Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. "Eikö+ne+ole+tarkoitettu+todella+tarvitseville+?"Ei,+vaan+todella+säästäväisille.+Kuinka+minä+muuten+olisin+rikastunut,+ja+rikastun+edelleen.+Hyvin+vähän+on+noita+tarvitsijoita+täällä.Ajatella,+mitä+pistän+nyt+"omaan+taskuun"+ja+Sipilä+ei+edes+auta!DEilen+purskahdin+nauruun+Iltiksen+uutisesta,+kun+Sipilä+oli+järjestänyt+Takkulalle+huippu+viran,+jolla+se+voi+taskunsa+täyttää.DHarmi,+että+en+jaksanut+tiistaina+mennä+ja+nyt+jouduin+itse+paistamaan+leivän!D+En+myöskään+jaksanut+mennä+tyttäreltäni+hakemaan+heidän+ylimääräistä+ruokaa,+koska+entistäkin+oli+riittävästi.Kuka+säästää+saadessan,+sillä+on+varaa+tarvitessaan.+Näin+se+menee.
  2. Minä+saan+nostaa+S-marketeista+pieniä+summia+noin+50-100+€,+mutta+suuremmat+nostot+hoituu+Prismasta,+jossa+on+oikea+pankki,+tai+tilaus+ennakolta.Olen+kokenut+sen+luotettavampana,+kuin+nämä+otto-matit+joissa+on+aina+se+mahdollisuus,+että+on+joku+"vakooja"on++jäljilläni.+City+kuuluu+kai+näihin+K-kauppoihin,+joissa+joskus+olen+käyttänyt+käteisen+nostoon+tuon+loppusumman+pyöristystä,+mutta+siitä+on+aikaa.Toistaiseksi+olen+erittäin+tyytyväinen+tuohon+S-pankkiin,+koska+mitää+kuluja+ei+tule+minun+pienistä+tapahtumista,+kun+taas+Handelsbanken+alkoi+veloittamaan+3,-€/kk,+että+tilini+oli+siellä?+Olihan+sekin+operaatio+minulle++hankala,+että+sain+siirrettyä+automaatti+laskutuksen+pois+sieltä+ja+muutkin+toiminnot,+kuten+eläkkeeni+tulon.