Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. 1eero
    - Hitsi, että täällä on nopeat vastaajat, joten useita viestejä ehti tulla kunnes sinun imuri ongelmaan ehdin oman stoorini kirjoittaa.
    Kas´kun minulle kävi niin, että imuroidessani hieman ahdasta eteistä kompastuin siihen imurin johtoon ja lensin päistikkään ovenkarmia päin ja olkapää siinä oli ensimmäisenä vastaan ottamassa. Ei siinä ehtinyt edes mitään kilpikonna asentoa miettimään, jota tuolla toisaalla kaatuessa suositeltiin, olikohan noissa 70+ puolella.

Aikani yritin (1-v) parannella sitä kotona, kunnes terkkariin menin ja se onkin sitten niin pitkä stoori, että siirryn heti sinne varjoainekuvauksiin, jossa todettiin, että on pakko leikata, sillä nivelsiteet ovat niin pahasti vioittuneet?

Vihdoin sain ajan Jorviin, mutta sitten tulikin yllättävä muutto ja uusi sairaala ja lääkäri, sanonko?, sanon, tumma! Rasisti olin, en uskaltanut mennä, koska jotain sentään pystyin jo tekemään sillä oikealla kädellä ja mitäs ne eläkeläisen kiireet on?

Sanoisinko, että kuutisen vuotta ja vammaa en edes enää huomaa, koska nyt on tullut jo molempiin käsiin jonkinlaista "haitta".
  2. Osuvasti kirjoitit, piikkiö, viestiini "insinöörille-työtä". Mitäpä sitä salailemaan, kenen mielipide tämä oli, joten anti tulla lunta tupaan, kuten minun aikaisemmatkin kirjoitukset ovat saaneet aikaan.

Olisi minulla joku ehdotuskin, jolla naiset työllistetään. Kaikille ompelukone ja kierrätys vaatteita, joista he hetkessä saisivat itselleen sopivat asusteet. Marimekko ei liene suosittu, mutta ainahan voi värjäystä toteuttaa.

Ja mitäs miehille?