Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Taitaa tulla sulle sokkotreffit kun sarvipää ilmestyy makkariin sarvi kovana.
  2. Ette te lue mitään kokonaisuuksia ettekä pysy kärryillä, joten ei ihme jos "HIEMAN" on nämä minun puheet Suomi24:ssä saanut ylimääräsiä värejä turkkiinsa.
    Aloittaja on copu/pasettanu mun tekstiä, joka on peräsin jossain eri asiayhteydessä ja nyt kun te luette sitä, ette halua tajuta että HEI, SEHÄN ON POSTETTU KONTEKSISTA.
    Juttuhan meni alunperin niin että ennen kesää 2006 minä luulin vanhempieni ja lukemattomien adventistisukulaisten kertomana niin ettei ole mitään tempauksia, kuin vasta lopussa kun Jeesus tulee näkyvällä tavalla. Uskoin jopa sen että me vietämme tyhat vuotta taivaassa ja saatana jouikkoineen jää maan päälle keskenään sekoilemaan.
    Sitten äitini näytti minulle että Raamatussa annetaan varsin selkeä kuva siitä että saatana sidotaan maan päälle ja Jeesus perustaa maan päälle tuhatvuotisen valtakunnan. Nämä löytyy mm. Sakarja 14 luvusta, Jesaja 64-65 luvuista, sekä Hesekiel 47 luvusta ja VARSIN SELVÄSTI, jos joku vaan haluaa lukea.
    Tämän jälkeen yhdessä äidin kanssa alettiin etsiä mitä vielä.... kunnes ruvettiin ihmettelemään näitä ristiriitoja joista olen puhunut. Sitten aloin omatoimisesti löytää huikeasti lisää, kuten nyt vaikkapa Luukas 12:35-36 "KETKÄ VIHITTIIN" ja "KETKÄ OVAT NE PYHÄT". Vastaukset löytyy kumpaankin ja selitykset... tätä jatkui kuin ilotulituksena, kuten vaikkapa "ahdas portti" suhteessa "5 viisasta ja 5 tyhmää" vertaukseen, joka on täysin absurdi yhtälö. Miksi ei Jumalan viisaudessa anneta oikeita lukuja, kuten 9 tyhmää ja 1 viisas. Olihan näitä muitakin suhdelukuja Raamattu pyöritellyt, miksi tässä kohtaa 5+5...
    ...ja näitähän riitti ja siihen jäi adventistinen ymmärrys, vai voisko kutsua käsitys joka ei ole totta, koska se on ristiriidassa Raamatun sanan kanssa.