Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Kiva+SkillaN,+että+ilmoitit,+koska+olin+jo+huolissani,+että+mitäs+nyt+on+tapahtunut?Minulla+oli+eilen+huoli,+että+"nyt+otti+ohraleipä",+koska+kauppaan+olisi+mentävä+ja+tartunnat+täälläkin+lisääntyy,+mutta+aamu+toi+lohdun,+kun+lapseni+soitti,+että+mitä+kaupasta+tarvitset?+Hän+tulee+kirjastoon+tänne+ja+unohdin+pyytää+itselleniki+kirjoja,+koska+kirjastoauto+kulkee+vasta+huhtikuusaa,+ehkä.Olihan+niitä+tarpeita+muistissa,+vaikka+osa+unohtuikin,+mutta+torilta+saan++"tuoretta"+kuhaa+ainakin.Vaikka+itse+unohdan+välillä+koko+coronan,+koska+en+lue+uutisia,+joissa+on+se+sana,+niin+pakko+on+uskoa,+kun+katselen+kuitenkin+aina+nuo+esiintymiset++paikkakunnittain.+Siks`toiseks+lapsenikin+liikuu+juuri+näissä+coronapesäke+tuntumissa,+kuten+nyt+heti+Turku-Naantali+siskoni++80-v+synttäreille+ja+sitten+heti+perään+Espooseen+tarkastamaan+taloamme,+kun+taas+mies+lähtee+lasten+kanssa+t+a+a+s+Himokselle+hiihtämään+näitä+loppu+lumia.Hyviä+vinkkejä+sain+myös+ihottumaan+ja+allergioihin,+vaikka+ei+minulla+ole+kumpaakaan,+mutta+sormivälissä+on+ollut+jo+vuoden+sellainen+vaiva,+johon+annetaan+vain+näitä+kosteuttavia+voiteita,+mutta+eihän+ne+auta,+koska+en+muista+niitä+laittaa+usein.+Paranee,+kun+paranee+ja+jos+ei,+niin+olkoon,+koska+ei+tuo+ole+viellä+tappanut!DD
ynnämuuÄlä+viellä+luovuta,+koska+keikkaa+pukkaa!DMinäkin+kaipasin+sitä+roskapussin+vientiä,+mutta+olisi+tuossa+lasia,+metallia,+sanomalehtiä,+jotka+täytyisi+lastata+tuonne+auton+takakonttiin+ja+sitten+tyhjentää+sieltä+ao.+roskiin+ja+se+on+niiiiin+vaikeaa.Älä+vain+paljasta,+että+asut+edesmenneen+Laten+läheisyydessä,+mutta+Kuusijärven+maisemissa+kuljet,+joten+tuttua+seutua+ja+matkakin+olisi+vain+noin+20+km+tänne,+joten+minähän+haen+sinut+apurikseni!DDD.Koronahan+tuo+puhuttaa+ja+tuskin+uskallan+katsoakkaan+päivän+lukemia,+sillä+kuulin+jo,+että+on+paljon,+joten+tuo+paikallinen+ruokalakin+joutuu+ilmeisesti+sulkemaan+ovensa,+mutta+kotiinkuljetus+toimii+toistaiseksi.Itse+tilasin+eilen+eka+kerran+sieltä,+oli+kanaviillokiia,+mutta+tilasin+perunoita+paljon+ja+niitä+tuli,+kuten+sekavihanneksia,+jälkiruoka+ja+sämpylä,+siellä+itse+leivottu+ja+oli+todellakin+hyvä+annos.Facessa+oli+myös+ihania+kuvia+salaatti+annoksista+ja+niitähän+voi+vaihdella+mukamas.Nyt+onkin+mietintämyssyssä,+tilaanko+sieltä+ruokani,+niin+ei+olisi+aina+lopuksi+sitä+serpaa.+Tietysti+lapsenikin+tuo+heidän+"serpansa"+minulle,+koska+mummi+syö+kaiken+ja+he+saavat+sitä+kouluruokaa+hakiessaan.Onhan+tämä+hieman+sitä+"venäläistä+rulettia",+menenkö+itse+tuonne+kauppaan,+tai+edes+roskikselle,+koska+nyt+on++tartunnat+vauhdissa.+Taidan+pysyä+kotona+ja+onhan+minulla+nuo+kirjat,+vaikka+nyt+sattuikin+huono+kirja,+joka+kertoo+Syyrian+ja+sen+seudun+sodista,+mutta+"kahlaan"+sen+läpi+ja+jätän+karmeimmat+tapot+lukematta.
"Voiko+liiallinen+kirjojen+lukeminen+vieroittaa+ympäröivästä+todellisuudesta+ja+johtaa+mielenterveys+ongelmiin"?Jossain,+jota+en+nyt+halua+edes+kaivelle+esiin,+kirjoitit,+että+lukekaa+se+viimeinen+kysymykseni,+joka+on+tuossa+yllä+nyt+kopioituna,+joten+mitä+tästä+voi+päätellä?