Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Eniten+minua+harmittaa+tämän+nykyisen+Noja-tuoli+ketjun++luotettavuus,+mitä+oli+ennen+Kahvipirtti.+Sieltä+ei+levinneet+jutut+kirjoittajien+kokemuksista,+kun+taas+Noja-tuolista+ne+siirtyy+jopa+tuonne+70++palstalle+reposteltavaksi+tyyliin,+että+tuolta+toisaalta+luin!Voisi+laittaa+lukemansa+perään,+että+mitä+luit+ja+mitä+mieltä+olit,+eikä+siirrellä+niitä+jopa+toiselle+vuosikymmenelle,+että+ilkeää+olla+pilkallinen.Sanomattakin+selvää,+että+olin+pahoillani,+kun+olin+kertonut+Noja-tuolissa+mieheni+kuolemasta,+niin+tuli+70++palstalta+toteamus,+että+joutipa+jo+pois+kuleksimasta.Samoin+oli+naapurin+rouvan+kuolemakin+saanut++rakastajatteren+roolin+mieheni+suhteen,+kuten+myös+oma+osuuteni,+kuinka+oli+asumisiemme+järjestelyt,+että+minut+muka+heitettin+ulos+kodistani?No,+ei+heitetty.+Eikä+naapurinrouvalla+ollut+"suhdetta"+mieheni+kanssa.Tuossa+hieman+osviittaa,+miksi+en+enää+kirjoittele+tänne,+koska+minut+on+nimety+julkisesti+pahimaksi+stalkkaajaksi+ja+keräty+kaikki+anonyymien+kirjoitukset+minun+kontolleni.Tuntuu+noita+riittävän+ilman+minuakin+riittävästi,+mikäli+ei+kuvitella,+että+jatkuvasti+täällä+koneella+istun+ja+heittelen+ilkeyksiä,+mutta+enhän+minä+ehdi,+koska+on+sitä+kirjojen+lukemistakin+niin+paljon,+että+jopa+mielenterveyteni+alkaa+horjumaan!DD