Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitaa tulla sulle sokkotreffit kun sarvipää ilmestyy makkariin sarvi kovana.
30.08.2015 22:28
Minä olen sitä mieltä että pidetään me vaan omasta kruunusta, älkää huolehtiko siitä minkä Jumala päättää.
30.08.2015 22:24
Ette te lue mitään kokonaisuuksia ettekä pysy kärryillä, joten ei ihme jos "HIEMAN" on nämä minun puheet Suomi24:ssä saanut ylimääräsiä värejä turkkiinsa.
Aloittaja on copu/pasettanu mun tekstiä, joka on peräsin jossain eri asiayhteydessä ja nyt kun te luette sitä, ette halua tajuta että HEI, SEHÄN ON POSTETTU KONTEKSISTA.
Juttuhan meni alunperin niin että ennen kesää 2006 minä luulin vanhempieni ja lukemattomien adventistisukulaisten kertomana niin ettei ole mitään tempauksia, kuin vasta lopussa kun Jeesus tulee näkyvällä tavalla. Uskoin jopa sen että me vietämme tyhat vuotta taivaassa ja saatana jouikkoineen jää maan päälle keskenään sekoilemaan.
Sitten äitini näytti minulle että Raamatussa annetaan varsin selkeä kuva siitä että saatana sidotaan maan päälle ja Jeesus perustaa maan päälle tuhatvuotisen valtakunnan. Nämä löytyy mm. Sakarja 14 luvusta, Jesaja 64-65 luvuista, sekä Hesekiel 47 luvusta ja VARSIN SELVÄSTI, jos joku vaan haluaa lukea.
Tämän jälkeen yhdessä äidin kanssa alettiin etsiä mitä vielä.... kunnes ruvettiin ihmettelemään näitä ristiriitoja joista olen puhunut. Sitten aloin omatoimisesti löytää huikeasti lisää, kuten nyt vaikkapa Luukas 12:35-36 "KETKÄ VIHITTIIN" ja "KETKÄ OVAT NE PYHÄT". Vastaukset löytyy kumpaankin ja selitykset... tätä jatkui kuin ilotulituksena, kuten vaikkapa "ahdas portti" suhteessa "5 viisasta ja 5 tyhmää" vertaukseen, joka on täysin absurdi yhtälö. Miksi ei Jumalan viisaudessa anneta oikeita lukuja, kuten 9 tyhmää ja 1 viisas. Olihan näitä muitakin suhdelukuja Raamattu pyöritellyt, miksi tässä kohtaa 5+5...
...ja näitähän riitti ja siihen jäi adventistinen ymmärrys, vai voisko kutsua käsitys joka ei ole totta, koska se on ristiriidassa Raamatun sanan kanssa.
30.08.2015 22:20
Noh, mites on, onko sulla öljyä jun ylkä tulee?
30.08.2015 22:01
Ihan vaan tiedoksi kaikille, ettei profetoiminen ole kilpailu!
30.08.2015 21:00
En allekirjoita oppipojista mitään mutta muuten hyvin sanottu. Minäkin toivon ihan sitä samaa mulle ja Jyrkille. Aika on tosiaan lopussa.
30.08.2015 14:51
Sitä samaa iänvanhaa... kukaan ei ole tuota asiaa enää edes viitsinyt tutkia, vaan nämä samat asiat lauotaan näin kuten aloittaja ne latelee. Tätsit.
Kuitenkin Daniel ja moni muu kirjoittivat että lopunajat pysyvät salaisuutena lopunaikoihin saakka, jolloin ne alkavat avautua. Tämä iänikuinen vanha kaava siis ei edes sanan mukaan voi pitää sellaisenaan paikkaansa, vaan siihen tulee uusi tieto.
30.08.2015 00:25
Minä kavahdan joka ikisestä kirjoituksesta, jossa Jeeusken meille tarjoamaa pelastussuunnitelmaa kutsutaan harhaksi, eksytykseksi, koiranoksennukseksi tai miksi tahansa joksi sitä ne ihmiset nimittävät, JOTKA EIVÄT HALUA LÄHTEÄ HETI, vaan heillä on jotain syvimmässä sisimmässään, jota eivät ole vielä sovittaneet. Sen sijaan KAIKKI NE joilla on aito pelastusvarmuus, haluaisivat HETI POIS ja innostuvat jos joku puhuukin Taivaskotiin pääsystä. Ongelamana lienee se, ettei kukaan mene Jumalan eteen JOS on jotain pienintäkään selvittämätöntä.
29.08.2015 23:10
Minuun nämä vihjailevat ja mihinkään erityisemmin osoittamattomat aloitukset on kohdistettu. Palstakeisarilla on paha olo kun joutuu totuuden kanssa silmätysten. Itselleen nämä koittavat pönkittää ja vesittävät sitä mikä heille on kerrottu ja siksi nämä tietyt henkilöt koittavat vääntää tätä profetiaa vääräksi.
Totinen totuus tempauksesta jakaa seurakuntaa ja siksi Jumalalla on varattuna 7-vuoden aika, jossa Joh.ilm. 3. luvun ennustus täyttyy "sanot olevasi rikas, etkä mitään tarvitse, siksi oksennan sinut suustani, koska olet mauton penseä ja kehoitan sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua". Tämä tulessa puhdistettu kulta on juuri se 7-vuotinen ajanjakso, jota ilman nämä ihmispolot joutuisivat kadotukseen. On olemassa vain se 7 vuotta aikaa ja sinä aikana puimatanner tyhjennetään.
29.08.2015 15:29
Nonnih... sekoilkaa nyt muutama tunti ihan itteksenne. Mä lähen syömään ja pihalle.
29.08.2015 12:35
Onko näistä mun kommenteista ihan pakko tehdä uusia aloituksia? Miksi?
29.08.2015 12:33
Selitätkö hieman tarkemmin, kun nyt heitit ilmoille jotain jota en ymmärrä? Tarkoitatko että nyt sinulla tai joillain ei ole mahdollisuutta valita, vaan teidän on pakko niellä vain se minkä minä kerron. Tämä nimittäin ohittaa kyllä nyt muutaman lainsäädännönkin Suomessa.
29.08.2015 12:31
Ei pidä paikkansa, tuo on vain oletusta jostain, eli kehäpäätelmä. Minä olen saanut Jumalan Hengen kautta 22.7.2006 ilmoituksen siitä, miten sato tullaan korjaamaan. Sitä ennen minulla oli adventistinen ymmärrys asiasta, joka oli TÄYSIN ERI. Tämä tapahtui kotonani Raamatun ollessa auki kohdasta Matteus 27.
29.08.2015 12:22
Eiköhän olisi parempi että sinäkin kinnostuisit vain omasta pelastuksestasi.
29.08.2015 12:19
Mä sanon vaan sen mikä mulla on sanottavaa. Se ottaa omakseen ken ottaa. Pesen käteni muuten ja Jumala saa hoidella loput. Olen vain sanantuoja.
29.08.2015 12:17
No mitä no??? Tässä vastaus: https://www.youtube.com/watch?v=48rz8udZBmQ
29.08.2015 12:15
Kaksi miestä makasi vuoteella, toinen otetaan ja toinen jätetään...
Kaksi miestä teki työtä pellolla, toinen otetaan ja toinen jätetään...
29.08.2015 11:43
Uskon vahvasti että saan iloita Herrassa sinä päivänä.
29.08.2015 11:41
JOkainen voi suunsa sanalla ilmaista mihin haluaa.
29.08.2015 11:40
Ajatelkaas miksi on Jumalan vihan aika. KEITÄ VARTEN JUMALA VIHAA? Eihän Jumala ole kostonhimoinen, eikä Hän kehota meitä kostamaan, vaan antamaan anteeksi. Miksi siis tällainen ristiriita?
Jumalan vihassa täyttyy kollektiivisella rangaistuksella kaikki loppu. Jumalalla on oma kansansa, joka on Hänelle uskollinen. Ei Jumala halua omiaan rangaista ja siksi Hän kutsuu omiaan tulemaan turvaan ennen Jumalan vihan syttymistä. No morsian tulee heti (ne kaksi) mutta 5+5 haluaa lähteä erämaahan, koska eivät usko että Jumalalla olisi turvapaikka tarjolla. Tapahtuu vapaaehtoinen siirtyminen turvapaikan portilta ahdistukseen. Jumala silti kutsuu tuota kyymmenpäistä joukkoa vielä enne kuin kollektiivinen viha sytytetään. Tämä riittää opetukseksi uskosta toiselle puoliskolle noista kymmenestä (häävieraat) ja he haluavat tulla turvapaikkaan mutta edelleen Jumalan omia jää loppuun saakka. Tämä kaikki oli Jumalan pelastussuunnitelmaa, sillä ilman Jumalan vihaa, nämä kymmenen erämaahan menijää eivät koskaan olisi pelastuneet. Siksi on Jumalan viha, eikä koston vuoksi.
29.08.2015 11:30
30 / 121