Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmisliha ei koskaan tule perimään taivastenvaltakuntaa!
10.04.2015 09:28
Kuka tässä niitä perkeleen tekoja on ollut tekemässä, en minä ainakaan. En saata tehdä tietoisesti pahaa. Mutta kuten Ninni tuolla jossain todella hyvin asiaa kuvasi, vaikkemme ole varsinaisesti pahoja, emme saata myöskään kustua itseämme synnittömiksi vaikkemme syntiä tietoisesti teekkään. Sydämessämme on niin paljon syntiä jota emme tunnista synniksi, kuin vasta Jumalan läpivalaisun kautta, jonka Pyhä Henki meissä meille näyttää. Tämä synti Mikko Ainasojaa ei harmita vaikka hän silloin tälllöin onkin tunnustanut että jotain pientä on. Se pieni on juuri sitä, joka tekee sinusta ja minusta syntisen, vaikkemme syntiä etsi, emmekä sitä tietoisesti teekään, kuten jumalttomat. Tämä on Mikolta sokaistuna ja siksi sanon että hänellä on vain "kaasu on ja kaasu off" asennot. Hän kykenee näkemään asian yhtä mustavalkoisena kuin Jumala sen näkee, on siis vain 0,00000000000000001% synnittömiä ja loput syntisiä. Mutta Mikko ei tajua että me olemme sitä toista puolta kaikki, vain Jeesus kykeni lihassa täydellisyyteen. Jotain pientä tosiaan meissä on ja se pieni tekee meistä syntisiä.
10.04.2015 09:25
Asioiden oikein tekeminen on antaa vanhurskauttaa itsensä Jeesuksen Kristuksen sovintoveressä. Eikä edes Jeesus kutsunut itseään hyväksi, vaan Jumalaa:
Luukas 10:17-18 Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
Vain Jumala kykenee vanhursakuttamaan ja se ei tapahdu meidän tekojemme tähden, olimmepa sitten kuinka hyviä tahansa. Me emme riittäisi vaikka mitä tekisimme, johan tämä lukee Pyhässä Raamatussakin. Se ei tarkoita kuten herra Ainasoja käsittää, että kaasupolkimessa ei ole kuin "päällä ja pois" kytkentä, vaan niin paljon et kykene olemaan lihassasi hyvä, että kelpaisit hyvänä. Etkä myöskään niin vähän syntiä tehneenä, että sen takia lihassasi kelpaisit. Kelpaat ainoastaan Kristuksessa.
En tiedä miksi tämä pitää olla niin vaikeaa aina käsittää ettei liha voi. Henki olisi altis vaan liha ei taivu koskaan, ennenkuin tulee se joka on täydellinen.
Ilm. 3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
09.04.2015 22:16
Tehkää vanhurskaus! Miten muka?
Jumala on vanhurskas ja me olemme vanhurskautetut Jeesuksessa Kristuksessa uskomme kautta, emme tekojemme kautta. Tämän pitäisi olla selvää ainakin niille, jotka osaavat lukea.
09.04.2015 21:46
Sanos muuta. Reserviläisenä mä oon nyt 50v ja kaks kertaa oon käyny kertaamassa 1995 ja 2007 enkä koskaan ole moista kuullutkaan, että ressut rekisteröidään näin. Tämä on kuin "sotaverollepano" keisari Augustuksen käsky laskea kuinka monta ja minne. Uskon ettei koko SUomen historiassa tämmöistä ole tehty ku viime sotien alla varmaan yhtä pikasesti.
09.04.2015 20:38
Noo, mutta KTS se vasta ihmeissään onki ku hääkutsu meni ohi...
09.04.2015 20:14
Sitä just! Oleks kuullu sanonnan et joku "käy pyhällä hengellä"
09.04.2015 20:00
Joo mä sain sulta ja lähti eteenpäin. Oli sullaki ihan monta ketjussa :D
09.04.2015 19:59
Jumalan sanassa on aina monta kerrosta. Sama lause voi tarkoittaa useita asioita, aivan henkilökohtaisesta hengellisiin saakka, kuten vaikkapa Pietarin uni Apt. 10 luvussa.
09.04.2015 19:43
Kyllä muistan... hääkutsut. Mutta mikä on tuo ainoa mahdollisuus, mikä tässä unessa kävi ilmi, on herätys. Se tapahtuu vain ylösoton kautta. Katsokaas loppusanat: Minä annan parastani, sadon kerrallaan." SADON KERRALLAAN... ensin uutisvilja ja sitten pääsato. Se on Suomen viimeinen mahdollisuus.
09.04.2015 19:40
ISO AAMEN! Tämä oli kuin suoraan mulle, joka olen niin paljon odottanut. En väheksy kenekään muun paloa, se on henkilökohtainen asia. Mutta kui mä tota luin ja sitten sydän pompsahti kun luin sanat "Mesikämmen on ihmeissään, kun näkee, mitä tapahtuu".
Minua kutsuttiin Helsingin portsaripiireissä mm. "mesikäämmen" ja myöhemmin "mesari" koska moni vaan väänsi sen siitä. Aivan mahtavaa!
Ja sitten tämä toinen, Sinettisormus muistaa viime kesän uneni häistä joita luulin mun 50v juhliksi "Kutsu kesäksi kirkkohäät. Tulkaa juhlimaan". Olenhan edelleen 50v ja siinä unessa "olin ihmeissäni" eli taas... Mesikämmen on ihmeissään, kun näkee.... VARMASTI!
09.04.2015 19:27
Aamen! Tässä on lyhyt ja yhtimekäs elämänohje, jota toiset tuntuvat pitää pilkkanaan.
09.04.2015 19:19
Huomioikaa sellainen seikka, että itse Jumala lähettää eksytyksen, joten Hän ei lähetä valheita. Se asia kerrotaan varsin selvästi, kehen tämä eksytys kohdistuu. Jumalan omat ovat varsin turvassa siitä eksytyksestä. Se eksytys vie ojasta allikkoon, eksyneet kauas metsään. Se on Jumalan oma teko, jolla nämä valheisiin ja muihin vääryyksiin mieltyneet löytävät itsensä menemässä lopulliseen tuhoonsa. Jumala ei ole eksyttäjä!
09.04.2015 17:00
Ei voi ku nauraa XD
09.04.2015 14:27
Tarkoitan että näin pääsisimme jopa testaamaan Jumalaamme.
09.04.2015 13:46
Ehdotan että rukoillaan epäitsekkäin lähtökohdin pelkästään totuutta hakemalla, esimerkiksi Jouko Piholle tulevaksi tai hänelle ohjattua erityisen voimakasta viestiä vahvistamaan profetiaa tässä "Suomen profeetta" asiassa. Hän olisi varmaan oikea mies julkaisemaan sitten saamansa, koska ei hänkään uskalla Jumalan ilmoitusta vastaan omiaan kertoa. Minäkään en uskaltaisi Joukolle vääristellä mitään, eikä Jouko taida muutenkaan julkaista enää nykyään sanomiani, koska hän ei usko sanomaani tai pitää sitä vääränä, joten hän pitää lähtökohtaisesti jo ko. Inarinjärven miestä huuhaana.
09.04.2015 13:45
Kiitos ystävät tuesta ja ymmärryksestä!
09.04.2015 10:33
Joo, siis en mä ollu kovin innoissani kun tämän sain julistettavakseni, päin vastoin, tämmösen jutun julistaminen on kaikkea muuta kuin oman uskottavuuden tukemista. Kumminkin mä oon aina halun nu olla jalat maassa mutta silti julistan näitä. Paradoksaalista kertakaikkiaan. Olenhan kumminkin melkoisen maallinen noin muuten, ammattini ja yrittäjyyteni, sekä ennen muuta poliishallituksen luottohenkilönä, kaikkea muuta kuin uskottava. Vähän niinku tippunu johonkin vaunujen väliin jumiin.
Toivon silti kaikilta tämän sanoman lukijoilta ymmärrystä ja ennen kaikkea uskoa. Tämä heijastuu hieman samalla tavalla kuin uskovasta ryhmästä erkanee yksi perustamalla oman uskovan ryhmän. Miten luulet entisen seurakunnan kolmannesta ajatella? "Ne on harhassa", vai mitä, vaikka syy eroamiseenkin on pelkästään vaikkapa maantieteellinen ratkaisu.
09.04.2015 10:31
Voi sitä uskon vähyyttä... Jos itse Herra sanoo että viekää minut järven yli, niin miksi te hänet herätätte myrskyn takia? Eikö Jumala ole kaiken luonut, laskee jokaisen hiuksesikin päästäsi ja on tuntenut sinut jo kauan ennen kuin synnyitkään. Miksi siis kysellä maallisia asioita?
Jos itse Herra on sanonut herättävänsä profeetan Inarinjärveltä toisen säkkipukuisen profeetan ominaisuudessa, jonka minulle antoi tehtäväksi julistaa tulevaksi. Ajatelkaas niin että luuletteko että jokin Jumalaa suurempi asia maailmassa estäisi sen, ettei se tulekaan, jos se kerran oli Herran itsensä sanoma ilmoitus?
Kenenkään ei tarvitse tätä uskoa, eihän siihen kenenkään tarvitsekaan uskoa, vain ilmoitus siitä on tehty. Ajallaan herra sen näyttää miksi tämä pitää kertoa monta vuotta aikaisemmin. Onhan profeetoilla ennenkin ollut omat profetiansa.
09.04.2015 09:41
Jep! Saamme yhdessä iloita Herrassa, koska meillä on sama pomo :D
08.04.2015 23:24
95 / 121