Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen mä kans haluun nostaa esille, ety täällä on joku joka vihaa minua suunnattomasti. En käsitä kyllä miksi mutta sen vaan huomaan. Hän iskee heti kun sanon jotain. Kumma juttu. Miksi olla noin patoutunut? Ettekö te joku usko Pyhän Hengen työtä, ettekä usko Raamatun ohjeita, miten käsitellä kanssapalvelijoita ja profetiaa.
02.04.2015 19:19
Huomaatteks, mul oin uus näppis... tarkoitin Ananias, eli "Ananiaan tai Safiran"
02.04.2015 19:15
Voin sanoa tän että en kauheesti yllättyny... sen sijaan heitän vastakysymyksen. Tutkippas ensin itsesi ja kysy asiaa sen jälkeen muilta. Mä kerroin jo lähtökohdat, eikä ne ole Naniaan tai Safiran tokoja ihmeellisempiä. Ne ovat omantunnon kysymyksiä. Ole rehellinen PH:lle, äläkä mulle seltä tai mua syytä näillä asioilla. Hiffaaks ollenkaan mistä edes puhun?
02.04.2015 19:13
Haluan nostaa tähän erään henkilön esimerkkinä. Kuinka moni teistä tunnistaa missä hengessä tämä mies palvelee Jumalaa? Hän kutsuu itseään universumin parhaaksi profeetaksi ja muut ovat hänelle elempiarvoisia profeetoja. Ihan vaan kaikille tiedoksi, että se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Näin sanoo sana!
Olkaamme siis kaikki pukeutuneita säkkiin ja tunnustakaamme asemamme syntisenä eikä synnittömänä, kuten täällä jotkut itsensä ylentävät. Me emme kukaan ole paljon, en minä, etkä sinä. Tässä on se viisaus, nöyryydessä.
02.04.2015 18:24
Kun nöyryydestä puhutaan, niin muiden mielipiteillä ei ole merkitystä, vaan koko homma perustuu Pyhän Hengen ja sinun itsesi väliseen työhön. Kyllä täällä huudellaan tekonöyryyden perään, se on selvää muttei kukaan tunne toisen oikeaa asennetta. Joillain saattaa olla henkientunnistamisen lahja, jotka voivat käyttää sitä hyödykseen tunnistaessaan tekonöyryyttä. Se ei itseasiassa ole kovion vaikeaa, jos seuraa pidempään jotain joka kirjoittaa omalla nimellään, eikä feikkinä. Tutkikaa asiaa ja ehdotan kaikille että hiljennytte peilin edessä katsomaan palveletko Jumalaa vai itseäsi.
02.04.2015 18:08
Herätys alkaa ylösotosta. Mikään muu ei herätä ketään mihinkään mutta ku ylösotto tapahtuu, niin koko Suomen kansa jakaantuu jyrkästi kahtia.
02.04.2015 17:17
Joo, mä pistin mun kotisivuille ja jakoon:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
02.04.2015 11:47
Henkien erottamiskyky ei ole Raamatussakaan mainittu tärkeänä asiana. Usko ja kaitselmus sen sijaan ovat niitä, jotka pitäisi meidän osata vaalia.
Älkää olko ollenkaan huolissaan eksyttäjistä, koska ristin juuresta on mahdoton eksyttää ketään. Usko Jeesuksen veren voimaan kantaa sillä tavalla ohi kaiken muun.
Katsotaan tämä vielä Raamatun lupauksella, jotta en puhu vain omiani:
Hes. 34:12 Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.
02.04.2015 11:21
Tää on niin hyvä aihe. Voi kun uskjovat tämän ymmärtäisi.
02.04.2015 10:55
Älkää etsikö viha ja kauna sydämessänne vääriä profeettoja, vaan olkaa sellaisille kuuroja.
02.04.2015 10:18
Kerro toki mikä on sinun lastentarhasi?
02.04.2015 03:16
Nii, se on tärkeää... Halleluja, Jeesus Kristus. Koskaan ei voi Jeesusta liikaa fanittaa
02.04.2015 03:14
Aha.. anteeksi tästä :) ihminen on erehtyväinen. By the way, nukahdin tossa illalla kello 18 paikkeilla ja heräsin nyt. Olen aamu ihminen mutta nyt on kyllä aika iso poikkeus. Olen ollut yrittäjä ja portsari koko elämäni ja nyt vähän sairaus eläkkeellä, joten aikaa on. Joutaa nukkumaanki vähä miten sattuu :)
02.04.2015 03:11
Kiitos Ninni.. olen erittäin ylpeä siitä että tämä asia on puhutellut ihmisiä. Ylpeilymme johtuu nöyrimmillään vahvuudeksemme Jeesuksessa Kristuksessa. Me olemme omavoimaisia luonnotsaan, se on myös paras tunnustaa pelkästään syntisyytemme tunnusmerkkinämme. Me emme kykene kovin isoon nöyryyteen vaikka miten asiaa ajattelisi. Olemme siis pohjimmiltamme edelleen Adamin sukua, joka sanoi "en minä mutta sinä kun toit tämän niin sitten minä". Me olemme vähän sellasia.
Rukoilkaamme Jumalalta taivaallista nöyryyttä, se on erinomaisen tavoiteltava asia. Jumala Rakastaa nöyriä.
01.04.2015 15:08
Eräs kysymys vielä esitettäväksi itsellemme. Tämä on maailman vanhin KYSYMYS... loiko Jumala Adamin Rakastamaan luojaansa? Tässä kysymyksessä piilee koko salaisuus.
01.04.2015 14:21
Lönkan ja Annankadun kulmilla. Oon itte Rööperin kundeja... Kuulostaa siltä että Ruttopuiston rovasti on naispappi. Olenko väärässä?
01.04.2015 13:12
Maailmalle nöyristellään ja se vaatii aina sitä, jotta saa vastakaikua, mutta kaikkivaltiaan Jumalan edessä ollaan sydämestämme nöyriä. Hän on luojamme ja ylläpitäjämme. Herra antoi ja Herra otti, se on hänen oikeutensa luojana. Turha siinä on vikistä vastaan. Uskovalla on Jumalan pelko sydämessä ja se on juuri nöyryyttä, ei nöyristelyä.
01.04.2015 13:07
Täsmälleen näin!!!
01.04.2015 13:03
Noh... nöyrä kiitos. Haluan palvella sitä joka on Herra Taivaassa ja maan päällä, Jeesus Kristus.
01.04.2015 13:01
Usein juuri lauseet, minä osaan, minä pystyn ja minä tiedän, ovat meidän henkistä heikkouttamme. Sen sijaan minä en osaa, auta Jeesus ja minä en pysty, auta Jeesus että myös minä en tiedä, auta Jeesus ymmärtämään, ovat lauseita joissa on henkinen vahvuutemme. Syntisyytemme myöntäminen on ihan ensimmäinen nöyryyden osoitus.
01.04.2015 12:59
99 / 121