Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. No sanoppas muuta, sen täytyy tosiaan olla Jumalan poika.
  2. Sun kannattaa nyt juhlia vaikka viikko, kun löysit näin hienon jutun täältä... Tiedätkö silti ettei nämä ole vielä edes pahoja epäkohtia. Minä kerron erään epäkohdan johon en ainakaan yhdeltäkään papilta ole saanut vastausta tai järkevää ja loogosta selitystä. Itse olen tehnyt erään sellaisen, kerron lopuksi.
    Elikkäs, kun Jeesus oli kehunut Pietaria ja juuri antanut tälle ns. Taivasten valtakunnan avaimet, jonka jälkeen Jeesus alkoi puhumaan kuinka hänet tullaan tappamaan julmasti. Tähän Pietari sanoi että minä en salli, minä suojelen sinua enkä anna sinua heille, johon Jeesus sanoi, "väisty saa_tana". Eli jos Pietari olisi tosiaan voinut estää Jeesuksen ristinkuoleman, tämä olisi ollut koko ihmiskunan tuho. Näinpä Jeesus sanoi että saa_tana olisi asian takana ja käski tämän väistyä. Tämän tapauksen jälkeen myöhemmin pääsiäisaterialla Raamattu sanoo, että sitten saa_tana meni Juudakseen, joka kavalsi Jeesuksen. Nyt siis tapahtui täysin päin vastoin kuin Pietari esteli ristintyötä ja nyt Juudas edisti sitä. Tässä on erikoinen ristiriita, koska saa_tanaakaan ei pidetä vallan tyhmänä.
    No minä olen itse ajatellut tämän ristiriidan olevan ns. inhimillinen tekijä. Suomen lakikin tuntee termin "en voinut mieltäni malttaa". Näin taisi saa_tanalle käydä, koska kun tilaisuus tuli, saa_tana hävisi vihalleen Jeesusta kohtaan ja teki sen virheen että meni Juudakseen jota seurasi että ristiinnaulitseminen kumminkin sitten tapahtui.
  3. Kirjoitan sinulle suurin siunauksin ISON AMENEN kera, Jeesus on Herra!
  4. Tyhjentävästi AMEN!