Ruttopuiston rovasti

samaaMieltä

Ruttopuiston rovastin mielipiteestä ote:

''RR: Pappina minulla on vaitiolovelvollisuus, en siis saa läplättää tietojani ulkopuolisille. Vuosien varrella olen vapaaehtoisesti laajentanut vaitiolovelvollisuuttani rutkasti. Vastapainoksi muitten ihmisten kälätykselle haen hiljaisuutta, niin ulkoista kuin sisäistäkin levollisuutta ja rauhaa. Tähän pyrkimykseen sopii äärimmäisen huonosti joka paikassa suuna ja päänä oleminen. Vain hiljaisuudessa voi kuulla Jumalan kuiskaukset.''

8

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aammen

      Totta rovasti kirjoittaa.

      • MuutenMe

        luemme aloituksen uusiksi.


    • Lönkan ja Annankadun kulmilla. Oon itte Rööperin kundeja... Kuulostaa siltä että Ruttopuiston rovasti on naispappi. Olenko väärässä?

      • Miesonhän

        Olet, sillä mies se oli, joka kirjoittaa ko. nikillä blogeja. Unohdin nimen.
        Googlaa niin löytyy.


      • EvLuth
        Miesonhän kirjoitti:

        Olet, sillä mies se oli, joka kirjoittaa ko. nikillä blogeja. Unohdin nimen.
        Googlaa niin löytyy.

        Hannu Kiuru: https://www.facebook.com/hkiuru?fref=nf

        Vaikka olen itse luterilainen, tällainen reippaus ei itseäni viehätä. Oi aikoja, kun papisto vielä käyttäytyi arvokkaasti. Tosin arvokkaitakin pappeja vielä löytyy.


      • HauruKinnu

        Aivot eivät käy tyhjäkäynnillä.


      • Nii, se on tärkeää... Halleluja, Jeesus Kristus. Koskaan ei voi Jeesusta liikaa fanittaa


    • Aha.. anteeksi tästä :) ihminen on erehtyväinen. By the way, nukahdin tossa illalla kello 18 paikkeilla ja heräsin nyt. Olen aamu ihminen mutta nyt on kyllä aika iso poikkeus. Olen ollut yrittäjä ja portsari koko elämäni ja nyt vähän sairaus eläkkeellä, joten aikaa on. Joutaa nukkumaanki vähä miten sattuu :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      14
      2119
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      188
      1809
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      130
      1704
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1611
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1562
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      178
      1179
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      316
      1178
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1133
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1044
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1035
    Aihe