Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Niin,+taas+se+kellojen+siirtely,+josta+heitin+siskolleni+aamulla+vitsin,+että+nyt+on+tuntia+lähempi+kuolemasi,+kuten+minullakin.Kyllä+hän+sen+heti+ymmärsi,+että+siellähän+se+sisko+toivottelee+hänelle+80-v+onnitteluja+tapansa+mukaan.Jotenkin+tuntuu+kaihoisalta,+että+tapaamista+ei+voi+olla,+mutta+onneksi+lapseni+lapsineen+kävi+siellä+ja+siirsivät+kellotkin+oikeaan+aikaan,+kuten+muutakin+tarpeelista+hänelle.+Nyt+vain+herää+kysymys,+oliko+heillä+joku+oireeton+korona?+No,+turha+pelko+enää+meidän+ikäisille,+koska+omaisten+tapaaminen+ennen+kuolemaa+on+ihana+asia,+eikö+vain?Minulle+on+tullut+nyt+aivan+tavattoman+usein+muistoja++lapsuudesta,+joita+en+ole+muistanut+ja+nyt+ne+ovat,+kuin+eilistä+päivää?++Ilmeisesti+johtuu+täällä+kirjoitetuista+heidän+jutuistaan,+kun+muistan+oman+nuoruuden.+Usein+tekisi+mieli+vastata,+kuinka+minulla/meillä,+mutta+mitä+turhia.+Äkkiäkös+se+liukenee+toiselle+palstalle+spekuloimaan/analysoimaan,+siis+tulkitsemaan+asian+aivan+toisin.Onneksi+nyt+avautuu+paljon+näitä+luonto-live+kameroita,+joita+seuraan+ja+upea+oli+Ilveskin,+joka+nappasi+korpin+suihinsa.+Murheellisia+tulee+sitten,+kun++linnuilla+isommat+poikaset+nokkivat+pienenmpänsä+hengiltä.
  2. ynnämuuÄlä+viellä+luovuta,+koska+keikkaa+pukkaa!DMinäkin+kaipasin+sitä+roskapussin+vientiä,+mutta+olisi+tuossa+lasia,+metallia,+sanomalehtiä,+jotka+täytyisi+lastata+tuonne+auton+takakonttiin+ja+sitten+tyhjentää+sieltä+ao.+roskiin+ja+se+on+niiiiin+vaikeaa.Älä+vain+paljasta,+että+asut+edesmenneen+Laten+läheisyydessä,+mutta+Kuusijärven+maisemissa+kuljet,+joten+tuttua+seutua+ja+matkakin+olisi+vain+noin+20+km+tänne,+joten+minähän+haen+sinut+apurikseni!DDD.Koronahan+tuo+puhuttaa+ja+tuskin+uskallan+katsoakkaan+päivän+lukemia,+sillä+kuulin+jo,+että+on+paljon,+joten+tuo+paikallinen+ruokalakin+joutuu+ilmeisesti+sulkemaan+ovensa,+mutta+kotiinkuljetus+toimii+toistaiseksi.Itse+tilasin+eilen+eka+kerran+sieltä,+oli+kanaviillokiia,+mutta+tilasin+perunoita+paljon+ja+niitä+tuli,+kuten+sekavihanneksia,+jälkiruoka+ja+sämpylä,+siellä+itse+leivottu+ja+oli+todellakin+hyvä+annos.Facessa+oli+myös+ihania+kuvia+salaatti+annoksista+ja+niitähän+voi+vaihdella+mukamas.Nyt+onkin+mietintämyssyssä,+tilaanko+sieltä+ruokani,+niin+ei+olisi+aina+lopuksi+sitä+serpaa.+Tietysti+lapsenikin+tuo+heidän+"serpansa"+minulle,+koska+mummi+syö+kaiken+ja+he+saavat+sitä+kouluruokaa+hakiessaan.Onhan+tämä+hieman+sitä+"venäläistä+rulettia",+menenkö+itse+tuonne+kauppaan,+tai+edes+roskikselle,+koska+nyt+on++tartunnat+vauhdissa.+Taidan+pysyä+kotona+ja+onhan+minulla+nuo+kirjat,+vaikka+nyt+sattuikin+huono+kirja,+joka+kertoo+Syyrian+ja+sen+seudun+sodista,+mutta+"kahlaan"+sen+läpi+ja+jätän+karmeimmat+tapot+lukematta.
  3. Paloma01Kyllä+minä+ainakin+pahoitin+mieleni+sinun+puolesta,+noiden+kirjoitusten+vuoksi,+kun+ennen+vihkiäisiäsi+oli+jo+perinnöt+jaettu+toisten+taholta+teidän+osalta.Samoin+olen+hieman+harmistunut+myös+minuun+kohdistuneista+viesteisä,+että+olen+VAIN+kuolinpesän+omistaja,+mutta+mitä+muuta+voisin+olla,+koska+teimme+mieheni+kanssa+testamentin+ja+omistan+siis+kiinteistömme+hallintaoikeuden++perintökaaren+mukaan+ja+voimme+myydäkkin+sen+sitten+yhdessä+lasteni+kanssa.Mitä+tulee+siihen,+koska+olen+vierraillut+siellä,+niin+en+kerro+täällä+myöskään+jokaista+"paskareissuani"+oliko+ripuli,+vai+tuliko+kakka+hyvin.!DLapsiemme+mahdollisilla+puolisoilla+ei+ole+perintäoikeutta,+mutta+kun+on+lapsenlapsia,+niin+heillä+on++äitinsä+puolesta.Siskoni+täyttää+nyt+keväällä+80-v+ja+olen+sopinut,+että+jos+elämme,+niin+kesällä+uusimme+ne+ihanat+hetket+siellä+Espoossa,+kun++luulimme+olevan+kaksin,+vaan+eikös+sieltä+Kiteeltä+tullut+porukka+tapansa+mukaan,+että+meillähän+on+hauskaa+ja+niin+olikin.Pitäisikö+lisätä+lopuksi,+että+on+taas+mielenkintoien+kirja+luettavana,+mutta+en+kerrokkaan,+mikä+niistä!D