Vapaa kuvaus

Ei kannata hötkyillä, sillä kaikki asiat järjestyvät muutenkin aikanaan.

Aloituksia

124

Kommenttia

358

  1. " Ai saatana miten sä jaksat tota paskaa. "

    Olet vähän huonosti lukenut juttuni, koska väitit minun kirjoittaneen ihmisen isommasta tarpeesta eli p*skantamisesta. Minähän kertoilin selkeästi vain sen, miten me viisaat ja hövelit essolaiset teemme pienemmän tarpeemme.
  2. Kekkonen-keskari laadukasta

    Einari Essonen on jo tovin myynyt myös Kekkonen-keskaria, ja me viisaat essolaiset olemme siirtyneet lipittämään vallan sitä. Koska Urkki oli komea ja laadukas mies, niin samaten Kekkonen-keskarikin vaikuttaa olevan oikein laadukasta tavaraa.

    Parin viikon intensiivisen kokeilujakson jälkeen olemme havainneet, että ennestäänkin kiiltävät kaljumme ovat muuttuneet vieläkin kiiltävämmiksi. Kekkonen-keskari säilyy siis jatkossakin mielijuomanamme, koska haluamme antaa baarissa vieraileville neitosille miehekkään kuvan itsestämme.