Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Minä olisin lopettanut jutun siihen, kun seitsemän neitsyttä luvattiin taivaassa ja kuntoilu loppui kuolemaan.

Olihan siellä taivaassa ne seitsemän neitsyttä, joista kuntoilija innostui kovasti, mutta heillä ei ollut sitä pimppiä?
oikeastaan vain Suskulle.

Omistusasunnoissako vain ´kunnollinen´ väki asuu? Hyvä susku. Minulla on omistusasunto, mutta asun nyt toistaiseksi vuokralla ja poltan tupakkaa,...mutta asiasta viidenteen.

Ajattelin piristää sinua, kun olet aikainen kuin "Kreetan kukko", kuten esimieheni sanoi minulle, kun olin aina ensimmäinen työpaikallani.

Nyt on jo sämpylät kohoamassa, kuhat paistettu ja laittelen äitini tekemää valkokastiketta, johon laitan sipulinlyökit, keitettyä kananmunaa pilkottuna ja valkopippuria, tosin valkopippureita ei äidillä kai ollut. Perunatkin valmistui jo.

Muistelen, että miehesi lukee näitä Seppo Jokisen kirjoja, jotka kuvaa Tampereen tapahtumia ja nyt harmittaa, kun olen sen kaupungin kartan heittänyt pois. Nyt on menossa Hukan enkelit ja siellä olikin mielenkiintoinen moka, vai onko tahallinen erehdys, mutta oli kuvaus futis pelaajasta, jolla on valkoisella pohjalla sinisiä raitoja + numero 10 ja nimeksi oli kirjoitettu Diego Marad...a? Voi, ei! Sehän on Leoneli (Leo)
Messi, joka pelaa Argentiinan joukkueessa!

Diego on muistaakseni Espanjalainen, mutta "sadat" kerrat olen silitellyt tätä Messin paitaa ja joutunut jopa pelaamaan hänen nimissään tuon lapsenlapseni kanssa?

Mitähän tässä päiväksi keksisi muuta, kuin kirjan lukua. Kovin on ilma harmaantunut aamullisen kirkkauden jälkeen ja minulla ei ole sitä kuuluisaa "elämää", oopperoita, teattereita ja muita humputuksia.

Olen kyllä vakavissani harkinnut, että tulen joskus Tampereelle viikoksi ja käyn siellä kaikki teatteri esitykset katsomassa, että saisi kerrankin sellaisen "kulttuuripläjäyksen"!:))) Tietenkin hotellissa täytyy olla uimahalli ja kuntosali!)))
Virossa kävin viikon matkan ja kuntosalin oven avasin, mutta sisälle en mennyt. Samoin oli Espoossa. Minulla oli vapaalippu kuntosalille ja joskus kävin senkin oven avaamassa, mutta oli liian hankalan näköistä touhua. Hikihän siinä tuli jo katsoessa!:)))

jaa...mitähän tuo kastikkeen kohtalo on?
Taas oli musiikki valintasi mukava, mutta jotenkin tulkitsen sen, että sinulla olisikin ikävä sinne "tyttöjen" bileisiin ja karaokeiltaan?

Nyt poikkean heti ladultani ja annan tietä sinulle.