Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeps,+niinhän+se+menee.+Hyvä+kumminki+ku+vähä+salilla+pystyt+vielä+pitää+peruskuntoo.+Mulla+ei+enää+oo+asiaa+salille.+Ehkä+jotain+aerobista+just+vois+mut+sitä+voi+kotonaki+vinylikäsipainoilla+ja+kahvakuulalla.
Sun+kans+oli+aina+kivaa+kiistellä,+koska+et+ole+ilkeä.+Se+on+iso+asia+ja+toivoisin+muidenkin+sen+omaksuvan.+Asiat+riitelee,+tietenkin+asian+mielipiteen+edustaja+on+ristiriidassa,+mutta+ei+silti+tartte+ilkeillä.+Se+on+se+pointti+jota+arvostan+sinussa.
Mun+muija+lähti+2006+ku+mä+kuulemma+hurahdin+uskoon...+tai+no+oli+siinä+muitaki+syitä+ennen++tuota+juttua.+No+mutta+hienoa+kun+voitte+vaimon+kans+elää+vielä+sinne+100-vuotiaaksi,+kunhan+terveyttä+riittäs.+Onhan+täs+jo+reilusti+menny+yli+puolivälin.
05.01.2020 20:05
Kato+hei+vanha+kiisakumppani.+Ilo+kuulla+susta!+Eipä+mittää+kummepaa.+Terveys+alkaa+olla+vähä+heikko,+jalat,+selkä+jne.+ku+olin+niin+kauan+turva-alalla+ja+voimailut+päälle,+ni+selvä+peli.+Jalat+spragaa+ja+välilevy+pullistelee.+
Uuden+kämpän+sain,+ihan+bränikkä,+just+rempattu+rivari+saunalla+ja+kivalla+pihalla+sekä+oma+autotalli+siihen.+Kyl+täs+nyt+kelpaa+taas....
Mitä+sä?
05.01.2020 19:46
Mitä+tulee+näihin+väitteisiin+tai+mielipiteisiin,+niin+ne+voitte+pitää+ihan+omananne.+Minä+en+välitä+hippasen+vertaa+siitä,+mitä+mieltä+ollaan.+Minä+olen+tuonut+oman+henkeni+saamana+viestinä+hengeltä,+jonka+olen+tulkinnut+Jumalan+Hengeksi.+Se+riittää+minulle+ja+siksi+minä+uskallan+julistaa+Inarin+miehen+sanomaa.
Mitä+taas+tulee+skenariointiin,+niin+sehän+on+vain+tulevan+kehityskulun+ennakointia.+Omer+laskenta+on+juuri+sellainen,+tulevan+aikalaskelman+skenaario.+Ei+muuta!
Profetiat+ovat+nämä+kaksi+päällimmäistä:
1.+Inarista+saapuu+Suomen+profeetta,+joka+on+toinen+säkkipukuinen...+jne.
2.+Ylösottoja+on+kaksi,+morsian+ensin+ja+sitten+n.+3+ja+puoli+vuotta+kun+otetaan+häävieraat.++Jeesus+tulee+aikanaan+näkyvästi+meidän+kaikkien+pyhittyneiden+kanssa+(Luukas+12:35-36)
Ei+siis+ole+väliä+sillä,+kuka+uskoo,+vaan+väliä+on+sillä+että+asia+on+tuotu+julki+profetiana.
05.01.2020 19:26
Jos+tempausasiaa+lähdetään+katsomaan+raamattufilosofisesti,+ihan+saman+kaavan+mukaan+kuin+ateismiakin,+niin+miettikääpä+tätä+nyt+tarkkaan:
1.+Ateisti+julistaa+kuolemaa+ja+heillä+ei+siis+ole+mitään+sanomaa,+josta+kukaan+kostuisi+minkäänlaista+onnellisuutta,+tai+tavoitteellisuutta.+Heillä+on+siis+pelkkää+huonoa+kerrottavaa,+kun+taas+uskovilla+on+se+tuttu+ilosanoma.
2.+Posttribunatiolistilla+on+sama+asia,+suhteessa+meihin,+jotka+uskomme+tempauskeen.+Heillä+jotka+eivät+usko,+niin+miksi+julistaa+pelkkää+onnettomuutta,+kidutusta+ja+kauheuksia.
Mikä+siis+laittaa+sekä+atesitin+huutamaan+täällä+joka+päivä,+ettei+Jumalaa+ole+ja+turhaan+uskotte+siihen.+Samoin+ne,+jotka+eivät+usko+tempauksiin,+niin+miksi+pitää+julistaa+surusanomaa+niille,+joilla+on+ilo+uskoa+johonkin+pelastusvoimaan?
Minä+ymmärtäisin+jos+ateistit+olisivat+hiljaa+ja+naureskelisivat+vain+partaansa,+samoin+kuin+ne,+jotka+eivät+tempaukseen+usko.+Ei+heillä+ole+mitään+hyvää+puhuttavaa+kenellekään.+
Mutta+se+tästä+tekee+mielenkiintoisen,+että+nämä+kummatkin+ovat+fanaattisesti+kertomassa+pahaa+uutistaan+ja+haluavat+levittää+tuota+pahasanomaa,+ei+ole,+eikä+tule...+Kuka+siis+on+pahan+sanoman+tahdon+takana?+Miettikääs+itse.
29.11.2019 16:07
En+yleensä+suoraan+halua+tulkita+unia+mutta+autan+ymmärtämään+niitä.+Jeesus+sanoi+ettei+kerro+opetuslapsille+mitään,+ilman+vertauskuvia,+elikkä+symboliikkaa+.+Siksi+unetkin+ovat+usein+sellaisia.+
Hampaat+ovat+ihmisen+ylpeys+ja+kunnia.+Varsinkin+etuhampaat+ovat+ihmisen+julkinen+kunnia.
Talo+on+taas+ihmisen+sukujuuri,+perhe+jne.+Vanha+talo,+jossa+on+kivijalka,+se+kuvastaa+sukupolvia.+Vanhaan+aikaan+Abraham,+Iisak++ja+Jaakob+asuivat+teltoissa,+kuten+muistatte+ja+Efraim+päätti+tehdä+kivijalkaan+talon.+Tämä+symbolisoi+kokonaisuudessaan+maailmaan+rakastumista+ja+kiintymystä.+Me+uskovat+emme+kiinny+maailmaan,+vaan+elämme+koko+ajan+pää+taivaallisissa+matkoissa+(PS+84.)
Jos+maailman+talot+näyttävät+ränsistyneen,+niin+se+näyttää+tämän+päivän+pahaa+tilannetta.+Miettikää+itse...+Kiitos+kaikille+jotka+ymmärrätte!
24.11.2019 13:43
Hyvää+isänpäivää+kaikille!
10.11.2019 13:48
Onpas+tämä+ketju+vaan+venyny+pitkäks.+Kiva+kun+puhutaan!
Siunausta+kaikille+tasapuolisesti.
09.11.2019 14:34
Oikein+hyvä!+yksi+noista+kolmesta+raamatunpaikasta,+joka+osaltaan+todistaa+ja+jakaa,+kuka+on+antikristuksen+hengessä+ja+kuka+ei+ole.
Jokainen+kristityksi+itsensä+tunnustava+siis+ei+ole...+jopa+paavia+myöden!+Sekä+katolinen,+että+ortodoksinen+kirkko+tunnustaa+Jeesuksen+Kristuksen+vapahtajana,+vaikka+heillä+onkin+väitä+välikäsiä+epäjumalinaan.+He+siitä+huolimatta+täyttävät+tämän+1.+Joh.+2:22+jakeen+tunnusmerkistön+olematta+AK+hengessä.
Antikristus+on+siis+langennut+henkimaailma+kokonaisuudessaan,+joka+ei+tunnusta+Jeesusta+vapahtajaksi.+Kyseessä+voi+siis+olla+kaikki+ateistit,+agnostikot,+islamistit,+hindut,+ym.+idän+uskonnot+ja+taikauskot,+ufouskonnot+ym.+jotka+eivät+tunnusta+Jeesusta.+He+ovat+kaikki+antikritsuksen+hengessä.+Ei+siis+ole,+eikä+tule+mitään+varsinaista+antikristusta.
Tulee+vain+Joh.ilm.+13.+luvun+mukaan+ensimmäinen+peto+ja+toinen+peto,+joista+on+selvät+kuvaukset.+He+ovat+ihmisolentoja,+jotka+eivät+tietenkään+tunnusta+Jeesusta.+Ensimmäinen+peto+jopa+itse+julistaa+olevansa+Jumala.+Sen+sijaan+tämä+toinen+peto+taas+on+näkyvämmässä+asemassa+kuin+itse+ensimmäinen+peto.+Toinen+peto+tekee+ne+tunnusteot+ja+panee+ihmiset+kumartamaan+ensimmäistä+petoa.+
Kumma+vaan,+etten+kuule+koskaan+kenekään+puhuvan+asiaa+tältä+kantilta.
01.10.2019 16:52
Minäkin+olen+kokenut+unessa+livenä+200km+päässä+tapahtuneen+ja+kaiken+lisäksi+sain+siitä+puhelun+heti+tapahtuman+jälkeen.+Se+oli+huikee+kokemus+ja+täysin+selittämätön+ateisteille.
01.10.2019 13:18
Olipas+hyvä+aloitus,+amen!+Juuri+niin+asiat+menevät+ja+menivät.
Sen+sijaan,+nuo+luomispäivät+ennen+kuudennen+päivän+aamua,+eivät+voi+olla+kovin+pitkiä+ajanjaksoja,+ainakaan+elämän+kannalta,+koska+luomakunta+on+symbioosissa+ja+jokainen+on+suunniteltu+tarvitsemaan+toinen+toistaan.+Kasvit+tarvitsee+pölyttäjiä+jne.+joten+ei+siinä+kasvien+ja+eläinten+kanssa+voinut+mennä+päivää+kauempaa.+Sen+sijaan+planeettojen+ja+avaruuksien+luomiseen+Jumala+saattoi+käyttää+aikaa+mielinmäärin,+koska+hänellähän+sitä+on.+Kolmantena+päivänähän+vasta+aika+luotiin.
Aikahan+on+riippuvainen+materiasta+ja+materia+on+sidottu+aikaan.+Jumala+on+tuon+ulkopuolella+ja+kaikki+mikä+tulee+tapahtumaan+ja+on+tapahtunut+historiassa,+se+on+Jumalalle+jatkuva+"nyt-hetki"+johon+hän+voisi+vaikuttaa+miten+tahtoo.
Anyway,+on+ihanaa+nähdä+kun+ihmiset+oivaltaa,+että+sapatti+on+oikeasti+tuhatvuotiskausi,+jossa+Jeesus+on+maailman+hallitsija.+Se+on+Jumalan+lepopäivä.+Eihän+Jumala+voi+leävätä+niin+kauan+kun+käärme+on+luomakunnan+kiusana.
01.10.2019 11:48
Vastineeksi+Pihon+profetointiin,+tuon+omani+tähän+samaan+ketjuun:
Ensin+Venäjä+uhkailee+Suomea,+sitten+morsian+katoaa+maan+päältä.+Heti+katkeaa+idän+ja+lännen+välit+ydinsodan+kynnykselle,+joka+kuivuu+kuitenkin+perinteisemmäksi+sodaksi+lähinnä+natomaiden+ja+Venäjän+välillä.+Suomi+miehitetään+tuossa+rytäkässä+Loviisasta+Ouluun+poikki+ja+Porista+nousee+Naton+joukot+puolustamaan+Suomea+ja+raja+näin+tulee+vedetyksi+maan+halki.
Pohjoisesta+nousee+Inarin+profeetta,+joka+raivaa+tiensä+sanan+voimalla+halki+maan+ja+tämä+asettuu+Turkun+seudulle+hetkeksi.+Sen+jälkeen+Inarin+profeetta+lähtee+muiden+väkevien+profeettojen+kanssa+levittämään+viimeistä+evankeliumia+jokaiseen+ilmansuuntaan.+Inarin+profeetta+jatkaa+kuitenkin+itse+alas+Euroopan+läpi+aina+Jerusalemiin+saakka,+jonne+tämä+sitten+tapetaan+toisen+profeetan+kanssa.
Suomi+pysyy+halki+revittynä+ja+alueellisesti+maamme+on+täysin+torso,+vailla+minkäänlaista+kunnollista+hallitusta+saati+johtajaa.+Maamme+vajoaa+syvälle+keskiajalle+ja+puute+on+kaikesta,+loistokkuus+ja+vauraus+on+kuin+unohtunut+rukkanen+keväthangella+kun+talvi+on+väistynyt.
Venäjä+alkaa+koota+joukkoja+Israelin+ympärille,+koska+se+on+aiheuttanut+vakavan+ydiniskun+naapurimaihin+puolustaessaan+maataan.+Joukot+vedetään+Suomesta+ja+maa+jää+vaille+kaitsijaansa.+Suomi+saa+kävellä+vaikka+Uralille+hakemaan+rajojaan,+koska+Venäjää+ei+enää+ole.+Mutta+mitä+maamme+tekee+enää+millään+niillä+alueilla,+koska+kyse+on+enää+eloonjäämisestä.
Jeesus+tulee+ydinsotien+ja+suurten+vitsausten+jälkeen,+eikä+kenelläkään+enää+ole+voimia+haluta+johtaa+mitään+maata,+saati+enää+tehdä+muuta+kuin+pysyä+elossa+jotenkin.
Tämä+on+siis+se+mitä+todellakin+tulee+tapahtumaan.+Jeesus+kun+tulee,+niin+asiat+alkavat+muuttua+hyvin+nopeasti,+eikä+ihmisillä+enää+ole+maita,+eikä+kansoja,+ei+edes+kieliä.+On+vain+yksi+puheenparsi+ja+profetoiminen+loppuu,+tieto+katoaa,+koska+sillä+ei+ole+enää+mitään+merkitystä.+Tiede+on+kuin+savu+joka+haihtui+kun+nuotio+sammui.+Siinä+samassa+sammui+ihmisten+ylpeys+ja+kunnianhimo.+Saatana+ja+sen+joukot+vangittiin+ja+teljettiin+syvyyksien+kammioihin+tuhanneksi+vuodeksi+ja+maan+päälle+rakennetaan+Jeesuksen+rautaisella+valtikalla+hallitsema+maailma,+jossa+ei+ole+kuin+yksi+kuningas+ja+hallitsija.+Morsiamesta+tulee+Jeesuksen+pappeja+ja+tuomareita,+eikä+se+tarkoita+itsensä+korottamista.
30.09.2019 15:26
En+ole+kyllä+koskaan+listannut+kaikkia+profetioita+joita+olen+henkilökohtaisesti+saanut.+Mutta+minulla+on+ainoastaan+kaksi+sydämellä+olevaa+tärkää+profetiaa:+
1.+Pelastussanoman+profetia,+kuinka+sadonkorjuu+tullaan+suorittamaan.+Tämä+selitetään+varsin+tarkasti+perustellen+sivustolla,+jota+olen+ylläpitänyt+ja+näitä+julistanut+jo+vuodesta+2007+pääsiäisestä,+vaikka+sainkin+pelastussanoman+jo+kesällä+joskus+28.7.2006
2.+profetia,+jonka+olen+hengelleni+saanut,+liittyy+Inarin+mieheen,+jota+myös+olen+julistanut+sieltä+syksystä+2006+saakka.
Kaikki+muut+profetiat+ovat+mitä+ovat...+vähemmän+tärkeitä.+Ehkä+ne+ovat+juurikin+tukemassa+toteutuessaan+tätä,+että+nämä+kaksi+todella+ovat+tärkeitä.
Mutta+omerin+laskenta+ei+ole+profetiaa,+vaan+morsiamen+päivän+etsimistä,+jolloin+ylkä+hakee+morsiamensa+Isän+luo,+jossa+he+vihitään.+Sitten+alkaa+hääjuhla.+Omer+on+tulkintaa+Mooseksen+kirjan+sadonkorjuuoppien+kautta,+joka+voidaan+sijoittaa+mihin+tahansa+vuoteen.+Älkää+siis+väittäkö,+että+ennustelen+joutavia+päivämääriä...+Tämä+kaikki+on+sitä+Raamatun+kehottamaa+valvomista+ja+autuas+on+se,+jonka+Herra+tapaa+valvomasta+ja+odottamasta.
19.09.2019 15:53
Minä+en+ole+se+suuri+profeetta,+vaan+sen+aika+tulee+ja+se+mies+nousee+Inarin+järveltä,+en+tiedä+mistä+sieltä,+Ivalo/Inari+mutta+sieltä+joka+tapauksessa.+Se+aika+on+vasta+kun+tempaus+on+mennyt+ja+siitä+on+kulunut+aikaa+40+päivää.
11.09.2019 17:16
Kovasti+olen+otettu,+ihan+kyynelsilmin...+Niin+harvinaista+täällä...+No+mutta+haluan+olla+aina+nöyrä+Jumalan+palvelija+ja+nöyrä+teille+kaikille.+Ei+profeetta+ole+mikään+hurskastelija,+eikä+itsensä+korottaja...+enkä+halua+itseäni+kutsuttavan+profeetaksi+saati+että+itse+niin+tekisin.+Haluan+tuoda+sen+sanan+mikä+minulle+on+annettu+ja+se+mikä+minussa+on+vahvana,+on+Jeesus+keskeisyys.+Jeesus+on+minulle+kaikki+ja+kaikki.+Häntä+yksi+me+korotamme+ja+Hän+on+se+miksi+meidän+kannattaa+edes+olla+olemassa...+kaikki+muu+on+niin+vähempiarvoista,+varsinkin+oma+napa.
11.09.2019 16:59
Kappas,+kun+joku+osaa+erotella+profetian+ja+skenaarion....+Tosiaan,+tämä+Michael+Shumacherin++profetia+on+profetia,+eikä+mikään+laskelma.
Omerin+laskelma+on+alun+perin+profetia+Raamatun+tulkintana+mutta+se+on+vain+joka+vuotinen+skenaario+laskukaavan+takia+joka+osoittaa+mahdollisen+tempauspäivän.+Elikkä+uskon+että+omer+on+profetaalinen+tempauspäivä+muttei+kukaan+osaa+tietää+minä+vuonna.+Se+siitä...+koska+ei+siinä+ole+muuta.
Shumacherin+unipari+oli+selvä+yöllinen+sanoma+ja+profetia,+joka+on+tähän+mennessä+kirjaimellisesti+toteutunut.+On+enää+vain+yksi+asia+joka+on+toteutumatta+ja+se+on+haastattelu+tai+jonkinlainen+viesti+joltain+luotetulta,+joka+kertoo+Michaelin+sanoneen+nuo+sanat...+olen+miettinyt+jotain+asiaa,+minkä+hän+on+siellä+syvässä+unessaan+nähnyt+ja+kokenut.
Sitä+odotellessa...
11.09.2019 15:48
On+hyvä+että+rehellisyyden+nimissäkin+joskus+pilkkaajat+edes+hiukan+korjaa+sanojaan,+vaikka+tämä+pilkkaava+sävel+tuossa+selvästi+jatkuu+edelleen+kuin+aina,+näiden+käänteisten+ylistyssanojen+muodossa.+Kyllä+jokainen+tietää,+ettei+tämä+ole+muuta+kuin+pilkkaa,+pilkkaa+ja+pilkkaa.
Se+on+kumma+kun+Suomessa+kristinuskoa+saa+pilkata.+Rehellisen+ja+terveen+arvostelun+mä+ymmärrän,+että+joka+ikistä+uskonsuuntaa+tulkee+saada+kristisoida.+Mutta+kun+Suomessa+ei+saa+kristisoida+mitään+muuta+uskontoa,+kuin+Kristillistä+jota+sitten+saakin+pilkata+myös.+Pilkan+ja+kristiikin+ero+on+kuin+yö+ja+päivä,+jos+ette+tiedä.
Islamia+ei+mm.+saa+kritisoida,+muuten+tulee+vihapuhepoliisi+ja+vie+kuulusteluun,+mutta+Kristinuskoa+saa+pilkata+aivan+vapaasti,+ilman+seuraamuksia.
05.09.2019 09:18
Täytyy+tässä+ilmoittaa,+että+kertomani+vuosi+2024+ei+ole+mikään+morsiamen+tempausvuosi,+vaan+esittämäni+laskukaavan+mukaan+se+vuosi+jolloin+ilmestyskirjan+peto+seisoo+pyhällä+paikalla+juutalaiskalenterin+mukaisena+Tisha+be+Av+kuun+11.+päivänä+ja+julistaa+olevansa+Jumala.+Tämä+lukee+Matteus+24:15-20+jakeissa+ja+Danielin+12:10-12+jakeissa.+
Elikkä+tällä+ei+ole+mitään+tekemistä+morsiamen+temapuksen+kanssa,+kuten+täällä+annetaan+ymmärtää.+Siksi+jouduin+kirjoittamaan+kuvatekstin:
http://www.pelastussanoma.fi/israelin-rauha/2019/06/26/danielin-ajat-ja-havityksen-kauhistus-2/
22.08.2019 12:06
Puhut+perustuslaillisesta+oikeudestani+uskoa+johonkin.
18.08.2019 17:03
EI+KÄSKE!+Ehkä+sinun+mielikuvituksesi+viha+meitä+uskovia+kohtaan+tekee+luulemaan+niin+meistä.
18.08.2019 17:02
Jahas,+ja+sitä+täällä+taas+halutaan+loukata+uskontoani+ja+halveksia+elämänasennettani+sairaaksi+ja+kieroutuneeksi.+Noh,+Aller+vastaa+näistä+kirjoitteluista.+
Nämä+tyypit+täällä,+he+käyvät+lukemassa+mm.+minun+sivustoja+ja+tuovat+sieltä+vääristeltyä+tietoa.+He+siis+poimivat+asioita,+jotka+sitten+täällä+pikkaamalla+sitä,+vaaristelevät+joksikin+katsomalleen+idealle+sopivaksi.+Totta+se+ei+ole+mutta+kun+tarkoitus+on+vain+pilkata+mm.+allekirjoittanutta+henkilökohtaisesti.
Ettekö+te+tajua,+että+rikotte+Suomen+lakia!?
18.08.2019 16:52
5 / 121