Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Jeps,+niinhän+se+menee.+Hyvä+kumminki+ku+vähä+salilla+pystyt+vielä+pitää+peruskuntoo.+Mulla+ei+enää+oo+asiaa+salille.+Ehkä+jotain+aerobista+just+vois+mut+sitä+voi+kotonaki+vinylikäsipainoilla+ja+kahvakuulalla.Sun+kans+oli+aina+kivaa+kiistellä,+koska+et+ole+ilkeä.+Se+on+iso+asia+ja+toivoisin+muidenkin+sen+omaksuvan.+Asiat+riitelee,+tietenkin+asian+mielipiteen+edustaja+on+ristiriidassa,+mutta+ei+silti+tartte+ilkeillä.+Se+on+se+pointti+jota+arvostan+sinussa.Mun+muija+lähti+2006+ku+mä+kuulemma+hurahdin+uskoon...+tai+no+oli+siinä+muitaki+syitä+ennen++tuota+juttua.+No+mutta+hienoa+kun+voitte+vaimon+kans+elää+vielä+sinne+100-vuotiaaksi,+kunhan+terveyttä+riittäs.+Onhan+täs+jo+reilusti+menny+yli+puolivälin.
  2. Vastineeksi+Pihon+profetointiin,+tuon+omani+tähän+samaan+ketjuun:Ensin+Venäjä+uhkailee+Suomea,+sitten+morsian+katoaa+maan+päältä.+Heti+katkeaa+idän+ja+lännen+välit+ydinsodan+kynnykselle,+joka+kuivuu+kuitenkin+perinteisemmäksi+sodaksi+lähinnä+natomaiden+ja+Venäjän+välillä.+Suomi+miehitetään+tuossa+rytäkässä+Loviisasta+Ouluun+poikki+ja+Porista+nousee+Naton+joukot+puolustamaan+Suomea+ja+raja+näin+tulee+vedetyksi+maan+halki.Pohjoisesta+nousee+Inarin+profeetta,+joka+raivaa+tiensä+sanan+voimalla+halki+maan+ja+tämä+asettuu+Turkun+seudulle+hetkeksi.+Sen+jälkeen+Inarin+profeetta+lähtee+muiden+väkevien+profeettojen+kanssa+levittämään+viimeistä+evankeliumia+jokaiseen+ilmansuuntaan.+Inarin+profeetta+jatkaa+kuitenkin+itse+alas+Euroopan+läpi+aina+Jerusalemiin+saakka,+jonne+tämä+sitten+tapetaan+toisen+profeetan+kanssa.Suomi+pysyy+halki+revittynä+ja+alueellisesti+maamme+on+täysin+torso,+vailla+minkäänlaista+kunnollista+hallitusta+saati+johtajaa.+Maamme+vajoaa+syvälle+keskiajalle+ja+puute+on+kaikesta,+loistokkuus+ja+vauraus+on+kuin+unohtunut+rukkanen+keväthangella+kun+talvi+on+väistynyt.Venäjä+alkaa+koota+joukkoja+Israelin+ympärille,+koska+se+on+aiheuttanut+vakavan+ydiniskun+naapurimaihin+puolustaessaan+maataan.+Joukot+vedetään+Suomesta+ja+maa+jää+vaille+kaitsijaansa.+Suomi+saa+kävellä+vaikka+Uralille+hakemaan+rajojaan,+koska+Venäjää+ei+enää+ole.+Mutta+mitä+maamme+tekee+enää+millään+niillä+alueilla,+koska+kyse+on+enää+eloonjäämisestä.Jeesus+tulee+ydinsotien+ja+suurten+vitsausten+jälkeen,+eikä+kenelläkään+enää+ole+voimia+haluta+johtaa+mitään+maata,+saati+enää+tehdä+muuta+kuin+pysyä+elossa+jotenkin.Tämä+on+siis+se+mitä+todellakin+tulee+tapahtumaan.+Jeesus+kun+tulee,+niin+asiat+alkavat+muuttua+hyvin+nopeasti,+eikä+ihmisillä+enää+ole+maita,+eikä+kansoja,+ei+edes+kieliä.+On+vain+yksi+puheenparsi+ja+profetoiminen+loppuu,+tieto+katoaa,+koska+sillä+ei+ole+enää+mitään+merkitystä.+Tiede+on+kuin+savu+joka+haihtui+kun+nuotio+sammui.+Siinä+samassa+sammui+ihmisten+ylpeys+ja+kunnianhimo.+Saatana+ja+sen+joukot+vangittiin+ja+teljettiin+syvyyksien+kammioihin+tuhanneksi+vuodeksi+ja+maan+päälle+rakennetaan+Jeesuksen+rautaisella+valtikalla+hallitsema+maailma,+jossa+ei+ole+kuin+yksi+kuningas+ja+hallitsija.+Morsiamesta+tulee+Jeesuksen+pappeja+ja+tuomareita,+eikä+se+tarkoita+itsensä+korottamista.
  3. Kovasti+olen+otettu,+ihan+kyynelsilmin...+Niin+harvinaista+täällä...+No+mutta+haluan+olla+aina+nöyrä+Jumalan+palvelija+ja+nöyrä+teille+kaikille.+Ei+profeetta+ole+mikään+hurskastelija,+eikä+itsensä+korottaja...+enkä+halua+itseäni+kutsuttavan+profeetaksi+saati+että+itse+niin+tekisin.+Haluan+tuoda+sen+sanan+mikä+minulle+on+annettu+ja+se+mikä+minussa+on+vahvana,+on+Jeesus+keskeisyys.+Jeesus+on+minulle+kaikki+ja+kaikki.+Häntä+yksi+me+korotamme+ja+Hän+on+se+miksi+meidän+kannattaa+edes+olla+olemassa...+kaikki+muu+on+niin+vähempiarvoista,+varsinkin+oma+napa.