Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Tuli+mieleeni+tuosta+Skillanin+urakasta+neuloa+villapaita+määtätyin+kuvioin,+koska+itse+mokasin+kerran,+...ties+monenenkohan+kerran+elämässäni?Olin+lainanut+tyttäreni++villaista+vaatetta,+koska+se+oli+niin+upea+kirjonnaltaan+ja+minä+"onneton"+pistin+sen+pesukoneeseen,+vaikkakin+hienopesulla,+mutta+siitähän+tuli+"vauvan+nuttu",+joten+siitä+tuli+possakka+neuloa+samanlainen+tilalle.Kiitos+itselleni,+koska+löysin+myös+sopivat+värit+ja+siihen+aikaan+viellä+jaksoin+kutoa+vaikka+mitä.Asiasta+viidenteen,+niin+kokeilkaa+Alpakka+villaa,+jota+on+saatavilla+täältäkin,+siis+Suomesta..
  2. Oli+taas+hieno+kuvaus+ruoasta,+joita+laitat.+Minulla+on+aina+niin+huono+valikoima+noista++sipuleista+ja+ainakin+purjosta,+saati+paprikoista,+vaikka+kauppa+onkin+nurkan+takana.+Nytkin+lahjoin+naapurin+tuomaan+minulle+rasvatonta+piimää,+jonka+unohdin+viime+reisullani+ja+minähän+en+tee+noita+reissuja+usein,+mutta+tänään+sentään+saunaan+viereiseen+taloon.+Usein+senkin+olen+korvannut+suihkulla,+mutta+eihän+se+sama+asia+ole,+sauna+ja+suihku.Lunta+tännekin+on+tullut+riittävästi+ja+autoni+on+tietenkin+umpijäässä+tuolla+kinosten+keskellä,+joten+roskat+on+kerättävä+noihin+jätesäkkeihin+ja+vien+sitten+Juhannuksen+aattona:DDPalatakseni+tuohon+ruokailuun,+niin++hernesoppaa+olen+syönnyt+tarpeeksi+ja+kun+ei+ollut+porkkanoita+silloin,+niin+upotin+sinne+tekemäni+porkkanalaatikon+lopun,+joka+oli+todella+hyvää.Olen+muutenkin+aika+sovelias+sekoittelemaan+noita+ruoka-aineksia,+joten+lapseni+ei+hyväksy+minua+olleenkaan+heille+laittamaan+ruokaa+edes+lapsille,+paitsi+mannapuuro.+Se+on+tuttu+ja+turvallinen+mummin+tekemä+paras,+jossa+onkin+paljon+voita!DLapsuudesta+tuli+mieleeni,+kun+Joulu+pöydässä+isä+usein+laittoi+riisipuuroa+karjalanpaistin+höysteeksi+ja+sekös+kaikkia+kummeksittu,+koska+eihän+silloin+riisiä+tunettu+liharuoan+kanssa+syötäväksi,+vain+puuro,+mikä+puuro.+Toista+on+nykyisin+ja+mikä+oli+ennen+on+vanhanaikaista,+kuten+lastenkasvatuskin!!!??