http://ennustuksia.com/2015/06/23/rabbi-amram-vakninin-sanoma/
”Rabbi sai sanoman juutalaiselle kansalle Profeetta Elialta, että Taivaassa on julistettu että sota on tulossa Etelä-Israeliin, ja tulee liikkumaan Pohjois-Israeliin ja tulee jatkumaan Israelin sisällä. Tuhansia ihmisiä tulee kuolemaan, Jumala varjelkoon.”
http://www.breakingisraelnews.com/43075/rabbi-receives-heavenly-message-in-the-cave-of-elijah-the-prophet-inspiration/#Fsx3QVSX16thlBHp.97
Erittäin raju sota Israeliin
30
127
Vastaukset
- Nimim.Erkki
Juuri tänään tuli puhuttua ajatelleeni, lähtisinkö Israeliin sotimaan. Ihmettelin itsekin, miten tuollaista suusta pääsi. Aamupäivällä. Että laitanko pillejä pussiin täällä Suomessa ja lähdenkö suunnittelemaan aseita, joilla tapetaan Israelin vihollisia. Vastaavaa juttua tuli kirjoitettua kerran aiemmin muualle.
Mutta mitä ihmeellistä tässä jutussa oli? Suunnilleen sama kellonaika kuin tuosta linkistä löytyi ennustuksen ajankohdaksi!- KristuksenIsrael
Vastaus nimimerkille "Nimim.Erkki":
Jos tarkoitatte, että lähtisitte sotimaan ja aseita suunnittelemaan tuon erään Lähi-idän valtion puolesta, niin kirjoituksenne ei varmasti tule Kaikkivaltiaan Luojan Pyhästä Hengestä eikä Kristukselta, vaan riivaajilta, pimeydestä, ja tuon esittämänne toteutuksella olisitte varmasti Kristuksen vihollinen, sillä eihän tuo kyseinen valtio ole mikään oikea Israel Kristuksen Uuden liiton aikana, ei ennen ylösnousemusta eikä sen jälkeenkään.
Sillä Kristuksen Israel on ainoa oikea Israel Kristuksen Uuden Liiton aikana. Niin todistavat Uuden Testamentin Kirjoitukset samoin kuin Vanhan ja Uuden Liiton profetiat, jotka Kristus ja hänen seurakuntaruumiinsa, se oikea Israel toteuttavat, vaan ei kyseine sekularistinen valtio. Johan alkuseurakunnan aikaan tuohon Kristuksen Israeliin liittyi suuri joukko oikeiden israelilaisten samoin kuin muita Aabrahamin jälkeläisiä niin kuin myös muiden kansojen ja heimojen edustajia.
Jos taas tarkoitatte, että lähdette taistelemaan tämän oikean Kristuksen Uuden Liiton Israelin puolesta, se onkin oikein, jos se vain tapahtuu Kaikkivaltiaan Pyhän Hengen ohjauksessa ja Kristuksen Opetuslapseudessa.
Kristuksen Uuden Liiton aikana ainoa oikea Israel on siis Kristuksen Uuden Liiton Israel, Kristuksen maanpäällisen, kuningas Daavidin valtaistuimen kuningaskunnan ja samalla Aabhamin kuningaskunnan pää.
"Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi -
että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;
mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat;
sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä."
(Ef.2:10-23)
"Totisesti minä sanon teille: siinä uudelleen asettamisessa (uudestisyntymisessä), jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa..." (Matt.19:28)
"... ja minä säädän teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun kuningaskunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa." (Luuk.22:29-30)
"Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan kuningaskuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin." (Luuk.16:16)
"Sentähden minä sanon teille: Jumalan kuningaskunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä." (Matt.21:43)
"... Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa." (Ilm.3:21) - KristuksenIsraeli
(jatkoa)
"Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille kuningaskunnan." (Luuk.12:32)
"...kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa kuningaskuntaan." (Kol.1:12-13)
"... sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen iankaikkiseen kuningaskuntaan." (2.Piet.1:11)
"... ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti!" Amen. (Ilm.1:6)
"Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle meidät kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt meidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja me tulemme hallitsemaan maan päällä."
(Ilm.5:9-10)
"Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa; te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut"." (1.Piet.2:9-10)
"Olkaa siten alamaiset kaikelle JHVH:sta lähtöisin olevalle alkuperäiselle ihmisen järjestykselle, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille (englanniksi governors, suomeksi kuvernöörit), jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi; sillä se on Jumalan tahto, että te hyvää tekemällä tukitte suun mielettömäin ihmisten ymmärtämättömyydeltä - niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.
Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta." (1.Piet.2:13-17)
- asdfasdfsadf
Helppoa ennustella sotaa maahan, jossa sitä on käyty jo vuosikymmeniä yhtä soittoa.
Ja peräti tuhansia kuolleita. Aika snadi sota, kun otetaan huomioon että osapuolena on sotilaallisesti erittäin vahva ydinasevaltio..
Profeetta Elia on muuten kupsahtanut paljon yli 2000 vuotta sitten eikä varmaan haasta enää mitään.- Siunausta.Israelille
Isoa rähinää on oikeasti profetoitu käsittääkseni useinkin. Ei se ole ollut vain päättelyn tulosta.
Rukous:
Pyhä Jumala, olkoon teidän suojanne Israelille juuri niin kattava kuin tahtonne on. Olkoon puollustustyössä olevien silmät näkevät, korvat tietoa kuulevia, viisaus ja älykkyys toimissa huipussaan. Siunausta Hänen silmäteräkansalleen. Tämä Jeesuksen nimessä. RepeRuutikallo kirjoitti:
Ja peräti tuhansia kuolleita. Aika snadi sota, kun otetaan huomioon että osapuolena on sotilaallisesti erittäin vahva ydinasevaltio..
Profeetta Elia on muuten kupsahtanut paljon yli 2000 vuotta sitten eikä varmaan haasta enää mitään.Kun Israel jyrähtää kuten alla olen sanonut Raamatun kautta, nappia ns. painetaan, niin sinä päivänä kuolee about 15-20 miljoonaa muslimia yhdessä hetkessä. Se ei ole vähän.
JarmoEklund kirjoitti:
Kun Israel jyrähtää kuten alla olen sanonut Raamatun kautta, nappia ns. painetaan, niin sinä päivänä kuolee about 15-20 miljoonaa muslimia yhdessä hetkessä. Se ei ole vähän.
Eikä noin vaarallista valtiota sitten enää Lähi-Idässä katsella vaan se tuhotaan. Siksi Israel ei tule käyttämään ydinaseita kuin todella äärimmäisessä hädässä, jota taas ei ole minkäänlaisessa järjellisessä näköpiirissä.
- KristuksenIsrael
Vastaus nimimerkille "JarmoEklund":
En tiedä, tarkoitatteko kommentillanne 15-20 miljoonan muslimin kuolemisesta sen toivomista, toivottavasti ette. Ja toivottavasti olette jo korjannut sivustollanne pitkään olleen virheellisen opetuksen Israelista Kristuksen Uuden Liiton aikana.
Todellisuudessa ns. muslimien keskuudessa on aivan varmasti paljon, paljon enemmän oikeita israelilaisia kuin kyseisen Lähi-Idän valtion kansalaisissa, myös niitä oikeita juutalaisia samoin kuin kuningas Daavidin jälkeläisiä ja leeviläisiä.
Joten kuoleman toivottaminen ja toteuttaminen muslimeille tarkoittaa samalla myös sen toivottamista ja toteuttamista muslimien joukossa oleville oikeille israelilaisille, mukaan lukien Juudan jälkeläisille samoin kuin kuningas Daavidin jälkeläisille ja leeviläisille sekä tietenkin suurelle joukolle Ismaelin ja muita Aabrahamin jälkeläisiä. Tälläisilla toivotuksilla ja toteutuksilla vetää itsensä päälle Kaikkivaltiaan ja Karitsan vihan ja kiroukset eikä takuulla kuulu pelastettujen joukkoon, vaikka siinä harhassa väärät henget asianomaista pitäisivätkin.
En myöskään usko tämän nykyisen Lähi-Idän valtion sotilaalliseen menestykseen. Taitaa käydä päinvastoin ja he taitavat myös sen itse aavistaa. He pelkäävät eräiden lähinaapurien ohella myös ISISiä, vaikka ovatkin ehkä yrittäneet saada sitä osin kontrolliinsa. Ja sanoihan se Kissingerkin, että joidenkin vuosien jälkeen ei kyseistä Israelin valtiota enää ole. Nämä ns. juutalaiset ovat itsekin suunnitelleet sen tilalle jotain muuta.
Kuten hyvin tiedetään, nykyisistä ns. juutalaisuutta edustavista merkittävä osa on syntyperältään Jaafetin ja muiden kansojen ja heimojen sekoituksia, joten tällaista isälinjaa edustavat eivät ole edes mitään seemiläisiä, saati sitten oikeita israelilaisia, joita on eniten juuri ns. kristittyjen joukossa, mutta vähintäänkin kohtalaisesti myös islamilaisten kansojen ja heimojen yhteydessä.
Sana muslimi tarkoittaa alunperin Kaikkivaltiaan säätämää hallitsijaa, hebreaksi m-s-l, jonka alaiset ovat sitten tämän vallan alle alistuneita tai alistettuja, muslimeja. Aivan erityisen merkittäviä hallitsijoita eli muslimeja ovat kuningas Daavid ja hänen jälkeläisensä ja siten myös Kristus, kuningas Daavidin siemeneksi laskettu, jotka kaiken lisäksi kytkeytyvät synnyinseutunsa ja keskeisen toiminta-alueensa puolesta voimakkaasti juuri islamilaiseen kehään eli Ismaelin ja Aabrahamin muiden jälkeläisten alueeseen.
Kristus itse oli aivan varmasti ns. muslimi ja ns. islamisti samoin kuin apostolinen seurakunnan varhaiset apostolit ja lukuisat opetuslapset, jolla viittaan Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman elämänjärjestelmään, Aabrahamin oppiin, Islamiin, vaan en siitä poikkevaan Islamiin.
"Katso, päivät tulevat, sanoo JHVH, jolloin minä täytän sen hyvän lupauksen, jonka minä olen lausunut Israelin heimosta ja Juudan heimosta.
Niinä päivinä ja siihen aikaan minä kasvatan Daavidille vanhurskauden vesan, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
Niinä päivinä Juuda pelastetaan, ja Jerusalem asuu turvassa, ja tämä on se nimi, jolla sitä kutsutaan: 'JHVH, meidän vanhurskautemme'.
Sillä näin sanoo JHVH: Aina on mies Daavidin suvusta istuva Israelin heimon valtaistuimella.
Ja aina on mies leeviläisten pappien suvusta oleva minun edessäni uhraamassa polttouhria ja sytyttämässä ruokauhria ja toimittamassa teurasuhria joka päivä."
Ja Jeremialle tuli tämä JHVH:n sana:
"Näin sanoo JHVH: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa,
niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa, niin ettei hänellä enää ole poikaa, joka istuu kuninkaana hänen valtaistuimellansa, ja minun liittoni leeviläisten pappien, minun palvelijaini, kanssa.
Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
"Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka JHVH valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
Näin sanoo JHVH: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita (hebr. m-s-l, H4910) Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä." (Jer.33:18-26)
H4910
מָשַׁל
mâshal (m-sh-l)
maw-shal'
A primitive root; to rule: - (have, make to have) dominion, governor, X indeed, reign, (bear, cause to, have) rule (-ing, -r), have power. - KristuksenIsrael
(jatkoa)
Ja JHVH sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1.Ms.12.1-3)
"Onhan Aabrahamista tuleva suuri ja väkevä kansa, ja kaikki kansakunnat maan päällä tulevat hänessä siunatuiksi.
Sillä minä olen valinnut hänet, että hän käskisi lapsiansa ja perhettänsä, joka jää hänen jälkeensä, noudattamaan JHVH:n tietä ja tekemään sitä, mikä vanhurskaus ja oikeus on, jotta JHVH antaisi Aabrahamille tapahtua, mitä hän on hänelle luvannut." (1.Ms.18:18-19)
Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. (Luuk.16:22)
Niin Jahushua (Jeesus) sanoi hänestä: "Tänään on pelastus tullut tälle huoneelle, koska hänkin on Aabrahamin poika;
sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on". (Luuk.19:9-10)
He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jahushua (Jeesus) sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja." (Joh.8:39)
"Miehet, veljet, te Aabrahamin suvun lapset, ja te, jotka Jumalaa pelkäätte, meille on tämän pelastuksen sana lähetetty." (Apt.13:26)
"Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan." (Gal.3:29)
"Sillä ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa." (Hebr.2:16) - jarmoeikirj
RepeRuutikallo kirjoitti:
Eikä noin vaarallista valtiota sitten enää Lähi-Idässä katsella vaan se tuhotaan. Siksi Israel ei tule käyttämään ydinaseita kuin todella äärimmäisessä hädässä, jota taas ei ole minkäänlaisessa järjellisessä näköpiirissä.
Se hätä on luettavissa Matteus 24:15-20
jarmoeikirj kirjoitti:
Se hätä on luettavissa Matteus 24:15-20
Älä usko kaikkea mitä tekisi mieli uskoa. Lähdekritiikki on sallittua ja suotavaa.
- Mene.omalle.palstalle
KristuksenIsrael kirjoitti:
Vastaus nimimerkille "JarmoEklund":
En tiedä, tarkoitatteko kommentillanne 15-20 miljoonan muslimin kuolemisesta sen toivomista, toivottavasti ette. Ja toivottavasti olette jo korjannut sivustollanne pitkään olleen virheellisen opetuksen Israelista Kristuksen Uuden Liiton aikana.
Todellisuudessa ns. muslimien keskuudessa on aivan varmasti paljon, paljon enemmän oikeita israelilaisia kuin kyseisen Lähi-Idän valtion kansalaisissa, myös niitä oikeita juutalaisia samoin kuin kuningas Daavidin jälkeläisiä ja leeviläisiä.
Joten kuoleman toivottaminen ja toteuttaminen muslimeille tarkoittaa samalla myös sen toivottamista ja toteuttamista muslimien joukossa oleville oikeille israelilaisille, mukaan lukien Juudan jälkeläisille samoin kuin kuningas Daavidin jälkeläisille ja leeviläisille sekä tietenkin suurelle joukolle Ismaelin ja muita Aabrahamin jälkeläisiä. Tälläisilla toivotuksilla ja toteutuksilla vetää itsensä päälle Kaikkivaltiaan ja Karitsan vihan ja kiroukset eikä takuulla kuulu pelastettujen joukkoon, vaikka siinä harhassa väärät henget asianomaista pitäisivätkin.
En myöskään usko tämän nykyisen Lähi-Idän valtion sotilaalliseen menestykseen. Taitaa käydä päinvastoin ja he taitavat myös sen itse aavistaa. He pelkäävät eräiden lähinaapurien ohella myös ISISiä, vaikka ovatkin ehkä yrittäneet saada sitä osin kontrolliinsa. Ja sanoihan se Kissingerkin, että joidenkin vuosien jälkeen ei kyseistä Israelin valtiota enää ole. Nämä ns. juutalaiset ovat itsekin suunnitelleet sen tilalle jotain muuta.
Kuten hyvin tiedetään, nykyisistä ns. juutalaisuutta edustavista merkittävä osa on syntyperältään Jaafetin ja muiden kansojen ja heimojen sekoituksia, joten tällaista isälinjaa edustavat eivät ole edes mitään seemiläisiä, saati sitten oikeita israelilaisia, joita on eniten juuri ns. kristittyjen joukossa, mutta vähintäänkin kohtalaisesti myös islamilaisten kansojen ja heimojen yhteydessä.
Sana muslimi tarkoittaa alunperin Kaikkivaltiaan säätämää hallitsijaa, hebreaksi m-s-l, jonka alaiset ovat sitten tämän vallan alle alistuneita tai alistettuja, muslimeja. Aivan erityisen merkittäviä hallitsijoita eli muslimeja ovat kuningas Daavid ja hänen jälkeläisensä ja siten myös Kristus, kuningas Daavidin siemeneksi laskettu, jotka kaiken lisäksi kytkeytyvät synnyinseutunsa ja keskeisen toiminta-alueensa puolesta voimakkaasti juuri islamilaiseen kehään eli Ismaelin ja Aabrahamin muiden jälkeläisten alueeseen.
Kristus itse oli aivan varmasti ns. muslimi ja ns. islamisti samoin kuin apostolinen seurakunnan varhaiset apostolit ja lukuisat opetuslapset, jolla viittaan Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman elämänjärjestelmään, Aabrahamin oppiin, Islamiin, vaan en siitä poikkevaan Islamiin.
"Katso, päivät tulevat, sanoo JHVH, jolloin minä täytän sen hyvän lupauksen, jonka minä olen lausunut Israelin heimosta ja Juudan heimosta.
Niinä päivinä ja siihen aikaan minä kasvatan Daavidille vanhurskauden vesan, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
Niinä päivinä Juuda pelastetaan, ja Jerusalem asuu turvassa, ja tämä on se nimi, jolla sitä kutsutaan: 'JHVH, meidän vanhurskautemme'.
Sillä näin sanoo JHVH: Aina on mies Daavidin suvusta istuva Israelin heimon valtaistuimella.
Ja aina on mies leeviläisten pappien suvusta oleva minun edessäni uhraamassa polttouhria ja sytyttämässä ruokauhria ja toimittamassa teurasuhria joka päivä."
"Näin sanoo JHVH: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa,
niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa, niin ettei hänellä enää ole poikaa, joka istuu kuninkaana hänen valtaistuimellansa, ja minun liittoni leeviläisten pappien, minun palvelijaini, kanssa.
Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
"Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka JHVH valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
Näin sanoo JHVH: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita (hebr. m-s-l, H4910) Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä." (Jer.33:18-26)
H4910
מָשַׁל
mâshal (m-sh-l)
maw-shal'
A primitive root; to rule: - (have, make to have) dominion, governor, X indeed, reign, (bear, cause to, have) rule (-ing, -r), have power.Muslimeilla on omat palstat. Tämä on kristittyjen palsta. Muslimien jumala on paholainen.
Tämä on profetia josta ei ole päivämäärää eikä aikaa tiedossa. Profetia on varmasti totta mutta ensin tapahtuu tämä:
Joh.ilm. 7:1-3 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Ja vasta "rauhasta" 1290 päivän jälkeen tämä:
Matteus 24:15-20 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon- silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
Daniel 12:9-13 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti. Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät. Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa.">Profetia on varmasti totta
Hehe, niinhän ne aina ovat. Paitsi että eivät ole koskaan – elleivät joskus täysin sattumalta siinä missä kenen tahansa taviksen roknoosi.- Tuulah
niin. ethän sinäkään uskonut muuan kuukausi sitten sitä atte ystäviesi kanssa, että venäläinen voi hyökätä suomeen. jotenkin tää palsta hiljennyt epäilijöistä kummasti. joten jos sellanen profetia on olemassa, että Israel joutuu sotaan, niin kyllä se sitten kanssa tapahtuu.
- Ankara3
Tuulah kirjoitti:
niin. ethän sinäkään uskonut muuan kuukausi sitten sitä atte ystäviesi kanssa, että venäläinen voi hyökätä suomeen. jotenkin tää palsta hiljennyt epäilijöistä kummasti. joten jos sellanen profetia on olemassa, että Israel joutuu sotaan, niin kyllä se sitten kanssa tapahtuu.
Googin sotakin odottaa toteutumisensa aikaa. En ihmettelisi jos olisin elossa näkemässä sen tai kokisin ylöstempauksen ennen viimeiseen uneen nukahtamistani.
- a----a
Tuulah kirjoitti:
Ai jaa. Jos jostain on olemassa profetia, se toteutuu. Tämähän olikin hieno tieto. Kaikki profetiat toteutuvat poikkeuksetta! Tämä tieto helpottaa profetioiden tulkintaa huomattavasti, nyt ei ole enää kuin yksi tulkintavaihtoehto jäljellä.
Venäjä muuten ei hyökkää Suomeen. - InhottavaRealisti
Tuulah kirjoitti:
Onkos Venäjä sitten juuri nyt hyökkäämässä Suomeen?
Ymmärrätkö lainkaan, millaista inhimillistä kärsimystä sota OIKEASTI aiheuttaa? Onko sotatilalla uhkailu ja pelottelu niin kevyt ja vähäpätöinen aihe, että se on pikkujuttu? Tajunnet EHKÄ, että joku voi typerät haihattelusi todestakin ottaa? - Ymmärrätkölainkaan
InhottavaRealisti kirjoitti:
Onkos Venäjä sitten juuri nyt hyökkäämässä Suomeen?
Ymmärrätkö lainkaan, millaista inhimillistä kärsimystä sota OIKEASTI aiheuttaa? Onko sotatilalla uhkailu ja pelottelu niin kevyt ja vähäpätöinen aihe, että se on pikkujuttu? Tajunnet EHKÄ, että joku voi typerät haihattelusi todestakin ottaa?Ateistikommunistin mielipide on väärällä foorumilla.
Tuulah kirjoitti:
>ethän sinäkään uskonut muuan kuukausi sitten sitä atte ystäviesi kanssa, että venäläinen voi hyökätä suomeen.
Jos minulle puhut, niin näytäpä missä olen muka väittänyt, ettei venäläinen voi hyökätä Suomeen. (Toivottavasti et sentään kuvittele, että Jeesus lukee ajatukseni ja kertoo ne sitten sinulle.) Tosin tietääkseni ei ole hyökännyt, eikä kukaan asioista perillä oleva pidä sellaista hyökkäystä todennäköisenäkään mm. siksi, että se olisi Venäjän kannalta kaikkine riskeineen täysin järjetön liike.
- profetiattoteutuvat
Nykyinen Israel on Jumalan tuomion alla ja tulee todella 'hävitetyksi' ja vasta sen jälkeen tulee aika, jolloin Jumala kokoaa valitut Israelin kansan jäsenet kaikista sukukunnista ja he palaavat maahansa rauhassa ja alkavat sitten rakentaa Jerusalemin temppeliä ja tulevat aloittamaan uhritoimitukset.
Rabbin saama profetia on siis ihan oikea ja todellinen Raamatun mukainen profetia. Eikä kysymys ole vielä 'lopun' ajoista. Nyky Israel elää vahvasti luopumuksessa ja tulee siksi joutumaan Jumalan tuomion alle.
Danielin tulevan 'Baabelin' valtakunnan aikana Israel siis hävitetään ja Danielin tulevan 'Persian/Assurian' valtakunnan aikana Israel palaa uudelleen maahansa Jumalan tuomana. Silloin on oleva väkevä herätys Egyptissä-Israelissa-Assuriassa. Nuo kansat kääntyvät Jumalan puoleen, vaikka Kristus jää edelleen heille vieraaksi, mutta juutalainen herätys syntyy väkevänä. - LopettakaaHourailu
No onhan se aika helppoa ennustaa Israeliin sotaa kun siellähän ollaan joka toinen vuosi sotajalalla. Ja missä se Venäjän hyökkäys Suomeen viipyy? Ei taida tullakaan vai mitä?
- Älä.vähäksy
Minäkään en miettimättä hyväksy profetioita, mutta en myöskään vähäksy niitä.
Raamatun mukaan Hän voi antaa omillensa tietoa tulevista asioista profetioiden muodossa.
Jos profetoija on luotettava kristitty tai juutalainen, niin kannattaa profetioiden sisältöä miettiä.
- Tukkipulli
Toivottavasti tuo nykyisen maailmanhistorian verisin terroristivaltio hävitettäisiin ensimmäisestä rupikullista viimeiseen. Ja muut rupikullit myös!
- Manimanimani
Ai. Puhut Egyptista, Syyriasta, Iranista, Irakista, Afganistanista, Pakistanista, Tunisiasta ym. muslimivaltioista, joista kansa pakenee pakolaisiksi, eikä löydy maita, jotka pystyisivät ottamaan niin suuria määriä muslimeja.
Kuinka paljon on pakolaisten ruumiita merissä kun oman maan kiskurit yrittävät hyötyä pakolaisista. - Netajajaahu
Israel ottaa vastaan siirtolaisia.
Ainoa demokratia sillä suunnalla on Israel.
- Setä.neuvoo
Juutalaiskansa on Uuden Testamentin pappisvirasta hyljätty kyllä, Heprealaiskirjeen mukaan, toistaiseksi, mutta on edelleen valittu kansa, Room 11. Siis Jumalalla on kaksi morsianta, kuten selitti Paavo Hiltunen kirjassa Israel ja aamuruskon peura. (mm. Hes 23, Ef 2 ja 5)
- filade
"profetiattoteutuvat
30.6.2015 10:07"
Kirjoitti ainakin osittain asiaa.
Antikristuksen 7 vuoden alusta 220 päivää alkaa 1040 päivää kestävä temppelipalvelus ja on lakkautettuna 3,5 vuotta eli 1260 päivää josta saadaan 2300 päivää (Dan.8:13-14). Joitten jälkeen pyhäkkö asetetaan pyhitettynä oikeaan asemaansa, joka voinee olla Jeesuksen itsensä rakentama tuhatvuotinen temppeli (Sak.6:12, Hes.40-).
Israelin pako kestää 3,5 vuotta, jolloin toteutuu lopullisesti Jeesuksen profetia Jerusalemin hävityksestä jonka jälkeen myös pakanoiden ajat päättyvät (Luuk.21:20-24).
Rabbin profetia toteutunee jo seurakunnan aikana Ps.83 sodassa. - LammasLammas
2013 kaveri lähti ulkomaille pakoon hyökkäystä ja palasi 2014 Suomeen. Huomasi sitten Venäjän hyökkäys profetian Suomeen ja lähti matkaan taas ilmeisesti on poissa taas n. vuoden.
Venäjä pääsee nykytalousahdingostaan valloittamalla naapurimaita. Suomi ei mielestäni ole taloudellisesti kannattava hyökkäyskohde, Israel sen sijaan on erittäin rikas maa, jonka maaperä pursuaa öljyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435972
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2705058Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002883972- 122101
- 1771891
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901750- 1041383
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281339Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1041257- 661229