Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Onhan heillä toki palkkatyössä porukkaa vielä ja niin kauan kun turismi vähänkään vetää, niin siellä liikkuu varmaan eurot vielä pitkään, vaikkei se olekaan virallinen valuutta.
  2. >Peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse 8, ja on yksi noista seitsemästä (Ilm.17:9–12), joka kattaa symbolimaailmanvaltojen alueen (Ilm.13:2)<
    Tämä on ilmestyskirjan aikaan saatu näky ja tietenkin Rooman vallan aikaan, joten jäsennelläänpä asiaa:
    Peto joka on ollut ja jota ei enää ole tarkoittaa tietysti jotain "maata" hallinnutta eli Pyhää maata hallinnutta, jota ei siis enää siihen aikaan ollut. Mutta tämä peto vielä tulisi ja olisi siis järjestyksessään itse se kahdeksas. Eli jos tuo hallitsija on jo kerran ollut, niin se tarkoittaa ettei tuossa koko porukassa ole kuin 7 petoa, jos kerran itse olisi kahdeksas. Lisäksi jos peto on ollut ja sitä ei enää ole, niin se ei voi olla Rooma, joka hallitsi Johanneksen näyn aikaan.
    Jäljelle jää siis vain kuusi ja kun Israel itse on myös yksi maata hallinneista, jääkin enää viisi jäljelle. Sitten tuossa ilmestyksessä tulee vielä yksi, josta sanotaan että se tulee jonkun aikaa olemaan siinä, Ottomaanien aika, niin jäljelle ei jää enää kuin neljä. Sama luku kuin oli Danielin pedoissa. Leijona, pantteri, karhu ja sitten tämä joka on nuo kaikki yhdessä.
    Israelia hallineet valtakunnat:
    1. Kanaanien aika -3300
    2. Vanha Israel -1006 (ei voi olla)
    3. Babylonian aika -586
    4. Helleenien aika 372
    5. Rooma -63 (ei voi olla koska se sotii ilmestyksen sanaa vastaan)
    6. Pitkä muslimiaika Bysantit/Ottomaanit/muslimit vuodesta 324
    7. Israel vapautetaan ja palaa 1917 -> 1948 ->
    8. Peto itse, suuren Babylonian tuhon ennustus samassa näyssä, joten...
  3. AAMEN!
  4. Lähdetään siitä liikkeelle että Jeeseus on Jeesus ja sillä sipuli. Sitten voidaan alkaa puhua Jeesuksen tulemuksesta ja sen päivästä.
    Sanon heti alkuun että meillä on eräs 100% varmuus laskea kaikki päivät kunhan Israelin rauha tehdään. Sen lisäksi meillä on ankara tosiasia "temppelinhävityspäivä" jonka me tiedämme Israelin kauheimmista kokemuksita mitä se koskaan on kokenut, nämä kaikki on tapahtunut Tisha be Av kuun 9 päivänä. No nuo samat päivät ovat merkittynä almanakkaan joka ikinen vuosi, joten me näemme siitä laskea aina sen päivän mikä kuuluu Daniel 12:10-13 ja Matteus 15-20
    Älkää eksykö, vaan tehkää sanaa, tutkikaa ja olkaa avoimet hengelle.