Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Tuo menee uskomattoman kauas Raamatusta. Jeesus itse on tuon sanan väärä profeetta ja siis saatanasta. Ei hänkään ole vielä tullut vaikka sanoi ja lupasi, vieläpä pian... joten älkää hyvät ihmiset puhuko tollasta skeidaa ja vielä saatanasta nämä sanat. Samoin Paavali on puhunut sanansa saatanasta koska tempausta ei ole tullut. Joona oli jo ensimmäinen "väärä profeetta".... tuho ei tullutkaan, vaikka hän niin profetoi ja sanoi ajankin vielä 40 päivää aikaa.
    Käsittäkää että jos joku sanoo että seuraan aikaa ja tutkin ajan merkkejä, odotan ja kerron löytämiäni mahdollisia päivämääriä ja ajankohtia, silloin minä vartioin ja hälyyttelen ihmisille. Minä pitelen ihmisiä hereillä ja valppaana. Tämä sana on profetoitu ja sanan mukainen. Jeesuksen odottaminen ei ole profetoimista, vaan ajan vartioimistyötä.
    Lisäksi sanoit että Jeesuksen kuoltua ristillä muutamia hautoja avautui jne. Mitä luulet mitä ne muutamat tarkoittaa Jumalalle, jos Galaxejakin on 250 miljardia, joissa kussakin 250 miljardia tähteä joissa kiertolaisensa planeetat. Sitten Jumala sanoo että ne muutama planeetta siellä avaruudessa. Montako se muutama tarkoitti? No huhhuh näitä kiihkoilijoita.
  2. On joitain ihmisiä aina jotka poimii Raamatusta ns. nyanssit ja pukee sen aivan itse keksimään uuteen asuun. Esimerkiksi sanoma "Jumala on lähettävä väkevän eksytyksen". Tämä yhdistetään heti saatanaan. Ei Jumala saatnaa lähetä, se tekee sen ihan itse ja on eksyttänyt ihmisä aivan alusta asti. Ei sitä tarvitse pyyttää eksyttämään ketään, vaan kun Jumala lähettää väkevän eksytyksen, niin älkää poistako sitä asiakonteksista. Lukekaa kenelle Jumala lähettää sen väkevän eksytyksen: "niille jotka ovat syntiin mieltyneet".
    Sitten taas Matteus 24 puhutaan sanoin "älkää eksykö, jos joku sanoo että minä olen erämaassa, älkää uskoko, tai kammiossa, älkää menkö sinne". Tätä huutelee jokainen kirkko lahko vuoron perään, "Jeesus on täällä kanssamme" ja sitten siellä vapistaan, kaatuillaan ja syödään takapihalla ruohoa. Jeesus ei ole siellä, vaan siellä on toiset henget. Me siis elämme jo sitä aikaa, joka Matteus 24 luvussa varoittaa meitä ja sieltä tulee tämä ajatusassosiaatio yhdistää kaksi asiaa yhdeksi ja samaksi "peto ja kristus" jolloin saadaan se kuuluisa antikristus. Tämäkin vain siksi koska halutaan poimia meheviä paloja Raamatusta ja itse yhdistellä ne, lukematta asiakonteksia Raamatusta, mitä mikäkin alun perin tarkoittaa. Jeesus Kristus on Herra ja Jumalan poika, jonka antikristuksen hengessä vaikuttavat tahot kiistävät. Niitä on paljon ja ne ovat olleet aina alusta asti, eli paratiisista saakka. Niillä ei siis ole sen eksytyksen kanssa mitään tekemistä minkä Jeesus varoitti Matteuksen 24 luvussa, eikä sillä ole mitään tekemistä Jumalan lähettämän eksytyksenkään kanssa. Peto on aivan oma lukunsa, joka saa myöhemmin kaverin, jota Raamattu kutsuu vääräksi profeetaksi, joka tekee ne ihmeteot joka panee kumartamaan petoa. On siis kaksi lopunajan pahuuden merkkihenkilöä. Ei antikristusta. Vaikka mulle on ihan sama vaikka annatte sen nimeksi "Mustakaapu" tai "Darth Vader", koska kukaan ei sitä nimitä sanalla antikristus. Eikä se ole missään yhteydessä sen eksytyksen kanssa jonka Jumala lähettää saatanan omille.
  3. Kiitos asiallisesta suhtautumisesta vakavaan aiheeseen. Meillähän on Raamatun lupaus Johanneksen ilmestyksestä 3. luvussa Filadelfian seurakunnalle, ennen sanomaa Laodikean seurakunnalle joka on ihan päinvastainen.
    Jakeet 10-11 Filadelfialle: "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi."
    Jakeet 14-18 Laodikealle: "Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."
    Tässä ovat nämä kaksi seurakuntaa, joissa toisessa on ne jotka lähtevät tarpomaan yltäkylläisyyttään erämaahan ja toisen Jumala pelastaa hädän hetkeltä, joka on tuleva yli koko maan piirin.
    Eli mikä on hädän hetki? Loppu tulee äkisti ja rutosti, eli se on hädän hetki kun se loppu alkaa tulla äkisti ja rutosti. Nämä ns. 7-vuotiset vaivanajat ovat jaettu kahteen osaan, joista ensimmäinen on selvästi lievempi ns. ahdistuksen aika ja jälkimmäinen, jossa lasketaan Jumalan vihan maljat, kutsutaan vihan ajaksi. Mutta ensimmäinen 3,5 vuotta on jo niin kauhea että se on jo se aika jossa hädän hetki lasketaan olevan. Ilmestyskirjan pasuunat jakavat nämä ajat jos haluat lukea, koska ensimmäinen vihanajan pasuuna annetaan yhdessä vihan maljan kanssa, syntyy ensimmäinen VOI-huuto. Se jakaa nämä ajat ja myös Matteus 24-15-20 tapahtuma, jossa Israelin rauha rikkoutuu.
    Elikkäs, ensimmäinen ahdistuksen ajan sekunti, on jo hädän hetkellä. Siellä sanotaan että pelastan sinut hädän hetkestä. Tästä voi päätellä ylösoton hetki.
  4. No et tietenkään katso, koska haluat elää valheessasi ja haukkua muut valhetelijoiksi ja horinoitsijoiksi. Tottakai uskon horinani. Mitäs luulet muuten?
    Otetaan eräs yksittäinen seikka, eli jos dinosaurukset ovat 65milj. vuotta vanhoja, niin miksi niiden joidenkin luiden sisältä löytyy orgaanista kudosta ja joidenkin pinnasta jopa nahkaa sen päältä ja luuytimestä saa sen verikokeen? Tiede kun on kuitenkin todistanut ettei tonnienkaan painoinen orgaanien kudos säily kuin muutaman tuhat vuotta. Ihminenkin maatuu pääosin jo noin 50 vuodessa parisataa vuotta, niin ei jää edes luita. Vain jossain syvässä pakkasjäässä olevat voivat selvitä kymmeniä tuhansia vuosia, koska bakteerit syövät orgaanisia ruumiinosia ja tekevät siitä lopulta pelkkää tomua, kuten sanassa sanotaan.
    Jos otetaan vielä filosofinen päätelmä toiseksi. Jos kaikki ovat lähteneet yhdestä ja haarautuneet moneksi, niin monet eläimet ovat täysin riippuvaisia toisistaan ja yhden lajin kehtys vaatii aikaa tuhansia sukupolvia, niin missä kohtaa tämä riippuvuus tuli riippuvuudeksi, jos se on kerran riippuvainen. Kumpi siis tuli ensin riippuvainen kummasta ja miten ne selvisi koko pitkän kehysprosessin? Ja miksi sattumanvaraisesti toimiva vain eloonjäämistä etsivä evoluutio kehitti elollisten suokupuolet uros ja naaras ja missä kohtaa se totesi että näin oli hyvä, koska jakautuminen olisi taannut kuitenkin monesta syystä valtavan paljon paremmat edellytykset lisääntymiselle?
    Ethän sinä tätä tietenkään mitenkään selitä koska evoluutuo on täyttä potaskaa.
  5. ...ja taas varsinainen kehäpäätelmä, joilla ennen kaikkea te ateistit luulette asioita yhdistelevänne muka fiksusti. Puhuuhan Raamattukin monilla eri tavoin nykyajasta ydinaseita myöden pitkälle samoja oman aikansa ymmärryksen mukaan. Esajas jo satoja vuosia ennen ajanlaskumme alkua sanoi moottoriteistä lopunaikoja sisältävän oman kuvauksensa, joka sopii erinomaisesti juuri tähän aikaan, eikä esimerkiksi 30 luvun tai 50 luvun moottoritien rakentamiseen:
    "'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'. Kaikki laaksot täytettäköön, ja kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon, ja mutkat tulkoot suoriksi ja koleikot tasaisiksi teiksi, ja kaikki liha on näkevä Jumalan autuuden."