Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. sinisiru+taas+vetäisi+sellaiset+"sapuskat",+että+ei+ole+minun+"+huushollissa"+sellaisia+aineksia++tänään+ja+ei+taida+olla+muuta,+kuin+nuudeleita+ja+kaurapuuroa+huommiseen+saakka.No,+olihan+tuolla+pakastimessa+jotain.Odottelen+tässä+pakkasten+lauhtumista+ja+huomennahan+on+luvassa,+mikäli+nyt+en+"patista"+taas+lastani+sinne+kauppaan+ostoksille.Ei+olisi+pitänyt+lukea+Iltiksen+juttua,+mistä+kaikesta+tämä+virus+voi+tarttua,+koska+siellähän+oli+kaikenlaisia+mahdollisuuksia..+Oli+hissin+nappulatkin,+mutta+onneksi+asun+rivitalossa,+mutta+sekin+viellä,+että+vaikka+ostokset+tuodaan+ovelle,+niin+sielläkin+se+voi+luurata,+se+tauti.Pakkasta+se+muka+kestää,+koska+luin,+että+sitä+oli+jossain+pakastelihassa,+mutta+ainahan+se+lihakin+on+kuumennettava,+joten+tuskin+se+sieltä+lihasta+hyökkää+heti+hengityselimiin.+Elä+tässä+nyt+muka+pelossa?+No+en+ala+pelätä,+koska+olin+eilen+tuolla+naapurissa+juttusilla,+eikä+meillä+ollut+maskeja+kenelläkään.+Hauskaa+meillä+ainakin+oli.+Sauna+päivä+täällä,+joten+on+puhtoinen+olo,+mutta+hieman+pahoitin+mieltäni+tuolta+70++palstan+kirjailija+ketjusta,+jossa+ilmiselvästi+viittailtiin+minun+elämiseen+ja+olooni,+jopa+asumis+järjestelyihin.+En+halua+vastata+toisten+harhakuvitelmiin+minun+tekemisestäni.
  2. Minä+olin+eilen+saunassa+pitkänkaavan+mukaan.+Tietenkin+mukana+pikkupyykkiä.Saunaharjana+minulla+on+varrellinen+vanha+vaateharja,+jolla+kuivaharjaan+silloin,+kun+muistan.+Sillä+on+kiva+pestä+selkää,+johon+en+ylety+muuten,+kun+kädet+on+jostainsyystä+lyhentyneet!DSen+huomasin+vasta+eilen,+kun+olin+saanut+lapseltani+kuorinta-ainetta,+jotain+hunajaista+ja+mitä+lieneekin+sellaista+rakeista+ja+yritin+sitä+hartioille+levittää,+mutta+nuo+käden+pahukset+ei+taipunutkaan!DSitten+on+yksi+käsine+(toinen+kadonut)+näitä+keittiöön+perunan+putsaukseen+tarkoitettuja+karheita+hanskoja,+koska+mielestäni+kaikki+nuo+vaahtomuoviset+sienet,+vaikka+onkin+karhea+toinen+puoli,+niin+ei+ole+niin+käteviä+käyttää.Varpaankynsien+leikkaus+kuuluu+tietenkin+asiaan++ja+kiitos+ynnämuulle+vinkistä+tästä+Pihkalakasta,+sillä+nyt+on+ukkovarpaan+kynsi++vapaa+siitä+sieni-ihottumasta.Ensiviikolla+on+silmänpohjan+tutkimus+tuon+diapeteksen+vuoksi+ja+aina+terkkarillakin+tarkastetaan+jalat+tuntohäiriöiden+vuoksi,+joten+oli++hyvä+esitellä+terveet+jalat+ja+tuntokin+oli++tallella.Korona+rokotusta+en+taida+ottaa,+koska+odottelen+tuloksia+sivuvaikutuksista+ja+ei+tuota+taida+saadakkaan+aivan+heti.+Minä+en+liiku+missään+julkisissa+paikoissa,+paitsi+tietenkin+nuo+pakolliset,+joissa+käytän+maskia+ja+tietenkin+aina+muistan+tuon+käsien+hygieenian,+paitsi+hansoja+en+käytä.Tässä+kunnassa+on+noin+3000+asukasta+ja+11+tartuntaa,+paitsi+eilen+oli+lisääntynyt+kahdella,+mutta+jossain+lastentarhassa.+Tuskin+nämä+taaperot+kaupoissa+liikkuu+ja++aina+on+ollut+hyvät+turvavälit,+mitä+olen+piipahtanut+tuossa+lähi+S-marketissa+pikimiten,+sillä+lapseni+tuo+ruokani.Hyvin+olen+viihtynyt+kirjojeni+parissa+ja+nyt+tuli+luettua+Wikistä+myös+Egyptin+historia,+koska+kaksi+kirjaa+olen+lukenut;"Kairon+nainen".+Jotain+hyvääkin+siis,+kun+koulussa+jäi+tuo+lukuhomma+puuteelliseksi,+sillä+oli+muuta+touhua,+ei+sentään+mitään+koulukiusaamista+minun+aikaan+viellä.