Jarmolle asiaa - -

09042015

Jarmolle!

Oletko sinä täällä Jarmo? Tai olit, ja kerroit ennustamastasi profeetasta, Inarissa tai jossain?
Koetapas nyt herätellä tätä miestä liikkelle? Kansan tilanne on tämä:

1. Moos 18:20-33. Ei ollut niitä, joiden tähden tuomio olisi estynyt.
2. Jer 14:10-14
3. Jeremia 15:1 ---
4. Hes 14:14, 20

Ei olisi enää auttanut Mooses eikä Samuel! Entä Nooa, Job ja Daniel? Jos se ilmoittamasi profeetta voisi nyt astaua esille Suomessa??

Kohta ei ole aikaa valmistuksiin?

Kun lentokone törmää vuoreen ja aiheuttaa äärimmäisen tuhon ja tragedian, ihmiset kysyvät: Eikö ollut mitään ennakkoinfoa, mahdollisuutta säästyä, valita, valmistua asiaan?

Kun loistoristeilijä törmää jäävuoreen, eikö otettu tähystäjää todesta, vai aiheuttiko illuusio laivan uppoamattomuudesta virhearvioinnin, haverin?

Jos jonkun asumuksen turvallisuus on uhattuna, onko loogista että talon vartiokoira haukkuu?

Kun lääkäri toteaa, että potilaan elinajan ennuste on erittäin lyhyt, onko moraalista ja eettistä kertoa karut faktat, vaiko salata ne?

Jos joku kansakunta on kuin haaksirikkoaan kohden etenevä uppoava laiva, onko matkustajilla oikeus tietää se?

Jos edessä on inhimillinen raskas kriisi, onko kohtuullista että ihmiset joutuisivat sellaiseen valmistumattomina?

Vaikka jotkut tahtoisivat sulkea aistinsa ikäviltä skenaarioilta, mitkä ovat niiden toisten oikeudet, jotka ovat valmiit tietämään, että lentokone törmää, laiva uppoaa, elinaikaa on vain hippunen?

Nyt? Vaikka se, mitä infoa ja ilmoitettavaa on, ei olisikaan kaivatuin uutisaihe, mikä on inhimillinen ja oikeudellinen edesvastuumme? Jos tiedämme? Ja mitä se tieto on?

Mitä ajatella vartiokoirasta, ja järsii luuta ja kuolaa, kun varkaat ja murhamiehet tiirikoivat oven ja tekevät kaikesta selvää?

Terveisin rukoilevat uskovat

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herrakysyy---

      Onko se tämä:

      "Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Isralein heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun susutani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani." He 3.17

      " Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestään, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi." Hes 33:8-9

      Jos se lapin mies on oikea Jumalan profeetta, hänen tehtävänsä ei ole makailla, vaan kiireesti ryhtyä saarnaamaan parannusta ja katoavaa etsikkoaikaa tälle maalle!

      Sananlaskut 24:11-12

      • Maikunmestat

        Huomioikaa myös kerrontatapa ja kieliopilliset virheet - vaikuttaa Maikun tehtailulta.


    • Voi sitä uskon vähyyttä... Jos itse Herra sanoo että viekää minut järven yli, niin miksi te hänet herätätte myrskyn takia? Eikö Jumala ole kaiken luonut, laskee jokaisen hiuksesikin päästäsi ja on tuntenut sinut jo kauan ennen kuin synnyitkään. Miksi siis kysellä maallisia asioita?
      Jos itse Herra on sanonut herättävänsä profeetan Inarinjärveltä toisen säkkipukuisen profeetan ominaisuudessa, jonka minulle antoi tehtäväksi julistaa tulevaksi. Ajatelkaas niin että luuletteko että jokin Jumalaa suurempi asia maailmassa estäisi sen, ettei se tulekaan, jos se kerran oli Herran itsensä sanoma ilmoitus?
      Kenenkään ei tarvitse tätä uskoa, eihän siihen kenenkään tarvitsekaan uskoa, vain ilmoitus siitä on tehty. Ajallaan herra sen näyttää miksi tämä pitää kertoa monta vuotta aikaisemmin. Onhan profeetoilla ennenkin ollut omat profetiansa.

      • 09042015

        Tottelpas nyt Jarmo Herraa, ja ala kovistella tätä ennustamaasi profeettaa! Nyt on aika.
        Tässä ei ole uskon vähyyttä. Nyt on tarttuminen asiaan. Jumala kysyy. Joko profetiasi on totta, taikka sitten ei?


      • dfsdfdfg

        Ei sitä kukaan uskokaan.


      • tuulikkiwaellus

        Niin aika merkillinen aloitus. Jumala toimii ajallaan ja ajallaan tuo profeettansa esille. Me emme voi Jumalaa hoputtaa ja pumpata toimittamaan asioita. Tietty voidaan nöyrästi Häntä rukoilla näyttämään elämämme suuntaa. Ja tuskinpa tuo tuleva profeetta on mikään ennusteleva lausuntoautomaatti, joka esim. antaa tietoa jokaisen yksittäisen ihmisen tilanteisiin kuten esimerkiksi kannattaako lentokoneeseen astua ja viekö kone turvallisesti perille. Kyllä tosin voi yksittäisellekin ihmiselle profeetta antaa jumalallisen ilmoituksen kuten kautta aikain on tapahtunut. En tiedä, olenko väärässä, mutta arvelisin , että tämä Jumalan Inarinjärven profeetta pääasiassa ilmoittaa Taivaallisen Isämme tahdon, miten meidän tulee kansakuntana toimia. Jos hän on toinen säkkipukuisista todistajista, niin eiköhän hänen ilmoituksensa koske myös koko maailmaa.


      • tuulikkiwaellus

        Niin vielä lisäystä edelliseen kirjoitukseeni. KIrjoittajat hoputtavat Jarmoa hoputtamaan profeettaa uskoen että Jarmo voisi sen tehdä. Hänen kirjoituksestaan voi päätellä, ettei hän moiseen juttuun lähde mukaan.


      • tuulikkiwaellus kirjoitti:

        Niin vielä lisäystä edelliseen kirjoitukseeni. KIrjoittajat hoputtavat Jarmoa hoputtamaan profeettaa uskoen että Jarmo voisi sen tehdä. Hänen kirjoituksestaan voi päätellä, ettei hän moiseen juttuun lähde mukaan.

        Kiitos ystävät tuesta ja ymmärryksestä!


      • näkymätön-ninni
        tuulikkiwaellus kirjoitti:

        Niin vielä lisäystä edelliseen kirjoitukseeni. KIrjoittajat hoputtavat Jarmoa hoputtamaan profeettaa uskoen että Jarmo voisi sen tehdä. Hänen kirjoituksestaan voi päätellä, ettei hän moiseen juttuun lähde mukaan.

        Hyvin kiteytit tuulikkiwaellus!

        Merkillinen aloitus tosiaan...


      • Ettekötunnistajajätä
        09042015 kirjoitti:

        Tottelpas nyt Jarmo Herraa, ja ala kovistella tätä ennustamaasi profeettaa! Nyt on aika.
        Tässä ei ole uskon vähyyttä. Nyt on tarttuminen asiaan. Jumala kysyy. Joko profetiasi on totta, taikka sitten ei?

        Maijaliisaa taas.


    • Näinhetekevät

      Uskon varjolla he ahnetivat itselleen lisää elintilaa ja hyvää auraa. Näin he tekevät ja menestyvät.

    • Joo, siis en mä ollu kovin innoissani kun tämän sain julistettavakseni, päin vastoin, tämmösen jutun julistaminen on kaikkea muuta kuin oman uskottavuuden tukemista. Kumminkin mä oon aina halun nu olla jalat maassa mutta silti julistan näitä. Paradoksaalista kertakaikkiaan. Olenhan kumminkin melkoisen maallinen noin muuten, ammattini ja yrittäjyyteni, sekä ennen muuta poliishallituksen luottohenkilönä, kaikkea muuta kuin uskottava. Vähän niinku tippunu johonkin vaunujen väliin jumiin.
      Toivon silti kaikilta tämän sanoman lukijoilta ymmärrystä ja ennen kaikkea uskoa. Tämä heijastuu hieman samalla tavalla kuin uskovasta ryhmästä erkanee yksi perustamalla oman uskovan ryhmän. Miten luulet entisen seurakunnan kolmannesta ajatella? "Ne on harhassa", vai mitä, vaikka syy eroamiseenkin on pelkästään vaikkapa maantieteellinen ratkaisu.

      • höpönhöpön

        Höpö höpö Jarmo... Asia ymmärretty! keksit koko jutun itseäsi korottaaksesi....


    • toimitaansitten

      Jamolle. Kun olet profetoinut Inarin profeetasta, nyt on aika sellainen että säkkipukuista tarvitaan. Nyt lähetetään siis etsintäkuulutus Inarin seudulle, kun et vastannut... Kiitos.

      • näkymätön-ninni

        Toimitaansitten viestiä sinulle: Jos sinulla on noin kova hätä... Niin alahan rukoilla asian puolesta!


    • restinpiece

      Rest in piece, Jarmo.

      Jumala ei enää sinulta mitään pyydä, eikä sinulle anna. Lepää rauhassa!

      • Piksu

        Eli eli! Jos vaikka sellainen "Inarin hiihtäjä" olisikin? Niin vastavoimat ovat ainakin kovat! Viittaan tuohon "restinpiece" viestiin! Sitten vielä että jotain "hokkuspokkus" temppujako nämä odottaa? VOI oi voimariini!


      • taieisitten

        No, Jarmo vastaa....


    • Turhaahätäilyä

      Korkeimman kädessä on, milloin tuo Inarin profeetta saa aloittaa työnsä. Herra on hänet kouluttanut. Ei meidän kuulu hoputtaa ja mennä asioiden edelle.

    • Ehdotan että rukoillaan epäitsekkäin lähtökohdin pelkästään totuutta hakemalla, esimerkiksi Jouko Piholle tulevaksi tai hänelle ohjattua erityisen voimakasta viestiä vahvistamaan profetiaa tässä "Suomen profeetta" asiassa. Hän olisi varmaan oikea mies julkaisemaan sitten saamansa, koska ei hänkään uskalla Jumalan ilmoitusta vastaan omiaan kertoa. Minäkään en uskaltaisi Joukolle vääristellä mitään, eikä Jouko taida muutenkaan julkaista enää nykyään sanomiani, koska hän ei usko sanomaani tai pitää sitä vääränä, joten hän pitää lähtökohtaisesti jo ko. Inarinjärven miestä huuhaana.

      • Tarkoitan että näin pääsisimme jopa testaamaan Jumalaamme.


    • zalaam

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      34
      3101
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1925
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1473
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      127
      1386
    5. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1074
    6. 127
      974
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      242
      852
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      839
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      721
    10. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      81
      652
    Aihe