Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. Paranemisia+sinulle+muori777.Saako+ne+sinun+ranteesi+kuntoon,+koska+olen+kuullut,+että+vaikeita+on+parantaa,+samoin+kuin+olkapää+vammat.+Itselläni+meni+jotkut+nivelsiteet+olkapäästä+ja+ehdoton+leikkaustarve+olisi+ollut,+mutta+olosuhteiden+pakosta+se+jäi+ja+jäi+ja+koska+asia+pitkittyi,+niin+en++mennyt.+Nyt+en+tiedä+enää+kumpi+olkapää+on+kipeämpi,+jos+yöllä+nykyn+kyljelläni+jommankumman+olkapään+varassa,+mutta+mielestäni+toimivat+riittävästi+minun+tarpeisiin.No,+olihan+palstalla+taas+tutun+oloinen+"aamunavaus",+kuinka+emme+osaa+kirjoittaa+ja+täälläkin+vain+höpisemme+omista+tekemisistä?+Mistä+sitten?++Ainakin+minä+olen(vaikka+luen+lehdet)+sivuuttanut+hienosti+valtakunnan+uutisista+tulevat+ongelmat,+koska+en+voi+niihin+vaikuttaa+mitenkään,+niin+miksi+kävisin+niitä+refermoimaan,+tai+ainakaan+parantamaan?Ei+paljon+mieltäni+ylentänyt+,+kun+tulin+katsomaan+Kahvipirttiin,+niin+eikös+ollut+moitteita,+että+haen+ilmaista+ruokaa+jonkun+köyhän+nenän+edestä+ja+maksan+lapseni+lasten+matkoja,+joita+en+suinkaan+maksa?++Täti+maksaa.+Minä+maksan+lupaamani+rahan+heidän+kouluarvosanoista.Meillä+on+vain+ylitarjontaa+tuolla+ilmaisjakelussa,+jota+toivonkin,+että+toisetkin+sen+huomaisi+ja+tulisi+hakemaan.+Todellakin+sain+naudan+sisäfilettä,+jonka+tietenkin+pilasin+paistaesani+sen+liian+alhaisella+lämmöllä,+mutta+on+toinen,+jonka+vienkin+"mestarikokille",+tyttärelleni,+koska+on+mukamas+sitä+pyykin+silitystä+ja+heillä+on+tehokas+ilmastointi,+kun+minun+asunnossa+alkaa+olla+sauna+lämmin.Palatakseni+tuohon+ilmaisjakeluun,+joka+koskee+vain+paikkakuntalaisia+ja+täällä+ei+ilmeisesti+ole+niitä+"köyhiä",+mutta+kunnallisen+työpajan+tiloissa+se+toimii,+ja+siellä+tarjotaan+ilmeisesti+ruokailu+näille+työssä+oleville?+No,+olkoon,+koska+en+tiedä+vielä+talon+tapoja.+Ainakin+siellä+on+isot+pakastimet+näille+ylimäärä+ruoille,+joita+voi+hakea+myöhemminkin,+mutta+vain+paikkakuntalaiset.Uskomaton+on+kuitenkin+tavaravalikoima+sisäfileestä+alkaen.+On+pakastettua+Lohta,+sian-+ja+naudan+pihvejä+ja+leikkeitä,+einestuotteita,+mieletön+määrä+maitotuotteita,+kahvia,+makeita+kaiken+sorttista+aina+leivoksiin+saakka.Leipää+on+aina,+kaiken+sorttista+aivan+liikaa,+mutta+karjalanpiirakat+ovat+joskus+hakusessa!Minä+en+todellakaan+tunne,+että+veisin+köyhän+edestä+ruoan,+vaan+tunnen,+että+ruoka+ei+mene+biojätteisiin,+johon+se+sitten+varppina+meneekin.Joten+anteeksi+vain+mielipiteestäsi,+joka+uskot,+että+köyhän+edestä+ruokani+hankin.
  2. Olen+yrittänyt+laittaa+aina+ilmoituksen+noista++massapostitus+viesteistä+ja+aika+kiitettävästi+niitä+on+poistettu,+koska+itse+en+niitä+avaa,+vaikka+olisikin+"miljoona"+minulle+luvassa.+Vaan,+eikös+joku+valittanut,+että+ylläpito+poistaa+viestejä+ja+tämä+valittaja+ei+ollut+ehtinyt+niitä+lukea??Oli+muuten+Kahvipirttikin+päätynyt++arvostelun+kohteeksi,+taas+kerran,+että+miksi+se+saa+jatkaa+ja+mitä+muuta+siinä+oli,+johon+en+halunnut+puuttua.+Ainakin+ruuneman+on+yrittänyt+perustaa+omaa+"pirttiään",+tosin+eri+nimikkeellä+ja+hänen+ainaiset+valitukset,+kuinka+emme+osaa+kirjoittaa+laadukkaasti+hänen+mielestään+ja+seuraavaksi++pyytää,+että+haukkukaa+minua,+niin+sekö+on+sitä+laadukasta+sitten?+On+teillä+menevillä+menoja+ja+jaksatte+vielä.+Miksi+minä+olen+niin+saamaton,+että+vain+ajatuksissa+on,+että+huomenna+ja+kun+se+huominen+koittaa,+niin+ainahan+sitä+voi+siirtää,+kunnes+se+viimeinen+tippa+tulee,+kuten+viime+perjantai,+niin+jopa+löytyi+mummista+puhtia,+oli+siis+se+perjantainen+ilmaisruoan+jakelu,+mutta+savukkeet+oli+loppu,+joten+joka+tapauksessa+olisi+pitänyt+lähteä+päivällä,+niin+miksi+en+myös+hakenut+ilmaista+ruokaa+sitä+ennen?Täällä+on+uskomattoman+runsas+ruoan+tarjonta+ja+nyt+oli+ilmestynyt+myös+uusia+hakijoita,+onneksi,+sillä+sääli+se+on,+jos+ne+sittenkin+joudutaan+heittämään+jätteisiin.+Minua+ei+hävetä+hakea+sieltä+ilmaista+ruokaa,+koska+ainahan+olen+ollut+säästäväinen+ja+onhan+sitten+joku+ropo+annettavaksi+noille+lapsenlapsille!DApropoo,+onhan+minulla+velka+vielä+maksettava+Rikulle,+jolle+lupasin+10,-€+kympistä+ja+kiitettävistä+maininnoista.+Toiselle+tein+jo+automaatti+siirron+50,-€/kk,+koska+hän+sai+oman+pankkikortin+ja+nyt+mukamas+saa+Rikukin+ja+he+lähtevät+Tanskaan+20+pv+tätinsä+luokse...ja+nyt+lukemaan+kirjaa...
  3. "joskin+varpaat+kyllä+vieroksuisivat+liukastelua!"Älä+sinä+laita+mäntysuopaa,+vaan+jotain+jalkasuolaa.+Laiska+mies+laittaa+myös+villasukat+jalkaan,+niin+tulee+puhdasta+pyykkiä+samalla!D+Nuo+kitkemiset+ja+lypsyt+ei+taida+kuulua+miesten+askareisiin,+kunhan+vain+kirjoitin.Minulle+tuli+pienoinen+ongelma+hölmöyttäni,+kun+laitoin+uunipellin+keittiön+ikkunan+eteen,+sillä+verho+oli+lyhyt+ja+aurinko+paistoi+kuumasti.+Ottaessani+sitä+pois,+niin+pudotin+sen+käsistäni,+joten+se+putosi,+mutta,+mutta,+seinän+ja+patterin+väliin.+Patteri+on+aika+korkea+ja+putket+edessä,+joten+millä+sen+nyt+pois+saan?+Olen+jo+kehitellyt,+että+nostan+sitä+alalaidasta+ison+grillihaarukan+avulla,+mutta+ensin+on+raivattava+kattila+hylly+siitä+edestä+ja+seuraavaksi+tarvitsen+apua,+että+toinen+nostaa+sen+ylälaidasta,+mikäli+saan+sen+sillä+haarukalla+ylös,+koska+kiinteä+pöytätaso+on+siinä+edessä.+Olkoon+siellä,+koska+on+liian+vaikea+ongelma+minulle+ja+onhan+minulla+toinen+emaloitu+pelti.Vaikka+tuo+"saapasjalkakylpy"+on+itseni+keksimä,+niin+miehelläni+niitä+ratkaisuja+oli+myös+silloin,+kun+asuimme+mökillä,+jossa+ei+ollut+pesukonetta.+Hän+laittoi+vaatteensa+likoon+saaviin+ja+sitten+sauna+reisulla+polki+niitä+jaloillaan,+joten+oli+kuin+pulsaattorikone.+Joskus+käytti+myös+tätä+viemärinavaaja,+sitä,+missä+on+se+kuminen+tötsä.+Minä+vain+"nyrkkipyykkiä".Koksa+lehmät+on+lypsetty+ja+kukkapenkit+kitketty,+niin+siirryn+pian+taas+tuonne+kirjojen+maailmaan,+mutta+Joel+Lehtosta+en+taida+lukea,+tai+tiedä+häntä?
  4. Eikö+ollut+silloin+vielä+kehitelty+itkuhälyttimiä?+Ei+ilmeisesti+kaikkien+tietoisuudessa,+kuinka+valvotaan+lapsia+ja+nyt+valvotaan+myös+aikuisia,+mikä+on+hyvä.
  5. Vahvasti+tätä+mieltä,+Sinäpä+sen+sanoit.+Miksi+haaveilla+voitoista+pelikoneen+äärellä+tai+Lotossa?+Entä+kun+se+suuri+voitto+tulisi,+niin+muuttuisiko+elämä+siitä+paremmaksi.+Ounastelen,+että+entistä+suurempi+pelihimo+tulisi,+kunnes+taas+kaikki+olisi+mennyt.+"Mua+vaivaa+alakulo,+pääni+puhki+mietin+kuinka+siitä+pääsisi+eroon,elämäni+olen+eläny+intoa+täynnä+elämäniloisena,"..ja+juttu+jatkuu"mikä+palauttaisi+vanhuksen+elämän+ilon,+onko+se+ainoa+keino+voittaa+lottovoitto,"Voi+taivahan+vallat,+sanon+minä.+Siinä+se+vasta+ongelma+tuleekin,+kun+ei+pääse+sängystä+ylös+pirteästi+ja+rahaa+olisi+kuin+"rantarosvolla"!:))Aamusta+asti+olen+miettinyt+aloitusta+"itsetuhoisuudesta",+jota+minulla+ei+ole+ja+onneksi+ketju+on+muuttunut+,+sillä+kovin+harvoin+liikautaa+toisten+surut,+mutta+olihan+tuo+pysäyttävä,+koska+kirjan+luvustakaan+ei+tullut+mitään,+kun+aloitus+pyöri+mielessäni.Nyt+jäin+pohtimaan,+että+onko+kaksi+eri+kirjoittajaa?+Toinen+kirjoittaa+itsemurhasta+ja+toisen+elämä+on+pois+raiteiltaan,+koska+ei+ole+Lottovoittoa?Aloittaja+heittää+kysymyksiä+vaihtoehdoilla+"oletko.."??+Helpottaako+se+oloasi,+jos+kerron,+että+olen+kovinkin+impulsiivinen+ja+tunne+toimii+aikaisemmin,+kunnes+järki+ja+siinä+onkin+sitten+"paikkaamista",+kun+se+järki+ehtii+mukaan!DNoihin+pelirahojen+saamiseen+asenteeni+on+kovin+jyrkkä.+Ainahan+voi+hetken+"onnentunteen"+kokea+jollain+arvalla+nykyisin+ja+kerran+sainkin+jotain+3000,-mk+ja+sitten+1000,-mk,++ja+se+oli+markka-aikaa,+mutta+jos+tarkkailee+muutoin+menojaan,+niin+äkkiä+on+säästössä+tuollaiset+sumamt.