppoa ei tule olemaan kenenkään osa niinä aikoina, kun profeetan on määrä astua esiin.

        Ei oikeen ollu tulkinnanvaraa, se oli niin selvää alusta loppuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo, et voi olla tosissasi kaikessa tässä.
        Sinulle ei ole varmastikaan annettu tietoa kaikesta tästä, osa on omaa tulkintaasi.
        Tulkintavirheitä tekevät kaikki, joten voit olla ihan hyvin väärässä tässä asiassa.

        Ennemmin kerro ilman tulkintoja, mitä sinulle on profeetasta näytetty.
        Siinä profetoija kärsii juuri eniten, kun hän lisäilee omiaan, jotka eivät toteudu.
        Helppoa ei tule olemaan kenenkään osa niinä aikoina, kun profeetan on määrä astua esiin.

        Itseasiassa kiistin asian täysin idioottina noin 2-3kk ja perä jälkeen noin 20 kertaa kun olin kiistänyt, niin minulle annettiin pieni ihmeenkaltainen vihje ja näitä tuli silloi solkenaan, kunnes uskoin siihen itsekin. Sitten ne ihmeet päättyivät.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Itseasiassa kiistin asian täysin idioottina noin 2-3kk ja perä jälkeen noin 20 kertaa kun olin kiistänyt, niin minulle annettiin pieni ihmeenkaltainen vihje ja näitä tuli silloi solkenaan, kunnes uskoin siihen itsekin. Sitten ne ihmeet päättyivät.

        Kerro siis, mitä sinulle on tästä profeetasta näytetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo, et voi olla tosissasi kaikessa tässä.
        Sinulle ei ole varmastikaan annettu tietoa kaikesta tästä, osa on omaa tulkintaasi.
        Tulkintavirheitä tekevät kaikki, joten voit olla ihan hyvin väärässä tässä asiassa.

        Ennemmin kerro ilman tulkintoja, mitä sinulle on profeetasta näytetty.
        Siinä profetoija kärsii juuri eniten, kun hän lisäilee omiaan, jotka eivät toteudu.
        Helppoa ei tule olemaan kenenkään osa niinä aikoina, kun profeetan on määrä astua esiin.

        Kaiken huipuksi, kun olin viimein lähettänyt paksun kirjekuoren sille profeetalle, jonka tiesin mistä hän kirjeen sai, niin sen jälkeen alle tunnissa postin ovelta, minua vietiin hullujen huoneelle kolmeksi päiväksi juuri näiden samojen asioiden vuoksi. Siellä olin kuin kalan vatsassa kolme päivää ja kävelin sieltä sitten ulos. Sen jälkeen olen todistanut tätä rohkeasti. Mietippä sitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro siis, mitä sinulle on tästä profeetasta näytetty.

        Kaikille riittää, että sanon vain. Ei minun kannata käydä läpi sitä, mitä minulle on näytetty ja mitä ihmeitä. Minun ei tarvitse täällä sanoa, kuin nimi on Ari joka on kuusissa kymmenissä lyhyehkö tanakka harmaapäinen ja partainen. Hän on opiskellut opettajaksi ja saanut jo puhua suurille joukoille. Hän on kiertänyt maailmaa, kokenut kovia, äärimmäisen kovia, jos suoraan sanotaan. Jumala on valmistanut häntä monin tavoin, hitaasti ja varmasti.
        Hän tällä hetkellä saattaa jopa halveksua uskovia ja profetiaa varsinkin, koska tietää itsestään tämän profetian, eikä Pyhä Henki varmasti anna hänen unohtaa tätä. Hän väistelee kaikkea tähän liittyvää. Hän on kuitenkin rukoillut ja uskonut mutta pettynyt ja hyljännyt Jumalan.
        Hän on ollut myös pitkään erämaassa ja voin sanoa vielä, että hän oli joskus kalastajakin Inarin järvellä. Tiedän hänestä paljon, koska tiedän kuka hän on. En vaan tarkkaa enää edes tiedä missä hän on ja mitä tekee tänä päivänä. Voin vain sanoa, että hänet Jumala osoitti siksi ja kertoi mikä tämä tyyppi tulee olemaan sitten joskus.

        Älkää olko turhan uteiliaita. Antakaa mieluummin asian olla mutta älkää itseänne asettako mihinkään virkanimikkeelle. En minäkään ikinä ole väittänyt itseäni miksikään, enkä tule väittämään. Kerron vain sen, mikä minulle on annettu kerrottavaksi.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kaikille riittää, että sanon vain. Ei minun kannata käydä läpi sitä, mitä minulle on näytetty ja mitä ihmeitä. Minun ei tarvitse täällä sanoa, kuin nimi on Ari joka on kuusissa kymmenissä lyhyehkö tanakka harmaapäinen ja partainen. Hän on opiskellut opettajaksi ja saanut jo puhua suurille joukoille. Hän on kiertänyt maailmaa, kokenut kovia, äärimmäisen kovia, jos suoraan sanotaan. Jumala on valmistanut häntä monin tavoin, hitaasti ja varmasti.
        Hän tällä hetkellä saattaa jopa halveksua uskovia ja profetiaa varsinkin, koska tietää itsestään tämän profetian, eikä Pyhä Henki varmasti anna hänen unohtaa tätä. Hän väistelee kaikkea tähän liittyvää. Hän on kuitenkin rukoillut ja uskonut mutta pettynyt ja hyljännyt Jumalan.
        Hän on ollut myös pitkään erämaassa ja voin sanoa vielä, että hän oli joskus kalastajakin Inarin järvellä. Tiedän hänestä paljon, koska tiedän kuka hän on. En vaan tarkkaa enää edes tiedä missä hän on ja mitä tekee tänä päivänä. Voin vain sanoa, että hänet Jumala osoitti siksi ja kertoi mikä tämä tyyppi tulee olemaan sitten joskus.

        Älkää olko turhan uteiliaita. Antakaa mieluummin asian olla mutta älkää itseänne asettako mihinkään virkanimikkeelle. En minäkään ikinä ole väittänyt itseäni miksikään, enkä tule väittämään. Kerron vain sen, mikä minulle on annettu kerrottavaksi.

        Minua nyt kyllä kiinostaa udella asiasta.
        Yhdistitkö itse ne merkit Ariin vai saitko täysin varman tiedon, Ari Inarista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua nyt kyllä kiinostaa udella asiasta.
        Yhdistitkö itse ne merkit Ariin vai saitko täysin varman tiedon, Ari Inarista?

        Sain täysin varman tiedon Tuusulassa Rauno Helpin rukoustilaisuudessa. Näin näynomaisen tiedon, jossa näin tämän henkilön ja minulle selitettiin monta asiaa tästä. Tai oikeastaan ensin minulle selitettiin nuo tehtävät ja sitten sen jälkeen täysin selvästi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Sain täysin varman tiedon Tuusulassa Rauno Helpin rukoustilaisuudessa. Näin näynomaisen tiedon, jossa näin tämän henkilön ja minulle selitettiin monta asiaa tästä. Tai oikeastaan ensin minulle selitettiin nuo tehtävät ja sitten sen jälkeen täysin selvästi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse.

        Voitko siis hyvällä omallatunnolla julistaa, että Ari Inarista on Suomen profeetta.
        Voitko ottaa täyden vastuun asiasta, jos ihmiset uskovat ja luottavat tähän ja hylkäävät siksi kaikki muut vaihtoehdot?
        Mitään et ole itse lisännyt etkä vaikuttanut niin, että kauttasi ja mahdollisen erehdyksesi kautta voisi kukaan muukaan erehtyä.
        Onko meillä siis täysi varmuus asiasta ja mekanismi profeetan tunnistamiseen, että hän on Ari ja hän on Inarista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko siis hyvällä omallatunnolla julistaa, että Ari Inarista on Suomen profeetta.
        Voitko ottaa täyden vastuun asiasta, jos ihmiset uskovat ja luottavat tähän ja hylkäävät siksi kaikki muut vaihtoehdot?
        Mitään et ole itse lisännyt etkä vaikuttanut niin, että kauttasi ja mahdollisen erehdyksesi kautta voisi kukaan muukaan erehtyä.
        Onko meillä siis täysi varmuus asiasta ja mekanismi profeetan tunnistamiseen, että hän on Ari ja hän on Inarista?

        Johan mä sanoin, ettei tähän tarvitse uskoa. Miksi pitäisi edes!? Ei tämä ole tietämisleikki, eikä kenekään itsensäkorottamisleikki.
        Riittää vain se, että olen sanonut, koska vasta kun kaikki alkaa, niin sitten sanoillani on alkuperäistarkoituksellista merkitystä, ei yhtään ennen.

        Nyt hyvää yötä ja Herramme Jeesuksen siunausta!


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Johan mä sanoin, ettei tähän tarvitse uskoa. Miksi pitäisi edes!? Ei tämä ole tietämisleikki, eikä kenekään itsensäkorottamisleikki.
        Riittää vain se, että olen sanonut, koska vasta kun kaikki alkaa, niin sitten sanoillani on alkuperäistarkoituksellista merkitystä, ei yhtään ennen.

        Nyt hyvää yötä ja Herramme Jeesuksen siunausta!

        Miksi pitäisi?
        Totta kai pitää jotenkin saada asiasta varmuus.
        Sinähän tiedät, että lopun aikana nousee vääriä profeettoja ja vääriä kristuksia.
        Meistä kukaan ei tahdo olla yksi näistä, jotka joutuvat kovaan vastuuseen Herran edessä eksytyksistään.
        Kukaan ei tahdo kuulla, "minä en ole koskaan tuntenut teitä....."

        Miksi minä tulisin kyselemään asiasta tänne ja etenkin sinulta, jos minulla ei olisi sille mitään perusteltua syytä?

        Kukaan ei tiedä, kuka on Suomen profeetta, paitsi Herra ja ehkä profeetta itse, jos hänkään.
        Miksi Herra edes paljastaisi profeettansa, sillä eikö kaikki juoksisi häntä kouluttamaan ja mahdollisesti eksyttämään tai kuulemaan häntä ennen kuin hän on valmis ja entä viholliset, eikö niitä hänelle riittäisi?
        Näethän sinä itsekin, millainen asia tämä profeetta asia on.

        Hänestä on ihan varmasti annettu joitain merkkejä, kuten sinullekin on annettu.
        Ja nämä merkit ovat myös tälle profeetalle tarkoitettu, ne eivät saa mennä väärään osoitteeseen, vain muutamia ihmisiä voi sopia niihin merkkeihin.
        Jos minä saan tiedon "profeetta on (jotain)", niin mitä teen, onko minun tehtäväni tunnistaa profeetta ja lähettää sana sille ihmiselle, jonka uskon täyttävän tuon kriteerin?
        Laskettiinko tieto juuri minulle siksi, että tunnen tuon profeetan vai siksi, että minulla olisi mahdollisuus jakaa se jotenkin ja olen asian kanssa samalla aaltopituudella?
        Varmasti Herra puhuu asiasta monien ihmisten kautta ja he jakavat sen saamansa tiedon, jos se jaettavaksi on tarkoitettu.

        Mutta nyt, jos minä tietäisin jotain ja jakaisin sen juuri jollekin tietylle, joka sattuu vain sopimaan omasta mielestäni siihen kuvaukseen, niin minä tekisin hänestä oman toimintani kautta profeettaa ja jättäisin mahdollisesti sen oikean profeetan ilman sitä, mikä hänelle oli tarkoitettu.
        Arvaahan vain olisinko silloin eksynyt? Todennäköisyys olisi suuri, sillä ihmiset ovat erehtyväisiä.
        Ja eikö silloin minun kauttani eksyisi muitakin, jotka uskoisivat minua, eivätkä edes voisi koetella asiaa mitenkään.

        "Sain täysin varman tiedon Tuusulassa Rauno Helpin rukoustilaisuudessa. Näin näynomaisen tiedon, jossa näin tämän henkilön ja minulle selitettiin monta asiaa tästä. Tai oikeastaan ensin minulle selitettiin nuo tehtävät ja sitten sen jälkeen täysin selvästi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse."

        Sinulle siis näytettiin kuva hänestä, annettiin nimi tai tuntomerkkejä vai miksi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse?
        Erehtyminen on helppoa ja täysin mahdollista.
        Olethan sinäkin erehtyväinen ja voit erehtyä, eikö vain?
        Saitko siis tuntomerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi?
        Totta kai pitää jotenkin saada asiasta varmuus.
        Sinähän tiedät, että lopun aikana nousee vääriä profeettoja ja vääriä kristuksia.
        Meistä kukaan ei tahdo olla yksi näistä, jotka joutuvat kovaan vastuuseen Herran edessä eksytyksistään.
        Kukaan ei tahdo kuulla, "minä en ole koskaan tuntenut teitä....."

        Miksi minä tulisin kyselemään asiasta tänne ja etenkin sinulta, jos minulla ei olisi sille mitään perusteltua syytä?

        Kukaan ei tiedä, kuka on Suomen profeetta, paitsi Herra ja ehkä profeetta itse, jos hänkään.
        Miksi Herra edes paljastaisi profeettansa, sillä eikö kaikki juoksisi häntä kouluttamaan ja mahdollisesti eksyttämään tai kuulemaan häntä ennen kuin hän on valmis ja entä viholliset, eikö niitä hänelle riittäisi?
        Näethän sinä itsekin, millainen asia tämä profeetta asia on.

        Hänestä on ihan varmasti annettu joitain merkkejä, kuten sinullekin on annettu.
        Ja nämä merkit ovat myös tälle profeetalle tarkoitettu, ne eivät saa mennä väärään osoitteeseen, vain muutamia ihmisiä voi sopia niihin merkkeihin.
        Jos minä saan tiedon "profeetta on (jotain)", niin mitä teen, onko minun tehtäväni tunnistaa profeetta ja lähettää sana sille ihmiselle, jonka uskon täyttävän tuon kriteerin?
        Laskettiinko tieto juuri minulle siksi, että tunnen tuon profeetan vai siksi, että minulla olisi mahdollisuus jakaa se jotenkin ja olen asian kanssa samalla aaltopituudella?
        Varmasti Herra puhuu asiasta monien ihmisten kautta ja he jakavat sen saamansa tiedon, jos se jaettavaksi on tarkoitettu.

        Mutta nyt, jos minä tietäisin jotain ja jakaisin sen juuri jollekin tietylle, joka sattuu vain sopimaan omasta mielestäni siihen kuvaukseen, niin minä tekisin hänestä oman toimintani kautta profeettaa ja jättäisin mahdollisesti sen oikean profeetan ilman sitä, mikä hänelle oli tarkoitettu.
        Arvaahan vain olisinko silloin eksynyt? Todennäköisyys olisi suuri, sillä ihmiset ovat erehtyväisiä.
        Ja eikö silloin minun kauttani eksyisi muitakin, jotka uskoisivat minua, eivätkä edes voisi koetella asiaa mitenkään.

        "Sain täysin varman tiedon Tuusulassa Rauno Helpin rukoustilaisuudessa. Näin näynomaisen tiedon, jossa näin tämän henkilön ja minulle selitettiin monta asiaa tästä. Tai oikeastaan ensin minulle selitettiin nuo tehtävät ja sitten sen jälkeen täysin selvästi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse."

        Sinulle siis näytettiin kuva hänestä, annettiin nimi tai tuntomerkkejä vai miksi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse?
        Erehtyminen on helppoa ja täysin mahdollista.
        Olethan sinäkin erehtyväinen ja voit erehtyä, eikö vain?
        Saitko siis tuntomerkkejä?

        Joh. 3 luku
        27 Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta.
        28 Te olette itse minun todistajani, että minä sanoin: en minä ole Kristus, vaan minä olen hänen edellänsä lähetetty.
        29 Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
        30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
        31 Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
        32 Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan.
        33 Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.
        34 Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi?
        Totta kai pitää jotenkin saada asiasta varmuus.
        Sinähän tiedät, että lopun aikana nousee vääriä profeettoja ja vääriä kristuksia.
        Meistä kukaan ei tahdo olla yksi näistä, jotka joutuvat kovaan vastuuseen Herran edessä eksytyksistään.
        Kukaan ei tahdo kuulla, "minä en ole koskaan tuntenut teitä....."

        Miksi minä tulisin kyselemään asiasta tänne ja etenkin sinulta, jos minulla ei olisi sille mitään perusteltua syytä?

        Kukaan ei tiedä, kuka on Suomen profeetta, paitsi Herra ja ehkä profeetta itse, jos hänkään.
        Miksi Herra edes paljastaisi profeettansa, sillä eikö kaikki juoksisi häntä kouluttamaan ja mahdollisesti eksyttämään tai kuulemaan häntä ennen kuin hän on valmis ja entä viholliset, eikö niitä hänelle riittäisi?
        Näethän sinä itsekin, millainen asia tämä profeetta asia on.

        Hänestä on ihan varmasti annettu joitain merkkejä, kuten sinullekin on annettu.
        Ja nämä merkit ovat myös tälle profeetalle tarkoitettu, ne eivät saa mennä väärään osoitteeseen, vain muutamia ihmisiä voi sopia niihin merkkeihin.
        Jos minä saan tiedon "profeetta on (jotain)", niin mitä teen, onko minun tehtäväni tunnistaa profeetta ja lähettää sana sille ihmiselle, jonka uskon täyttävän tuon kriteerin?
        Laskettiinko tieto juuri minulle siksi, että tunnen tuon profeetan vai siksi, että minulla olisi mahdollisuus jakaa se jotenkin ja olen asian kanssa samalla aaltopituudella?
        Varmasti Herra puhuu asiasta monien ihmisten kautta ja he jakavat sen saamansa tiedon, jos se jaettavaksi on tarkoitettu.

        Mutta nyt, jos minä tietäisin jotain ja jakaisin sen juuri jollekin tietylle, joka sattuu vain sopimaan omasta mielestäni siihen kuvaukseen, niin minä tekisin hänestä oman toimintani kautta profeettaa ja jättäisin mahdollisesti sen oikean profeetan ilman sitä, mikä hänelle oli tarkoitettu.
        Arvaahan vain olisinko silloin eksynyt? Todennäköisyys olisi suuri, sillä ihmiset ovat erehtyväisiä.
        Ja eikö silloin minun kauttani eksyisi muitakin, jotka uskoisivat minua, eivätkä edes voisi koetella asiaa mitenkään.

        "Sain täysin varman tiedon Tuusulassa Rauno Helpin rukoustilaisuudessa. Näin näynomaisen tiedon, jossa näin tämän henkilön ja minulle selitettiin monta asiaa tästä. Tai oikeastaan ensin minulle selitettiin nuo tehtävät ja sitten sen jälkeen täysin selvästi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse."

        Sinulle siis näytettiin kuva hänestä, annettiin nimi tai tuntomerkkejä vai miksi erehtyminen oli mahdotonta, kenestä on kyse?
        Erehtyminen on helppoa ja täysin mahdollista.
        Olethan sinäkin erehtyväinen ja voit erehtyä, eikö vain?
        Saitko siis tuntomerkkejä?

        Oletko itse saanut merkkejä tästä profetasta? , Ja hyvä kun tuot asiaa esiin sillä minä uskon että tämä profeetta ei ole Ari vaan eräs toinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse saanut merkkejä tästä profetasta? , Ja hyvä kun tuot asiaa esiin sillä minä uskon että tämä profeetta ei ole Ari vaan eräs toinen...

        Juuri tuo on sielunvihollisen alkuperäinen tahto, horjuttaa ihmisten alkuperäisen sanan uskon muuksi. Jokainen tuntuu haluavan olla se, joka tietää tai olla itse profeetta. Täällä on nöyryys asian suhteen niin kaukana, ettei täällä taaskaan kannata pitkään asiasta vatvoa.

        Minä olen julistanut jo yli 13 vuotta Inarin profeetasta ja miksi minä asiaa yhtäkkiä sanoisin, että joo, kyllä taidan olla väärässä, sinähän se olet ja kaikki se minkä sain kokea 2006 on silkkaa mielikuvitusta. Tämän saatana minun haluaa sanovan ja horjuttavan uskoani siihen kokemaani sanomaan, jonka sain 27.7.2007 Tuusulassa ja josta lähti usean kuukauden pituinen taistelu minun ja Jumalan välillä, jonka Pyhä Henki lopulta voitti.

        Ymmärrän oikein hyvin, että täällä kenellekään ei riitä minun puheeni ja todistukseni, vaan jokaiselle riittää vain se, että luopuisin uskosta. Sellainen on saatanasta ja hänen agendansa.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Juuri tuo on sielunvihollisen alkuperäinen tahto, horjuttaa ihmisten alkuperäisen sanan uskon muuksi. Jokainen tuntuu haluavan olla se, joka tietää tai olla itse profeetta. Täällä on nöyryys asian suhteen niin kaukana, ettei täällä taaskaan kannata pitkään asiasta vatvoa.

        Minä olen julistanut jo yli 13 vuotta Inarin profeetasta ja miksi minä asiaa yhtäkkiä sanoisin, että joo, kyllä taidan olla väärässä, sinähän se olet ja kaikki se minkä sain kokea 2006 on silkkaa mielikuvitusta. Tämän saatana minun haluaa sanovan ja horjuttavan uskoani siihen kokemaani sanomaan, jonka sain 27.7.2007 Tuusulassa ja josta lähti usean kuukauden pituinen taistelu minun ja Jumalan välillä, jonka Pyhä Henki lopulta voitti.

        Ymmärrän oikein hyvin, että täällä kenellekään ei riitä minun puheeni ja todistukseni, vaan jokaiselle riittää vain se, että luopuisin uskosta. Sellainen on saatanasta ja hänen agendansa.

        Edelleen, jos sait näyn ja siinä näyssä sinulle näytettiin Ari tai sanottiin Se on Ari, niin uskon.
        Mutta jos sinulle näytettiin muita asioita, jotka itse yhdistit Ariin, niin silloin voit olla väärässä.
        Sinun kauttasi Ari on nyt nimeltä kutsuttu profeetaksi ja me tiedämme hänestä paljon tuntomerkkejä, jotka eivät ole tulleet taivaasta vaan ihmistiedon kautta, kuten ulkonäkö ikä nimi asuinpaikka ammatti jne.
        Liikaa tietoa niin tärkeästä henkilöstä, tullut esille jo ennen kuin aloitti toimintansa?


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kaikille riittää, että sanon vain. Ei minun kannata käydä läpi sitä, mitä minulle on näytetty ja mitä ihmeitä. Minun ei tarvitse täällä sanoa, kuin nimi on Ari joka on kuusissa kymmenissä lyhyehkö tanakka harmaapäinen ja partainen. Hän on opiskellut opettajaksi ja saanut jo puhua suurille joukoille. Hän on kiertänyt maailmaa, kokenut kovia, äärimmäisen kovia, jos suoraan sanotaan. Jumala on valmistanut häntä monin tavoin, hitaasti ja varmasti.
        Hän tällä hetkellä saattaa jopa halveksua uskovia ja profetiaa varsinkin, koska tietää itsestään tämän profetian, eikä Pyhä Henki varmasti anna hänen unohtaa tätä. Hän väistelee kaikkea tähän liittyvää. Hän on kuitenkin rukoillut ja uskonut mutta pettynyt ja hyljännyt Jumalan.
        Hän on ollut myös pitkään erämaassa ja voin sanoa vielä, että hän oli joskus kalastajakin Inarin järvellä. Tiedän hänestä paljon, koska tiedän kuka hän on. En vaan tarkkaa enää edes tiedä missä hän on ja mitä tekee tänä päivänä. Voin vain sanoa, että hänet Jumala osoitti siksi ja kertoi mikä tämä tyyppi tulee olemaan sitten joskus.

        Älkää olko turhan uteiliaita. Antakaa mieluummin asian olla mutta älkää itseänne asettako mihinkään virkanimikkeelle. En minäkään ikinä ole väittänyt itseäni miksikään, enkä tule väittämään. Kerron vain sen, mikä minulle on annettu kerrottavaksi.

        Et ole saanut selkeää profetiaa. Hän ei ole Ari. Nimi voi jollain tapaa liittyä häneen, mutta se ei ole hänen nimensä.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Juuri tuo on sielunvihollisen alkuperäinen tahto, horjuttaa ihmisten alkuperäisen sanan uskon muuksi. Jokainen tuntuu haluavan olla se, joka tietää tai olla itse profeetta. Täällä on nöyryys asian suhteen niin kaukana, ettei täällä taaskaan kannata pitkään asiasta vatvoa.

        Minä olen julistanut jo yli 13 vuotta Inarin profeetasta ja miksi minä asiaa yhtäkkiä sanoisin, että joo, kyllä taidan olla väärässä, sinähän se olet ja kaikki se minkä sain kokea 2006 on silkkaa mielikuvitusta. Tämän saatana minun haluaa sanovan ja horjuttavan uskoani siihen kokemaani sanomaan, jonka sain 27.7.2007 Tuusulassa ja josta lähti usean kuukauden pituinen taistelu minun ja Jumalan välillä, jonka Pyhä Henki lopulta voitti.

        Ymmärrän oikein hyvin, että täällä kenellekään ei riitä minun puheeni ja todistukseni, vaan jokaiselle riittää vain se, että luopuisin uskosta. Sellainen on saatanasta ja hänen agendansa.

        "Ymmärrän oikein hyvin, että täällä kenellekään ei riitä minun puheeni ja todistukseni, vaan jokaiselle riittää vain se, että luopuisin uskosta. Sellainen on saatanasta ja hänen agendansa."

        Ei oo tervepäinen. Tän tyypin jutut voi unohtaa. Samoin muistatte mitä se puhu naulapyssystä ja sillä päähän ampumisesta.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kaikille riittää, että sanon vain. Ei minun kannata käydä läpi sitä, mitä minulle on näytetty ja mitä ihmeitä. Minun ei tarvitse täällä sanoa, kuin nimi on Ari joka on kuusissa kymmenissä lyhyehkö tanakka harmaapäinen ja partainen. Hän on opiskellut opettajaksi ja saanut jo puhua suurille joukoille. Hän on kiertänyt maailmaa, kokenut kovia, äärimmäisen kovia, jos suoraan sanotaan. Jumala on valmistanut häntä monin tavoin, hitaasti ja varmasti.
        Hän tällä hetkellä saattaa jopa halveksua uskovia ja profetiaa varsinkin, koska tietää itsestään tämän profetian, eikä Pyhä Henki varmasti anna hänen unohtaa tätä. Hän väistelee kaikkea tähän liittyvää. Hän on kuitenkin rukoillut ja uskonut mutta pettynyt ja hyljännyt Jumalan.
        Hän on ollut myös pitkään erämaassa ja voin sanoa vielä, että hän oli joskus kalastajakin Inarin järvellä. Tiedän hänestä paljon, koska tiedän kuka hän on. En vaan tarkkaa enää edes tiedä missä hän on ja mitä tekee tänä päivänä. Voin vain sanoa, että hänet Jumala osoitti siksi ja kertoi mikä tämä tyyppi tulee olemaan sitten joskus.

        Älkää olko turhan uteiliaita. Antakaa mieluummin asian olla mutta älkää itseänne asettako mihinkään virkanimikkeelle. En minäkään ikinä ole väittänyt itseäni miksikään, enkä tule väittämään. Kerron vain sen, mikä minulle on annettu kerrottavaksi.

        Olet väärässä, sillä Inarissa ei ole tuollaista henkilöä..Olen täysin varma asiasta.


    • Toiset saattavat saada elämässään yhden ainoan profetian ja kun aikaa kuluu, niin he alkavat itsekin epäillä saamaansa sanomaa. Ihmiset maallistuvat nopeasti ja näkevät asioissa useita puolia, jotka saattavat kuluttaa aluksi niin vaikuttavaa sanomaa. Paavalikin varoitti tästä ilmiöstä alkuperäisellä rakkaudella ja uskolla.
      Minäkin olisin varmaan menettänyt uskoni tähän sanomaan, näin pian jo 14 vuoden kuluttua siitä kun sen sain, ellei se kokemus olisi ollut äärimmäisen voimakas ja konkreettinen. Se ei ollut vain "musta tuntui" profetia, vaan se oli kuin sataisi ihmeitä päälle ja lempästi, eikä painostavalla tavalla. Se oli kuin kaunis ilotulitus, joka pakotti minut uskomaan viimein sanomaan, joka kuulosti maallisesti hullulta.
      Muistan kun mietin silloin ja puhuin Herralle, että maailmassa on 7 miljardia ihmistä ja sinä osoitat sormella minua. En minä... en minä osaa, enkä ole sen arvoinen. Ota joku muu... ja että väistä minut... miksi minä jne. jne. Älä laita mulle tämmöstä taakkaa päälle, en kykene... tätä jatkui ja jatkui, kunnes hyväksyin.

      • ...ja kun viimein olin käynyt kaiken läpi, niin sain kaikkein voimallisimmat todisteen tästä kaikesta ja täysin randomin ulkopuolisen ihmisen kautta kuin puun takaa. En uskalla kertoa siitä sen enempää, koska siihen on eräs painava syy. Mutta uskokaa tai alkää, sen jälkeen ne todistukset loppuivat mutta aina jos epäilin, niin jotain aina tuli taas, jotti uskoni kuolisi. Näin on menty tähän päivään saakka.


    • Mutta se minua ihmetyttää, miksi ette halua tempauksessa pois täältä, vaan alkaa profeetaksi maan päälle. Se minua kyllä ihmetyttää! Jos teillä on usko Herraan Jeesukseen Kristukseen, niin mikä hinku on jäädä profeetaksi ahdistuksen aikoihin. En minä ainakaan haluais.

      • Sellaisen, jolla ei ole vielä syntitaakkaa laskettu Golgatan ristille, eikä uskoa ole laisinkaan, niin sellaiselle tarjoutuu luonnostaan hyvä tilaisuus alkaa suuriin Jumalan tarjoamiin palvelustehtäviin niihin ahdistuksen aikoihin, jotka seuraavat tempaushetken jäljestä.


    • Anonyymi

      Jumalia On yhdeltä näyttäymismuodoltaan tummaihoinen.Olen nähnyt hänet ääriviivaisena osittain läpinäkyvänä enkeliolentona jolla oli myös enkeli takanaan.Jeesus on kulkenut ohitseni ihan Suomen yhdellä kävelytiellä hänellä oli metallisankaiset silmälasit ja vanhat kengät ja askelista tuli tuskin havaittava ääni yhtä äkkiä hän hävisi kokonaan näkyvistä edeltäni. Molemmat kerrat olivat ihmeitä että sain ne nähdä...Ja kiitän niistäkin kerroista..

      • Anonyymi

        "varjojen miehet" ovat tummaihoisia.


    • Aidon profetian tunnistaa siitä, että sitä vastustetaan kaikin keinoin, niin oikealta kuin vasemmalta, niin uskovaisten keskuudesta kuin luonnolisesti uskosta osattomienkin.
      Ei "wannabe profeettoja" kukaan kauaa jaksa kiinnostaa, koska pian jokainen on nähnyt, ettei ne kestä päivänvaloa, vaan alkaa uskottavuus rapista jo muutamassa päivässä. Niistä jokainen näkee pian ilman henkientunnistamisen lahjaakaan, ettei niiden sanoma peilaa Raamatun ilmoitusta mm. profeetan kuvasta. Niissä alkaa olla ylimielisyyttä ja itsensä korottamista monilla eri tavoin. Näihin Raamatun sanoma profeetoista ei lyö kättä ja ne siksi vesittyy ajansaatossa.
      Profetian on noudatettava tiukkaa kaavaa, eikä se saa muuttua ajan myötä. Jumala on täydellinen, profetian sanansaattja on aina heikko ja siksi Pyhä Henki kantaa sanomaa omalla voimallaan. Tämän seikan vain valvova uskova hoksaa profetiassa.

    • Anonyymi

      Maailman loppu tulee ihmisen vuonna 5400 jotain näin on profetioitu.

    • Anonyymi

      Sanotaanpa vielä tällainen asia.
      Miksi uskon, että voisin olla Suomen profeetta:
      Täytän ne merkit, jotka hänestä on annettu ja olen löytänyt.
      Minussa palaa sisälläni suuri tuli muuttaa koko maailmaa ja olen rukoillut, että Herra minua siinä auttaisi ja antaisi voiman siihen.
      Kaikki jotenkin vain täsmää, paitsi nimi ja paikkakunta.
      Ja nämä merkit, nimi ja ulkonäkö ovat juuri sellaisia, etteivät ne ole edes merkkejä, ne ovat suora käsky ja määräävä sana kyseiselle henkilölle olla profeetta.
      Minä en silti välttämättä ole se profeetta, mutta tiedän, että minun tulee koetella tämäkin "merkki", sillä se on Herran tahto.
      Ja minä tahdon seisoa ennemmin Herran edessä ja totella tässä hänen kehotustaan, kuin jättäisin koettelematta asian, sillä tämä asia ei nyt ole niin kuin pitäisi.
      Herra voi olla viekas kuin kettu, mutta viaton kuin kyyhkynen ja käyttää minua hyväkseen tässä vain sitä varten, että tämä asia todistaa sen, miksi koko ketju on aloitettu.
      Viekkaus on siinä, että minua on johdatettu tähän ja minulla on asiasta sellainen kuva, että asia tulee selvittää, mutta viattomuus siinä, että kun se asia tulee esille, se on ratkaiseva ja se ratkaisee paljon ja tuo totuuden esille, josta jokainen hyötyy.

      Kaikkein varmin mekanismi profeetan tunnistamiseen on juuri nämä erittäin yksityiskohtaisimmat tuntomerkit hänestä, nimeä myöten.
      Ja sinä Jarmo olet ne välittänyt.
      Ja minulla on jotain sellaista, mikä ajaa minut tätä asiaa tutkimaan.
      Ja minä tiedän, että sinä olet erehtyväinen, kävi tämän asian kanssa miten käykin, niin minun silmissäni sinä olet patti tilanteessa, oli se totuus asiasta lopulta minun kohdaltani tai Arin kohdalta puolesta tai vastaan.
      Usko pois, minulle on annettu jotain niin konkreettista, että voin tämän kaiken puhtaalla omallatunnolla kertoa.

    • Anonyymi

      Siitä olen 100-varma, että oikea Jumalan profeetta ei koskaan julistaudu tai sano, että minä se olen. Oikea profeetta vaan aloittaa työnsä ja muut nimittää hänet miksi kukin haluaa.

      • Anonyymi

        Jos siis Suomen profeetta sanoo olevansa profeetta, niin hän ei voi olla se profeetta?
        Epäilen, että esittämäsi tunnistusmekanismi ei todellisuudessa toimisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis Suomen profeetta sanoo olevansa profeetta, niin hän ei voi olla se profeetta?
        Epäilen, että esittämäsi tunnistusmekanismi ei todellisuudessa toimisi.

        Otan esimerkin: Jeesukselta tivattiin Pilatuksen kuulusteluissa, onko hän Jumalan poika, johon hän ei vastannut muuta kuin "tehän sen sanoitte". Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miten Jumala toimii ja nimittää itselleen profeettansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan esimerkin: Jeesukselta tivattiin Pilatuksen kuulusteluissa, onko hän Jumalan poika, johon hän ei vastannut muuta kuin "tehän sen sanoitte". Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miten Jumala toimii ja nimittää itselleen profeettansa.

        ...ja lisään vielä, että kun Jeesus oli ristille surmattu ja sotilaat näkivät mitä tapahtui, maanjäristyksen jne. niin yksi sotilas sanoi, totisesti, tämä oli Jumalan poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan esimerkin: Jeesukselta tivattiin Pilatuksen kuulusteluissa, onko hän Jumalan poika, johon hän ei vastannut muuta kuin "tehän sen sanoitte". Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miten Jumala toimii ja nimittää itselleen profeettansa.

        Elia sanoi olevansa Herran profeetta.

        Toinen sanoo toinen ei, siinä ei ole luotettavaa mekanismia profeetan tunnistamiseen.

        Toinen mekanismi jota monet käyttävät on suun tunnustus.
        Tämäkään ei toimi, sillä jopa riivaajat tunnustavat Jeesuksen Jumalan pojaksi valehtelijakin voi tunnustaa saman.
        Ei ole siis kirjoitettua tunnussanaa olemassa.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Ei sanaakaan siitä poikkeavaa tietoa antaneesta yin yang tietäjästä. Se, mitä hoetaan on: "inarin Ari". Ei sanaakaan niistä merkeistä, joita poikkeavaa tietoa antanut on kertonut. Kun profeetta tulee, hän on aina pettymys.

      "Aidon profetian tunnistaa siitä, että sitä vastustetaan kaikin keinoin, niin oikealta kuin vasemmalta, niin uskovaisten keskuudesta kuin luonnolisesti uskosta osattomienkin."
      Tässä näyttää olevan edes jotain perää. Mutta miksi profeetan täytyisi olla jotain niin suurta loppujen lopuksi? On ikäänkuin unohdettu mitä profeetta on. Ehkei hän paranna sairaita tai loihdi sadetta ja revontulia. Mutta hänellä on aina valtavirrasta poikkeavaa tietoa, jonka merkitystä ei välttämättä ymmärretä.

      • Anonyymi

        Miksi Yin Yang tietäjästä pitäisi mainita tässä?

        Katsoo ihan mitä tahansa ketjua täällä, niin jokaisesta löytyy vastustusta.
        Vastustaminen tai vastaanottaminen tms. eivät ole niitä asioita, joilla profeettaa mitataan.
        Ei taida löytyä palstalta ihmistä jonka mielipiteitä tai kertomuksia ei olisi kyseenalaistettu, olivat ne esille tuodut asiat sitten uusia tai vanhoja.

        Onhan minuakin, (tämän ketjun aloittajaa) vastustettu, sekö todistaisi minun olevan profeetta?
        Mieti paholaisen mahdollisuuksia, "vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee".
        Tosi kristitty vastustaa ja paennut perkele sitten harmittelee asiaa ja hoksaa, "minähän olen profeetta ja jumalan asialla, sillä minua ei vastaan otettu."

        Prof. YinYang voi kertoa asiansa ja mitä sitten tapahtuu?
        Ovatko kaikki hämmästyneitä ja tietävät totuuden kuin taikaiskusta?
        Muuttuuko maailmankatsomus ja maailma?
        Miten Kiinalaiset, ovatko he siis totuudessa?

        Asiat eivät ole niin yksinkertaisia, kuin niiden voisi ajatella olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Yin Yang tietäjästä pitäisi mainita tässä?

        Katsoo ihan mitä tahansa ketjua täällä, niin jokaisesta löytyy vastustusta.
        Vastustaminen tai vastaanottaminen tms. eivät ole niitä asioita, joilla profeettaa mitataan.
        Ei taida löytyä palstalta ihmistä jonka mielipiteitä tai kertomuksia ei olisi kyseenalaistettu, olivat ne esille tuodut asiat sitten uusia tai vanhoja.

        Onhan minuakin, (tämän ketjun aloittajaa) vastustettu, sekö todistaisi minun olevan profeetta?
        Mieti paholaisen mahdollisuuksia, "vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee".
        Tosi kristitty vastustaa ja paennut perkele sitten harmittelee asiaa ja hoksaa, "minähän olen profeetta ja jumalan asialla, sillä minua ei vastaan otettu."

        Prof. YinYang voi kertoa asiansa ja mitä sitten tapahtuu?
        Ovatko kaikki hämmästyneitä ja tietävät totuuden kuin taikaiskusta?
        Muuttuuko maailmankatsomus ja maailma?
        Miten Kiinalaiset, ovatko he siis totuudessa?

        Asiat eivät ole niin yksinkertaisia, kuin niiden voisi ajatella olevan.

        Tutki sydäntäsi. Ymmärrätkö ollenkaan mikä on profeetan merkki? Säkkipuku.
        Lue vanhaa testamenttia hakusanalla säkkipuku ja katso millainen on profeetta ja lopeta sen jälkeen olemasta profeetta. Jumala antaa suuria tehtäviä olemalla nöyrä.
        Olette kai lukeneet Raamatusta lauseen, Jumala vihaa ylpeitä silmiä mutta nöyriä hän rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki sydäntäsi. Ymmärrätkö ollenkaan mikä on profeetan merkki? Säkkipuku.
        Lue vanhaa testamenttia hakusanalla säkkipuku ja katso millainen on profeetta ja lopeta sen jälkeen olemasta profeetta. Jumala antaa suuria tehtäviä olemalla nöyrä.
        Olette kai lukeneet Raamatusta lauseen, Jumala vihaa ylpeitä silmiä mutta nöyriä hän rakastaa.

        Eipä taida olla.
        Säkkipuku ei ole profeetan merkki, vaan heidät on ehkä puettu säkkipukuun.
        Mutta tämänkään perusteella ei voi profeettaa tunnistaa.
        Minä en ole edes aloittanut olemaan profeetta, kunhan olen ja elän, menen ja tulen, mainitsin tietysti, että uskon asiaan, että saattaisin olla se profeetta.
        Mitä on nöyryys?
        Miten se tulee ilmi omassa elämässäsi?
        Kenelle sinä olet nöyrä ja kenelle osoitat nöyryyttä?

        Olen lukenut tuon kaltaisen lauseen, mutta se ylpeys on jotain muuta, kuin uskoa tai olla varma jostain asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla.
        Säkkipuku ei ole profeetan merkki, vaan heidät on ehkä puettu säkkipukuun.
        Mutta tämänkään perusteella ei voi profeettaa tunnistaa.
        Minä en ole edes aloittanut olemaan profeetta, kunhan olen ja elän, menen ja tulen, mainitsin tietysti, että uskon asiaan, että saattaisin olla se profeetta.
        Mitä on nöyryys?
        Miten se tulee ilmi omassa elämässäsi?
        Kenelle sinä olet nöyrä ja kenelle osoitat nöyryyttä?

        Olen lukenut tuon kaltaisen lauseen, mutta se ylpeys on jotain muuta, kuin uskoa tai olla varma jostain asiasta.

        Jos et kykene näkemään säkkipukua, Jumalan palvelijan yllä nöyryytenä, niin en voi auttaa. Tosin en voinu auttaa sinua muutenkaan. Joudut vaan näkemään sen jonkin, minkä näet. Sydämeesi en näe, joten en puhu pelastuksestasi mitään, mutta jos sinulla on selvä tahto jäädä tänne, niin siitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et kykene näkemään säkkipukua, Jumalan palvelijan yllä nöyryytenä, niin en voi auttaa. Tosin en voinu auttaa sinua muutenkaan. Joudut vaan näkemään sen jonkin, minkä näet. Sydämeesi en näe, joten en puhu pelastuksestasi mitään, mutta jos sinulla on selvä tahto jäädä tänne, niin siitä vaan.

        Kykenen toki, jos se säkkipuku tarkoittaa nöyryyttä, niin sitten se tarkoittaa sitä nöyryyttä ja toki kykenen näkemään sen sellaisena.
        Mutta, tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä?

        Kuka tahtoisi jäädä tänne, jos paremmasta olisi mahdollisuus?

        Entä, jos kukaan ei pääse pois?
        Entä, jos tulee viimeinen mahdollisuus katua ja tehdä parannus, korjata asiat?
        Ei kai meille ihmisille paratiisia nyt ihan turhaan ole annettu, että sen tuhoaisimme ja saisimme uuden tuhottavaksi heti perään?
        Sori, jätit maan haltuumme, jotta pitäisimme siitä huolta, tuhosimme sen, ja kuten olemme olleet uskollisia tässä vähässä, niin kai vielä luotat, että olemme yhtä uskollisia paljossakin?

        Eikö tänne jaisi jokainen, joka tahtoo huolehtia Herran antamasta perinnöstä?
        Mehän olemme kuin tuhlaajapoikia, jotka vain pistävät kaiken sileäksi.
        Hällä väliä, kun perintö on tuhlattu saamme uuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kykenen toki, jos se säkkipuku tarkoittaa nöyryyttä, niin sitten se tarkoittaa sitä nöyryyttä ja toki kykenen näkemään sen sellaisena.
        Mutta, tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä?

        Kuka tahtoisi jäädä tänne, jos paremmasta olisi mahdollisuus?

        Entä, jos kukaan ei pääse pois?
        Entä, jos tulee viimeinen mahdollisuus katua ja tehdä parannus, korjata asiat?
        Ei kai meille ihmisille paratiisia nyt ihan turhaan ole annettu, että sen tuhoaisimme ja saisimme uuden tuhottavaksi heti perään?
        Sori, jätit maan haltuumme, jotta pitäisimme siitä huolta, tuhosimme sen, ja kuten olemme olleet uskollisia tässä vähässä, niin kai vielä luotat, että olemme yhtä uskollisia paljossakin?

        Eikö tänne jaisi jokainen, joka tahtoo huolehtia Herran antamasta perinnöstä?
        Mehän olemme kuin tuhlaajapoikia, jotka vain pistävät kaiken sileäksi.
        Hällä väliä, kun perintö on tuhlattu saamme uuden.

        "Mutta, tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä?"

        Tää ei oo lukenu mitään asiasta näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla.
        Säkkipuku ei ole profeetan merkki, vaan heidät on ehkä puettu säkkipukuun.
        Mutta tämänkään perusteella ei voi profeettaa tunnistaa.
        Minä en ole edes aloittanut olemaan profeetta, kunhan olen ja elän, menen ja tulen, mainitsin tietysti, että uskon asiaan, että saattaisin olla se profeetta.
        Mitä on nöyryys?
        Miten se tulee ilmi omassa elämässäsi?
        Kenelle sinä olet nöyrä ja kenelle osoitat nöyryyttä?

        Olen lukenut tuon kaltaisen lauseen, mutta se ylpeys on jotain muuta, kuin uskoa tai olla varma jostain asiasta.

        "Säkkipuku ei ole profeetan merkki, vaan heidät on ehkä puettu säkkipukuun."

        Tääkään ei oo lukenu mitään. Tästä on jo puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Yin Yang tietäjästä pitäisi mainita tässä?

        Katsoo ihan mitä tahansa ketjua täällä, niin jokaisesta löytyy vastustusta.
        Vastustaminen tai vastaanottaminen tms. eivät ole niitä asioita, joilla profeettaa mitataan.
        Ei taida löytyä palstalta ihmistä jonka mielipiteitä tai kertomuksia ei olisi kyseenalaistettu, olivat ne esille tuodut asiat sitten uusia tai vanhoja.

        Onhan minuakin, (tämän ketjun aloittajaa) vastustettu, sekö todistaisi minun olevan profeetta?
        Mieti paholaisen mahdollisuuksia, "vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee".
        Tosi kristitty vastustaa ja paennut perkele sitten harmittelee asiaa ja hoksaa, "minähän olen profeetta ja jumalan asialla, sillä minua ei vastaan otettu."

        Prof. YinYang voi kertoa asiansa ja mitä sitten tapahtuu?
        Ovatko kaikki hämmästyneitä ja tietävät totuuden kuin taikaiskusta?
        Muuttuuko maailmankatsomus ja maailma?
        Miten Kiinalaiset, ovatko he siis totuudessa?

        Asiat eivät ole niin yksinkertaisia, kuin niiden voisi ajatella olevan.

        "Prof. YinYang voi kertoa asiansa ja mitä sitten tapahtuu?"

        Tämä oli odotettavissakin.
        Uskonto on yksi maailman rasistisimpia asioita. Kaikki jotka ajattelevat eri tavalla, ovat sormella osoituksen kohde.
        Ja se, että täytyis kertoa mitä seuraavaksi tapahtuu...?
        Paljonko te katselette televisiota?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki sydäntäsi. Ymmärrätkö ollenkaan mikä on profeetan merkki? Säkkipuku.
        Lue vanhaa testamenttia hakusanalla säkkipuku ja katso millainen on profeetta ja lopeta sen jälkeen olemasta profeetta. Jumala antaa suuria tehtäviä olemalla nöyrä.
        Olette kai lukeneet Raamatusta lauseen, Jumala vihaa ylpeitä silmiä mutta nöyriä hän rakastaa.

        "Lue vanhaa testamenttia hakusanalla säkkipuku ja katso millainen on profeetta "

        Kyllä se on muualtakin löydettävissä.
        Mooseksenlain kannattajatkin siteerasivat lakia. Jeesuksella ei ollut kirjaa. Profeetta ymmärrettävästi lainaa toisinaan asioita raamatusta tehdäkseen asiat selvemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Yin Yang tietäjästä pitäisi mainita tässä?

        Katsoo ihan mitä tahansa ketjua täällä, niin jokaisesta löytyy vastustusta.
        Vastustaminen tai vastaanottaminen tms. eivät ole niitä asioita, joilla profeettaa mitataan.
        Ei taida löytyä palstalta ihmistä jonka mielipiteitä tai kertomuksia ei olisi kyseenalaistettu, olivat ne esille tuodut asiat sitten uusia tai vanhoja.

        Onhan minuakin, (tämän ketjun aloittajaa) vastustettu, sekö todistaisi minun olevan profeetta?
        Mieti paholaisen mahdollisuuksia, "vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee".
        Tosi kristitty vastustaa ja paennut perkele sitten harmittelee asiaa ja hoksaa, "minähän olen profeetta ja jumalan asialla, sillä minua ei vastaan otettu."

        Prof. YinYang voi kertoa asiansa ja mitä sitten tapahtuu?
        Ovatko kaikki hämmästyneitä ja tietävät totuuden kuin taikaiskusta?
        Muuttuuko maailmankatsomus ja maailma?
        Miten Kiinalaiset, ovatko he siis totuudessa?

        Asiat eivät ole niin yksinkertaisia, kuin niiden voisi ajatella olevan.

        "Onhan minuakin, (tämän ketjun aloittajaa) vastustettu, sekö todistaisi minun olevan profeetta?"

        Tämä taas on varsinainen riman alitus.
        En olisi uskonut, että koko palsta on puolillaan päiväkotilasten kaltaisia tapauksia, jotka antavat ymmärtää, että joku uutta tietoa tuova on niin ajattelematon.
        Ehkä uusi tieto voi olla sen verran mielenkiintoinen kokemus, että sen esiintuoja haluaa saada muilta kehittäviä mielipiteitä asiasta? Mutta mikä oli Jeesuksen vaikutus aikansa lainoppineisiin? Miten he käyttäytyivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Säkkipuku ei ole profeetan merkki, vaan heidät on ehkä puettu säkkipukuun."

        Tääkään ei oo lukenu mitään. Tästä on jo puhuttu.

        Voiko olla mahdollista, että juttua on tullut säkkipuku asiasta, ja samoin viitteet siitä, mihin on katse suunnattava - taivaalle, mutta silti ihmiset ovat 4000 vuotta jäljessä aikaansa.
        Mooseksen lakia luettiin. Jeesus käski nostaa katse ahtaista lakipykälistä ihmisiin ja ihmisarvoon. Vain muutamaan otteeseen hän sanoi: "Kirjoitettu on".
        2000 vuotta myöhemmin joku on oivaltanut, että seuraavaksi katse luodaan ylös, jotta tulevat profeetat ja opettajat voidaan tunnistaa. Tämä asia tuodaan esiin kirjoituksen avulla, kuten aiemmin.
        Se taas, joka tulee uuden ajan profeettojen ja opettajien jälkeen, tulee taas puhumaan. Viittaa siihen, että hänellä ei ole sellaista tekniikkaa käytössään, joka edellyttäisi tai mahdollistaisi tekstin tuottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla mahdollista, että juttua on tullut säkkipuku asiasta, ja samoin viitteet siitä, mihin on katse suunnattava - taivaalle, mutta silti ihmiset ovat 4000 vuotta jäljessä aikaansa.
        Mooseksen lakia luettiin. Jeesus käski nostaa katse ahtaista lakipykälistä ihmisiin ja ihmisarvoon. Vain muutamaan otteeseen hän sanoi: "Kirjoitettu on".
        2000 vuotta myöhemmin joku on oivaltanut, että seuraavaksi katse luodaan ylös, jotta tulevat profeetat ja opettajat voidaan tunnistaa. Tämä asia tuodaan esiin kirjoituksen avulla, kuten aiemmin.
        Se taas, joka tulee uuden ajan profeettojen ja opettajien jälkeen, tulee taas puhumaan. Viittaa siihen, että hänellä ei ole sellaista tekniikkaa käytössään, joka edellyttäisi tai mahdollistaisi tekstin tuottoa.

        Miten on mahdollista, ettei tällaista ole ennen näillä palstoilla nähty? Se, mitä nähdään, on naurettavaa toistensa pilkkaamista, häiriköintiä yms.
        Onko syy se, että ei enää ajatella niin paljon, kun televisio ajattelee puolestanne?
        Jotkut äärijuutalaiset haukkuvat kristittyjä aaseiksi ja elukoiksi, ja heillä on kirja, jonka mukaan kristityn yhdyntä on eläimen vastaava.
        Mitä te muistatte aasista, mitä on ollut raamatussa?
        Eräässä kohdassa aasia löi julma mies, mutta aasi alkoi puhua miehelle, ja Jumalan enkeli kielsi miestä lyömästä eläintä.
        Jeesus puolestaan ratsasti aasilla Jerusalemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla.
        Säkkipuku ei ole profeetan merkki, vaan heidät on ehkä puettu säkkipukuun.
        Mutta tämänkään perusteella ei voi profeettaa tunnistaa.
        Minä en ole edes aloittanut olemaan profeetta, kunhan olen ja elän, menen ja tulen, mainitsin tietysti, että uskon asiaan, että saattaisin olla se profeetta.
        Mitä on nöyryys?
        Miten se tulee ilmi omassa elämässäsi?
        Kenelle sinä olet nöyrä ja kenelle osoitat nöyryyttä?

        Olen lukenut tuon kaltaisen lauseen, mutta se ylpeys on jotain muuta, kuin uskoa tai olla varma jostain asiasta.

        "uskon asiaan, että saattaisin olla se profeetta"

        Et ole. Profeettius ei myöskään ole ihanteista kiinni. Se on järkyttävää saada tietää olevansa profeetta, koska se tuo mukanaan kuoleman, ja täytyisi pystyä ottamaan se vastaan pelotta. Kuolemaan törmää vähän väliä, tavalla tai toisella. Muitakin asioita esiintyy niin, että mielenterveys ei normi tyypilla luultavasti kestäisi.
        Jos ihminen ei pysty ottamaan Jumalaa vastaan ilman hämmästystä ja ihmettelyä, hän ei voi olla profeetta. Jos tunteet ovat ristiriidassa Jumalan kanssa toimiessa, ihminen ei sovellu profeetaksi. Jos idässä shamaaneista sanottiin, etteivät he saisi pelätä mitään.
        Se on siis melkein sama, jos tyyppiä sanottaisi tietäjäksi, shamaaniksi tai profeetaksi. Vain kulttuuri ja kieli on rajana sille miten asia ymmärretään.
        Se menee about samaan, kun alkuasukas, joka kertoo sanan "Jumala" omalla kielellään. Toisen uskonnon edustaja tuskin ymmärtää asiaa, koska hän ei sanonut "Jumala", uskon edustajan omalla kielellä.
        Jos joku puhuisi täällä Jeesuksesta ja Jumalasta toisen kielen sanalla, häntä pidettäisi vääräuskoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et kykene näkemään säkkipukua, Jumalan palvelijan yllä nöyryytenä, niin en voi auttaa. Tosin en voinu auttaa sinua muutenkaan. Joudut vaan näkemään sen jonkin, minkä näet. Sydämeesi en näe, joten en puhu pelastuksestasi mitään, mutta jos sinulla on selvä tahto jäädä tänne, niin siitä vaan.

        "Jos et kykene... niin en voi auttaa. Tosin en voinu auttaa sinua muutenkaan."

        Oletko luonteeltasi rapu vai kalat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "uskon asiaan, että saattaisin olla se profeetta"

        Et ole. Profeettius ei myöskään ole ihanteista kiinni. Se on järkyttävää saada tietää olevansa profeetta, koska se tuo mukanaan kuoleman, ja täytyisi pystyä ottamaan se vastaan pelotta. Kuolemaan törmää vähän väliä, tavalla tai toisella. Muitakin asioita esiintyy niin, että mielenterveys ei normi tyypilla luultavasti kestäisi.
        Jos ihminen ei pysty ottamaan Jumalaa vastaan ilman hämmästystä ja ihmettelyä, hän ei voi olla profeetta. Jos tunteet ovat ristiriidassa Jumalan kanssa toimiessa, ihminen ei sovellu profeetaksi. Jos idässä shamaaneista sanottiin, etteivät he saisi pelätä mitään.
        Se on siis melkein sama, jos tyyppiä sanottaisi tietäjäksi, shamaaniksi tai profeetaksi. Vain kulttuuri ja kieli on rajana sille miten asia ymmärretään.
        Se menee about samaan, kun alkuasukas, joka kertoo sanan "Jumala" omalla kielellään. Toisen uskonnon edustaja tuskin ymmärtää asiaa, koska hän ei sanonut "Jumala", uskon edustajan omalla kielellä.
        Jos joku puhuisi täällä Jeesuksesta ja Jumalasta toisen kielen sanalla, häntä pidettäisi vääräuskoisena.

        "Jos ihminen ei pysty ottamaan Jumalaa vastaan ilman hämmästystä ja ihmettelyä, hän ei voi olla profeetta."

        Kun koin hetken, jossa tunsin sekunnin puolikkaan verran yhtä ainoaa aihetta Jumalasta, Jumalan "puhtautta", se kokemus oli niin voimakas, että... en tiedä miten sen kuvailisi, koska meidän ruumiimme ja aistimme ovat sidoksissa biologian ja luonnonlakien rajoitteisiin, ja Jumala on paljon enemmän kuin ne, niin, ettemme pysty ottamaan Häntä vastaan muuten, kuin valonkin taipumaan saavan voiman suojaamana, tai niin, että osa on meidän silmiltämme salattu, tai sitten kirkkaus on niin suuri, että jotta kykenisimme näkemään kohteen, on valoherkkyyttä vähennetty silmistämme niin, että ympäristö kuin tiivistäkin tiiviimpi musta seinä ympärillä.
        Kun sanotte "Jumala olkoon ylistetty", te hädintuskin tiedätte mitä tai mistä puhutte. Tuon kaltaiset sanat ovat kuin pieniä muurahaisia verrattuna niihin sanoihin, joita te voitte tulla vielä oppimaan, koska totuudesta ja ehdottomuudesta kaikki lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kykenen toki, jos se säkkipuku tarkoittaa nöyryyttä, niin sitten se tarkoittaa sitä nöyryyttä ja toki kykenen näkemään sen sellaisena.
        Mutta, tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä?

        Kuka tahtoisi jäädä tänne, jos paremmasta olisi mahdollisuus?

        Entä, jos kukaan ei pääse pois?
        Entä, jos tulee viimeinen mahdollisuus katua ja tehdä parannus, korjata asiat?
        Ei kai meille ihmisille paratiisia nyt ihan turhaan ole annettu, että sen tuhoaisimme ja saisimme uuden tuhottavaksi heti perään?
        Sori, jätit maan haltuumme, jotta pitäisimme siitä huolta, tuhosimme sen, ja kuten olemme olleet uskollisia tässä vähässä, niin kai vielä luotat, että olemme yhtä uskollisia paljossakin?

        Eikö tänne jaisi jokainen, joka tahtoo huolehtia Herran antamasta perinnöstä?
        Mehän olemme kuin tuhlaajapoikia, jotka vain pistävät kaiken sileäksi.
        Hällä väliä, kun perintö on tuhlattu saamme uuden.

        "jos se säkkipuku tarkoittaa nöyryyttä, niin sitten se tarkoittaa sitä nöyryyttä"

        ...?!
        Alkaa näyttää siltä, että nää ei oo kristittyjä, vaan tahallaan typeryyksillä trollaamaan pistettyjä eksyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos se säkkipuku tarkoittaa nöyryyttä, niin sitten se tarkoittaa sitä nöyryyttä"

        ...?!
        Alkaa näyttää siltä, että nää ei oo kristittyjä, vaan tahallaan typeryyksillä trollaamaan pistettyjä eksyttäjiä.

        Vahvaksi eksytykseksi sanotaan sitä, että kerrottu asia noudattelee uskonnon omia periaatteita ja ihanteita, ja pyrkii näillä ihanteilla peittelemään jo aiemmin esiin ilmestyneitä uusia tiedon taimia. Ihanne tulee vasta, kun kohde on valmis. Keskeneräisestä rakennuksesta ei saada kuin rappeutumaihanteita.
        Kristityillä on juurikin nöyryys yksi ihanne. Se merkki, jossa ihanteet tulevat vahvimmin esiin on kaksosten merkki, joka on yang.
        Profeetta ei voi olla oikea, jos hän edustaa vain toista polariteettiä, ja puhuu "sen alla". Yiniin kuuluu mm. yliluonnolliset kyvyt teemana. Jos tämä on vahva, profeetan "vikaa" alkaa jo olla. Planeettojen sijainnin suhteen yangiin täytyisi sisältyä kyky nähdä ovi siellä, missä muut näkevät seinän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaksi eksytykseksi sanotaan sitä, että kerrottu asia noudattelee uskonnon omia periaatteita ja ihanteita, ja pyrkii näillä ihanteilla peittelemään jo aiemmin esiin ilmestyneitä uusia tiedon taimia. Ihanne tulee vasta, kun kohde on valmis. Keskeneräisestä rakennuksesta ei saada kuin rappeutumaihanteita.
        Kristityillä on juurikin nöyryys yksi ihanne. Se merkki, jossa ihanteet tulevat vahvimmin esiin on kaksosten merkki, joka on yang.
        Profeetta ei voi olla oikea, jos hän edustaa vain toista polariteettiä, ja puhuu "sen alla". Yiniin kuuluu mm. yliluonnolliset kyvyt teemana. Jos tämä on vahva, profeetan "vikaa" alkaa jo olla. Planeettojen sijainnin suhteen yangiin täytyisi sisältyä kyky nähdä ovi siellä, missä muut näkevät seinän.

        "kyky nähdä ovi siellä, missä muut näkevät seinän."

        Ovi on aina lähellä, "käden ulottuvilla". Mikä taivaankappale voi tuoda oven niin lähelle? Kuu on lähin taivaankappale. Miltä suunnalta sen täytyisi tuoda voima, jossa "ovi" on? Ovi kertoo kahden eri tilan välisestä rajasta, jonka kautta kulkiessaan pääsee toiseen tilaan. Missä on tällainen kohde taivaalla? Jousimiehen tähdistön suunnassa, linnunradan keskellä musta-aukko, jota eräät tutkijat kutsuvat mahdolliseksi madonreiäksi aika-avaruudessa: kuu jousimiehen tähdistön suunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kyky nähdä ovi siellä, missä muut näkevät seinän."

        Ovi on aina lähellä, "käden ulottuvilla". Mikä taivaankappale voi tuoda oven niin lähelle? Kuu on lähin taivaankappale. Miltä suunnalta sen täytyisi tuoda voima, jossa "ovi" on? Ovi kertoo kahden eri tilan välisestä rajasta, jonka kautta kulkiessaan pääsee toiseen tilaan. Missä on tällainen kohde taivaalla? Jousimiehen tähdistön suunnassa, linnunradan keskellä musta-aukko, jota eräät tutkijat kutsuvat mahdolliseksi madonreiäksi aika-avaruudessa: kuu jousimiehen tähdistön suunnassa.

        Ensin tuomittiin ihmiset Mooseksenlain mukaan siitä, mitä he tekivät. Sitten tuomittiin ihmiset kristinuskon nimissä siitä, mitä he olivat.
        Miten tulevaisuudessa tuomitaan? Minkä perusteella? Katse nostettuna taivaisiin. Siitä, miksikä he syntyvät?
        "Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä..."? Ja: "tuo kantaa petosta kohdussaan, ja synnyttää pettymyksen"?
        "Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa..." Tarkoittaa tiettyjä luonteita? 144 on 12x12. Jokainen luonne kummastakin, vuosi- sekä kuukausiluonteesta on valittu, vaikka raamatussa julistetaankin mm. lohikäärme paholaiseksi.

        "Kun hän ensin sanoo: Uhreja, anteja, polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt, vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: minä tulen tekemään sinun tahtosi. Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla..."

        Mutta: Jeesus esitti vertauksen viinitarhan hoitajista, jotka tappoivat isännän lähettämän ainoan pojan, ja julisti surmaajille tuhoa sen takia.

        Kuka enää julistaa ristiä ja moniko sitä pitää hulluutena? Ei juuri kukaan. Se on tullut tunnetuksi. Sanotaan raamatussa myös, että joka julistaa jotain muuta, on vääräuskoinen ja koetelkaa henget tunnustavatko ne Jeesuksen lihaan tulleeksi.

        Nykyajan kristityt eivät näytä ottavan huomioon, että tuo käsky oli silloin, kun kristinuskoa lähdettiin levittämään. Se pätee nykyään enää harvoissa tapauksissa. Kun jonkin arvokkaana pidetyn kohteen arvo laskee nollaan, se osin hylätään.
        Ei nykyään kukaan muu paitsi joku auttamatta vanhanaikaisuuten ihastunut ja tiettyjä tunnusmerkkejä vaaliva tunnusvaatteineen harjoita Mooseksenlain noudattamista kuten se on kirjoitettu, eikä uhraa polttouhreja. 2000-3000 vuotta sitten se oli kova juttu.

        Kun nyt on kulunut 2000 vuotta siitä, kun kristinuskoa lähdettiin levittämään, missä tilassa se on nyt verrattuna "pimeään keskiaikaan"? Sen valta on rapistumassa, mutta se, mitä näette sen tuoneen tullessaan, on tätä päivää. Kirkoissa on edelleen paljolti ristit tunnuksena, mutta ei niitä enää hulluutena pidetä, mutta yhtälailla vaikeaa on myös tuon uskon tunnustajille ottaa toinen sija siinä vaiheessa, kun uutta tietoa ilmestyy, koska heille on vakuutettu: pelastus on vain tässä, ei tuossa.

        Herra käski: laki on tämä, uhratkaa ja tappakaa nuo kansat.
        Herra sanoi: en mielisty uhreihinne, kätenne ovat viattomien veressä, kuulkaa poikaani.
        Herra sanoi: ei poikani ole teille mieliksi, tappakaa nuo, ottakaa tästä tiedosta uusi vaari.

        Miksei tällaista faktaa ole tuotu täällä esiin aiemmin?
        Jumalasta sanotaan: hän on vakaa, muuttumaton. Eikö tämä riitä? Ei, koska ihminen mielii tehdä Jumalasta kaltaisensa.
        Kuten lapsi sanoo: minusta tulee (ammatti) kuten isästänikin. Mutta miten käy? Kehittyessään lapsi tajuaa, ettei hän ole enää se, joka oli 5 vuotta sitten. Hän ei tunnista enää itseään samaksi. Hänelle muodostuu oma elämä, ja hän valitsee oman luonteensa ja mieltymyksensä mukaisesti itselleen sopivan työn.

        Pitäisikö vanhempien pettyä siitä? Ei, vaan olla ylpeitä, että poika osoittautui viisaaksi, ja valitsi kuten parhaaksi näki, eikä heittänyt elämäänsä hukkaan asialle, joka ei häntä kiinnostanut, ja että se olisi pitänyt valita iskän työ vain, koska isä oli sitä.
        Jumala on isänä asia, jota harva ihminen voi olla. Mielellään lapset tuhoavat toisensa tornit ja syyttävät, "mun iskä tukistais sua"...

        Mitäpä te Isästänne tai hänen toimestaan tiedätte, Hänestä, jossa kaikki on? Lapset koulussa kiusaavat toisiaan "mun iskä on kenraali"! Ja perheen arvovalta tuo heille asemaa koulussakin. Kyllä, kristinuskon nimissä on miljoonia surmattu. Että voitte todeta lapsillenne, että kertovat omille lapsillee, että valmistautukaa uuteen pimeään keskiaikaan. Ehkä kristinusko tuli siksi, että tulevaisuudesta selviäisitte hengissä, koska "uusi Mooseksenlaki" tulee seuraavaksi.
        Voi hemmetti mikä saarna. Tällaisia voisi koittaa välttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin tuomittiin ihmiset Mooseksenlain mukaan siitä, mitä he tekivät. Sitten tuomittiin ihmiset kristinuskon nimissä siitä, mitä he olivat.
        Miten tulevaisuudessa tuomitaan? Minkä perusteella? Katse nostettuna taivaisiin. Siitä, miksikä he syntyvät?
        "Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä..."? Ja: "tuo kantaa petosta kohdussaan, ja synnyttää pettymyksen"?
        "Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa..." Tarkoittaa tiettyjä luonteita? 144 on 12x12. Jokainen luonne kummastakin, vuosi- sekä kuukausiluonteesta on valittu, vaikka raamatussa julistetaankin mm. lohikäärme paholaiseksi.

        "Kun hän ensin sanoo: Uhreja, anteja, polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt, vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: minä tulen tekemään sinun tahtosi. Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla..."

        Mutta: Jeesus esitti vertauksen viinitarhan hoitajista, jotka tappoivat isännän lähettämän ainoan pojan, ja julisti surmaajille tuhoa sen takia.

        Kuka enää julistaa ristiä ja moniko sitä pitää hulluutena? Ei juuri kukaan. Se on tullut tunnetuksi. Sanotaan raamatussa myös, että joka julistaa jotain muuta, on vääräuskoinen ja koetelkaa henget tunnustavatko ne Jeesuksen lihaan tulleeksi.

        Nykyajan kristityt eivät näytä ottavan huomioon, että tuo käsky oli silloin, kun kristinuskoa lähdettiin levittämään. Se pätee nykyään enää harvoissa tapauksissa. Kun jonkin arvokkaana pidetyn kohteen arvo laskee nollaan, se osin hylätään.
        Ei nykyään kukaan muu paitsi joku auttamatta vanhanaikaisuuten ihastunut ja tiettyjä tunnusmerkkejä vaaliva tunnusvaatteineen harjoita Mooseksenlain noudattamista kuten se on kirjoitettu, eikä uhraa polttouhreja. 2000-3000 vuotta sitten se oli kova juttu.

        Kun nyt on kulunut 2000 vuotta siitä, kun kristinuskoa lähdettiin levittämään, missä tilassa se on nyt verrattuna "pimeään keskiaikaan"? Sen valta on rapistumassa, mutta se, mitä näette sen tuoneen tullessaan, on tätä päivää. Kirkoissa on edelleen paljolti ristit tunnuksena, mutta ei niitä enää hulluutena pidetä, mutta yhtälailla vaikeaa on myös tuon uskon tunnustajille ottaa toinen sija siinä vaiheessa, kun uutta tietoa ilmestyy, koska heille on vakuutettu: pelastus on vain tässä, ei tuossa.

        Herra käski: laki on tämä, uhratkaa ja tappakaa nuo kansat.
        Herra sanoi: en mielisty uhreihinne, kätenne ovat viattomien veressä, kuulkaa poikaani.
        Herra sanoi: ei poikani ole teille mieliksi, tappakaa nuo, ottakaa tästä tiedosta uusi vaari.

        Miksei tällaista faktaa ole tuotu täällä esiin aiemmin?
        Jumalasta sanotaan: hän on vakaa, muuttumaton. Eikö tämä riitä? Ei, koska ihminen mielii tehdä Jumalasta kaltaisensa.
        Kuten lapsi sanoo: minusta tulee (ammatti) kuten isästänikin. Mutta miten käy? Kehittyessään lapsi tajuaa, ettei hän ole enää se, joka oli 5 vuotta sitten. Hän ei tunnista enää itseään samaksi. Hänelle muodostuu oma elämä, ja hän valitsee oman luonteensa ja mieltymyksensä mukaisesti itselleen sopivan työn.

        Pitäisikö vanhempien pettyä siitä? Ei, vaan olla ylpeitä, että poika osoittautui viisaaksi, ja valitsi kuten parhaaksi näki, eikä heittänyt elämäänsä hukkaan asialle, joka ei häntä kiinnostanut, ja että se olisi pitänyt valita iskän työ vain, koska isä oli sitä.
        Jumala on isänä asia, jota harva ihminen voi olla. Mielellään lapset tuhoavat toisensa tornit ja syyttävät, "mun iskä tukistais sua"...

        Mitäpä te Isästänne tai hänen toimestaan tiedätte, Hänestä, jossa kaikki on? Lapset koulussa kiusaavat toisiaan "mun iskä on kenraali"! Ja perheen arvovalta tuo heille asemaa koulussakin. Kyllä, kristinuskon nimissä on miljoonia surmattu. Että voitte todeta lapsillenne, että kertovat omille lapsillee, että valmistautukaa uuteen pimeään keskiaikaan. Ehkä kristinusko tuli siksi, että tulevaisuudesta selviäisitte hengissä, koska "uusi Mooseksenlaki" tulee seuraavaksi.
        Voi hemmetti mikä saarna. Tällaisia voisi koittaa välttää.

        "olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla"

        Ainoa ihmiseen viittaava, joka eläinradassa on näinä aikoina, on tuleva vesimiehen aika, johon Jeesuskin viittasi. Jeesus oli ainoa ihmisuhri, joka julistettiin uhrattavan.
        Mooseksenlaissa järjestys on ollut härkä, oinas, karitsa (Jumalan Karitsa(kalat)), kauris.
        "Uhrattiinko" Jeesus tulevaa Vesimiehen aikaa varten, koska oinas viittaa sotaan, ja maailmansodat käytiin kuitenkin kalojen aikakaudella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla"

        Ainoa ihmiseen viittaava, joka eläinradassa on näinä aikoina, on tuleva vesimiehen aika, johon Jeesuskin viittasi. Jeesus oli ainoa ihmisuhri, joka julistettiin uhrattavan.
        Mooseksenlaissa järjestys on ollut härkä, oinas, karitsa (Jumalan Karitsa(kalat)), kauris.
        "Uhrattiinko" Jeesus tulevaa Vesimiehen aikaa varten, koska oinas viittaa sotaan, ja maailmansodat käytiin kuitenkin kalojen aikakaudella?

        Taitaa olla niin, että homma kulkee vähän kuin jälkijunassa. Kalojen aikakausi on yin, mutta oinas on yang. Oinas on kalojen aikakauden pieni yang. Oinaan aikakauden pieni yin oli härkä.
        Vesimies on teknistieteellinen. Kalat ehkä tulee olemaan vesimiehen aikakauden "pieni yin". Ihminen teknistetään, ja tätä sanotaan ihmisten auttamiseksi ja ihmisen eduksi. Kristityille se on ehkä antikristuksen valtakunta? Kalojen teema on mm. auttaminen.

        Vesimies tulee olemaan kauriin (yin) aikakauden pieni yang. Raamatussa kauris oli syntiuhrina, ja se lähetettiin "autiomaahan Azazelille". Kauris on työteliäs merkki. Vesimies, joka on teknistieteellinen... koneista tulee niin ihmisen kaltaisia, että vain nimen luku voi kertoa onko tyyppi ihminen vai ei?

        Mutta ei televisiota zombien lailla kyttäävät ihmiset tästä mitään opi. He taas kysyvät "mitä me hyödytään...?"

        Katsokaa vain televisiota. Siellä on se, mitä teidän on oltava, jota uskottavuudeksi kutsutaan. Älkää kuunnelko mitään poikkeavuuksia. Ties vaikka viisastuisitte!

        https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=ihmiskunta tyhmenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että homma kulkee vähän kuin jälkijunassa. Kalojen aikakausi on yin, mutta oinas on yang. Oinas on kalojen aikakauden pieni yang. Oinaan aikakauden pieni yin oli härkä.
        Vesimies on teknistieteellinen. Kalat ehkä tulee olemaan vesimiehen aikakauden "pieni yin". Ihminen teknistetään, ja tätä sanotaan ihmisten auttamiseksi ja ihmisen eduksi. Kristityille se on ehkä antikristuksen valtakunta? Kalojen teema on mm. auttaminen.

        Vesimies tulee olemaan kauriin (yin) aikakauden pieni yang. Raamatussa kauris oli syntiuhrina, ja se lähetettiin "autiomaahan Azazelille". Kauris on työteliäs merkki. Vesimies, joka on teknistieteellinen... koneista tulee niin ihmisen kaltaisia, että vain nimen luku voi kertoa onko tyyppi ihminen vai ei?

        Mutta ei televisiota zombien lailla kyttäävät ihmiset tästä mitään opi. He taas kysyvät "mitä me hyödytään...?"

        Katsokaa vain televisiota. Siellä on se, mitä teidän on oltava, jota uskottavuudeksi kutsutaan. Älkää kuunnelko mitään poikkeavuuksia. Ties vaikka viisastuisitte!

        https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=ihmiskunta tyhmenee

        No jopas tuli saarnaa.
        Valitettavasti tästä ei hyödy, vaikka olisikin se television katseleminenkin jäänyt vähemmälle.
        Eiköhän tässä sekoiteta astrologiaa ja uskontoja, jumalia ja muita asioita toisiinsa, mikä ei nyt ole kovinkaan järkevää.
        Joissain tapauksissa tietenkin kuten jumala ja allah tarkoittavat samaa asiaa, jumalaa, mutta silti ne jumalat eroavat toisistaan.

        Jos saisin nimetä sinut, nimeäisin sinut kiukkuiseksi profeetaksi, kiivailijaksi kuten Pietari.
        Mutta en rakentaisi kirkkoa tälle kalliolle.

        Ymmärrän kyllä turhautuneisuuden, jos kukaan ei tunnu kuuntelevan eikä kukaan tunnu ymmärtävän asioita.
        Yksinkertaisiako, tyhmiäkö vai tietämättömiä, kun voisi viisastua eikä kelpaa?

        Ja joku vielä voisi vastata siihen, mitä se säkkipuku todellakin tarkoittaa ja perustella asian ihan omin sanoin.
        Nöyryys se ei ole.


    • Anonyymi

      Kuka on se, joka on laittanut levitykseen ajatuksen Inarin profeetta "Arista"? Nimi on sama, kuin natopalstan häiriköllä. Sattumaltako tiedän tapauksen? Jumala sen näytti.
      Kuka siis on Jarmo Eklund, joka sekottaa täällä väkivaltaa puheeseensa ja väittää sisällään olevan rauhan? Naulapyssyllä päähän ja marjoja keräämään nyrkkeilyhanskat kädessä, vaikka kyseessä olikin melkein vitsi?

      Suomen sosiaalisessa mediassa (S24, IL, IS, ylilauta yms.) riehuu pakkomielteinen narsistinen sairas mies. Levittää natoon liittymis vaatimuksia, ylistää kaikkea, mikä on rappeutunutta tai jossa on vikaa: Ukrainaa, F-35:ttä yms. Julmimmin hän tuo itseään esiin 44.div nimimerkillä. Tästä on ollut puhetta. Hän toimii parhaiten netissä, missä ei tarvitse kohdata ihmisiä, jotka voisivat todeta hänet sairaaksi. Hän on omimmillaan siellä, missä voi kätkeytyä eri nimimerkkien taakse.

      Tapa, jolla sosiaalisen median käyttäjät toimivat häntä kohtaan, viestii harvinaislaatuisen suurta piittaamattomuutta. Näyttää siltä, että heidän elämäänsä hallitsee ja häiritsee jokin, joka tuottaa jatkuvalla syötöllä ääntä ja asiaa - televisio? Ja tämän takia heillä ei ole aikaa ajatella itse. Jos häiriöitä ilmenee, sitä vain vaihdetaan selainta tai sivua.
      Vaikutus mahdollisuudet ovat niiden käsissä, jotka mediaa hallitsevat. Mutta mitä tarkoittaa: "kaikki valtakunnat on minulle annettu"?
      Onko kukaan nähnyt tuota Jarmoa luonnossa? Montako feikki nimimerkkiä näillä palstoilla on, tuon yhden ja saman tyypin alla?

      "...fariseukset sanoivat: Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla. Mutta Jeesus tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä... Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän luoksenne".
      Jos narsistista ja pakkomielteisestä voi käyttää vanhanaikaista sanaa "riivattu", niin nuo asiat ovat melkoisen lähellä toisiaan. Sanamuodot vain muuttuvat.
      Ketkä valtakunnan omistavat? Keillä on valta ylitse hallitsijan? Ketkä päättävät sen, mitä presidentin on sanottava? Kuka käskee Putinia? Kun murhia tapahtuu, mm. poliittisia, tietääkö aina presidentti niistä? Ei.

      • Anonyymi

        Kertokaa seuraavaksi, mitä Jeesuksesta sanotaan niissä teksteissä, jotka on piilotettu Vatikaanin arkistoihin. Ei ole niin suurta ajattelemattomuutta ennen nähty, että yhden kirjan avulla saadaan kokonaiset valtakunnat lampaankaltaisiksi. Se kipinä mikä vielä elää, on Itä-Euroopassa, Venäjällä ja Unkarissa. Ne alueet, jotka arvostelevat noita maita, mutteivät itse tee asialleen mitään, voisivat yrittää huomata mitkä ovat ne tekijät, jotka pitävät kansan tyytyväisenä.

        Kun raha loppuu, rakkaus lentää ikkunasta ulos.
        Kun ruoka loppuu, lentää uskonto ikkunasta ulos.

        Kaiken perimmäinen laki on luonnonlaki. Se voima, joka ajaa viimekädessä noudattamaan sitä, on nälkä ja hengen menetyksen vaara.
        Kaikki merkit, jotka on annettu, niistä ei ole tullut puhetta täällä. Ihmettelen vähän sitä. Mutta luultavasti siitä on tullut puhetta siellä, joiden neuvotteluja ei täällä julkaista. Jos olisin hallitsija, seuraisin (laittaisin porukan seuraamaan) sos.mediaa tarkkaan, etenkin mielipiteitä, ja kaikkein paras olisi, jos puhuisitte yksinomaan Jeesuksen pelastustyöstä. Nimittäin kun katsoo ihmisten suhtautumista uskontoon nykyään, olisin hyvin onnellinen. Ei sitä Jeesus juttua enää jakseta kuunnella. Ihminen on kehittynyt niin paljon, että kohta on aika tuoda uutta esiin.
        Kun kaikki on kullattu, ei ole enää mitään kullattavaa.
        Taas historia toistaa itseään.


    • Anonyymi

      Aina kun tulee jotain uutta, se on ennennäkemätöntä ja mahtavaa. Sitä sanomaa viedään eteenpäin, jos ei muuten, niin väkipakolla, ja luodaan instituutiot sanoman ylläpitäviksi voimiksi. Sanoma on aina se, että vain sen avulla pelastutaan.
      Mutta kun hommaan totutaan, ja porukka alkaa noudattaa oppeja, ei kuria enää tarvita kuten ennen, ja se höltyy. Nykyäänhän saat olla vaikka satanisti tai hindu. Yksikään kirkonmies ei saisi arvostella valitsemaasi uskontoa.
      Asia on sama, jos jotain väriä pidettäisi arvokkaana, ja sillä värjättäisi kaikki paikat. Kun kaikki olisi värjätty vaikkapa kultaiseksi, huomattaisi, että värin arvo on lopulta 0. Rahan arvo on verrannollinen uskonnon arvoon. Tilanteet ja niiden aiheuttamat tunteet ovat ne, jotka määrittävät mm. rahan ja uskonnon arvon.

      • Anonyymi

        "Sanoma on aina se, että vain sen avulla pelastutaan."

        Miksi kansalle ei näyttänyt riittävän Mooseksenlaki, vaikka sen sanottiin tulleen Jumalalta?
        Sama juttu Jeesuksen kanssa. Hänestä harva haluaa enää kuulla mitään.
        Uskovilla on helppo selitys: "lankeemus syntiin".
        Minä sanon: Ei, vaan kehitys. Jos uskovien mukaan kehitys on siis lankeemusta syntiin, silloinhan he noudattavat paholaisen tahtoa. Hän haluaa ihmisten pysyvät elukoiden tasolla, jotka eivät aseta asioita kyseenalaisiksi, eivätkä ajattele itse.


    • Anonyymi

      Kuinkahan monta raamatun "Herraa" osoittautuu lainoppineiksi ja niiksi, jotka haluavat varmistaa valtansa osoittamalla vihollisen kansan ulkopuolelta, tai muutaman kansan sisältä?
      Kun Herran nimessä miekka heiluu, sulkevat kristityt suunsa.

    • Anonyymi

      Kenen käsiin kansa on loppujen lopuksi tulevaisuutensa heittänyt, jos minkään muun kuin valtion - sen, jonka sanotaan paholaisen omistavan?

    • Anonyymi

      Kansa etsii merkkejä profeetasta. Kaikki on annettu. Ne ovat heidän edessään, sekä annettu tieto miten niitä tulkita. Mutta taivaalla ne pitäisi olla?

      • Anonyymi

        höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö!

        Juuri niin: "höpö höpö", koska ne eivät ole taivaalla, vaan avaruudessa ja heidän edessään. Ylhäällä ja alhaalla sekä avaruudessa että "bittiavaruudessa" netissä, jonka merkit on tehty meille ymmärrettäviksi.
        Aikoinaan ristiä saarnattiin hulluutena. Nyt moni on sitä mieltä, että tämä astrologinen näkökanta on hulluutta. Sittenhän nuo planeetatkin ovat hulluutta ja samoin koko avaruus. "Hullutko" ovat nimenneet avaruuden tähdistöt, ja "hullut" raamatun kirjoittajat oivaltaneet sen voiman ja vaikutuksen maahan ja ihmisiin?
        Täällä on tahallisia tai tahattomia eksyttäjiä, jotka pitävät kristityt tietämättöminä asioista hokemalla kristinuskon ihanteita. Maatkaa ihanalla kukkien ja perhosten täyttämällä Jeesus nurmikentällä, ja syyttäkää paholaista kun sota alkaa tai joku tekee rikoksen. Älkää missään nimessä ymmärtäkö totuutta. Pukekaa ihmiset kaikki valkeisiin vaatteisiin, ja syyttäkää henkilöä paholaisen riivaamaksi, jos hän ei halua pukeutua valkoisiin.


    • Anonyymi

      Haastajani, prof. yingyang tähän vain jatkoksi profetaalinen sanoma ja nuhteet minulle tietysti.
      Nämä ketjut menevät aika sekaisin, tuntuu kuin monta henkilöä olisi ollut vastustamassa, hirvittävän pitkät ja sekaiset viestiketjut, enkä viitsi mennä siihen osaan enempää sekoittamaan.

      1. Tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä? Perustelut?
      2. Miksi en olisi profeetta? Perustelut?

      Ihan omin sanoin sitten ne mahdolliset nuhtelut tyhmistä kysymyksistäni ja muista.

      • Anonyymi

        "2. Miksi en olisi profeetta? Perustelut?"

        Just...


      • Anonyymi

        Profeetan aiinoa haastaja on paholainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "2. Miksi en olisi profeetta? Perustelut?"

        Just...

        Jep...

        Kyllä minäkin vastasin tuollaiseen kysymykseen toisessa ketjussa, joka oli prof yingyangista esitetty ja myös perustelin sen vastauksen kun sitä kysyttiin.

        Käyhän sinäkin kirjoittamassa sille joka kysyi "Just".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profeetan aiinoa haastaja on paholainen.

        Mielenkiintoinen näkemys.
        Katsotaan mitä vielä selviää.


      • Anonyymi

        "1. Tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä? Perustelut?"

        Kyllä, eikä vain nöyryyttä, vaan myös katumusta! Etkö lue Raamattua ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "1. Tarkoittaako säkkipuku nöyryyttä? Perustelut?"

        Kyllä, eikä vain nöyryyttä, vaan myös katumusta! Etkö lue Raamattua ollenkaan?

        Luen raamattua silloin tällöin.
        Ei muuta kuin perustelut sitten vielä esille sieltä raamatusta.


    • Anonyymi

      Mistä olen kuullut, että profeetat tulisivat pääosin israelista ja/tai juutalaisten joukosta?

      • Anonyymi

        En tiedä, mutta Israel on käsittääkseni eri asia kuin juutalaiset.
        Toinen on jumalan kansa (12 heimoa/sukukuntaa), toinen yksi näistä israelin heimoista (juuda).
        Ruuben simeon leevi juuda gaad asser daag naftal isaskar sebulon josef benjamin.
        Tuonkaltaisia nimiä ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta Israel on käsittääkseni eri asia kuin juutalaiset.
        Toinen on jumalan kansa (12 heimoa/sukukuntaa), toinen yksi näistä israelin heimoista (juuda).
        Ruuben simeon leevi juuda gaad asser daag naftal isaskar sebulon josef benjamin.
        Tuonkaltaisia nimiä ne ovat.

        Ja onkohan suomalaiset JoseFin jälkeläisiä Efraimin saaman siunauksen kantajia?


    • Anonyymi

      Pitääkö aloittaja itseään täydellisnä ja sellaisenaan kelpaavana? Vähän vaikuttaa siltä.

      • Anonyymi

        En pidä itseäni täydellisenä, mutta jostain syystä olen kelvannut puutteineni ja virheineni.


    • Anonyymi

      Huonoja uutisia.
      Jo toivonpilkahdus paremmasta näkyi, mutta sekin kai musertui.
      Huomaattehan, että toivoa vielä on, vaikka näyttääkin epätodennäköiseltä.

      Tänään ajattelin kertoa teille ajatuksiani paremmasta maailmasta.
      Maailmasta jossa rauha vallitsee.
      Voisin tuoda ideani esille ja kertoa mikä kaikki olisi mahdollista.
      Voisin vakuuttaa teistä jokaisen, että mahdollisuus parempaan olisi, mutta mitä siitäkin seuraisi, olisinko antikristus jos rakentaisin rauhaa ja parempaa maailmaa?
      Vai olisinko Herran palvelija ja antikristus tai se laiton rikkoisi sen minkä rakentaisin?

      On paljon eri tulkintoja asioista ja eri kanteilta.
      Paljon on annettu jaettavaksi, mutta heittäisinkö helmeni tallattaviksi ja asettuisin raadeltavaksi?

      Tämä ei ole se tie, miten tulee minun tulee toimia.
      Vaikka ääneni ei kuuluisi tässä kaduilla, mutta silti kuuluisi kaikkialla, niin se ei voi olla miten minun tulisi toimia.
      Tiedättehän tunteen, kun teillä on jotain suurta, kuin salaisuus, kun kuulitte sen, te söitte sen ja se oli makea kuin hunaja ja nyt karvastelee vatsassa ja sen tahtoisi maailmalle kuuluttaa.

      Kuka teistä tietää, milloin, missä, miten ja kenelle se tulee kertoa?
      Kas siinä pulma, voi olla edellä tai jäljessä, mutta milloin aika on oikea.
      Onko parempi myöhään kuin ei milloinkaan vai ei?
      Liian aikaisin "se on utopiaa", liian myöhään "miksi et aikaisemmin kertonut, on jo liian myöhäistä", oikeaan aikaan, "siinä se on, siinä on ratkaisu".
      Mutta miten me tunnistamme sen oikean ajan?
      Onko se silloin, kun se itsestään alkaa esille tulemaan vai kun me sen itse ilmoitamme?

      Tämä on vaikea asia, tiedättehän.
      Kuin suuri salaisuus uskotaan teille ja teidät jätetään sen kanssa elämään.
      Salaisuuksia ei tule kertoa vaan ne tulee säilyttää, mutta jotkut salaisuudet ovat kerrottaviksi tarkoitettuja, koska ne salaisuudet koskettavat koko maailmaa.

      Jos palstalla toimii profetian henki, niin tiedät mitä tarkoitan ja voit tuoda vastauksen tähän.

      • Anonyymi

        Ja sori kirjoitusvirheet, olen jo väsynyt ja myös korjailen virheitäkin väärin.
        :)


      • Anonyymi

        Tällä palstalla ei toimi kuin hajaannuksen ja riidan henki. Profetian henki on aivan jossain muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla ei toimi kuin hajaannuksen ja riidan henki. Profetian henki on aivan jossain muualla.

        Rakas . . . Jumala TIETÄÄ . . . kuka olet . . . ;)

        . . .

        SYÖTÄN --- SINULLE --- OMAN TEKSTISI . . .

        VARO --- ettet tukehdu SYÖDESSÄSI . . . :(

        . . .

        Anonyymi
        Eilen 02:37

        Kauheaa eksytystä. Itken!


    • Anonyymi

      Mites se yksi semmoinen profeetta josta sanotaan että se on Jehovan voimallisin ja väkevin profeetta. Ne saarnaa siinä repentti vinlantissa joku Kitanga jonka tekstiä se joku Anna luki ja se Anna on suomalainen ja kai joku vara-arkkipiispa. Se joku Kitanga sanoi että kaikki maailman seurakunnat menee helvettiin ja vain se säkkipukuinen joka on kai se Elia on sellainen jota Lord Jahve käyttää ja että kaikkien muiden maailman saarnaajien pitää istua alas, olla hiljaa ja sulkea suunsa. Sitten se saarnasi tai lukiko se Anna sen Kitangan kirjoitusta vai sarnaa ja sanoi myös ettei kukaan saa puhua Jumalasta paitsi se Säkkipukuinen profeetta joka on hirvittävä ja pelottava. Se on Keniassa kun ne säkkipukuiset tuli taivaasta alas ja sitten se profeetta on ne 2 säkkipukuista! En tiedä miten se oikein menee mutta se on kai se hirmuisin ja peljättävin. Miten se voi muka olla joku Jarmo kun se säkkipukuinen on kaikista suurin?? En tajua mistään mitään mutta ihme juttuja nuo säkkipukuiset, ehkä se ei ookkaan totta . Niitä säkkipukuisia on Suomessakin ja niillä on säkki. Osaisiko joku selittää tällä palstalla mikä se säkkipukuinen oikein on kun se on kuulemma niin hirmuinen että se on ravistellut koko maailman kaikkeuttakin ja kai tehnyt planeettoja jos oikein ymmärsin. Vaikea uskoa.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole profeetta, päinvastoin, sekoittaja.
      Astrologian kautta saa selville suurimmat todennäköisyydet, ja noiden avaruussäteilyjen virta maahan on lopumaton, ja planeettojen kierto on vakio.

      • Anonyymi

        Hauska kommentti mieheltä joka sanoo profeettaa sekoittajaksi ja itse heti sekoittaa astrologiaa ym. sekametelisoppaa.

        Kerro siis mitä voit selvittää astrologian kautta?
        Raamatun mukaan vain ajat ja hetket, kun kuu muuttuu vereksi, aurinko pimenee, tähdet putoavat taivaalta ym. nämä merkit löytyvät ja ilmoittavat ajoista.
        Mutta jos lähdet niihin jupiter vesimiehessä, aurinko plutossa ym. niin näistä voi selvitä joku astrologinen aikakausi, mutta ellei ihminen osaa tulkita ja tiedä aikoja, niistä ei ole hyötyä.

        Kun tulee elokuu, niin tulee elokuu ja sitten on elokuu.
        Elonkorjaajat tietävät mitä silloin tulee tehdä, mutta tavallinen rivimies ei tiedä.
        Taivas kertoo ajat, mutta maa kertoo tarvittavat toimenpiteet.

        Mitä tähtikartta sinulle siis avaruussäteilyllään kertoo?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe