Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Kuuleppa "Ämpäri" Korppis itse, että vetäiseppä tänne minun kirjoittamiani kommentteja, jotka olen mukamas poistanut? Onhan sinulla ne kuitenkin siellä arkistoissasi, joten laita ne vain jakoon tänne ja vastaa huutoosi, että minä olisin se sinun häirikkösi ja stalkkaajasi.?

Miksi haluat minut pois täältä, koska en minäkään halua sinua pois. Päinvastoin odotan kuviasi faceen mökiltäsi ja jatkoa sinne blogiisi.
                                                  07.07.2020 14:47
                                                • Hyvin huomioitu sinulta ynnämuu tuo SkillaN vainoaja, joka en ole minä, mutta olen minäkin mukamas palstan häirikkö, joka stalkkaan korppista? Minut hän nimesi suurimmaksi hänen stalkaajakseen, vaikka en ollut kirjoittanut mitään.

Sini-sirkulla on taas omat "henkiolentonsa", jotka stalkkaavat häntä, mutta korppiksen mielestä täällä on vain yksi, ja se olen minä? joka tekee tätä kiusaa?

Ota nyt näistä selvää, kuka on noin häirikkö, mutta minä se en ole.

Minua ei ollenkaan häiritse sini-sirkun avioliitot ja hänen hienot ruokailunsa, saati korppiksen pihan rakennukset, koska melkein sain idean itsekkin, että niistä roskiin menevistä puulavoista voisi tehdä jotain?

Mieheni teki niistä saunan ja pannun lämmitys puita ja oli aina tilannut kuorman tutulta toimittajalta.

Nyt vain odotan tytärtäni Tanskasta, joten sisarukset voivat kohdata ja suunnitella, kuinka sitä Espoon kiinteistöä hoidetaan.?

No, mamilla on hieman "hynää", että eiköhän heidänkin suunnitelmat sitten toteudu?
                                                  07.07.2020 11:45
                                                • Voisinpa jatkaa tästä itsekin "maatalon emäntänä" lapsuudessani, kun isäni "pestasi minut kahden leskimiehen " kodinhoitajaksi", olin 12-v, koska siellä oli kuollut emäntä ja lehmäkin oli lypsettävä aamuin- illoin..

En minä sitä kokenut silloin mitenkään kauheana, sillä osasinhan minä lehmän lypsää ja ukoille vellin keittää, kuten leivät ja karjalanpiirakat paistaa.

Karmein muistoni on siitä, jonka olen jo joskus kertonut, kun fillaroin kouluun ja esiliina olikin "lehmän paskassa" ja esiliina täytyi silloin olla aina koulussa.

No, sitä en muista, kuinka siitä selvisin, tuskin tuli arestia, koska kai opettajakin tiesi, mitä tein.
                                                  04.07.2020 18:47
                                                • Olisit vain reilusti ollut sini-sirkku, koska olet mieleiseni kirjoittaja palstalla. Hyvin otit kantaa tuohon SkillaN;nin moittimiseen, koska sehän oli aivan törkeää, verrattuna meidän "sinun ja minun" moitteisiin.

Lukiessani sinun kirjoituksia, niin varmasti olemme myös tavanneet tuntemattomina silloin, kun asuit siellä Lippajärvellä ja ehkä jopa Auroran puistossa, saati Glimsissä. Jotenkin ihanaa, kun kirjoittelet minullekin tutuista maisemista, kuten sieltä, missä nyt asut.

Kyllähän EU-liittyminen teki vaikeaksi maalla asumisen ihanuuden, koska muistan, kun menimme lomalla kananmunia hakemaan tutusta naapurista, niin ne pilaili, että ei ole kanoja, koska niilläkin täytyy olla korvamerkit nykyisin..
                                                  04.07.2020 18:00
                                                • " No, kristiinalla ei todellakaan ole enää ketään, joka tulisi luokseen."???

Miksi ei olisi? Tyttäreni asuu vajaa 10 km päässä, käy kauppa ostokseni, paitsi nyt on Espoon tiilitalon viileydessä järjestelemässä tavaroita "kuolinpesässä", johon vanhin tyttäreni saapuu Tanskasta autoineen koiransa kanssa, kunhan selvittää ensin, kuinka Ruotsin läpi pääsee ja onko edes laivoja Suomeen?

Minä en ole sanallanikaan osallistunut sinun asioihisi, joten turhaa minua syytät tai arvailet, kuka luonani käy ja koska?

Sinun syytösten vuoksi olen lopettanut tänne kirjoittelun mihinkään palstalle, joten turhaa vedät nimmarini mihinkään, sillä näkyy noita toisiakin olevan kommentoimaan kirjoituksiasi.
                                                  27.06.2020 10:08
                                                • "Neljäas muna on jo rikottu ja syöty, kuka lie?"

Ei siellä ollut neljättä munaa, vaan sen munankuori, josta viimeinen poikanen kuoriutui, jota ilmeisesti Pertikin kanssa yhdessä katselimme sattumalta.

Aika ovela Luonto on linnuillakin, koska emo syötti toisia poikasiaan, mutta yhtään ei kajonnut tähän juuri munasta ulos tulevaa.

Katselin aamutunteina takautuvasti tuota kuvaa, kuinka se munankuori tulikin kuin ehjä muna, mutta olihan siinä liikettä näiden osksien siirtelyllä, jota pesässä tapahtui ja niinvain se puolikas kuorta olikin ihan kuin kokonainen, kunes kääntyi oikeinpäin, siis tyhjäksi.

Voisihan tuohon lisätä, että jo on joutavalla huvinsa, kytätä vanhaa kuvaa minuuttitolkulla, mutta mihinkäs tässä on kiire, vaikka kapakatkin aukeaisi, sillä en minä ole siellä käynnyt "vuoskymmeniin".
                                                  02.06.2020 10:51
                                                • Ai luulit olevasi anonyymi, koska mainitsi Kristiinan sinun suurimmaksi vainojaksi, joka on mukamas kaiken takana sinuun kohdistuviin viesteihin?

Unohditko nyt "lesken" " siilin" "naakan" ja monta muuta, mutta nyt kohdistat vihasi minuun, syyttäen minua sinuun kohdistuivista vihamieisistä viesteistä, joihin en todellakin tunne itseäni syyliseksi.
                                                  31.05.2020 14:04
                                                • Oletkohan sinä jotenkin ns. "jälkeenjäännyt", koska levität tuollaista muka tietoasi, sillä onhan heillä sauna, ja ihana rantaterassi verhoineen, josta voi pulahtaa puhtaaseen järveen.

Aika omituinen viestisi oli, joka voi toisaalta todistaa, että olet ainut, joka aina kirjoittaa täällä tuosta ammesta, joka ei todellakaan ollu ruosteessa, vaan siellä loikoili rehti suomalainen nainen , varpaan kynnet hienosti lakattuina punaisiksi.
                                                  31.05.2020 13:20
                                                • Aloitushan oli melkin lastenlaulusta "Vihannekset", josta onkin nyt hieno versio tuolla Facessa.

Sitä minä en ymmärrä edellenkään, että kirjoitukseni poisettiin, muka sääntöjen vastaisesti ja minä kirjoitin vain, kuinka aamuni aloitan yleensä, mutta olikoi liikaa, että suljen koneeni usein klo 17- jälkeen ja mainokset ei ehdi minule??
                                                  30.05.2020 15:09
                                                • Oletpa sinä ilkeä, en muuta voi sanoa29.05.2020 16:57
                                                • Pahinta se onkin, kun itse kaipaan näitä menneitä muistojani, kuten valokuvia lapsistani ja meidän nuoruudesta mieheni kanssa.

Toisaalta lapsieni nämä entiset tavarat, heidän säästämänsä nuoruudestaan , ovat edelleen heidän omissa huoneissaan, mutta mahtuuko enää hiihtoasut, tai juhlamekot heille sopiviksi, koska toinen on ns. samanmoin, mutta toinen on luihunlaiha ja kaikkea hekin ovat "varastoineet" muka tulevaisuuteen.

Sitäpaitsi nyt kuormittaa tyttäreni lasten lelut, mieletön määrä esim. legoja ja mitä niitä senaikaisia leluja olikaan ja tytär, tämä lapsenlapsi täyttää pian 18-v ja jos anoppinsa, siis iskänsä äitiin , niin 17-v sai ekan lapsensa.

Olaanhan me toisetkin näitä sodanjälkeisten aikojen puutteita kärsineet, että kaikkia täytyi säästää. Isänikin oli vihainen, kun me lapset heitimme uuniin näitä vanhoja kenkiä ja muuta roinaa, että ette edes tiedä, jos puute tulee? Onneksi ei ollut silloin näitä viilipurkkeja, joita joku säästää perinnöksi! Vitsi, vitsi.
                                                  25.05.2020 17:27
                                                • Ongelmasi tuntuu erittäin tutulta minullekin Makriina, koska olen siirellyt tässä pienessä yksiössäni tavaroita levälleen, muka järjestelläksini ne ja nyt en keksi niille paikkaa, mutta onneksi kaikki on ns. kädenulottuvilla, mutta kun jaloille ei ole pian tilaa!DD

Toinen kamalampi ongelma on tuolla Espoon kiinteistössä, jossa vuosien saatossa on kertynyt turhaa roinaa, sillä aikoinaan oli kaikki tuttavat ja sukulaiset tuomassa heidän "ylimääräisiä" tavaroita meille, koska meillä oli silloin tilaa, siis uusi iso talo ilman kalusteita, mitä nyt entisestä asunnosta "autotallista" kertyi.

Kelpasinan niitä meille silloin. Serkkuni skooterikin oli autotallissa useita vuosia, joten oma autokaan ei sinne mahtunut, kunnes hänen poikansa onneksi tarvitsi sen ja vei pois. Nyt uusimpana on siskoni tavaroita ja ainakin kirjoja, joita tyttäreni toi minulle luettavaksi kirjaston ollessa kiinnni, mutta ne haisee niin vanhalle, joten niitäkin täytyy tuulettaa, kunnes voi edes lukea.

Eilen tyttäreni soitti, että minun on pakko tulla kesäksi sinne Espooseen hänen kanssa siivoilemaan, mutta kun sitten perään kertoili naapureiden juoruiluja, niin naureskelin, että onneksi palautit minut ajantasalle, siis "en varppina tule" sinne juorupesään, jossa naapurin autonovien liian kova pauke saa ne supisemaan toisille naapureille, saati että meidän pihassa oli parkissa joku iso maasturi(mustangi?) ja eikösvain, lähin naapuri oli piruuttaan kertonut, että tyttärelläni onkin uusi poikaystävä ja siitäkös taas niille riemu repesi, joten hyvin tulee mieleeni ne entiset ajat.

Nyt on mielessä vain, että heivaanko kaikki roskiin katselematta nuo tavarat tästä pikku asunnostani suosiolla ja hankin sitten vain, sen minkä todella tarvitsen, vai mietinkö viellä, että mitähän tuollakin tekisi, koska sen olen elämäni aikana oppinut usein, että jos jonkun heittä pois, niin eikövain, jo ensiviikolla sitäkin olisi tarvinnut!D
                                                  25.05.2020 15:52
                                                • Minä olen se outolintu, jolla tulee tämä "alkaa satamaan", koska tuo rupeaminen on jotenkin iho rupiin kuulostava, mutta kun oikein märehdin, niin tuo "alkaa satamaan" on myös jotenkin outo, jos sen kuvittelee jatkuvan tuosta, koska satamaan ja satamaan on taas kaksi eri asiaa, liittyen säätilaan tai laivan saapumisesta satamaan!

Toinen sana kirjoissa on tuo "huokaisin", koska ilmeisesti murteeni sanoisi sen "huokasin", mutta kirjoissa se on ilmeisesti joku "lisä sana, koska aina siellä huokaistiin , milloin mistäkin, samoin kuin mennään ja tullaan ikkunan äärelle.
                                                  24.05.2020 11:28
                                                • Syytön minä olen noihin Korppiksen syytöksiin ja viestini, johon hän niitä lateli ei mielestäni koskenut mitenkään häntä.21.05.2020 09:49
                                                • Huommenia minultakin.
                                                  Skillanin lapselle toivon pikaista toipumista, koska minua on alkanut huolestuttamaan nuo tilastot, että kumpi meistä, minä vai lapseni olisimme turvassa tästä koronasta?

Jaa, se savusauna, jossa olen syntynyt, kuten molemmat veljenikin, mutta vanhin sisareni oli saanut kotiin jonkun " kätilö/kotiavustajan" äitini avuksi, joka oli "ollut isäni kanssa silleen" äitini kuullen, joten avustajia ei ollut kutsuttu autamaan sen jälkeen.

"Vaan mitäpä näistä Kaanaan häistä", mitä kuohu tuolla oman ikäisteni palstalla, joten palata sinne, vaikka siellä ei ole mielestäni yhtään aloitusta mieleisestäni ja mieluummin palaankin noihin kirjojeni maisemiin.

ps. En kiellä, että tämä Pokkapitää sarja, joka tuolla toisaalla kuohuttaa, niin hyvin voin kuvitella erään toisenkn siihen sarjaan!
                                                  20.05.2020 08:28
                                                • Huomasin, että tuo "Naisen tuoksu" tulee tänäänkin yökyöpeleille, (00.5), olikohan kanava 5? Olen itse katsellut se jo monta kertaa, joten melkein ulkoa muistan, mutta koskettava se oli.

Makriian "tuplaviestiin" voisin todeta, että kun se häipyy, niin malta mielesi ja painalla sitä "liidokkia", niin tekstisi palautuu, tai sitten ei!D

Onneksi minua ei ole tämä korona karanteeni rasittanut, koska tyttäreni tuo aina ostokseni ja nytkin oli ostoslistani ylimääräisenä jos sen "seitsemän sortin" tarjonta heidän "eilisenpäivän" ruoan loppuja, joissa on mielestäni typeriä mausteita, mutta kyllähän minä syön ne kuitenkin, lisään vain uusia makuja.

Pullapitkon heitin tuohon ulkokoriin ulos, muuta senkin oli minun kotihiiri, joka asuu ulkona, löytänyt ja jyrsinyt jo palan, joten kaikki on nyt ruokittu hiirestä alkaen.
                                                  18.05.2020 09:22
                                                • Totta´kai sinua aina kaikki naurattaa, mutta googlaa Leo Karppanen, josta löydät hänen taidettaan je ne ei ole jotain meidänaikaisia verkkoja seinällä eikä tiskirättejä pyykkinarulla.
                                                  Itsekkin pääsin hänen taiteensa sisään, kun osallistuin hänen itsensä esitelmöimään niistä Pohjola aulassa..

Aivan upean maalaistalon hän on myös kunnostanut kaikkine uimaaltaineen ja ihanine puutarhoineen, josta todellakin hehkuu pariskunnan rakkaus taiteeseen ja kauneeteen.

Mikäli olet jaksanut katsoa tuon Leo Karpasen elämänkerran, niin avautuiko sinulle mitän hänen "taiteestaan"??
                                                  14.05.2020 18:12
                                                • Vai taidetta nyt kuulutetaan, joten jokainen nyt luomaan näitä maitopurkki- viilikippo ja vaate (eikös nekin olleet Suurkirkon rappusilla) näyttelyjä, joita luulisi kaikilta löytyvän, sillä eikös me kaikki sota-ajan lapset säästetä kaikki, joista on jopa pilailtu, mutta ans´olla, kun on vaikka narusta tai muovipussista pulaa, niin aina mummilta löytyy. Ainakin niitä nappeja, hakasia, jopa neppareita.

Ikäni mä muista Punkaharjun taidenäyttelyn, josta jäi mieleeni risaiset kalaverkot seinällä, olikohan joku rysäkin ja katiska, mutta tiskirätit narulla ja silloin päätin, että tämä laki riittää minulle.

Onhan tuolla juttua näistä kasvomaskeista, joita jokaisen tulisi käyttää, mutta kun täällä ei ole tartuntoja, kuin naapuri kaupungissa 7 ja on kai hekin jo parantuneet?
                                                  Lapseni kehoitti, että voin käydä itsekkin vastaisuudessa kaupassa tuossa kulmantakana, koska kaikkihan siellä käyvät ilman maskeja.

Mietein sitäkin, että mitä/ketä se maski suojaa? Toisia, luin jostain, mutta kun minulla ei ole varppina tartuntaa. ja/ jos/kun menen kauppaan ja joku hönkäisee minua päin, niin eikö ne virukset tartu mys vaatteisiin ja tule kotiini mukaan, mikäli en riisu ulkona vaatteitani pois?

Ei mielestäni tuo virus ole niin ovela, että jos tarttuu siihen maskiin, niin eikövain osaa luikerrella vaikka mitäkautta sinne maskin sisäänkin, koska täytyyhän ihmisen hengittää ja mistäs sitä ilmaa tulisi, kuin ulkopuolelta, sieltä virus pilvestä.

Rohkeasti menen itse ensiviikolla kauppaan ilman maskeja ja olkoon sitten Lotto-voito minulle, jos juuri minun kohdalleni sattuisi tuon viruksen levittäjä, joten toivoa sopii, että hänelläkin olisi se oireeton tartunta, jota itse olen sairastanut jo pari kuukautta, siis ei oireita!!D
                                                  14.05.2020 17:16
                                                • Minulle tuli ruokalähetys tänään, koska eilen se olisi ollut minun nukkumaaikaan, jonka siirsin

Tänään sitten lapseni tuli lapsineen ja tuossa ulkona kyllä halailtiinkin molemmin puolin. Mitään coronan pelkoa ei ollut, koska lapsenlapseni olivat myös toisen mumminsa ja pappansa luona ja heidän sukulaisten kanssa olivat Vapunkin viettäneet omakotitalossa, jossa naapurit ovat kaukana.

Katselin tuossa kauppa laskuista että olen viimeksi käynyt kaupassa 19.3 ja sen jälkeen en ole ulkona käynnyt, en edes siellä saunavuorollani, joten ilmeisesti ole corona vapaa.

Olihan se kivaa, että sain taas roskat ja paperit heidän vietäväksi, vaikka kuka minulle corona tartuttaisi, kun noihin roskisksiinkin on lyhyt matka ja mitään tungosta niihin ei ole.

Ihanan kortin sain lapsenlapseltani, kuten myös soiton jo aikaisemmin päivällä, mutta oli meillä myös ihana sananvaihto näiden kaikkien kanssa, juuri sellaista kotoista kinastelua, joka piristää aina mieltä ystävien kesken, paremmin kuin joku viesti.
                                                  10.05.2020 19:41
                                                • Saas´nähdä, kuinka minulle/meille käy, siis koskien kiinteistöä Espoossa, jossa minulla on hallintaoikeus, mutta kaiken olen delegoinnut tyttärelleni ja hänen siskolleen.

Nyt hän on mukamas järjestellyt pihan siivouksen, siis isot roskalava-autot ja apumiehet keräämään puiset jätteet , mutta, mutta, onko vähennyskelpoinen verotuksessa? No, olkoompa tai ei, koska edellisen vuodenkin vähennyskelpoinen on hakematta.,

Nuo kaikki puiset "lavat" olivat mieheni tilaamat, joista hän sahasi saunapuita ja pannun lämmitykseen tarvittavat, joten öljyä kului vähiten. "Jokuhan" hyödyntää tällaiset terassiinsa ja minä olisin hyödyntänyt tuohon vaatimattomaan multapenkereeni suojukseksi ja olisin varppina itsekkin osannut niistä laittaa kehikon, ??

,,paitsi, että tarvitsisin nyt myös sahan, kirveen, naulaimen ja taitavan ammattimiehen, mutta hitsi, että hänkin "jouti pois kuleksimista", kun olisin tarvinnut häntä!DD

Kaikkea kivaa teille kaikille koronan tuskailemat, silä minulla on ihana lajitelma "murhamysteereitä", joita käyn nyt ratkomaan ja roskiakaan en vie.!DD
                                                  07.05.2020 15:50
                                                Edellinen
                                                Sivu 26 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.92

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta27

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."18

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä113

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

• Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?12

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle varsin härskin kommentin suorassa lähetyksessä. Vai oliko tämä paljastus uudesta TTK-romanssista? Lu…

Suomi24 Viihde

• Some repesi – Kiti Kokkonen jakoi humoristisen perälisto-kuvan itsestään: "On PERSpektiiviä..."Suosikkiuusinta: Voisi sanoa leikkisästi, että hersyvänä komediennena tunnettu Kiti Kokkonen on jakanut "uuden puolen" itsestään.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Vinski ja näkymättömyyspulveri -elokuva tv:ssä – Kuura Rossi ja Martti Suosalo loistavatVinski ja näkymättömyyspulveri perustuu Aapelin suosittuun Koko kaupungin Vinski -kirjaan.

Stara

• Neljä heijastinta testattiin – kaikissa ilmeni puutteitaHeijastimen käyttö on tärkeää syksyisin ja talvisin pimeän aikaan ulkona
                                                • Työmatka voi olla lokakuussa haastava – pienet valmistelut auttavatSyksy tuo mukanaan uusia haasteita liikenteessä. Pienet valmistelut ennen työmatkalle
                                                • Mallorcalla maanjäristys – jo toinen muutaman päivän sisälläEspanjalle kuuluvalla Baleaarien saariryhmällä on havaittu muutaman päivän sisään jo

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia