Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
"Siitä+piirakan+leivon+ja+kyllä+siitä+onnistuu+piirakkani."Olen+kyllä+kokeillut+ja+"onnistuuhan+se",+mutta+jos+vertaa+aitoon+tuotteeseen,+niin+kaukana+on,+siis+minun+mielestäni.Perinteitä+täällä+etsittiin+ja+niihin+ei+kuulu+kaupan+"Pirkka+tuotteet",+kuten+muutkaan+versiot,+jotka+ovat+vain+kuvitelma+siitä+aitoudesta,+joita+me+Karjalan+lapset+saimme+kokea+ja+nauttia.Minäkin+kyllä+leivon+joskus,+ainakin+sämpylöitä,+mutta+olenko+huono+kokki,+vai+onko+jauhoissa+vikaa+nykyisin?Pakko+on+hyväksyä,+että+sitä+aitoa+Karjalan+perinnettä+ei+pystytä+säilyttämään,+vaan+pilataan+merkki+tuotteet+joutavanpäiväisillä+kopioilla.D
GooglestaPlastic+Padding+Vuodonkorjaus+180+ml+|+Motonet+Oywww.motonet.fi+›+...+›+Rakentaminen+ja+remontointi+›+Kemikaalit+›+Silotteet+ja+tasoitteetTiivistävä+tasoite+pysyviä+korjauksia+varten.+Sopii+hyvin+esimerkiksi+polttoainesäiliöihin,+öljypohjiin,+vuotaviin+putkiin,+lämpöpattereihin,+jäähdyttimiin+ja+...Minulla+on+jo+useat+lasit+rikki+ja+tätä+liimaa+pitäisi+hankkia,+mutta+laiskuuttani+en+ole+ehtinyt+kauppaan.+Huomasin,+että+voisihan+tuota+tilata+netistä+suoraan+kotiin.Nuo+muut+pikaliimat+on+humpuukkia+ainakin+lasien+korjaukseen,+muuta+tuota+kun+laitat,+niin+rikki+et+saa+kirveelläkään.+Siis+liimaa+heti+suoraan/oikein.D