Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Olenkohan+minä+jotenkin+vahingoniloinen,+kun+täällä+on+satanut+vettä+kuuroittaan+ja+itse+en+jaksa+lähteä+metsään,+mutta+ei+sinne+toisetkaan+mene+kuivin+jaloin.+Mitä+niitä+märkiä+mustikoita+tai+sieniä,+oloon.+Eihän+minulla+ole+edes+pakastinta,+johon+saaliini+saisin+säilöön.Lohikalan+herkkuja+näkyy+kaikki+laittavan+ja+nyt+sen+vasta+hokasin,+kuinka+lohesta+saa+sellaisen+graavin,+mitä+ravintolat+tarjoavat.+Itse,+kun+olen+aina+laittanut++merisuolaa+päälle+ja+siitä+väistämättä+tulee+sellaista+"tönkkösuolattua"+ei+suinkaan+sellaista+mehevää,+mutta+nyt+onnistui+kerrankin.Laitoin+siis+tuhdin+suolaveden+ja+siihen+loheni+yöksi+ja+voi+mitä+herkkua+ja+niin+mehevää,+kuten+viisaat+tarjoavat.Siitäkin+olen+mielissäni,+että+en+ole+suostunut+ottamaan+läppäriä,+mitä+lapseni+tyrkyttää,+saati+hienoa+älypuhelinta.+Se++windovsin+10:kin+jäi+lataamatta+ja+kone+herjaa,+että+koneeni+on+vaarassa.+Ei+ainakaan+vielä+ole+ollut,+koska+kaikki+toimii.No,+tulihan+tuo+ongelma+minullekin,+kun+tuolla+toisaalla+kirjoitettiin+DNA-liittymistä,+mutta+mikä+lienee+sitten+parempi?+Tänään+en+sillä+mieltäni+pahoita,+mutta+nyt+tuo+taivas+selkeni+ja+olisi+pian+hyvä+lähteä+jokunen+tatti+mennä+hakemaan,+mutta+olkoon.+Punkit+voi+hyökätä+päälle+ja+siitäkös+se+uusi+riesa+tulisi!DDD
  2. "Kun+palstan+osaamattomien+kyvyt+riittävät+vain+loukkauksiin+tylevat+arat+yrityksetkin+telotuiksi.".......+tylevat??+Just,+joo,+sinä+se+osaat.On+sinullakin+murheesi,+kun+palstalle+kirjoittelee+jopa+osaamattomia+ja+näin+häiritsevät+sinun+kirjallisia+kykyjäsi+jatkuvasti,+joista+jaksat+valittaa.No,+kuka+valittaa+mamuista,+toinen+hallituksesta,+kolmas+johtajien+palkoista+j.n.e,+mutta+elämän+on+oltava+kurjaa,+eikös´niin?+Kaikissa+on+vika,+paitsi+ei+minussa.Eihän+se+ole+edes+mahdollista,+että+minusako+vika,+kun+en+osaa+elämääni+elää+tyytyväisenä,+vaan+vaadin+toisilta,+että+tehkää+minun+oloni+onnelliseksi.Pois+maahanmuuttajat,+ministerit+vaihtoon+ja+heti,+pois+isot+palkat+ja+ansiot,+koska+en+minäkään+saa.+Kun+muu+ei+auta,+niin+onhan+vielä+palstalaiset,+jotka+ei+osaa+elää+"minunmielenmukaan",+joten+seuraavaksi+heitä+arvostelemaan.Kuinka+he+ovat+jaksaneetkin+elää+yli+70+,+jopa+80+,+kun+eivät+ole+saaneet+neuvojani.+Eutanasia+heillekin+ja+heti!DDDDDDDDD
  3. "Etkö+jo+kyllästy+tuohon+silitys+urakkaan+Kristiina23,",+näin+Skillan+epäili,+mutta+en+ole.+Joskus+vain+laiskottelen+liikaa+kotona+ja+sitten+silitettävää+kertyy+enemmän,+mutta+aina+minä+"vaivoistani"+palkan+saan+ja+ainakin+joka+kerran+ruokana.+Ai,+tosin,+sekään+ei+ole+juuri+laitettua+ja+sitäkin+epäiltiin,+että+ripulihan+siitä+tulee+ja+paskainen+loppu,+mutta+eikös+niin+käy+jokaiselle?+En+minä+ainakaan+tee+hanhenmaksa+pallerotaita+jätöksistäni!DDNoella+jaksaa+kierrellä+aina+ulkona,+kuten+te+kaikki+toisetkin,+mutta+minä+en,+vaikka+paikkakunnalla+oli+isot+markkinat+ja+tänään+suuri+ulkoilma+tapahtuma,+jossa+on+isot+pitopöydät+katettu+ulos+ja+sääliksi+kävi,+koska+vettä+tulee+kaatamalla.+Jaa,+savukkeita+oli+pakko+kipaista+kaupasta+ja+lohenpalankin+ostin+samalla.+Onhan+minulla+kauppaan+varmasti+ainakin+200+m,+mutta+takaisinkin+on+tultava,+voi,+voi,++ja+autolla+en+viitsinyt+lähteä,+koska+olisi+pitänyt+kiertää+monta+taloa!DDLapseni+perheen+kaljateltta+oli+markkinoilla++tuottanut+ennätys+hyvin+ja+ilmeisesti+siksi,+että+sateen+uhka+oli,+joten+porukat+hakeutuivat+ajoissa+ison+teltan+suojiin,+jonne+mahtuu+kai+200->>?+henk.+eikä+kukaan+viitsi+kuivin+suin+siellä+oleskella.+Aika+tasokas+esiintyjä+kaartikin+oli+hankittu+torille+ja+ennätys+yleisö+oli+ollut.+No,+nyt+on+minulle+rääppiäisiä+tiedossa,+koska+alkoholi+ei+saa+loppua+koskaan+ja+loput+he+tuovat+kotiinsa.+Nyt+ei+tarvinnut+olla+edes+lapsenvahtina,+koska+lapset+pärjäävät+hyvin+yksinkin+kotona+ja+valvoo+ne+kuitenkin,...+silloinkin,+kun+olin+heitä+hoitamassa,+niin+suut+meni+tukkoon+vasta,+kun+sanoin,+että+iskä+ja+äiti+tuli+jo+kotiin.+Jopa+tuli+hiljaista!DJatkankin+kirjan+lukemista,+koska+telkkaria+en+ole+vielä+hankkinut,+kun+tuo+entinen+simahti.kiitti+kahveesta!