Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. No tähän iso AMEN!
  2. Höh... kanada!
  3. Pelkohan on aina ollut vallan väline ja mitä uskova pelkää? Eksytystä!
    Kirkot ja jotkut jotenkin itsekeskeisellä tavalla uskovat ihmiset haluavat kumota olemassa olevan uskon ja korvata se omilla, käyttäen termiä "varo, olet eksytetty" ja sitten tekee itselleen tilaa poistamalla evankeliumi ja tuomalla oma tilalle, vain koska se on oman itsensä kertoma. Siitä huolimatta yksikään ihminen ei voi sanoa että "tuokin tuli minun kautta uskoon". Usko tulee ylhäältä ja evankeliumi on niin YKSINKERTAINEN että sen oppii 5 vuotiaana. Minä ainakin opin siinä iässä ja samalla opin että jos joku opettaa tästä poikkeavalla tavalla, se valehtelee.
    Näin ollen miksi pitää ekstyksestä tehdä salatiedettä, vaikka Paavali kertoo Johanneksen kirjeessä mikä on antikristus, se on sellainen joka kieltää Jeesuksen Jumalan poikana. Vain Jeesus Kristus, Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan poikana on ainoa tie, totuus ja elämä. Sen ulkopuolelta kaikki muu oppi on eksytstä ja jos joku opettaa että kärrynpyöriä heittelemällä pääset taivaaseen, niin se on eksytystä. Aivan simppeli kaava.
    Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
    Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme.
    Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti
    Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

...ja mikä on se Jumalan tahto? Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

...ja miksi se on Jumalan tahto? Joh. 3:16 Niin paljon Jumala on maailmaa Rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi ikuinen elämä Jumalan valtakunnassa.
  4. Minä olin rukoillut vuosia tietoa että mikä on Israel tässä ajassa, koska niin moni asia viittaa siihen että tuo suku on levinnyt siemenen kautta vähän joka paikkaan. Sitten viimein kun olin sairauslomalla ja kävin ratikalla Helsingin keskustassa kävelyllä, koin kumman tapahtuman näiden rukouksieni päätteeksi. Olin juuri palaamassa tuolta kävelyretkeltä ja jälleen rukoilin että entäpä se Israel, kun pääni sisällä tuli selvä ääni joka sanoi yksoikoon "te olette Israel".