Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Aamulla+katsoin+sitä+upeaa+purkausta,+josta+kirjoitin,+muta+kun+minun+kone+hyppii,+niin+en+ollutkaan+lähettänyt+sitä,+sillä+se+oli+joskus+4-5+aikoihin.Nyt+vasta+huomasin,+että+sinulla+onkin+kaksi+eri+linkkiä+noihin+tulivuoriin.Näitä+elefantti/norsuja+kyllä+seuraan+ja+olen+jo+nähnyt+aikapaljon+eri+eläimiä+ja+mikä+mukavinta,+kun+voi+katsella+vain+kuvaruudun+takaa,+mutta+kai+se+olisi+siellä+paikankin+päällä,+etä+etäällä+näistä+eläimistä+kuitenkin+kaukana+ollaan.Jotenkin+huvittavaa,+että+osaisipa+kävellä+jo+nyt,+kuin+norsu,+mutta+apinan+ja+kauriin+hyppelyt+ei+kyllä+onnistu+enää,+joten+taidan+painua+tuonne+virtahevon+puoleen,+kunhan+vain+tomertautuisin+sinne+uimahalliin+ja+siellä+potkisin,+tai+sitten+en!D
  2. Tänään+olisi+ollut+alkukesän+viimeinen+teatteri+esitys+tuossa+½-kilsa+päässä,+mutta+rankka+ukkoskuuro+tuli+juuri+silloin+ja+samoin+poislähdön+aikaan+samoin,+joten+ei+olisi+ollut+edes+autosta+apua+kastumisen+välttämiseksi.No,+en+tietenkään+mennyt,+koska+on+viellä+elokuun+alussa+pari+esitystä+ja+viimeisellä+saa+sitten+makkaraa+yllinkyllin,+koska+itsellä+ei+ole+grilliä,+tai+on,+mutta+enhän+minä+yksin+käy+tässä+mitään+grillailemaan+pikkuisella+pallogrilliläni.Jotain+sentään+olen+tehnyt,+paitsi+niitä+roskia+viennyt,+mutta+pikku+nyrkkipyykkiä+tietenkin+ja+onneksi+kuivuivat+hyvin+tuoossa+talon+vierustalla.+Peti+liinavaatteita+täytyisi+mennä+pesemään+tuonne+koneelle+ja+siellä+on+hyvä+kuivausrumpu,+vaikka+odotankin,+että+saisin+ne+ulos+kuivumaan.+Lisäksi+on+kyllä+mankelikin,+joka+hoitaa+silitykset.Onneksi+on+ohi+ne+silitys+urakat+tyttäreni+luona,+vaikka+hän+esittelikin,+että+kyllä+niitä+olisi,+mutta+kun+nyt+asuu+kerrostalossa,+jossa+ei+ole+edes+parveketta,+niin+mihin+minä+menisin+tupakalle+selkääni+lepuuttamaan?Toisaalta+voisinhan+minä+ottaa+ne+lakanat+ja+tyynyliinat,+jotka+on+hänelle+ongelma,+kun+ei+osaa+viikata+niitä+heti,+mutta+itse+voisin+ne+mankeloida+täällä.+Miesten+paitoja+ei+ole+viellä+sinne+ilmaantunut,+koska+tuo+poika+on+vasta+13-v.Ruoasta+on+ollut+puhetta+ja+minulla+on+nyt+jälkkärinä+aina,+joko+joku+rabarperi+kiisseli,+tai+se+puolukka+ruispuuro,+koska+kaikki+näkkileipäni+siihen+käytän,+siis,+siihen+,+no,+noi,+tajuatte+kyllä,+että+ei+mihinkään++rabarperi+kiisseliin.+Vaan+hyvästi+vain+painon+hallinta!DMinulla+on+edessä+uuden+koneen+hankinta,+vaikka+jo+mielestäni+hyvän+ohjeen+annoinkin+Skillanille,+mutta+kun+itse+nyt+tarkemmin+tutustuin,+niin+ei+tätä+Firefoxia+mukamas+päivitetä+enää?Onkohan+nyt+kuitenkin+pakko+ostaa+joku+toimiva+läppäri,+että+voisin+tuossa+sängyssä+selälläni+selailla+sitä,+kuunella+äänikirjoja+ym.ym.Silloinhan+minun+askelmittari+alkaisi+näyttää+vain+vessareissuni+ja+tietekin+se+paheeni+tupakalla+piipahtaminen,+mutta+ne+on+vain+pienessä+asunnossa+jokunen+5-10+askelta+edestakaisin.Onneksi+tuo+ilma+asettui+poutaan+päin,+joten+huommiseen.
  3. Jatkan+edellistä,+että+luin+sitä+kirjaa,+kunnes+"Omatunto",+tai+muu+pakoite+sai+minut+lähtemään+kauppaan.+Kaikki+hyvin+puol`kilsaa,+mutta+sitten+tulikin+ankara+sadekuuro+ja+minä+inhoan+ajaa+sateessa,+mutta+poiskaan+en+halunut+kääntyä,+joten+siitä+vain+Lidliin+saakka+(15+km),+jolloin+kuuro+olikin+lakannut.Nyt+on+sitten+sitä+UTH-maitoa+lokakuulle,+joten+joku+toinen+käyttö+täytyy+keksiä+tuolle+kuivamaidolle,+jota+on+jostain+syystä+kertynyt+minulle+liikaa.Lidlitä+lähtiessäkin+satoi+hieman,+mutta+minulla+oli+asiaa+viellä+Prismaan+ja+onneksi+sateettomana+sain++asiani+hoidettua,+mutta+kun+lähdin+sieltä,+niin+taas+tuli+vettä+aivan+minun+kiusakseni+ja+luonnon+parhaaksi.Kauhukseni+lueskelin+Iltiksen+juttuja+ja+on+mukamas++epäsovinnaista+mennä+ihmistenilmoille+ilman+rintsikoita+ja+minä+poloinen+olin+vetäissyt+vain+ilmavan+puuvillapuseron+päälleni,+ilman+rinsikoita+ja+minulla+ne+(tisut)+kyllä+on+melkoisen+isot,+siis+ei+mitkään++"paistetut+kananmunat"+rintojen+kohdalla.+Kukaan+ei+onneksi+huomautellut+mitään,+mutta+eihän+ne+vanhoja+noteeraakaan,+onneksi,+sillä+kauppareisulla+juttelin+useimmankin+asiakkaan+kanssa+kassa+jonossa,+kun+kaikki+toiset+kassat+oli+mukamas+rustaamassa+uusia+työvuoroja.No+olkoon+nyt+tänään+pari+viestiä,+koska+nyt+ei+ole+mitään+toimintaa+puoleltani+kirjoitella,+koska+ruokaa+ja+juomaa+on+ainakin+lokakuulle+saakka,+...paitsi,+paitsi,+se++Espoon+kiinteistö,+koska+siitähän+se+myrkyn+lykkäsi+minulle,+tuo+mieheni+kuolema+ja+minä+"hallinnoin"+sitä+kiinteistöä,+johon+en+halua+muuttaa,+en+edes+mennä+enää+käymäänkään+siellä,+joten+otanpa+taas+tuon+kirjani+esiin+ja+paneudun+sinne+"murhamysteerien++ratkaisuun",+tai+kenties+johonkin+kartano+romantiikaan.
  4. No,+mutta+Skillan!+Yksi+painallus+googleen+ja+löytyy+kyllä+näitä+"Länsirannikon+salaatteja+"pilvin+pimein".+Katsoin+itsekkin+mielenkiinnolla,+koska+en+ole+mitään+ruokaani+tuolla+nimikeellä+tehnyt+ja+tuskin+tulen+tekemäänkään,+koska+noita+aineksia++syön+milloin+minkäkin+ruoan+höysteenä+ja+mitä+yksi+ihminen+tekisi+moisella+annoksella,+jolla+ei+ole+edes+pakastinta+ja+ei+se+sovi+myöskää+pakastetavaksi.Toinen+kehuttu+on+ravut,+kampasimpukat,+mustekala,+joita+olen+kyllä+lapseni+luonna+syönnyt,+kuten+muitakin+erikoiksuuksia,+mutta+kuten+sanottu,+ei+yksi+ihminen+niitä+kotona+valmista.,+Ravintolaan+voi+mennä,+mutta+saituuttani,+en+mene+sinnekkään.Eilen+hain+autoni+tyttäreni+luota+(ja+tietenkin+kassillinen+ruokaa)+ja+eka+kertaa+olin+hänen+uudessa+asunnossaan,+jonne+hän+muutti+jo+vuoden+alussa.+Lapset+oli+haltioissaan+uudesta+kodista+ja+tyttären+tytär+on+tori+muijana,+siis+harjoittelijana.+Oli+muuten+laitattanut+sellaiset+tekoripset,+että+melkein+sai+minutkin+innostumaan+moisista+komeuksista.Sitten+olikin+jo+kiire,+koska+pyykit+oli+siellä+miehensä+asunnossa+ja+ne+täytyi+ripustaa+kuivumaan.+Kumpikaan+lapsista+ei+ollut+halukas+sinne,+mutta+en+minäkään,+koska+olihan+siellä+joku+pyykkinsilitys+operaatio+odottamassa+minua,+mutta+vihjasin+somasti,+että+saathan+siitä+kotitralousvähennystä,+kun+otat+jonkun+työttömän.Mitäpä+tässä+maailman+murheita+suremaan,+kun+on+hyvä+kirja,+tai+oikeastaan+aika+huono,+koska+on+liian+yli+mitoitettu+minun+järjelleni,+mutta+luen+sen+kuitenkin,+jospa+se+järki+viellä+siihen+mukaan+tulisi,+tai+luen+sen++uudestaan.
  5. Ihanaa+on+korppiksen+pihalla+nauttia+aamukahvia+ja+nauttia+kesäisistä+aamuista,+vaikka+sinulla+se+taitaa+mennä+jo+brunssin+puolelle,+koska+itse+herään+aina+4-5+välillä!DApropoo!.Kuinka+sinä+vedät+veneen+vesille+ja+sitten+sen+työnnät+rantaan,+koska+minä+olen+aina+työntänyt,+siis+rannasta+poispäin+veneen+vesille+ja+sitten+kotirannassa+vetänyt+sen+kuiville+teleille.+No,+vitsi,+vitsi,+ehkä+Kainuussa+tehdään+se+toisin+päin.Sitäpaitsi,+muista+laittaa+se/ne+katiskat+aina+veden+peittoon,+siis+ei+se+yläosa+veden+pinnalla,+sillä+muuten+saat+koko+sinun+sorsapoikueen+sinne+pyydykseesi+ja+jos+rannalle+nostat,+niin+kaikki+rastaat+ja+harakat+on+siellä+siivottavana.On+nimittäin+kokemattoman+vävypoikani+kokemuksia+ja+isäni+oppejakin.Mansikoita+en+ole+vielä+ostanut+ja+luulen,+oletan,+että+menemme+johonkin+mansikkatilalle+niitä+itse+poimimaan,+koska+täällä+niitä+on+paljon+ja+olen+silloin+"vuorenvarma,+että+kotimaisa+ovat.+Ei+tarvitse+sitä+Makriina++"sormitunnistetta"josta+itsekkin+luin.Uimaan+tuskin+uskallan,+koska+on+tuota+ikää+ja+peloiteena+on,+että+siellä+voi+tulla+joku+"kohtaus",+mutta+koskaan+ei+kerrota,+että+kaatuiko+uimari+kännissä,+eikä+pääsyt+ylös,+koska+se+on+jo+iäkkäillä+aika+vaikeaa!DDOlenhan+minä+uinut+paljon+nuoruudessa+ja+vesisuksilakin+olen+tehnyt+aika+monta+kiemuraa,+mutta+koskaan+en+onneksi+kaatunut,+kuten+kavereiden+kanssa+Buster+veneellä+.+No,+tämänhän+olen+jo+ilmeisesti+moneen+kertan+kertonut,+joten+olkoon+nyt.