Vapaa kuvaus

Tällainen 33 -vuotias miehen alku. Omaan hyvät käytöstavat sekä olen rajoittamattomasti eläinrakas ihminen.

Löydät minut myös facebook.com -palvelusta.

Aloituksia

6

Kommenttia

470

1. Kyllä+nuo+tunnistaa,+mutta+silti+sitä+tulee+kommentoitua...+:)
  2. Kyllä+on,+usko+pois..
  3. Tässä+hyvä+esimerkki+siitä,+että+vaikka+on+vuosikymmenten+ajokokemus,+niin+se+ei+silti+takaa+järjellistä+käyttäymistä,+kuten+ylläolevam+kommentin+luonteesta++käy+ilmi.++Sen+sijaan+ylimielisyyttä+olet+nähtävästi+saanut+sitäkin+enemmän+ja+se+ei+ole+toivottavaa+liikenteessä,+sillä+ylimielisyys+on+yksi+suurimpia+onnettomuuksiin+jotavaa+tomintaa.++Eli+"Ei+mulle+mitään+satu,+oo+koskaan+ees+sattunu".Minä+ainakin+pidän+huolen+siitä,+että+itse+noudatan+tarkoin+liikenteen+pelisääntöjä+ja+minulle+on+samantekevää+mitä+muuta+siitä+ajattelevat.++++Ylipäätään+miksi+edes+kommentoit+täällä,++kun+pidät+aloitustani+lapsellisen+amatöörimaisena+ja+tarpeettomana+ja+toisekseen+lisäilen+tasan+niin+monta+kommenttia+kuin+itse+haluan.+Sen+millainen+kuljettaja+kukin+on,+on+itsestään+kiinni.++Jos+et+ota+muita+tielläliikkujia+huomioon+vaan+asennoidut++minä,+minä,+minä+ensin,+niin++itse+teet+typerän+autoilijan+itsestäsi++muiden+silmissä.+++Hyvä+autoilija+ottaa+muuta+tielläliikkujat+huomioon+ja+säätää+oman+ajonsa+siten,+ettei+aiheuta+välillistä+tai+välitöntä+vaaraa+muille+tieliikenteen+käyttäjälle.++Kommentistasti+päätellen+noin+yleiseti++ottaen,++olet+ylimielinen+ja+piittaamaton+jo+siitäkin,+että+vähättelet+listaamiani+asiakohtia+ja+sanot+niiden+olevan+asioiden+kaunistelua+sekä+lapseonmaisen+amatöörimaista+vaikka+täyttä+totta+ja+jotka+ovat+helposti+toeteuttavissa.++Itse+et+siis+suostu+myöntämään+tosiasioita,+joista+täällä+olen+kirjoittanut.
  4. Hauskaa+siis.