Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan heillä toki palkkatyössä porukkaa vielä ja niin kauan kun turismi vähänkään vetää, niin siellä liikkuu varmaan eurot vielä pitkään, vaikkei se olekaan virallinen valuutta.
05.07.2015 18:32
Näinhän se luonnollisesti menee mutta he eivät saa enää Euroja EKP:ltä, joten heidän on pakko saada joku tilalle. Rahahan kuluu käytössä suht nopeasti loppuun ja heidän on luovutettava käteisestä ilman EKP:a ja rahahuoltoa. Kolikot kuluvat hitaasti ja jos muutenkin valuuttapako on tuota luokkaa niin uskomattoman vaikeaa heillä tulee olemaan.
05.07.2015 18:30
Jep. Juttuhan ei ole profetia, vaan päätelmä miten he voivat ratkoa ongelmiaan. Nyt koko maailmalla on tilaisuus tehdä oikea sirumaksuvälineleikkikenttä maailmaan.
05.07.2015 18:25
Kreikan tulevaisuudesta kirjoitin jutun tälle päivälle:
Tuli tässä yhtäkkiä sellainen olo että Kreikka saattaa todella olla ensimmäinen maa joka tarjoaa aitoa pedonmerkkiä kansalleen. Heidän valtiovarainministerinsä on ilmoittanut ettei sillä ole varaa painaa Drakmoja, eikä ole koneita millä niitä painaisi, joten silkan käteisen ottaminen tilalle ei onnistu. Mutta pedon merkin he saattavat hyvinkin laittaa liikkeelle täysimittaisena. Kehotetaan ottamaan mutta jos jollain on euroja, niin nekin vielä kelpaa, kunnes Eurot eivät enää toimi, jos koko Euro kaatuu tämän kaiken seurauksena, joka sekin on profetoitu. Pedon merkin lanseeraaminenhan ei ole periaatteessa vaikeaa, eikä kallis projekti. Sitä paitsi se saisi tukea maailman johtavilta "verify-yhtiöiltä" olla maailman ensimmäinen maa joka ottaisi koko hela paketin kokeille. Pian vaan huomattaisiin että kaikkien pitää tehdä niin, eikä muuta keinoa enää olisi.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
05.07.2015 17:42
Säästä hyvä mies noi juttus vaikkapa jollekin ateistille, joka innolla kuuntelee. Etkö millään tajua ettei miua kiinnosta antievankeliumi, ikuinen kuolema ja elämä loppuu kun se lopuu-jutut. Minä uskon Jeesukseen Kristukseen ja Jumalaan kaikkivaltiaaseen, PISTE! Menikö jakeluun, joten säästä juttus jollekin atelle.
05.07.2015 17:35
Daniel näkee näyssä että se oli kuin nuo kaikki edelliset mutta se oli erilainen kuitenkin. Kuin ISIS, joka edustaa kaikkia noita Israelin ympäröimiä kansoja ja siihen liittyy koko ajan sunnimuslimeita ympäri maailmaa. Tästä se sarvi puhkeaa, jota moni kutsuu antikristukseksi. Sieltä voi puhjeta jopa Osama bin Laden varsin hyvin, mikäli USA:n suorittama ko. henkilön teloitus ei ollutkaan totta. Eräänä päivänä se vaan ilmestyy ja kaikki nämä Raamatun profetiat toteutuu koska tuo äijä taitaa edelleen olla ainoa jolla on sen kaikki tuntomerkit jo olemassa, kuten pieni valta, oli AlQaidan pomo, joka on pieni valta. Suuri valta on Venäjän tai minkä tahansa maan presidentti, joten se ei täyty. Sitten pitää olla kadonnut jos meinaa ilmestyä. On vain vähän kadonneita ex. johtajia. Sitten sillä pitää olla kuolettava miekanhaava päässä. No sehän Osamalla olisi ainakin siten kuten Raamattu sen sanoo "ikäänkuin". Koska USA:n erikoisjoukot täräytti sellaisen tälle 2.5.2011 ja "pudottivat mereen"..
05.07.2015 17:00
Tässä voisi vielä arvuutella nuo pedot. Merestä siis nousi nämä pedot ei Israelista:
1. Kanaanien aika (Foinikealaiset) = Leijona
2. Babylonian aika = Karhu
3. Helleenit = Pantteri
4. Peto Daniel 7:7-8 Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea. Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
05.07.2015 16:44
Aloittaja sanoo: "Näin unta jossa Kreikka oli jätetty euron ulkopuolelle, joka toteutuu Raamatun profetian mukaan..." Ja sinusta tämä ei ole profetiaa :o
Tällaista se näitten saivartelijoiden kans on. Kaikki käännetään kyl niin ylösalas ympäri ja varmuuden vuoksi vielä nurinpäin ja solmuun. Ei mitään järkee. Tää on niin puhdasta trollaamista näitten selittelyt. Säälin kai itteenikin jo et mä alennun vastaan edes näihin.
05.07.2015 16:34
Katos IR sä olet täälllä käytännössä pelkkä TROLLI, sehän hajottaa kehittyvää keskustelua ja siihenhän sinä lähinnä pyrit. Se on vaan nyt oikeesti faktaa.
05.07.2015 16:02
Bla bla bla... bla bla bla... Miksi osallistua keskusteluun jos ei ole sen enempää sanottavaa kuin tuo ba bla bla? "Sadut ja kuvitelmat eivät muuksi muutu, vaikka mitä tehtäisiin" KATSOS TÄLLÄ ASENTEELLA EI KESKUSTELLA AIHEESTA PROFETIA, koska profetia on juuri sitä mistä puhumme.
05.07.2015 15:57
>Peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse 8, ja on yksi noista seitsemästä (Ilm.17:9–12), joka kattaa symbolimaailmanvaltojen alueen (Ilm.13:2)<
Tämä on ilmestyskirjan aikaan saatu näky ja tietenkin Rooman vallan aikaan, joten jäsennelläänpä asiaa:
Peto joka on ollut ja jota ei enää ole tarkoittaa tietysti jotain "maata" hallinnutta eli Pyhää maata hallinnutta, jota ei siis enää siihen aikaan ollut. Mutta tämä peto vielä tulisi ja olisi siis järjestyksessään itse se kahdeksas. Eli jos tuo hallitsija on jo kerran ollut, niin se tarkoittaa ettei tuossa koko porukassa ole kuin 7 petoa, jos kerran itse olisi kahdeksas. Lisäksi jos peto on ollut ja sitä ei enää ole, niin se ei voi olla Rooma, joka hallitsi Johanneksen näyn aikaan.
Jäljelle jää siis vain kuusi ja kun Israel itse on myös yksi maata hallinneista, jääkin enää viisi jäljelle. Sitten tuossa ilmestyksessä tulee vielä yksi, josta sanotaan että se tulee jonkun aikaa olemaan siinä, Ottomaanien aika, niin jäljelle ei jää enää kuin neljä. Sama luku kuin oli Danielin pedoissa. Leijona, pantteri, karhu ja sitten tämä joka on nuo kaikki yhdessä.
Israelia hallineet valtakunnat:
1. Kanaanien aika -3300
2. Vanha Israel -1006 (ei voi olla)
3. Babylonian aika -586
4. Helleenien aika 372
5. Rooma -63 (ei voi olla koska se sotii ilmestyksen sanaa vastaan)
6. Pitkä muslimiaika Bysantit/Ottomaanit/muslimit vuodesta 324
7. Israel vapautetaan ja palaa 1917 -> 1948 ->
8. Peto itse, suuren Babylonian tuhon ennustus samassa näyssä, joten...
05.07.2015 15:55
Tämä tosin puhuu siitä Danielin neljännen pedon puolesta ISIS:na. Kuvaushan sopisi siihen erittäin hyvin ja edelliset pedot jotka ovat kaikki esillä myös neljännessä.
05.07.2015 15:23
Olen vahvasti sitä mieltä että Raamattu kun käyttää eri termejä, se tarkoittaa joka yhteydessä sitä samaa. Eli kun Jumala käyttää nimeä MAA, se tarkoittaa "luvattua maata" joka on todella suuri maa-alue. Puolet Egyptistä aina Turkkiin asti ja alueella ovat kako Jordania, Libya ja suuri osa Saudiarabiaa Kuwait myös ylemmäs aina koko neljän virran alueen Turkkiin asti. Sitä Jumala tarkoitti sanalla MAA ja tämä puolestaan rajaa pedon hallitsemaa "KOKO MAA" termiä. Tämä on sananmukaisesti koko Lähi-Itä.
Sitten kun Raamattu käyttää meriä, silloin sillä tarkoitetaan muita maan ulkopuolella olevia maita ja kansoja. Meret pauhaa ja velloo sanotaan, silloin kansakunnat ovat kyseessä. Jos taas koko maa seurasi ihmetellen petoa, niin se tarkoittaa ko. maata josta tuossa puhuin.
05.07.2015 15:18
AAMEN!
04.07.2015 15:10
Mun puolesta voit päätellä vaikka että kuu on maa ja maa on kuu mutta se ei muuta mitään.
04.07.2015 15:10
Oli muuten hauska yhteensattuma tämän Tukholman profetian kanssa, koska kun se saatiini, olin juuri silloin armeijassa. No eihän se mitään merkitse, vaan oli itselle sellainen vahvistus siitä että tuo profetia on varsinkin totta.
04.07.2015 15:03
MIkä sua vaivaa? Kelle sä huudat-
04.07.2015 01:21
Lähdetään siitä liikkeelle että Jeeseus on Jeesus ja sillä sipuli. Sitten voidaan alkaa puhua Jeesuksen tulemuksesta ja sen päivästä.
Sanon heti alkuun että meillä on eräs 100% varmuus laskea kaikki päivät kunhan Israelin rauha tehdään. Sen lisäksi meillä on ankara tosiasia "temppelinhävityspäivä" jonka me tiedämme Israelin kauheimmista kokemuksita mitä se koskaan on kokenut, nämä kaikki on tapahtunut Tisha be Av kuun 9 päivänä. No nuo samat päivät ovat merkittynä almanakkaan joka ikinen vuosi, joten me näemme siitä laskea aina sen päivän mikä kuuluu Daniel 12:10-13 ja Matteus 15-20
Älkää eksykö, vaan tehkää sanaa, tutkikaa ja olkaa avoimet hengelle.
04.07.2015 00:54
Minua nyt ainakin karsastaa tuollaiset nimet "YAHUSHUA" joista tuskin Jeesus Kristus, jota nimeä itse käytän, hän ei nemellään brassaile kuinka se muotoillaan kun aikoo kaiken lisäksi jopa vaihtaa sen kun tulee takaisin. Onko siis väliä vaikka kutsun häntä Jesseksi, kuten tapanani on hyvin monesti ollut tehdä.
04.07.2015 00:48
Iso AMEN tästä viisaudesta ja varsinkin kuka sen ymmärsi.
02.07.2015 23:44
51 / 121