Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. "Ei+ole+ainuttakaan+perhettä+joka+ei+saisi+jotain+tukea,+upporikkaillekin+tulee+lapsilisät."Minä+en+ilmeisesti+osaa+hakea+mitään+tukia,+edes+niitä+lapsilisiä,+jotka+lakkasi+tulemasta+jo+kauan+sitten!DLapseni+perhe+saa+lapsilisät,+mutta+ei+mitään+muita+tukia,+siis+jotka+perustuu+hakemukseen,+joihin+en+laske+kunnallisia+palveluja,+jotka+tulee+automaattisesti.
  2. "Etkö+jo+kyllästy+tuohon+silitys+urakkaan+Kristiina23,",+näin+Skillan+epäili,+mutta+en+ole.+Joskus+vain+laiskottelen+liikaa+kotona+ja+sitten+silitettävää+kertyy+enemmän,+mutta+aina+minä+"vaivoistani"+palkan+saan+ja+ainakin+joka+kerran+ruokana.+Ai,+tosin,+sekään+ei+ole+juuri+laitettua+ja+sitäkin+epäiltiin,+että+ripulihan+siitä+tulee+ja+paskainen+loppu,+mutta+eikös+niin+käy+jokaiselle?+En+minä+ainakaan+tee+hanhenmaksa+pallerotaita+jätöksistäni!DDNoella+jaksaa+kierrellä+aina+ulkona,+kuten+te+kaikki+toisetkin,+mutta+minä+en,+vaikka+paikkakunnalla+oli+isot+markkinat+ja+tänään+suuri+ulkoilma+tapahtuma,+jossa+on+isot+pitopöydät+katettu+ulos+ja+sääliksi+kävi,+koska+vettä+tulee+kaatamalla.+Jaa,+savukkeita+oli+pakko+kipaista+kaupasta+ja+lohenpalankin+ostin+samalla.+Onhan+minulla+kauppaan+varmasti+ainakin+200+m,+mutta+takaisinkin+on+tultava,+voi,+voi,++ja+autolla+en+viitsinyt+lähteä,+koska+olisi+pitänyt+kiertää+monta+taloa!DDLapseni+perheen+kaljateltta+oli+markkinoilla++tuottanut+ennätys+hyvin+ja+ilmeisesti+siksi,+että+sateen+uhka+oli,+joten+porukat+hakeutuivat+ajoissa+ison+teltan+suojiin,+jonne+mahtuu+kai+200->>?+henk.+eikä+kukaan+viitsi+kuivin+suin+siellä+oleskella.+Aika+tasokas+esiintyjä+kaartikin+oli+hankittu+torille+ja+ennätys+yleisö+oli+ollut.+No,+nyt+on+minulle+rääppiäisiä+tiedossa,+koska+alkoholi+ei+saa+loppua+koskaan+ja+loput+he+tuovat+kotiinsa.+Nyt+ei+tarvinnut+olla+edes+lapsenvahtina,+koska+lapset+pärjäävät+hyvin+yksinkin+kotona+ja+valvoo+ne+kuitenkin,...+silloinkin,+kun+olin+heitä+hoitamassa,+niin+suut+meni+tukkoon+vasta,+kun+sanoin,+että+iskä+ja+äiti+tuli+jo+kotiin.+Jopa+tuli+hiljaista!DJatkankin+kirjan+lukemista,+koska+telkkaria+en+ole+vielä+hankkinut,+kun+tuo+entinen+simahti.kiitti+kahveesta!
  3. Onneksi+ynnämuu+et+käynyt+puolustamaan+"minä,+Sirkka+ja+Pekka"+puoluetta,+koska+silloin+olisin+muuttanut+näkemystäni+sinua+kohtaan.Kovasti+täällä+"muka+koko+Suomen+kansa"+kannattaa+PerusSuomalaisia,+mutta+täytyy+muistaa,+ketkä+oli+heidän+ääniharavat+ja+ainakin+Toni+Halme+on+jo+poistunut+vankkureista,+eikä+mielestäni+ollut+asenteeltaan+ja+tavoiltaan+henkilö,+jota+itse+olisin+äänestänyt.+Vennamon+aikaan+oli+taas+sinnikäs+mopolähetti,+oliko+Poutiainen,+joka+jaksoi+Veikolle+tehdä+vaalityötä+ja+Veikko+lupasi+köyhille+kaikkea+hyvää,+mutta+sai+järjestettyä+vain+pojalleen+Pekalle+huippuviran,+jonka+Pekka+onnistui+ryssimään.Miksi+ei+siis+kuka+tahansa,+esim.+Lipponen,+järjestäisi+ansioita+perheelleen,+miten+laki+sallii+ja+uskon,+että+nuo+moitijatkaan+ei+kieltäytyisi+saavutetuista+eduistaan,+en+minä+ainakaan.+Aina+hyväksyin+palkankorotuksen+ja+jopa+hiihtomatkat+Itävaltaan,+koska+firma+maksoi+hyvin+tehdystä+työstä.Vähänkö+nytkin+kahmitaan+vaikka+mistä+ja+on+tainnut+unohtua+ne+Salora-+ja+metro+sotkut,+joista+syytteitäkin+tuli.Huvittavin+muisto+on+Rakennus+hallituksesta,+kun+eräs+johtaja+vietti+vuosipäivänsä+ja+uuden+talonsa+tupaantuliaisia.+Juhlaväki+vei+tietenkin+asianmukaisen+viirin,+mutta+vitsinä+kulki,+että+se+oli+kai+ainoa,+jonka+hän+(sankari)+oli+itse+omalla+työllään+ansainnut+ja+tämä+oli+viittaus+siihen,+että+kaikki+muu+oli+varas....kulkeutunut+kuin+itsestään,+ilman+pyytämistä,+kuin+sen+entisen+Pääministerin+faksit+ja+toisen+lautakasat!DDD
  4. Sinänsä+hieno+kirjoitus,+siis+kannanotto,+mutta,+mutta?""Kaikki+on+kikkailua,+fiksu+kansanedustaja+putoaa+eduskunnasta,+mutta+jos+hällä+ei+satu+olemaan+töitä+,+hän+voi+nostaa+sopeutumiseläkettä+ja+kun+hän+sitten+saa+työpaikan+,+hän+tietysti+fksuna+ilmoittaa,+ettei+tarvitse+enää+sopeutumiseläkettä,+mutta+jos+haluaa+kikkailla+verojen+pimittämisellä+yms+semmoisella+toimii+juuri+kuin+P+Lipponen.+Eli+hän+tekee+kahta+työtä+ja+silti+nostaa+tavallaan+"työttömyyskorvausta"+eli+ei+muuta+kuin+tukka+pois+ja+linnaan.Kuinka+Lipponen+aikoinaan+lama-aikoina+Niinistön+kanssa+selitti+tavalliselle+duunarille,+miten+pitää+olla+vaikka+mimmoista+malttia,+kun+työmiehenpalkasta+on+kyse,+no,+Lipposet+ovat+vain+osoittautuneet+aikamoisiksi+rosvoiksi,+molemmat.+Ja+olivat+sentään+työmiehen+asioilla."Kansan+pettureita+löytyy+joka+puolueesta,+ja+etenki+sosiaalituen+hakijoissa,+koska+se,+jos+mikä,+periytyy+sukupolvesta+toiseen.+Itse+ei+yritetä+mitään,+jopa+Ruotsinkielenkin+opiskelu+on+tuomittava,+koska+se++tuo+lisää+opiskelumahdollisuuksia+heille,+jotka+ovat+opiskelleet+kielen.+Kaikilla+on+siihen+mahdollisuus,+mutta+onko+kuin+kalat+vedessä,+että+naapurin+verkkoon+menevät+ja+minulle+ei+mitään?+Muistinko+edes+verkot+virittää+veteen?
  5. SedaatioSedaatio+on+lääketieteen+termi,+jolla+tarkoitetaan+ihmisen+tai+muun+eläimen+rauhoittamista+tai+lamaamista+keskushermoston+toimintaa+vaimentavalla+lääkeaineella+eli+sedatiivilla+siten,+että+tajunnan+taso+laskee[1][2].Sedaation+aste+vaihtelee+lievästä+voimakkaaseen.+Lievä+sedaatio+on+lähinnä+potilaan+maltillista+rauhoittamista+siten,+että+potilas+kykenee+esimerkiksi+vastaamaan+suullisiin+kysymyksiin.+Sedaation+asteen+kasvaessa+potilaan+muisti,+keskittymiskyky+ja+lihastoiminnot+heikkenevät+ja+lopulta+potilas+nukahtaa.+Sedaation+vahvin+muoto+on+niin+sanottu+nukutus+eli+yleisanestesia,+jossa+potilaan+tajunnan+taso+on+laskenut+niin+vahvasti,+ettei+tuntoaisti+enää+toimi+eikä+potilas+pysty+yleensä+myöskään+hengittämään+ilman+lääketieteellisiä+apukeinoja.[3][4]Luin+Wikistä,+koska+sana+oli+outo+minulle+mutta+näin`ollen+uskoisin,+että+kaikille+70++alkaa+tulla+tuo+Sedaatio+ilman+lääketieteen+apuakin!:))Aika+moni+on+jo+rauhoittunut+siitä+nuoruuden+kiihkosta,+jolloin+oli+kaiken+tietävä,++osaava+ja+kaikkeen+pystyvä.+Sitä+itsekkin+ihmettelen,+että+mihin+nuo+opitut+kyvyt+katoa?+Sanotaan+niinkin,+että+opittuaan+polkupyörällä+ajamaan,+niin+aina+osaa+ja+sekään+ei+pidä+paikkaansa,+koska+nyt+vain+hoipertelee+ja+taas+tarvitaan+apupyöriä!;))+Kokeilin+minäkin+naapurin+aikuisten+kolmipyörää+ja+"metsään+meni"+siis+en+osannut+edes+sillä+ajaa!DKaikki+pystymme+vastaamaan+suullisiin+kysymyksiin+ja+jopa+ärhentelemään+kirjallisiin+mielipiteisiin,+jotkut+uskaltavat+jopa+rähinöidä+julkisilla+paikoilla,+tai+ainakin+kotioloissa,+mutta+aika+monelle+on+kehittynyt+sitä+itsehillintää,+että+ei+tarvitse+joka+paikassa+olla+ns.+"suunapäänä"+mesomassa+ja+mielestäni+se+on+sitä+sivistystä.