Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun Israel jyrähtää kuten alla olen sanonut Raamatun kautta, nappia ns. painetaan, niin sinä päivänä kuolee about 15-20 miljoonaa muslimia yhdessä hetkessä. Se ei ole vähän.
29.06.2015 19:24
Tämä on profetia josta ei ole päivämäärää eikä aikaa tiedossa. Profetia on varmasti totta mutta ensin tapahtuu tämä:
Joh.ilm. 7:1-3 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Ja vasta "rauhasta" 1290 päivän jälkeen tämä:
Matteus 24:15-20 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon- silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
Daniel 12:9-13 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti. Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät. Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
29.06.2015 19:21
Kyl mä oon salilla käyny 20-30 vuotta ja vähän ylikin ja tiedän mitä on 200 penkki tai 100kg skottipenkki, 60kg lisäpainoilla kasi leveellä otteella leukaa ja sama juttu dippii. Rapeet 300 maasta ja kyykkyä hiukan vähemmän ja präsiin sai laittaa rautaa vaikka kuinka paljon. Nyt kaikki raajat paskana, hyvä et pääsen liikkuu 30min kävelylenkeillä. Firma jäi sijoitusyhtiön haltuun ja olen eläkkeellä tänä päivänä. Aikaa on.... jopa sulle.
29.06.2015 19:16
IR hyvä, sun tekemises alkaa huolestuttaa jo ihan tavallista ihmistä. Olet selvästi vajoamassa psykoosiin noitten kummallisten pakkomielteittes kanssa. Relaa hyvä mies vähän ja käy lenkillä. Älä ota tämän palstan höpinöitä liian vakavasti. Ota Jeesus sydämeesi ja luota siihen, älä siihen miten täällä asioita väännetään.
29.06.2015 16:58
Vastaushan tuossa jo tuli. Juuri näin! Amen!
29.06.2015 15:12
Olkaamme Raamatun sanalle ehdottomasti lamaiset. Älkäämme sanoko että minä osaan sitä tulkita, koska uskon ettemme kukaan osaa sitä täysin tulkita. Meillä on perusevankeliumi jossa ei ole mitään ihmeellistä. Se lähtee yksinkertaisesti uskosta Jeesukseen Kristukseen ja sovituksesta Jumalan kanssa Hänen kauttaan ja thats it!
29.06.2015 14:58
Aina olisi ihanteellista olla ja elää sovussa. Näinhän Paavali asiaa koittaa meille kertoa monissa kirjeissään. On vaan olemassa se toinen puoli, josta Paavali myös puhuu, eli kun joku ottaa Jumalan sanan asemaansa nähden alapuolelle tai esittää valheellista ja vääristeltyö Jumalan sanaa totena. Näille meidän pitää voida myös sano että "hei toi ei mee noin".
29.06.2015 14:56
Kuka ketä ja mitä tarkoitat?
29.06.2015 14:52
No niinpä... sama kuin rikolakia tulkittas vankilassa sen asukkaiden toimesta.
29.06.2015 14:21
ONko sinun mielestäsi kiusaaminen ok. juttu?
29.06.2015 13:55
Tyyppiesimerkkejä luopumuksesta ovat olleet mm. Irja Askola ja Kari Mäkinen, jotka muuntelevat Raamatun sanaa miten tahtoo. Kuulin jo kauan sitten kun Raaamattua 1992 versiota oltiin tekemässä, niin Kari Mäkinen oli kommentoinut kiistanalaisia jakeita sanoin, "hyvät kollegat, ettehän te nyt kaikkea suko mitä tähän kirjaan on kirjoitettu". Tämä lause vetää maton alta niin Jumalalta kuin myös koko armonsanomalta.
29.06.2015 13:44
Kuulostaa vanhalta tutulta IiÄrrältä, eikä muuta. Tämä oli hänen mielipiteensä, jota hän pitää totena. Ei sen kummempaa.
29.06.2015 13:26
Ihmisen ei pitäisi koskaan asettua sanan yläpuolelle.
29.06.2015 12:53
Kiitos kun joku jaksaa puolustaa minua. Ei se helppoo ole. Siunaan sitä ja olkoon se siunaukseksi sinulle joka teet niin.
29.06.2015 12:03
Joten pimpelipom vaan kaikille joiden mielissä on pahuudet ja mustamaalaukset, noituudet ja kavaluudet. Teidän tuomionne on ovella, minä lähden 7-vuotiselle lomalle viettämään lehtimajanjuhlaa. Sen aikaa maailma kokee Mooseksen vitsaukset mutta vieläkin raskaampina.
29.06.2015 11:37
No olettepas te pikkusieluisia ja huumorintajuttomia. Johan nyt on päivän selvää että mun pitäs loukkaantua tämmösestä naiivista kirjoittelusta mitä täällä näköjään ollaan hyvin tarkkaan funtsittu, minkälainen ihminne minä olen. No enhän minä voi teille mitään, kirjoittelette mitä kirjoittelette ja minä naureskelen päälle. Minulla on oikein hyvä olla, en ole ylpeä, koska olen syntinen ja armahdettu sellainen. Ei minulla ole aihetta brassailuun, olen vain ihminen kuten täällä kaikki. teillä vaan tuntuu olevan kaikennäköisiä mielikuvia mm. minusta. Pitäkää se, ei se minuia haittaa. Jos pidätte minua sellaisena jossa "luulen olevani jotaiun suurta" niin se on teidän päässänne, älkää luulko että minun.
29.06.2015 11:34
Melkeen nyt halkean ylpeydestä XD
29.06.2015 10:34
Jaaha ja profetiaa näköjään pukkaa taas töydellä laidalla vaikkei itte ees tajuu.
28.06.2015 22:18
No ei voi... sen voin kyl sanoo. Kitaralla ei maailma parane.
28.06.2015 22:14
Kuunnelmassa oli myös eräs kohta. Minä muiden syntyperäisten uskovien lasten tieädmme mitä tarkoittaa "kuudestisyntyneet". Tämä on hauska termi jota voidaan myös käyttää sikäli kun emme ole kaikki aina onnistuneet syntymään uudesti ja siksi olemme vajavaisia. Tarvitsemme uudesti syntymistä osin joka päivä.
28.06.2015 21:57
54 / 121