Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Ei+minulla+"maalikkona"+ollut+mitään+toisin+toivomisia,+vaan++hyväksyä+kohtalo,+joka+oli+miehelleni+silloin+oikea+ratkaisu.+Itsehän+en+ollut+tapahtumaa+näkemässä+ja+sikäli+ilmeisen+luopio+olen,+että+en+uskaltanut+mennä+häntä+katsomaan+edes+sairaalaan,+koska+en+halunut+itselleni+sitä+muistoa+miehestäni,+että+hän+on+palanut+pahoin.Olen+nähnyt+veljeni+kuolinkuvia,+kun+hän+kuoli+autokolarissa+ja+niitäkään+ei+olisi+pitänyt+katsoa,+koska+ne+tulee+mieleeni,+kun+muistelen+veljeäni,+tosin+on+muitakin+muistikuvia,+onneksi.Kuten+jo+kirjoitin+tuolla+aijemmin,+niin+hengityskone+pidettiin+päällä,+kunnes+tyttäreni+Tanskasta+ehti+isäänsä+katsomaan,+samoin+mieheni+veli+vaimoineen,+jotka+tulivatkin+läheltä.+Koko+ajan+hän+oli+kuitenkin++lääkitty+niin,+että+ilmeisesti/varmasti,+ei+kipuja+tuntenut,+kuten+ei+pystynyt+puhumaankaan.Hieman+kärjistetysti+kirjoitin+samalla+tuosta+eutanasiasta,+jota+niin+moni+toivoo+tuolla+toisaalla,+mutta+anteeksi+nyt+pyydän,+koska+ajatukset+ei+ole+niin+korrekteja,+josko+lienee+koskaan+olleetkaan?
Pimeässä+kun+kirjoitan,+niin+nimi+oli+vaihtunut+Mikiksi.+po.+Mikko.+Nyt+täytyisi+tilata+netistä+sellainen+näppäimistö,+missä+on+valot.+Oli+aika+hienonnäköinen,+jonka+näin+lapseni+luona.Tästä+Porvalin+kirjasta+vielä.+On+juuri+ilmestynyt,+sillä+kirjastontäti+antaa+aina+uusimmat+kirjat+ja+tietää,+mistä+pidän.+Tarjosi+ensin+paria+kirjaa,+jotka+käsitteli+1918+tapausta,+mutta+niitä+en+huolinut,+koska+olen+lukenut+jo+useita+ja+niistä+tulee+liian+ahdistunut+olo.Paljonhan+olen+lukenut+myös+Talvi-+ja+Jatkosodasta,+mutta+paljon+oli+minulle+uutta+asiaa+juuri+poliisin+näkökulmasta+ja+ennenkaikkea+sodanjälkeisestä+ajasta,+kuten++Venäjän+valvonnasta+ja+kommunisteista.+Lisäksi+loppuun+oli+saatu+uskomattomia+tarinankäänteitä,+joten+pakko+lukea+Mikon+edellisetkin+kirjat,+joita+ilmeisesti+on+ainakin+kaksi.ps.+se+toinentoukka