Mukavaa seuraa 40v mukavalle miehelle +60 naisista

Löytyisikö täältä täysjärkistä ja mukavaa naisseuraa mukavalle ja ihan kivannäköiselle miehelle kaiken kivan merkeissä?

136

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pölökkö

      Täysjärkisiä ei löyvy mut puolhulluja usseempi, kelepaako?

      • att2

        Hullut ovat myös vapaalla.


    • meesinne

      Kaenuussa on par kiimasta oottamasa.

      • mää en käy ikähaarukkaan kun oon alle :)


      • hetinappas
        tiinaiseksi kirjoitti:

        mää en käy ikähaarukkaan kun oon alle :)

        Asut sää Kainuussa ?


      • hetinappas kirjoitti:

        Asut sää Kainuussa ?

        en asu.


      • fiilaajahöylää
        tiinaiseksi kirjoitti:

        en asu.

        Mitä tuo sit suhun liittyy...


      • fiilaajahöylää kirjoitti:

        Mitä tuo sit suhun liittyy...

        tottahan toki liittyy
        kun ollaan tässä kyläilemässä korppiksen luona kainuussa
        ottaaks päähän :)


      • fiilaajahöylää
        tiinaiseksi kirjoitti:

        tottahan toki liittyy
        kun ollaan tässä kyläilemässä korppiksen luona kainuussa
        ottaaks päähän :)

        Ei ota mut miks sun pitää joku piikki heittää kun vastaat...


      • hetihokasin
        tiinaiseksi kirjoitti:

        tottahan toki liittyy
        kun ollaan tässä kyläilemässä korppiksen luona kainuussa
        ottaaks päähän :)

        tottakai, onhan nimimerkissäsikin vihjailevasti "seksi"


      • fiilaajahöylää kirjoitti:

        Ei ota mut miks sun pitää joku piikki heittää kun vastaat...

        niinhän sääkin pistit
        kun kysyit miten tuo suhun liittyy
        just vasta oltiin korppiksen kans kirjoiteltu
        että täällä kainuussa kaljotellaan
        niin ilmiselvästi se meihin viittas :)


      • SelvinPäin

        En juoppoa naista huolisikaan, hyvä kun mainitsit kaljoittelustasi. Vesi selvänä seksikin sujuu parhaiten ja on nautinnollista. 60m.


      • SelvinPäin kirjoitti:

        En juoppoa naista huolisikaan, hyvä kun mainitsit kaljoittelustasi. Vesi selvänä seksikin sujuu parhaiten ja on nautinnollista. 60m.

        hei haloo
        onko jokainen joka joskus kaljoittelee
        ja vinkkua maistelee juoppo
        määkään en kyllä huolis mistään hinnasta
        tollaisella ajatusmaailmalla varustettua miestä
        eikä mua todellakaan kiinnosta
        millon ja miten kenenkin seksi sujuu :)


    • Olen kohta 70v. Ei paha eihän. Tosin en etsi pojan kloppeja, tykkään vanhemmista herrasmiehistä.

      • mielikuvituspeze

        AI sinä etsir, eikä Peze riitä?


    • Sen verran tullut oltua reissussa, että tiiän kyllä mitä tarkoitat vaikka noin ympäripyöreästi kirjoitat:

      Mukavaa seuraa - muhkea daami
      Täysjärkinen - seuralainen tajuaa riisua vaatteensa itte ja varsinkin niitä 5 rintaliivihakasta
      Ihan kivannäköinen mies - ainakin 60 naista nuorempi
      Kivan merkeissä - ihan vaan Kauniita ja Rohkeita katselemaan juuh.

      • äijä-

        Niita....:)


      • äijä- kirjoitti:

        Niita....:)

        Nyt korkki kiinni siellä! Sun yskänlääkeannoksesi on jo ylitetty :)
        Sulla on mun spostiosoitteeni jos on tarvetta. Vaikka veikkaan että sä oot sen hukannut jo ;)


      • äijä- kirjoitti:

        Niita....:)

        Ja nyt mun poikaa hakemassa lentokentältä. Ole kiltisti täällä, tai tulee pannusta :))


      • äijä-
        hmp.f kirjoitti:

        Ja nyt mun poikaa hakemassa lentokentältä. Ole kiltisti täällä, tai tulee pannusta :))

        -okei...mut sit pitää rillata...:)


    • Osuit-väärälle-polulle

      Voin suositella nimimerkkiä hunkzs. Käy sekä miehestä että naisesta. On monipuolinen ei jää sanattomaksi. Omituinen? Se on totta. Vastauksensa sairaita joten seksuaalista kontaktia en suosittele.

    • ent.siivoojaparka

      Aloituksessa on paha ristiriita.
      Ei kukaan täysijärkinen 60 nainen repsahda 40v mieheen.

      • Jätetään-vaihtoehto

        Niin mutta...jos juurikin 60 se järki pettää. Kuten miehillä.


      • onks yleensä järjellä mitään tekemistä
        kun tunteella pelataan :)


    • nuorekasmummo2

      löytyy,löytyy !! mies parhaassa iässä ,ottaisin mielelläni seurakseni. olen ihan täysjärkinen,enkä ymmärrä miksi en ottaisi. onhan katrihelenankin sulho 30v, nuorempi ja hyvin heillä menee. mutta on paljon niin mummumaisia kyyskymppisiä,ettei heitä huoli edes samanikäiset miehet. 60v. miehet hakevat nuoria naisia .näin on näreet !

      • 1eero

        Minäkin haluan mutta mitenö11


      • ent.siivoojaparka

        Niin niin, sitähän minä tarkoitin, että ei täysjärkinen. Joskus saattaa tunne voittaa järjen ja silloinhan on niinkuin täyttä ymmärrystä vailla elikkä ei missään nimessä täysjärkinen.


    • 1eero

      Minä innokas mies etsis naista joka ei määräile, etsin naista suu supussa eikä alna määräile o kainalossa silmiä räpyttelevän kutsuva hymyssä suin ottava....terv.

      • Pikkusen pitää parannella vielä tuota deitti-ilmoitusta :D.


    • 1eero

      Onse kummaa mies silimät seisoo kutsuvan näkösenä eikä yhtää pyyntöä,, oiskoa panta silimä kiinni.

      • Ootahan kun heräävät, jos alkaa kutsuja kuulua :).


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Ootahan kun heräävät, jos alkaa kutsuja kuulua :).

        Voi voi siili mielessä kahvi ei ole kahvin keittäjää mut silimät sirkutellen aamu suukon antaisi.,kaipa tässä ite..


      • 1eero kirjoitti:

        Voi voi siili mielessä kahvi ei ole kahvin keittäjää mut silimät sirkutellen aamu suukon antaisi.,kaipa tässä ite..

        No sehän on aika itestä kiinni aika pitkälti. E kait sieltä kotua kukkaan tule hakemaan, luultavimmin. Ei muuta ku lirkkua kehiin ja mykkää suppusuista hakemaan :).


      • siilimuori kirjoitti:

        No sehän on aika itestä kiinni aika pitkälti. E kait sieltä kotua kukkaan tule hakemaan, luultavimmin. Ei muuta ku lirkkua kehiin ja mykkää suppusuista hakemaan :).

        Siili vaihda profiilikuvasi se on tosi ruma.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Siili vaihda profiilikuvasi se on tosi ruma.

        Miksi sen pitäisi olla kaunis ;). Voi sen vaihtaa, mutta vasta joskus ensi viikolla, ehkä.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi olla kaunis ;). Voi sen vaihtaa, mutta vasta joskus ensi viikolla, ehkä.

        Oikein kun tarkemmin vertaa noita sinun ja Korpikirjailijan kuvia keskenään, niin niillähän on ihan sama ilme kasvoillaan.


      • hauhau-sanoi-tarzan

        :D aneleva.
        Laboratoorion noutaja on jotenkin söpömpi kun se on koira


      • hauhau-sanoi-tarzan kirjoitti:

        :D aneleva.
        Laboratoorion noutaja on jotenkin söpömpi kun se on koira

        Tuo mun ihanuus on kyllä Rotweiler ja hän nauttii kuulokkeet korvilla musiikkia ;). Selvin päin.


      • kaunisharju
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Oikein kun tarkemmin vertaa noita sinun ja Korpikirjailijan kuvia keskenään, niin niillähän on ihan sama ilme kasvoillaan.

        Rumat ne nurkantakaa huutelee kuten siili ja siivooja keskenään ; )


      • Komea-mies-takaapäin

        Rumuus on syntymälahjana saatu hyvä tarjous ja sitä ei sovi jättää käyttämättä.


      • Ihana-Rottis
        korpikirjailija kirjoitti:

        Siili vaihda profiilikuvasi se on tosi ruma.

        Kauneus on katsojan silmissä, saattaa olla eriäviä mielipiteitä sinun ja siilin kuvaa verratessa.


      • Ihana-Rottis kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä, saattaa olla eriäviä mielipiteitä sinun ja siilin kuvaa verratessa.

        Kumpi on kauniinpi?


      • kaunisharju kirjoitti:

        Rumat ne nurkantakaa huutelee kuten siili ja siivooja keskenään ; )

        No mää puhun vain omasta puolesta, mut ruma mikä ruma, mut mä oon siilimuori.


      • Ihana-Rottis kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä, saattaa olla eriäviä mielipiteitä sinun ja siilin kuvaa verratessa.

        Luonteessa rottikseni vie voiton ;)


      • siilimuori kirjoitti:

        Luonteessa rottikseni vie voiton ;)

        Rottiksesi ei sano poikkisanaa, joten hyvä on elää kuuron ja sokkeen kanssa onnellisesti yhdessä.


      • ent.siivoojaparka
        kaunisharju kirjoitti:

        Rumat ne nurkantakaa huutelee kuten siili ja siivooja keskenään ; )

        Jotain kai tässä pitäisi sinullekin, "kauniskarju", huudella, ettet tuntisi itseäsi hylätyksi?
        En oikein päässyt kiinni viestisi tavoitteeseen muuten kuin, että tunnet jääneesi vähän sivuun. Oliko siinä muuta, mitä halusit sanoa?


      • Ihana-Rottis
        siilimuori kirjoitti:

        Luonteessa rottikseni vie voiton ;)

        Eikä pelkästään luonteessa ;)


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jotain kai tässä pitäisi sinullekin, "kauniskarju", huudella, ettet tuntisi itseäsi hylätyksi?
        En oikein päässyt kiinni viestisi tavoitteeseen muuten kuin, että tunnet jääneesi vähän sivuun. Oliko siinä muuta, mitä halusit sanoa?

        Mikäs kaunotar siellä luuraa jos minä ja rottis muistutamme toisiamme.
        Täytyy myöntää, että mieleeni nousi mielikuva olet kaunis tummahiuksinen Tabe Slioor.


      • korppis kirjoitti:

        Rottiksesi ei sano poikkisanaa, joten hyvä on elää kuuron ja sokkeen kanssa onnellisesti yhdessä.

        Joillakin ihmisillä pysähtyy inhimillinen kehitys jo varhaisessa vaiheessa. Jotkut eivät pääse sydämen sivistyksen tasolle koskaan.


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Mikäs kaunotar siellä luuraa jos minä ja rottis muistutamme toisiamme.
        Täytyy myöntää, että mieleeni nousi mielikuva olet kaunis tummahiuksinen Tabe Slioor.

        Mitäs sinä nyt höpsit!
        Kirjoitin teillä olevan sama ilme kasvoilla. Kauniilla ja rumalla voi olla samanlainen ilme. Huomioni kiinnitti lähinnä teidän suunne asento, sama hymy.
        Kiirehdit vaihtamaan kuvan. Miksi? Just kun olen tottunut etsimään jotain tiettyä kuvaa ja tottunut siihen, että tuo on sinun kommenttisi, niin sitten kuva taas vaihtuu ja joutuu kuitenkin lukemaan nikin, kenen se on.
        Mikä on siis se hyöty profiilikuvasta ollenkaan?


      • korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mitäs sinä nyt höpsit!
        Kirjoitin teillä olevan sama ilme kasvoilla. Kauniilla ja rumalla voi olla samanlainen ilme. Huomioni kiinnitti lähinnä teidän suunne asento, sama hymy.
        Kiirehdit vaihtamaan kuvan. Miksi? Just kun olen tottunut etsimään jotain tiettyä kuvaa ja tottunut siihen, että tuo on sinun kommenttisi, niin sitten kuva taas vaihtuu ja joutuu kuitenkin lukemaan nikin, kenen se on.
        Mikä on siis se hyöty profiilikuvasta ollenkaan?

        Jos olen rotwailerin näköinen kuvassa on syytä uskoa sivistyneiden mielipiteitä ja vaihtaa takatukka kuvaan ;) minulla on tuhansien kuvien kasiot, ei yhtään hurtan kuvaa. No, osaan vaihtaa kuvan. Ei tarvii odottaa nuorisoa apuun.


      • ent.siivoojaparka
        korppis1 kirjoitti:

        Jos olen rotwailerin näköinen kuvassa on syytä uskoa sivistyneiden mielipiteitä ja vaihtaa takatukka kuvaan ;) minulla on tuhansien kuvien kasiot, ei yhtään hurtan kuvaa. No, osaan vaihtaa kuvan. Ei tarvii odottaa nuorisoa apuun.

        Siis vaihdat pelkästään siksi, kun osaat vaihtaa?
        Vain ilmeesi oli rottiksen, eikä ulkonäkösi...


      • kaunisharju
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mitäs sinä nyt höpsit!
        Kirjoitin teillä olevan sama ilme kasvoilla. Kauniilla ja rumalla voi olla samanlainen ilme. Huomioni kiinnitti lähinnä teidän suunne asento, sama hymy.
        Kiirehdit vaihtamaan kuvan. Miksi? Just kun olen tottunut etsimään jotain tiettyä kuvaa ja tottunut siihen, että tuo on sinun kommenttisi, niin sitten kuva taas vaihtuu ja joutuu kuitenkin lukemaan nikin, kenen se on.
        Mikä on siis se hyöty profiilikuvasta ollenkaan?

        Minusta korppis hymyili sievästi kuvassa, koiran ei sen suupielet roikkuu eikä sillä ole hampaita.


      • korpikirjailij
        kaunisharju kirjoitti:

        Minusta korppis hymyili sievästi kuvassa, koiran ei sen suupielet roikkuu eikä sillä ole hampaita.

        Kiitos! vaihdoin toisen keskiviikkona otetun kuvan. Hieman vaisummalla hymyllä. ;)


    • Seksokki

      No he! Pannaaks heti meneen?

    • 1eero

      Rumuus on katsojan silmässä vittu mulkku rumia kumpikin tarvittaessa ajaa asiansa laita silmäsi kiinni unta nåä

      • Heikunkeikku

        "1eero"

        Laitoin kädet kyynärpäitä myöten ristiin kiitoksena, koska tuolissani on selkänoja.
        Ilman selkänojaa makaisin nyt tuolla lattialla, pahimmassa tapauksessa pääknuppi kolautettuna laattiaan niin voimallisesti, että tajuni voisi olla pimennossa.
        Kielenkäyttösi hämmästyttää kovasti, jopa siinä määrin, että tuli mieleen josko olet vettä väkevämpää imassut suuvärkkiisi.


      • 1eero
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "1eero"

        Laitoin kädet kyynärpäitä myöten ristiin kiitoksena, koska tuolissani on selkänoja.
        Ilman selkänojaa makaisin nyt tuolla lattialla, pahimmassa tapauksessa pääknuppi kolautettuna laattiaan niin voimallisesti, että tajuni voisi olla pimennossa.
        Kielenkäyttösi hämmästyttää kovasti, jopa siinä määrin, että tuli mieleen josko olet vettä väkevämpää imassut suuvärkkiisi.

        Kauneuskin on katsojan näössä talitintti oksalla puun, mikä on kaunista rehellinen kielellen käyttö, silmäsi nuo mielesi tuo ajatukset sinne vie, älä pahastu ystävä.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        "1eero"

        Laitoin kädet kyynärpäitä myöten ristiin kiitoksena, koska tuolissani on selkänoja.
        Ilman selkänojaa makaisin nyt tuolla lattialla, pahimmassa tapauksessa pääknuppi kolautettuna laattiaan niin voimallisesti, että tajuni voisi olla pimennossa.
        Kielenkäyttösi hämmästyttää kovasti, jopa siinä määrin, että tuli mieleen josko olet vettä väkevämpää imassut suuvärkkiisi.

        "Heikunkeikku"

        Älä suotta näyttele, ettei sinuakin lasketa rekkaamattomien nimmari-vaihtajien pää-rupi-galleriaan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Älä suotta näyttele, ettei sinuakin lasketa rekkaamattomien nimmari-vaihtajien pää-rupi-galleriaan.

        H.

        Vakavemmin kuin yleensä.

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Älä suotta näyttele, ettei sinuakin lasketa rekkaamattomien nimmari-vaihtajien pää-rupi-galleriaan.

        H.

        En näyttele koskaan.
        Aitous on mun valttini.
        Kahta en vaihda, se on se sinappi ja toinen on mää itte.
        Tää nimimerkki on ihan ok, vaikken sitä rekisteröikään.


      • "liero"

        att2

        nolla...kaikki
        Suomi...ihminen budjet
        Ruotsi minulle turva, Haminan taka tango


        H.


      • Et ilmeisesti ole lukenut uudempaa tutkimustietoa eri roduista. Valkoihoiset eivät ole välttämättö Afrikasta lähtösin. Uusien tutkimusten valossa ja löydösten perusteella mm. idässä eli erirotu, Euroopassa eri rotu.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        En näyttele koskaan.
        Aitous on mun valttini.
        Kahta en vaihda, se on se sinappi ja toinen on mää itte.
        Tää nimimerkki on ihan ok, vaikken sitä rekisteröikään.

        "Heikunkeikku"

        Jos on tarpeeksi rohkea rekisteröitymättömäksi raukaksi.
        Pitää olla yhtä rohkea olla turhia selittämättä.
        Jäädä naurettavaksi.

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Jos on tarpeeksi rohkea rekisteröitymättömäksi raukaksi.
        Pitää olla yhtä rohkea olla turhia selittämättä.
        Jäädä naurettavaksi.

        H.

        Asia selvä.
        Jos sinä kommentoit minulle, johon minä siihen sitte,
        johon sinä siihen sitte, että elähän selitä, niin minä siihen sitte,
        että enpähän enää sinulle vastaile. Turha siihen sitte mitää sanoman,
        lähtee muuten naama. Eikä kyse ole suinkaan mun naamasta.


      • tottahan-tämä

        Kas kun en koirulin kuonossa mitään kuolaa näe, liekö minulla silmissäni vikaa vai sinulla?
        Kyllä melkein aina on koirulin naama kauniimpi kuin yli kuusikymppisen ihmisen, paitsi jotkut bullit näyttää lähes ihmisvanhuksilta


      • 1eero
        korppis kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole lukenut uudempaa tutkimustietoa eri roduista. Valkoihoiset eivät ole välttämättö Afrikasta lähtösin. Uusien tutkimusten valossa ja löydösten perusteella mm. idässä eli erirotu, Euroopassa eri rotu.

        Jumala aikojen alussa sanoi aatimille ala lisääntymään eeva otti tästä vaarin täyttäkää maa ihmisistä, hyvin on kutsu menny, ei korpien kuiskintaa.


      • ent.siivoojaparka
        1eero kirjoitti:

        Jumala aikojen alussa sanoi aatimille ala lisääntymään eeva otti tästä vaarin täyttäkää maa ihmisistä, hyvin on kutsu menny, ei korpien kuiskintaa.

        Uusien tutkimusten mukaan olemme kaikki tähtipölyä. Katsos, lensi eriväristä pölyä eri puolille maapalloa. Afriikkaan lensi ne hiiltyneet palamisjätteet. Näin minä olen ymmärtänyt.


      • tottahan-tämä kirjoitti:

        Kas kun en koirulin kuonossa mitään kuolaa näe, liekö minulla silmissäni vikaa vai sinulla?
        Kyllä melkein aina on koirulin naama kauniimpi kuin yli kuusikymppisen ihmisen, paitsi jotkut bullit näyttää lähes ihmisvanhuksilta

        Ei silmissäni vikaa ole eikä muidenkaan jotka minut tuntevat. Ei rinnallani kulkijoiden tarvitse minua hävetä, enkä sitäpaitsi kuse enkä pasko kadulle.


      • 1eero kirjoitti:

        Jumala aikojen alussa sanoi aatimille ala lisääntymään eeva otti tästä vaarin täyttäkää maa ihmisistä, hyvin on kutsu menny, ei korpien kuiskintaa.

        Onkos eero uskovainen. Minulla on pieni usko sydämessä, mutta luotan nykyajan tutkimustuloksiin. Maapallokin on pyöreä ei lituska.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Uusien tutkimusten mukaan olemme kaikki tähtipölyä. Katsos, lensi eriväristä pölyä eri puolille maapalloa. Afriikkaan lensi ne hiiltyneet palamisjätteet. Näin minä olen ymmärtänyt.

        Rekkautuisit sinäkin etkä tekisi itseäsi naurettavaksi kökkö-juttuinesi.


      • ent.siivoojaparka
        Tellukka kirjoitti:

        Rekkautuisit sinäkin etkä tekisi itseäsi naurettavaksi kökkö-juttuinesi.

        Ja pysy sinä kiltisti siellä hunkzin ketjussa, jos ei sinulla ole mitään tuon parempaa sanomista.


      • korppis kirjoitti:

        Ei silmissäni vikaa ole eikä muidenkaan jotka minut tuntevat. Ei rinnallani kulkijoiden tarvitse minua hävetä, enkä sitäpaitsi kuse enkä pasko kadulle.

        Kirjoitustesi perusteella olet jäänyt keskenkasvuiseksi. Ja Se jos mikä rumentaa ihmistä, varsinkin 60 plus


      • 1eero
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Uusien tutkimusten mukaan olemme kaikki tähtipölyä. Katsos, lensi eriväristä pölyä eri puolille maapalloa. Afriikkaan lensi ne hiiltyneet palamisjätteet. Näin minä olen ymmärtänyt.

        En usko raamattuun, hölynpyäkö ei sinne päinkään olemme orgasmi kaiken keskellä alku rähdyksen tuotetta evoluutioin huipentuma, olemmeko sen näyttää aika, aik syntyi alkurähdyksesessäö


      • moukka.metsä

        Tää on kyllä ihan OUTO ketju. Eero huutelee vittua ja mulkku, Korppi kusta ja paskaaja H on oma ällöttävä itsensä.

        Onko teillä huono päivä, kivi kengässä vai oletteko vaan sivistymättömiä moukkia kielenkäytöltänne?


      • ent.siivoojaparka
        1eero kirjoitti:

        En usko raamattuun, hölynpyäkö ei sinne päinkään olemme orgasmi kaiken keskellä alku rähdyksen tuotetta evoluutioin huipentuma, olemmeko sen näyttää aika, aik syntyi alkurähdyksesessäö

        Ja taas se sama kysymys: Mikä räjähti, kun mitään ei ollut?


      • voi.ei
        1eero kirjoitti:

        En usko raamattuun, hölynpyäkö ei sinne päinkään olemme orgasmi kaiken keskellä alku rähdyksen tuotetta evoluutioin huipentuma, olemmeko sen näyttää aika, aik syntyi alkurähdyksesessäö

        Vai olet sinä orgasmi! Haaahhhaa


      • korppis1
        siilimuori kirjoitti:

        Kirjoitustesi perusteella olet jäänyt keskenkasvuiseksi. Ja Se jos mikä rumentaa ihmistä, varsinkin 60 plus

        Onneksi osaan tulkita kirjoittajia teitä jotka elätte palstalla. Sinäkin kännissä usein. "Sinat sakaisin". Kysyinkin kerran sinulta iltayöstä, aijotko mennä töihin aamulla :/


      • moukka.metsä kirjoitti:

        Tää on kyllä ihan OUTO ketju. Eero huutelee vittua ja mulkku, Korppi kusta ja paskaaja H on oma ällöttävä itsensä.

        Onko teillä huono päivä, kivi kengässä vai oletteko vaan sivistymättömiä moukkia kielenkäytöltänne?

        Tästä ainakin aloittaja näkee, mitä meissä 60:ssa on tarjolla.
        Vieläköhän kiinnostaa "täysjärkisten" seura? Täältä vaan valikoimaan järkevintä.


      • korppis1
        moukka.metsä kirjoitti:

        Tää on kyllä ihan OUTO ketju. Eero huutelee vittua ja mulkku, Korppi kusta ja paskaaja H on oma ällöttävä itsensä.

        Onko teillä huono päivä, kivi kengässä vai oletteko vaan sivistymättömiä moukkia kielenkäytöltänne?

        Tiedätkö, ketjun saa sekaisin kun arvostelee jonkun kirjoittajan kissoja, koiria tai lapsia. Sinutkin sai tuohtumaan koiran kakka. Minä jätän nyt teidät joksikin aikaa.


      • outoomenoo
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ja pysy sinä kiltisti siellä hunkzin ketjussa, jos ei sinulla ole mitään tuon parempaa sanomista.

        Mikä määräilijä siivooja on siihen missä ja mitä muut saa kirjottaa.


      • ent.siivoojaparka
        voi.ei kirjoitti:

        Vai olet sinä orgasmi! Haaahhhaa

        Katsos,räjähdykset jatkuvat...
        Kuinka suuri olikaan sitten se alkuräjähdys!


      • ent.siivoojaparka
        outoomenoo kirjoitti:

        Mikä määräilijä siivooja on siihen missä ja mitä muut saa kirjottaa.

        No kun ei mitään muuta sanomista palstalla kuin aina minun niskassani, hiien koipiaan levittelevä karhu. Ei ollut ensimmäinen kerta.


      • moukka.metsä
        Tellukka kirjoitti:

        Tästä ainakin aloittaja näkee, mitä meissä 60:ssa on tarjolla.
        Vieläköhän kiinnostaa "täysjärkisten" seura? Täältä vaan valikoimaan järkevintä.

        Eiköhän aloittaja pysy kaukana tän ikäisistä ihmisistä ketjun luettuaan. Todella kovasuista porukkaa ja yks tomppeli julistaa olevansa orgasmi!

        Tulipahan naurut tällekin päivälle.


      • korppis1 kirjoitti:

        Onneksi osaan tulkita kirjoittajia teitä jotka elätte palstalla. Sinäkin kännissä usein. "Sinat sakaisin". Kysyinkin kerran sinulta iltayöstä, aijotko mennä töihin aamulla :/

        Voivoi...........


      • enemmänsunrättiheiluu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No kun ei mitään muuta sanomista palstalla kuin aina minun niskassani, hiien koipiaan levittelevä karhu. Ei ollut ensimmäinen kerta.

        Harvoin tellukkaa olen täällä nähnyt.


      • 1eero

        Ýstä hyvä kuķa, oĺetkaäñ älä loukanu minä ystävä sulle


    • Aloittajalta kysyn miksi ihmeessä jo vanhenevat naiset kiinnostaisi?
      Fiksuja löytyy oman ikäisistä, eli kun olet 60 etsi 40 naista se on trendi suurella prosentilla, empiirinen tutkimus vakuuttaa oikeellisuuden, ihan tieteellisestikin.

      • jos sää oot nainen niin tiedät
        mutta jos oot mies niin sit ehkä et haluakkaan tietää :)


      • en oo kyllä aloittaja mutta piti kommentoida.


    • 1eero

      Tiedåttekö mitä elämä 1on

      • Laiffii tuntuu olevan :)


      • 1eero

        Mitä minäkin, yks nainen jo kaks kertaa soitellu tänä uamuna voisko tulla kylään.
        Lupas makoroonilaatikkoa het uamu tuimoon, liekkö taka ajatusia.


      • piikitpystyssä
        siilimuori kirjoitti:

        Laiffii tuntuu olevan :)

        näin se meni,
        Joillakin ihmisillä pysähtyy inhimillinen kehitys jo varhaisessa vaiheessa. Jotkut eivät pääse sydämen sivistyksen tasolle koskaan.


      • 1eero kirjoitti:

        Mitä minäkin, yks nainen jo kaks kertaa soitellu tänä uamuna voisko tulla kylään.
        Lupas makoroonilaatikkoa het uamu tuimoon, liekkö taka ajatusia.

        eiks se oo kivaa että naisetkin on oma aloitteisia
        jos mää olisin odottanu aloitetta 25 vuotta sitten
        saisin odotella sitä edelleen :)


      • 1eero kirjoitti:

        Mitä minäkin, yks nainen jo kaks kertaa soitellu tänä uamuna voisko tulla kylään.
        Lupas makoroonilaatikkoa het uamu tuimoon, liekkö taka ajatusia.

        No jos hän ei ole sukulaisnainen niin ota koeajolle :D. Siitähän Se selviää, et mikä on makaronilaatikon arvoitus.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        No jos hän ei ole sukulaisnainen niin ota koeajolle :D. Siitähän Se selviää, et mikä on makaronilaatikon arvoitus.

        Tässä ilman nakarooneua nälissään


      • 1eero kirjoitti:

        Tässä ilman nakarooneua nälissään

        No voihan pasta, mites se nyt silleen ? Tarjolla makaronia ja nälissään, mikä laatikossa vikana?


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        No voihan pasta, mites se nyt silleen ? Tarjolla makaronia ja nälissään, mikä laatikossa vikana?

        Suattaa kohta tulla, naisten kohta mikä kohta on arvaamaton.


      • 1eero kirjoitti:

        Suattaa kohta tulla, naisten kohta mikä kohta on arvaamaton.

        No siinähän sitten vuotat kuola valuen nokka kiinni ikkunalasissa ketsuppipurkki tanassa :).


      • siilimuori kirjoitti:

        No siinähän sitten vuotat kuola valuen nokka kiinni ikkunalasissa ketsuppipurkki tanassa :).

        No siinähän sitten vuotat ?

        Rauhoitu nyt "siili". Ei €uro vuota (hyväksy ketä vain) ketään. Tylysti ilmoitti minullekkin, kun esitin, että poikkeaisin matkallani hänen luokseen ihan vain noin tutustumismielessä. Tytär minullakin olisi ollut mukana, joten mitään flirttiä siitä ei olisi syntynyt ainakaan minun kanssa, tai, ...mikäli €ero olisi kiinnostunut tuollaisesta vaille 50 v, niin mikä´ettei?

        Visulahdessa sitten vain yövyimme sen kerran, mutta aina silloin, kun matkaamme sinne Itä-Suomeen, niin Mikkelin hotelli, mikä milloinkin?


      • Kristiina23 kirjoitti:

        No siinähän sitten vuotat ?

        Rauhoitu nyt "siili". Ei €uro vuota (hyväksy ketä vain) ketään. Tylysti ilmoitti minullekkin, kun esitin, että poikkeaisin matkallani hänen luokseen ihan vain noin tutustumismielessä. Tytär minullakin olisi ollut mukana, joten mitään flirttiä siitä ei olisi syntynyt ainakaan minun kanssa, tai, ...mikäli €ero olisi kiinnostunut tuollaisesta vaille 50 v, niin mikä´ettei?

        Visulahdessa sitten vain yövyimme sen kerran, mutta aina silloin, kun matkaamme sinne Itä-Suomeen, niin Mikkelin hotelli, mikä milloinkin?

        Mitennii "rauhoitu" :), minähän kommentoin vain sitä naisten "kohtaa", elikkä siinähän vuottaa ikkunassa jos EI OLE tarkempi aikataulu tiedossa.


      • siilimuori kirjoitti:

        Mitennii "rauhoitu" :), minähän kommentoin vain sitä naisten "kohtaa", elikkä siinähän vuottaa ikkunassa jos EI OLE tarkempi aikataulu tiedossa.

        siili, niin kommentoitkin, joten anteeksi pyydän, että sotkin asian minun pyyntööni tavata tuon €uron kanssa . Onhan tästäkin jo parivuotta muistaakseni ja hänen menetyksestä oli "kotvanen", joten ymmärrän hyvin hänen silloisen vastauksensa.

        Sinulla ilmeisesti "siili" on mies, jota ei tarvitse ikkunoista kytätä, koska hän tulee, mikäli ei ole se kuuluisa mies, niin, se juuri, jota en nyt muista nyt?

        Ainakin täällä jollain pelaa muisti, joten voikertoa lopun.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        siili, niin kommentoitkin, joten anteeksi pyydän, että sotkin asian minun pyyntööni tavata tuon €uron kanssa . Onhan tästäkin jo parivuotta muistaakseni ja hänen menetyksestä oli "kotvanen", joten ymmärrän hyvin hänen silloisen vastauksensa.

        Sinulla ilmeisesti "siili" on mies, jota ei tarvitse ikkunoista kytätä, koska hän tulee, mikäli ei ole se kuuluisa mies, niin, se juuri, jota en nyt muista nyt?

        Ainakin täällä jollain pelaa muisti, joten voikertoa lopun.

        Joops, eI mittää, saat anteeksi. Aikatauluista sen verran et aikahan se on kohtakin :).


      • siilimuori kirjoitti:

        Joops, eI mittää, saat anteeksi. Aikatauluista sen verran et aikahan se on kohtakin :).

        Ainii ja mikä kuuluisa mies?


      • siilimuori kirjoitti:

        Ainii ja mikä kuuluisa mies?

        Sinulta tulee vastaus, kun pyssyn suusta, mutta tarkenna tuota "kuuluisa mies", koska minäkään en sitä ymmärrä?


      • Kristiina23 kirjoitti:

        Sinulta tulee vastaus, kun pyssyn suusta, mutta tarkenna tuota "kuuluisa mies", koska minäkään en sitä ymmärrä?

        No enkait minä semmista voi tarkentaa minkä sinä itse viestissäsi kirjoitit, minä en tiiä kuuluisasta miehestä mittää ? Siis en ymmärtänyt mitä sillä tarkoitit.


      • vaiei
        Kristiina23 kirjoitti:

        siili, niin kommentoitkin, joten anteeksi pyydän, että sotkin asian minun pyyntööni tavata tuon €uron kanssa . Onhan tästäkin jo parivuotta muistaakseni ja hänen menetyksestä oli "kotvanen", joten ymmärrän hyvin hänen silloisen vastauksensa.

        Sinulla ilmeisesti "siili" on mies, jota ei tarvitse ikkunoista kytätä, koska hän tulee, mikäli ei ole se kuuluisa mies, niin, se juuri, jota en nyt muista nyt?

        Ainakin täällä jollain pelaa muisti, joten voikertoa lopun.

        Onko euro-Eero Hande?


      • siilimuori2
        vaiei kirjoitti:

        Onko euro-Eero Hande?

        Jaa, kuka on hande?


    • henrjii

      suattaapa olla vuan
      suattaapi olla olemattakin

      • henrjii
        Oletko sinä niitä korkkiruuvin takaisia, joista ei tolkkua saa, suunta toki selvillä. "hyvää päivää sinnepäivää"


    • sopis

      Hei aloittaja,
      En ole ihan sinut vielä itseni kanssa. Tuossa viime viikonloppuna, kun odottelin seuraaani, olin mennyt reilusti etuajassa paikalliseen, niin superhyper komea nuori kundi olis halunnut lähteä mun kanssa. Kyseli olenko tinderissä jne.
      En osannut ottaa vakavasti, kyselin hänen kavereiltaan onko ihan varmasti tosissaan, kuulemma oli, mutta mä en uskaltanut!?

    • Pehmopylly

      Hunkzi käy ihan tytönhupakosta! Kun se pyllistää sulle ypöreän pyllynsä niin kyllä sä kunnon kyydit saat:)))

    • sissil

      Ei voi olla totta! Aikuisiksi kuvittelemani ihmiset paljastuvat kirjoitteluissaan karkeiksi ja moukkamaisiksi.

      • ent.siivoojaparka

        Tällaista se on elämän kulku, että me karkeat moukatkin ikäännytään. Yksi niitä elämän tosiasioita, mikä pitää vain kiltisti hyväksyä.


    • sissil

      Olisi ehkä aika yrittää edes sivistyä ja opetella ajattelemaan kauniimmalla tavalla. Puhekieli paljastaa, mikä ihminen on. Monet eivät ymmärrä, kuinka sisäisyys voi paljastua helposti muutamasta sanasta tai eleestä asiaan perehtyneille.

      • ent.siivoojaparka

        Sellaiseltako se on alkanut tuntumaan?
        Mielestäni voit olla sinäkin tällä palstalla olla ihan oma itsesi. Varmaan kurjaa yrittää koko ajan peitellä ja teeskennellä, ettei paljastuisi olevansa sivistymätön pohjimmaltaan.
        Yritä vapautua.
        En ole mikään räppifani musiikin suhteen, mutta joskus niissä on hyvä sanoitus.

        https://www.youtube.com/watch?v=Ext7Xe-pOm0


    • sissil

      Olen oma itseni, enkä pidä teeskentelijöistä.
      Sinustako on teeskentelyä käyttäytä hyvin ja puhua siivosti? Surullista!
      Jos olen omannut kauniimman tavan puhua, niin se o n omaa itseäni.

      Olen kuullut totuudesta joka kertoo, kuinka huonosti voivat ihmiset ilmaisevat itseään rumalla puhetavalla. Siihen samaan kuoppaan ei kenenkään toisen tarvitse pudota.

      • ent.siivoojaparka

        Minä taas olen sitä mieltä, että ihminen alkaa melko pian voida huonosti, jos kaiken aikaa varoo sanojaan ja puhuu vain sitä, mitä olettaa toisten haluavan kuulla, että vaikuttaisi "sivistyneeltä".
        Minusta se on teeskentelyä, jos ajatukset ja puhe eivät vastaa toisiaan. Siihen tosin itsekin sorrun aina joskus.


      • siilimuori2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä, että ihminen alkaa melko pian voida huonosti, jos kaiken aikaa varoo sanojaan ja puhuu vain sitä, mitä olettaa toisten haluavan kuulla, että vaikuttaisi "sivistyneeltä".
        Minusta se on teeskentelyä, jos ajatukset ja puhe eivät vastaa toisiaan. Siihen tosin itsekin sorrun aina joskus.

        Sivistyneellä ajatus ja puhe komppaavat toisiaan.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        Sivistyneellä ajatus ja puhe komppaavat toisiaan.

        Mites se menee sitten niitten valkoisten valheitten kanssa, joita ykkössiilimuori niin puolustelee? Voiko niitä valkoisesti valehtelijoita sitten pitää sivistymättöminä (jatkossakin)?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mites se menee sitten niitten valkoisten valheitten kanssa, joita ykkössiilimuori niin puolustelee? Voiko niitä valkoisesti valehtelijoita sitten pitää sivistymättöminä (jatkossakin)?

        Sivistynyt ymmärtää milloin on oikeutettu paikka valkoiselle valheelle.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Sivistynyt ymmärtää milloin on oikeutettu paikka valkoiselle valheelle.

        Mutta eihän silloin ajatus ja puhe komppaa toisiaan, jos sanot sinulla olevan muita menoja (vaikka ei olekaan) ettet loukkaisi toista, jos joku pyytää vaikka kylään, etkä halua mennä.
        Muistin tuon nyt yhtenä esimerkkinä valkoisista valheistasi. (Tämä riivatun muisti...)


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mutta eihän silloin ajatus ja puhe komppaa toisiaan, jos sanot sinulla olevan muita menoja (vaikka ei olekaan) ettet loukkaisi toista, jos joku pyytää vaikka kylään, etkä halua mennä.
        Muistin tuon nyt yhtenä esimerkkinä valkoisista valheistasi. (Tämä riivatun muisti...)

        No nimenomaan just komppaa. Jos et halua mennä esim kylään ja kutsujaa et halua loukata, kerrot valkoisen valheen mieluummin kuin täräytät päin naamaa et juuri nyt ei kiinnosta. Eikös se ole sivistynyttä käytöstä?

        Muistatkos kaikilta kaikki kirjoitukset vai tallennatkos kaikki kaikkien, siis viestit?


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        No nimenomaan just komppaa. Jos et halua mennä esim kylään ja kutsujaa et halua loukata, kerrot valkoisen valheen mieluummin kuin täräytät päin naamaa et juuri nyt ei kiinnosta. Eikös se ole sivistynyttä käytöstä?

        Muistatkos kaikilta kaikki kirjoitukset vai tallennatkos kaikki kaikkien, siis viestit?

        Justiinhan sanoit, että sivistyneellä ajatus ja puhe komppaavat toisiaan. Mutta eihän ne silloin komppaa mitenkään, kun sanot valkoisen valheen. Ajattelet, että et halua mennä (ja mietit samalla sitä hätävalhetta), mutta silti sanot, että sinulla on muita menoja vaikka istua möyrötät kotona. Vai mitä sinä komppaamisella tarkoitat?
        En minä mitään tallenna, mutta kun ihmisen silmät on niin kummalliset, että niitten läpi menee sanoja aivoihin ja jos takaraivossa olisi reikä, niin kai ne sieltä pääsisi uloskin. Mutta kun ei ole.
        Korvat on vielä kummallisemmat. Vaikka niitä on kahta puolta päätä ja kummassakin reikä, niin jonnekin ne sanat meinaa tarttua silti sinne sisälle.
        Mutta mikä siinä lienee, että vielä kouluaikaan en tällaista ilmiötä huomannut. Olisiko niin, että vanhemmiten aivot takkuuntuvat ja sinne takertuu helpommin kaikenlaista (paskaa).


      • Jep, sivistynyt ajattelee toimivansa molempien kannalta oikei, niin itsensä kuin toisen. Ajattelee itseään, mutta ei loukkaa toistakaan. Suorasanaisuus ei useinkaan ole hyve.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Jep, sivistynyt ajattelee toimivansa molempien kannalta oikei, niin itsensä kuin toisen. Ajattelee itseään, mutta ei loukkaa toistakaan. Suorasanaisuus ei useinkaan ole hyve.

        Minun kannaltani ei ole koskaan oikein, jos minulle valehdellaan. Saat minut inhoamaan "sivistyneitä", jos se sivistys on tuollaista.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minun kannaltani ei ole koskaan oikein, jos minulle valehdellaan. Saat minut inhoamaan "sivistyneitä", jos se sivistys on tuollaista.

        Niin. Toinen "inhoaa valkoista valhetta" jota ei todennäköisesti saa tietää koskaan.. Toinen taas loukkaavaa töksäyttelyä ja "suoruutta" valkoisessa vaiheessa kuitenkin kyse on useimmiten mitättömän pienistä asioista ja tarkoitus on hyvä: ei loukkaa toista.


    • voittaja64

      oletko sinä aloittaja löytänyt jo itsellesi täysjärkistä seuraa itselles? onhan täällä naisia mistä valita,kun muutamat tyrkkyttävät itseään kirjoittamalla 5-10 viestiä mainostaakseen omaa hyvyttään.sopat palaa pohjaan,kun kilpailu sinusta niin kovaa.toivottavasti teet valintasi pian,ettei minun tarvi jännittää kovin pitkään enää. laitahan viestii tälle palstalle, kun olet ratkaisusi tehnyt.

      • ent.siivoojaparka

        5-10 viestiä????
        Laskin omiani olevan ainakin 14. Soppa kiehui yli, ei palanut pohjaan.
        Tässä on nyt enää vain ongelmana se, että hän etsii nimenomaan täysjärkistä seuraa.


    • S.A.Tiainen

      Onkos sulla esittää todistus ettei kalus kanna mitään tauteja? Oma eläintarhakintaitaa piileskellä karvaviidakossa. Kesäsatiaiset vipeltää...

    • Täällä kaikki luuserit/sekopäät/väsyneet pyörii... Tiina (Tiinaiseksi) olit aika kiinnostava vaikka olitkin havittelemani ikärajan alapuolella.

      • pöljänpysäkki

        Voi sinua korppis , paljastitko itsesi ?


      • Hunkku-

        Hei Kalleka46! Mä olen tosi komea hyvin varustettu mies. Haluaisitko kokeilla miesten keskeistä kivaa?


    • annapalaavaan

      oma itsensä voi olla, ja silti olla muita loukkaamatta...

      • ent.siivoojaparka

        Ei se onnistu, koska aina on sellaisia, joita "kukaan ei voi olla loukkaamatta". Onneksi on myös sellaisia, joita "kukaan ei pysty loukkaamaan".
        Jotkut nääs loukkaantuvat herkemmin kuin toiset.
        Kumpaan tyyliin ihmisiä sinä luotat enemmän; niihin, jotka sanovat mitä ajattelevat vai niihin, jotka sanovat, mitä olettavat sinun haluavan kuulla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe