Yleismies

Yleismies profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Ei kannata hötkyillä, sillä kaikki asiat järjestyvät muutenkin aikanaan.

Liittynyt 11v sitten
124 aloitusta · 358 kommenttia
Haukut ihan väärää puuta?

Ihan turhaan sinä minua haukut ja nimittelet alkukantaiseksi moukaksi, sillä enhän minä ole milloinkaan mihinkään rikokseen syyllistynyt. Me hövelit essolaiset olemme kasvaneet ja varttuneet suomalaisessa neitosia kunnioittavassa yhteiskunnassa, joten ei meille ole koskaan tullut mieleenkään yrittää päästä asiaan väkisin. Seksi-Sulokin pyrkii aina saatolle pelkästään puhumalla simpsakoille neitosille mukavia, eikä hänenkään ole koskaan tarvinnut ängetä saattoreissulle väkisin.

Jos sinä joitakin haluat nyt haukkua tomppeleiksi ja alkukantaisiksi moukiksi, niin silloin sinun pitää esittää asiasi näille monikulttuurisuutta edustaville ymmärtämättömille mahanmuuttajille, koska he sitä opetusta tarvitsevat paljon enemmän kuin me neitosten itsemääräämisoikeutta kunnioittavat hurskaat essolaiset. Siitäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että sinisilmäiset ja kokemattomat suomalaisneitoset näyttävät aivan liian herkästi "vilkkuvaa keltaista" näille raiskauksiin taipuvaisille ymmärtämättömille maahanmuuttajille.